BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat heeft Frank dit seizoen WEL GOED gedaan ????

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 06 maart 2012 - 21:14   quote  deeplink  
We hebben al wel een topic: Frank de Boer: Inpakken en wegwezen - deel 2...
In dat Topic wordt breed uitgemeten wat frank allemaal niet goed heeft gedaan...door sommigen wordt Frank dan weer in bescherming genomen...
We weten allemaal dat hij een voetbalheld is geweest en dat hij een Ajacied is in hart en nieren...onnodig te vermelden...
Laten we in dit topic juist de positieve punten van Frank vermelden

franklacht.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 maart 2012 door Jack Huntelaar --
joduh
 joduh - dinsdag 06 maart 2012 - 21:19   quote  deeplink  
Hij heeft goed geboert!!!!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 06 maart 2012 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 21:19 schreef joduh het volgende:
Hij heeft goed geboert!!!!!!
Whahahaha...volgens mij liet hij net een boer....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 06 maart 2012 - 21:29   quote  deeplink  
Heb ooit een topic er over geopend,toen hij net aangesteld was.....ga er mijn vingers niet meer aan branden....koste me toen ook bijna een ban
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 06 maart 2012 - 21:38   quote  deeplink  
OK mijn reactie op Joduh is lachwekkend te noemen...maar ik bedoel het eigenlijk goed met de Boer....dus niet cynisch...ik ben zo maar benieuwd naar de reacties en of het baat heeft om met de Boer verder te gaan...hij is een aardige kerel...is nog jong...moet nog veel leren....heeft ons vorig jaar kampioen gemaakt...dit seizoen veel kritiek gekregen...makkelijk want kritiek leveren is niet moeilijk....maar wat heeft hij dit seizoen nu allemaal goed gedaan ??????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 maart 2012 door Jack Huntelaar --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 06 maart 2012 - 21:43   quote  deeplink  
Bar weinig.....maar dat is mijn mening
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 06 maart 2012 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 21:43 schreef Nenam_tiL het volgende:
Dat is duidelijk haha...maar een klein voorbeeldje...heeft hij het goed gedaan met onze vriend El Hamdaoui ????
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 06 maart 2012 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 21:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat is duidelijk haha...maar een klein voorbeeldje...heeft hij het goed gedaan met onze vriend El Hamdaoui ????
Voorop gesteld.....wat heeft hij gepresteerd als trainer?? voor dat hij bij Ajax kwam.

Voetbal carriere staat buiten kijf.......maar als trainer??,komt hij (nog) te kort'
Wat Hamdaoui betreft kan je hem niet aanrekenen,zitten veel meer mensen achter....zo'n jonge trainer als Frank kan/mag zo'n gozer niet aan de kant zetten,is kapitaal vernietiging.....wat ik er mee bedoel dat Frank daar niet bij machte is,is veel meer aan de hand
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 06 maart 2012 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 21:55 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Voorop gesteld.....wat heeft hij gepresteerd als trainer?? voor dat hij bij Ajax kwam.

Voetbal carriere staat buiten kijf.......maar als trainer??,komt hij (nog) te kort'
Wat Hamdaoui betreft kan je hem niet aanrekenen,zitten veel meer mensen achter....zo'n jonge trainer als Frank kan/mag zo'n gozer niet aan de kant zetten,is kapitaal vernietiging.....wat ik er mee bedoel dat Frank daar niet bij machte is,is veel meer aan de hand
Mooi antwoord pik...daar heb ik nooit aangedacht dat er meer aan de hand zou zijn geweest....misschien een beetje naief van mij want eigenlijk is voor de hand liggend...er is misschien wel veel meer gebeurd dan wij weten...
Eigenlijk zou hij hem nu juist wel op moeten stellen....koesteren...zelfvertrouwen geven....aan het einde van dit seizoen heb je hem zo verkocht en brengt hij misschien wel miljoenen op....het is maar net hoeveel hij en hoe mooi hij scoort....maar goed dat kan hij ergens niet maken ten opzichte van iedereen....aan de andere kant zo raak je hem niet kwijt....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 06 maart 2012 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 22:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Mooi antwoord pik...daar heb ik nooit aangedacht dat er meer aan de hand zou zijn geweest....misschien een beetje naief van mij want eigenlijk is voor de hand liggend...er is misschien wel veel meer gebeurd dan wij weten...
Eigenlijk zou hij hem nu juist wel op moeten stellen....koesteren...zelfvertrouwen geven....aan het einde van dit seizoen heb je hem zo verkocht en brengt hij misschien wel miljoenen op....het is maar net hoeveel hij en hoe mooi hij scoort....maar goed dat kan hij ergens niet maken ten opzichte van iedereen....aan de andere kant zo raak je hem niet kwijt....
Picture this Sjakie.......je begint net als jonge trainer bij Ajax.....je hebt een conflict met een van je beste maar zeker duurste speler.......denk je nu echt dat de Boer bij machte is om die gozer te verbannen........ik geloof daar werkelijk helemaal niks van.....zit veel meer achter Sjakie.

