BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat heeft Frank dit seizoen WEL GOED gedaan ????

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 07 maart 2012 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2012 - 08:39 schreef Stanley het volgende:
Ik ben het 100% eens met Joduh! Frank is een godenzoon van weleer. Maar als trainer heeft hij behalve rust in roerige bestuurstijden een hele berg geluk.

3e plaats:
Is een godswonder. Er is geen enkele vastigheid in tactiek en of spelers. De ene keer spelen we zus met die speler en de andere keer zo met weer andere spelers. Zijn wissels zijn behalve afgelopen week telkens ronduit slecht en onlogisch te noemen. Aggresief de tegenstander bij de strot pakken met als boodschap dat er niets te halen valt heb ik slechts uit tegen Man. united gezien om vevolgens tegen Roda dezelfde slappe hap voorgeschoteld te krijgen...

Jeugd:
Hij moet wel want er is weinig ruimte voor aankopen en als oud A1 trainer kan hij de voor de handliggende spelers bij het eerste halen. Met de talentvolle Bouy heeft hij zich toch weer ernstig verslikt. Met een beetje aandacht voor dit talent was hij behouden voor de club. Dus.... Ook hier gefaald.

Kampioen:
Jol is een eikel maar de inhaalrace onder hem vond ik grote klasse en spraakmakend met spectaculair voetbal en het was slechts domme pech dat het uiteindelijk niet die derde ster opleverde. Dat lukte Frank wel met wederom slap voetbal, bergen geluk een 1 geweldige wedtrijd tegen Twente thuis...

Alles bij elkaar brengt Frank niet echt wat hij zou moeten brengen om nog maar te zwijgen over de blessures en het onverantwoord laten doorkwakkelen van Sulemani...

Nee Frank, je zal blijven door het afserveren van vele trainers voor jou en het feit dat een ieder vertrouwen heeft dat je toekomstig topcoach bent.... Maar voorlopig ben je behalve een godenzoon echt nog ongeschikt als trainer/coach van Ajax...

En oja, laat aub die lelijke nietszeggende en niets van alles Spijkerman oprotten, wat kan deze man toevoegen wat jij en ik niet kunnen????

Conclusie:
Geluk en rust....
Jol en Aantrekkelijk voetbal? Welke wedstrijden heb jij zitten kijken?

Het voetbal onder Jol draaide slechts om 1 man:

Luis Suarez.

Achterin het potdicht timmeren, en de bal zo snel mogelijk naar voren rossen, "want ach, Luis rent er toch wel achteraan".

De statistieken waren uitstekend, dat klopt. Maar echt goed voetbal, het voetbal wat Ajax ten aller tijden hoort na te streven, neen.

En ga je nu serieus de Boer verwijten dat Bouy naar Juventus verkast omdat hij hier niet aan spelen toe komt? Dit noem ik nu zeiken om het zeiken.

Ajax is met aantrekken van de Boer een andere weg ingeslagen. Geen niet-Ajacied die elders naam gemaakt heeft. Maar iemand van de club. Welliswaar met weinig tot geen ervaring op het gebied van hoofdcoach/trainer. Maar gezien de (wan)prestaties van de trainers in het verleden, werd het hoog tijd om uit een ander vaatje te tappen.

Gezien het wanbeleid van de afgelopen jaren, is het niveau van de selectie en dus van de jeugdopleiding achteruit gegaan. Om beide weer op respectievelijk niveau te krijgen zijn 2 dingen nodig:

Geduld en tijd.

Natuurlijk zie ik zelf ook dat de Boer beslissingen neemt waar je je vraagtekens bij kan hebben. Ik zie ook dat de Boer ontzettend ijverig is, en het uiterst uit de selectie wilt halen. In sommige gevallen te veel waardoor er blessures geforceerd worden, maar ook dit moet de Boer nog allemaal leren.

Vergeet ook niet, dat een beginnend trainer de steun van een TD in geval Ajax een Technisch Hart nodig heeft. Hij moet worden bijgestaan waar nodig. We weten allemaal dat dat niet het geval was en dat alle plannen die het technisch hart voor ogen had werden gedwarsboomd door de RvC & Co.

De Boer heeft op dit moment de volgende problemen:

1. Door het kampioenschap van vorig jaar denkt meerendeel van de mensen hier (waaronder jij) dat het lek boven zal zijn en dat we weer kunnen bouwen aan een goed elftal.

2. De selectie is bedroevend. De eerste 11-13 spelers gaat nog wel, maar als je dan moet terug vallen op de jeugd en je komt de Ebecilio's en de Lodeiro's tegen... Daar win je geen prijzen mee.

3. Burgeroorlog in het bestuur. Door dat getouwtrek worden de werkzaamheden die het Technisch Hart op de planning hadden vertraagd..

Als je naar de bovenste 3 punten kijkt en je kijkt naar de ranglijst, kan je onmogelijk beweren dat hij er een pet naar gooit en dat hij Ajax-onwaardig is.

Vergeet niet, PSV heeft voor 30 miljoen+ geinvesteerd.. En Twente zit gewoon goed in elkaar. Zowel op bestuurlijk niveau als het elftal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 maart 2012 door Booya4Afca --
Eide
 Eide - woensdag 07 maart 2012 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2012 - 09:16 schreef Cyprioot het volgende:

[..]

Onder De Boer is er meer visie over hoe er moet worden gespeeld dan onder Jol met zijn 'lange ballen naar voren en hopen op een bevlieging van Suarez' voetbal.
Inderdaad, onder Jol speelde Ajax vol op opportunisme. Er zat geen diepere gedachte over hoe Ajax nu eigenlijk moet spelen. Nog belangrijker zat er geen gedachte achter hoe Ajax zich verder kan ontwikkelen met de (financiële) beperkingen die wij hebben ten opzichte van het buitenland.

Dat is er nu zeker wel. Dat is niet alleen de verdienste van De Boer natuurlijk, er zit een hele staf die dat mogelijk maakt maar ik zie toch zeker wel een transformatie want dat betreft sinds De Boer binnen is. Het belang hiervan is het perspectief dat dit op termijn beid. Juist daarom ook is het belangrijk dat Ajax een trainer en staf langer aan zich bind en voor langere tijd achter die trainer/staf blijft staan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 maart 2012 door Eide --
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 07 maart 2012 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2012 - 10:29 schreef Eide het volgende:

[..]

Inderdaad, onder Jol speelde Ajax vol op opportunisme. Er zat geen diepere gedachte over hoe Ajax nu eigenlijk moet spelen. Nog belangrijker zat er geen gedachte achter hoe Ajax zich verder kan ontwikkelen met de (financiële) beperkingen die wij hebben ten opzichte van