Mocht dat wel zo zijn.....dan ga ik nu de rouwkaartjes voor Ajax uitzoeken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 maart 2012 door Nenam_tiL --
joduh
 joduh - dinsdag 06 maart 2012 - 22:12   quote  deeplink  
Jack ! ? Was grapie . Weet dat je serieus topic opende en ik zal met je meegaan hierin, frank is een godenzoon!!!! Ajacied pur sang!
ik ben trots op frank ! Ook ben ik trots op Marco! Ook Marco heeft het nog niet gered als trainer bij ons......
Ik vind dat frank rustig aan had moeten komen.... Beginnen bij een Jupiler cluppie.....
Ik vind hem rare opstellingen doen en over de wissels maar te zwijgen......
Weil heeft hij ons onze derde ster bezorgt! Met meer geluk dan wijsheid maar dat interesseert me heen ene hol! Haha
Ik ben als trainer geen fan van hem en ik weet zeker dat als hij geen frank de boer heette er al lang uitgebonjourd was.......
So be it....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 06 maart 2012 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 22:12 schreef joduh het volgende:
Jack ! ? Was grapie . Weet dat je serieus topic opende en ik zal met je meegaan hierin, frank is een godenzoon!!!! Ajacied pur sang!
ik ben trots op frank ! Ook ben ik trots op Marco! Ook Marco heeft het nog niet gered als trainer bij ons......
Ik vind dat frank rustig aan had moeten komen.... Beginnen bij een Jupiler cluppie.....
Ik vind hem rare opstellingen doen en over de wissels maar te zwijgen......
Weil heeft hij ons onze derde ster bezorgt! Met meer geluk dan wijsheid maar dat interesseert me heen ene hol! Haha
Ik ben als trainer geen fan van hem en ik weet zeker dat als hij geen frank de boer heette er al lang uitgebonjourd was.......
So be it....
Helemaal gelijk gap.....zo denk ik er ook over......maar hebben wij van het begin afaan gezegd
joduh
 joduh - dinsdag 06 maart 2012 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 22:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Helemaal gelijk gap.....zo denk ik er ook over......maar hebben wij van het begin afaan gezegd
Yep , maar daarom zijn wij ook nepsuporters gap.....;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 06 maart 2012 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 22:17 schreef joduh het volgende:

[..]

Hehehehehehehe.........ach gappie,laat ze maar lullen......wij zijn zowie zo wel vaker de lul hiero......lig er niet wakker van......sterkt me juist

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 maart 2012 door Nenam_tiL --
Eide
 Eide - dinsdag 06 maart 2012 - 22:28   quote  deeplink  
Rust in de selectie tijdens rumoerige tijden.
Doorstroom van jong talent (van Rhijn, Klaassen).
Acceptabele Europese prestaties.
Ajax doctrine achter het voetbal.

Zo even die ik momenteel belangrijk acht.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 06 maart 2012 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 22:28 schreef Eide het volgende:

Was ook gelukt als jij daar trainer was.......niks doorslag gevend voor mij

Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 06 maart 2012 - 22:44   quote  deeplink  
Heeft Frank al een stempel kunnen drukken.....Nee.......had/heeft dat gemoeten.....Ja.

Nogmaals ik was van begin af aan tegen.....hij hoeft van mij ook niet weg,maar zet er ervaring bij
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 06 maart 2012 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 22:17 schreef joduh het volgende:

[..]

Jullie zijn helemaal geen nepsupporters...ik vind jullie goede argumenten hebben...enne joduh hou wel van humor....
Frank is inderdaad idd een Ajacied pur sang!
En inderdaad blijkt voor mij ook dat hij meer geluk als wijsheid had in het kampioensschap maar goed die tellen ook...wie bracht ons de derde ster...dat vergeten we nooit meer....wie weet flikt hij het weer misschien worden we weer nr1....dan heeft hij echt een 20 karaats gouden pik....misschien had hij idd wat lager moeten beginnen...maar goed dat heb je met die internationals....als hij geen Frank de boer had geheten had hij idd allang met een collectebus rond gelopen....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 06 maart 2012 - 22:53   quote  deeplink  
Zet die René Meulensteen naast Frank....is gepokt en gemazzeld.....halen die vent
PS25
 PS25 - dinsdag 06 maart 2012 - 23:05   quote  deeplink  
Wat heeft De Boer goed gedaan:
- de rust bewaard tijdens extreem moeilijke omstandigheden. (is het eerder zo extreem geweest bij Ajax?)
- altijd correct geweest naar buiten toe (media en dergelijke), heeft nooit iemand publiekelijk afgevallen.
- situatie el hamdaoui kan ik niet over oordelen, omdat we het echte/ hele verhaal niet kennen
- Hij is zijn functioneren continu aan het evalueren en probeert daar verbeteringen in aan te brengen, durft zich kwetsbaar op te stellen. Veel trainers zullen niet makkelijk toegeven dat zij fouten maken. Dat maakt De Boer een goede trainer (in spé.
- Hij heeft veel jeugdspelers gebracht, ook wel moeten brengen.
- hij zeurt nooit dat hij nieuwe spelers wil
- hij probeert zo goed mogelijk de ajax cultuur terug te brengen.

Kortom, laat Frank aub zitten. Hij heeft mijn respect dat hij ondanks alle shit die over hem en de club is heen gevallen, hij er nog steeds zit.
remco k
 remco k - dinsdag 06 maart 2012 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 22:30 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Is toch echt geen enkele andere trainer gelukt de afgelopen jaren.
Gewoon iemand
 Gewoon iemand - dinsdag 06 maart 2012 - 23:11   quote  deeplink  
Hij heeft geen ding fout gedaan?
Alles wat hij deed was ronduit uitmuntend.
remco k
 remco k - dinsdag 06 maart 2012 - 23:12   quote  deeplink  
Frank heeft het respect vaan heel veel supporters, en zegt nooit aparte dingen die dit zou kunnen beschadigen.

Daar waar iedereen bij Ajax aan het vechten is met elkaar, houd hij het elftal uit de wind en is het bij het eerste elftal relatief rustig.

Ondanks alle blessures die we dit seizoen hebben gehad, en of hij daar zelf al dan niet verantwoordelijk voor is, hebben we de titel nog steeds binnen bereik.

Ondanks dat het vaak helemaal niet goed is probeert Ajax voor het eerste sinds tijden weer herkenbaar te spelen, dus op de helft van de tegenstander met buitenspelers, en een inschuivende verdediger.

Jongens als van Rhijn, Boilesen, Ebecilio, Ligeon, Klaassen, Ozbiliz hebben een echte mogelijkheid tot een toekomst bij Ajax.

De jeugd heeft weer het geloof dat het kan doorstromen naar het eerste.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 06 maart 2012 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 23:12 schreef remco k het volgende:
Frank heeft het respect vaan heel veel supporters, en zegt nooit aparte dingen die dit zou kunnen beschadigen.

Daar waar iedereen bij Ajax aan het vechten is met elkaar, houd hij het elftal uit de wind en is het bij het eerste elftal relatief rustig.

Ondanks alle blessures die we dit seizoen hebben gehad, en of hij daar zelf al dan niet verantwoordelijk voor is, hebben we de titel nog steeds binnen bereik.

Ondanks dat het vaak helemaal niet goed is probeert Ajax voor het eerste sinds tijden weer herkenbaar te spelen, dus op de helft van de tegenstander met buitenspelers, en een inschuivende verdediger.

Jongens als van Rhijn, Boilesen, Ebecilio, Ligeon, Klaassen, Ozbiliz hebben een echte mogelijkheid tot een toekomst bij Ajax.

Ook van mij....maar niet als trainer......die jeugd stroomt toch wel door
Humankillz
 Humankillz - dinsdag 06 maart 2012 - 23:28   quote  deeplink  
Over het algemeen vaak veel.... soms rare keuzes qua spelers, maar goede trainer!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 06 maart 2012 - 23:30   quote  deeplink  
Frank hoort kwa leeftijd en ervaring mijlen ver boven Theo te staan.......maar hij kan dat niet.....zelfde geld voor Sulejmani
remco k
 remco k - dinsdag 06 maart 2012 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 23:24 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ook van mij....maar niet als trainer......die jeugd stroomt toch wel door
Gebeurde niet onder de laatste trainers... De rust was er niet onder de laatste trainers, en de laatste trainers maakten Ajax geen kampioen..
remco k
 remco k - dinsdag 06 maart 2012 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 23:30 schreef Nenam_tiL het volgende:
Frank hoort kwa leeftijd en ervaring mijlen ver boven Theo te staan.......maar hij kan dat niet.....zelfde geld voor Sulejmani
Die snap ik niet, leg eens uit.. Volgens mij staat hij namelijk wel degelijk ver boven Janssen.. En Sulejmani is bij Ajax pas echt goed gaan spelen onder Frank..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 06 maart 2012 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 23:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Gebeurde niet onder de laatste trainers... De rust was er niet onder de laatste trainers, en de laatste trainers maakten Ajax geen kampioen..
Vindt jij gap...Frankie komt echt te kort
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 06 maart 2012 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 23:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Die snap ik niet, leg eens uit.. Volgens mij staat hij namelijk wel degelijk ver boven Janssen.. En Sulejmani is bij Ajax pas echt goed gaan spelen onder Frank..
In jouw ogen is Sulejmani hossanna.....waarschijnlijk heb je dezelfde kronkel als onze Frank.....wat ik daar mee bedoel.....is je overwicht over brengen
Robin Dordrecht
 Robin Dordrecht - dinsdag 06 maart 2012 - 23:42   quote  deeplink  
De Boer is in mijn ogen een zeer geschikte trainer die er nog jaren zal blijven zitten. Dit is voor Ajax het beste. De mensen die zeggen dat hij weg moet sporen niet. We zijn kampioen met hem geworden en staan nu weer binnen een aantal punten van de koploper zo slecht doet de Boer het niet. Stelletje succes supporters! Als het even niet gaat gelijk zeiken weg met de trainer....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 06 maart 2012 - 23:46   quote  deeplink  
.
Weer zo'n graf post.....komt godverdomme net kijken .....

Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 06 maart 2012 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 22:28 schreef Eide het volgende:

Vooral het doorstromen van jong talent is volgens mij een 1e stap geweest richting de Ajax doctrine....Jol geloofde daar helemaal niet in....De Boer paste direct jeugd in natuurlijk omdat hij die jeugdspelers zelf had begeleid geloofde hij in hun...in Europa heeft Ajax het laten liggen in die twee wedstrijden tegen Lyon...ik weet niet of we de Boer iets te verwijten hebben.....Goede puntjes!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 06 maart 2012 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 23:05 schreef PS25 het volgende:
Wat heeft De Boer goed gedaan:
- de rust bewaard tijdens extreem moeilijke omstandigheden. (is het eerder zo extreem geweest bij Ajax?)
- altijd correct geweest naar buiten toe (media en dergelijke), heeft nooit iemand publiekelijk afgevallen.
- situatie el hamdaoui kan ik niet over oordelen, omdat we het echte/ hele verhaal niet kennen
- Hij is zijn functioneren continu aan het evalueren en probeert daar verbeteringen in aan te brengen, durft zich kwetsbaar op te stellen. Veel trainers zullen niet makkelijk toegeven dat zij fouten maken. Dat maakt De Boer een goede trainer (in spé.
- Hij heeft veel jeugdspelers gebracht, ook wel moeten brengen.
- hij zeurt nooit dat hij nieuwe spelers wil
- hij probeert zo goed mogelijk de ajax cultuur terug te brengen.

Kortom, laat Frank aub zitten. Hij heeft mijn respect dat hij ondanks alle shit die over hem en de club is heen gevallen, hij er nog steeds zit.
Juist en zeer positief in mijn ogen....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 06 maart 2012 - 23:53   quote  deeplink  
Ik ga weg Sjakie.....hou van je pik.....maar ga zo'n gozer fileren.....is beter dit,slaap lekker gappie
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 06 maart 2012 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 23:12 schreef remco k het volgende:

Kan ik het wel mee eens zijn...goed omschreven...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 06 maart 2012 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 23:53 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik ga weg Sjakie.....hou van je pik.....maar ga zo'n gozer fileren.....is beter dit,slaap lekker gappie
Lijkt me een goed plan Neman...laat je eigen niet opnaaien en slaap ze....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 06 maart 2012 - 23:59   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 maart 2012 door Nenam_tiL --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 07 maart 2012 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 23:32 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Vindt jij gap...Frankie komt echt te kort
Ik vind dat de Boer op sommige puntjes idd nog te kort komt....maar goed dan ga ik zijn negatieve zijde belichten...maar goed we zouden hier zijn +punten aangeven....doe ik nog wel op het andere topic van hem...ik ga nu slapen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 07 maart 2012 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 23:53 schreef Nenam_tiL het volgende:
Fileren....hahahaha doe dat maar inde ArenA....geef hem daar van katoen gap....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 07 maart 2012 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2012 - 00:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Fileren....hahahaha doe dat maar inde ArenA....geef hem daar van katoen gap....
Hehehehehe pootjes af van mijn gappies ouwe
Eide
 Eide - woensdag 07 maart 2012 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 22:30 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Er zijn anders meer dan een paar trainers Frank vooraf gegaan waar dit toch duidelijk niet uit de verf kwam, 1 per seizoen op enig moment. Dus mag je denk ik die echt wel op conto van Frank bijschrijven.

Qua ervaring zit Hennie Spijkerman daar op de bank, dus dat is redelijk ok.

Het enige dat rank in mijn optiek nog niet voor elkaar heeft is dat de ploeg 90 minuten lang verzorgd voetbal kan spelen, waarmee dominant voetbal gespeeld kan worden. Dat is waar Frank straks op af te rekenen is. Maar dat punt is nu nog niet aangebroken.
joduh
 joduh - woensdag 07 maart 2012 - 05:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 23:42 schreef Robin Dordrecht het volgende:
De Boer is in mijn ogen een zeer geschikte trainer die er nog jaren zal blijven zitten. Dit is voor Ajax het beste. De mensen die zeggen dat hij weg moet sporen niet. We zijn kampioen met hem geworden en staan nu weer binnen een aantal punten van de koploper zo slecht doet de Boer het niet. Stelletje succes supporters! Als het even niet gaat gelijk zeiken weg met de trainer....
Hier hebben we weer zo, n simpele...... Tsja ? Dordrecht....... Ligt dicht bij rotterdom hè???? Verkeerde topic aangeklikt denk ik man.........
joduh
 joduh - woensdag 07 maart 2012 - 07:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 23:42 schreef Robin Dordrecht het volgende:
Hier hebben we weer zo, n simpele...... Tsja ? Dordrecht....... Ligt dicht bij rotterdom hè???? Verkeerde topic aangeklikt denk ik man.........
Cyprioot
 Cyprioot - woensdag 07 maart 2012 - 07:58   quote  deeplink  
- Hij is kampioen geworden, wat in 6 jaar trainers die met beter materiaal konden werken niet lukte.
- Hij heeft ondanks het gezeik in de club altijd de rust bewaard.
- Hij heeft zich voor Cruijff uitgesproken.
- Hij heeft van Milan uit en Manchester uit gewonnen.
- Hij heeft feitelijk voor overwintering in de CL gezorgd, ware het niet dat we een scheidsrechter hadden die stront in zijn ogen had en/of corrupt was (en ware het niet dat er in Kroatie een dito scheidsrechter aan het werk was).
- Zijn aankoopbeleid is behoorlijk, cker vergeleken met voorgangers als MVB en Jol. Boerrigter goede aankoop, evenals Sigthorsson en Bulykin. Alleen Janssen valt tegen.
- Ondanks een waslijst aan blessures maar 3 punten achter de koploper.
- Hij heeft, weliswaar vaak ook gedwongen, veel jonge spelers in laten stromen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 maart 2012 door Cyprioot --
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 07 maart 2012 - 08:05   quote  deeplink  
Natuurlijk mag je vraagtekens stellen bij sommige belissingen van de Boer. Zo snap ik nog steeds niet waarom we tegen Roda nou perse 3-4-3 moesten spelen, met Ooijer in het centrum..

Maar het is natuurlijk totale onzin/bullshit om de Boer af te rekenen op het feit dat hij te kort komt. Dit is zijn eerste baan als trainer van een eerste elftal.

Heeft in 1,5 jaar tijd toch het een en ander bereikt.

3e ster, intentie om Ajax weer herkenbaar voetbal te laten spelen, europees goede resultaten behaalt (ondanks de ongunstige loting in zowel CL als EL).

En dit allemaal met een conflict van hier tot tokio en de vele blessures waardoor de Boer geforceerd werd om terug te vallen op 2e rangs jeugd spelers, die het niveau (nog) niet hebben (uitzonderingen daargelaten).

Nogmaals, gezien de vele trainerswissels lijkt het mij onverstandig om er nu weer een andere voor de groep te gooien. In situaties als deze, was er geen trainer die het beter had gedaan.

Even ter afsluiting, een opsomming van de Boer.

Te beginnen met de minpunten:

- Vreemde beslissingen wat wissels en startformaties betreft.

Je kan je natuurlijk afvragen; "Hoe komt hij erop". Maar gezien zijn korte CV wat betreft hoofdtrainerschap zou het totaal niet gepast en onterecht zijn om hem hierop af te rekenen. Kritisch zijn mag, maar geef de Boer wel de ruimte om te groeien.

Pluspunten

+ Behoudt de rust ondanks de burgeroorlog in het bestuur.
+ Heeft de intentie om herkenbaar en Ajax-waardig voetbal te spelen
+ Geeft de jeugd de kans (hier en daar gedwongen)
+ Weet wat hij wilt, zegt wat hij denkt, zonder iemand publiekelijk af te vallen
Stanley
 Stanley - woensdag 07 maart 2012 - 08:39   quote  deeplink  
Ik ben het 100% eens met Joduh! Frank is een godenzoon van weleer. Maar als trainer heeft hij behalve rust in roerige bestuurstijden een hele berg geluk.

3e plaats:
Is een godswonder. Er is geen enkele vastigheid in tactiek en of spelers. De ene keer spelen we zus met die speler en de andere keer zo met weer andere spelers. Zijn wissels zijn behalve afgelopen week telkens ronduit slecht en onlogisch te noemen. Aggresief de tegenstander bij de strot pakken met als boodschap dat er niets te halen valt heb ik slechts uit tegen Man. united gezien om vevolgens tegen Roda dezelfde slappe hap voorgeschoteld te krijgen...

Jeugd:
Hij moet wel want er is weinig ruimte voor aankopen en als oud A1 trainer kan hij de voor de handliggende spelers bij het eerste halen. Met de talentvolle Bouy heeft hij zich toch weer ernstig verslikt. Met een beetje aandacht voor dit talent was hij behouden voor de club. Dus.... Ook hier gefaald.

Kampioen:
Jol is een eikel maar de inhaalrace onder hem vond ik grote klasse en spraakmakend met spectaculair voetbal en het was slechts domme pech dat het uiteindelijk niet die derde ster opleverde. Dat lukte Frank wel met wederom slap voetbal, bergen geluk een 1 geweldige wedtrijd tegen Twente thuis...

Alles bij elkaar brengt Frank niet echt wat hij zou moeten brengen om nog maar te zwijgen over de blessures en het onverantwoord laten doorkwakkelen van Sulemani...

Nee Frank, je zal blijven door het afserveren van vele trainers voor jou en het feit dat een ieder vertrouwen heeft dat je toekomstig topcoach bent.... Maar voorlopig ben je behalve een godenzoon echt nog ongeschikt als trainer/coach van Ajax...

En oja, laat aub die lelijke nietszeggende en niets van alles Spijkerman oprotten, wat kan deze man toevoegen wat jij en ik niet kunnen????

Conclusie:
Geluk en rust....
Cyprioot
 Cyprioot - woensdag 07 maart 2012 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2012 - 08:39 schreef Stanley het volgende:
Ik ben het 100% eens met Joduh! Frank is een godenzoon van weleer. Maar als trainer heeft hij behalve rust in roerige bestuurstijden een hele berg geluk.

3e plaats:
Is een godswonder. Er is geen enkele vastigheid in tactiek en of spelers. De ene keer spelen we zus met die speler en de andere keer zo met weer andere spelers. Zijn wissels zijn behalve afgelopen week telkens ronduit slecht en onlogisch te noemen. Aggresief de tegenstander bij de strot pakken met als boodschap dat er niets te halen valt heb ik slechts uit tegen Man. united gezien om vevolgens tegen Roda dezelfde slappe hap voorgeschoteld te krijgen...

Jeugd:
Hij moet wel want er is weinig ruimte voor aankopen en als oud A1 trainer kan hij de voor de handliggende spelers bij het eerste halen. Met de talentvolle Bouy heeft hij zich toch weer ernstig verslikt. Met een beetje aandacht voor dit talent was hij behouden voor de club. Dus.... Ook hier gefaald.

Kampioen:
Jol is een eikel maar de inhaalrace onder hem vond ik grote klasse en spraakmakend met spectaculair voetbal en het was slechts domme pech dat het uiteindelijk niet die derde ster opleverde. Dat lukte Frank wel met wederom slap voetbal, bergen geluk een 1 geweldige wedtrijd tegen Twente thuis...

Alles bij elkaar brengt Frank niet echt wat hij zou moeten brengen om nog maar te zwijgen over de blessures en het onverantwoord laten doorkwakkelen van Sulemani...

Nee Frank, je zal blijven door het afserveren van vele trainers voor jou en het feit dat een ieder vertrouwen heeft dat je toekomstig topcoach bent.... Maar voorlopig ben je behalve een godenzoon echt nog ongeschikt als trainer/coach van Ajax...

En oja, laat aub die lelijke nietszeggende en niets van alles Spijkerman oprotten, wat kan deze man toevoegen wat jij en ik niet kunnen????

Conclusie:
Geluk en rust....
Onder De Boer is er meer visie over hoe er moet worden gespeeld dan onder Jol met zijn 'lange ballen naar voren en hopen op een bevlieging van Suarez' voetbal.

Opbouw van achteruit is beter, principieel gekozen voor punt naar achter etc. Dat hij veel wisselt heeft alleen/voornamelijk met blessures te maken. Of hij daar iets aan kan doen kunnen jij en ik niet bepalen want we zijn geen artsen, althans ik niet ;), en daarnaast volgen we zijn trainingen niet iedere dag.

Het geval Buoy kun je hem toch niet aanrekenen ? Hij had al besloten hem bij de selectie te halen en hij had een plan met hem. Die Buouy is gewoon zijn carriere aan het vernietigen door naar Juve te vertrekken en dit soort gasten ben ik liever kwijt dan rijk.

De inhaalrace onder Jol was idd geweldig, het spel was idd fantastisch met dikke overwinningen op PSV en Twente, en zo groot als de pech die we toen hadden, zo groot was ons geluk vorig jaar, daarmee ben ik het wel eens. Maar het jaar daarop was het stukken minder onder Jol, mede door Jol's slechte aankoopbeleid (Mido, Tainio), rare selectiebeleid (Eriksen negeren) en zijn chronische gezeik om nieuwe spelers. Onder De Boer was er wel een verbetering.
IdiJoods
 IdiJoods - woensdag 07 maart 2012 - 10:05   quote  deeplink  
Wat is dit nou weer voor topictitel.

Ga gvd je eens aftrekken in een hoekie en kom met een zinnig topic terug knul.
Brandje
 Brandje - woensdag 07 maart 2012 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 21:43 schreef Nenam_tiL het volgende:
De eerste titel in 7 jaar noem jij bar weinig??? Iets meer respect mag wel

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat heeft Frank dit seizoen WEL GOED gedaan ????

0.0061581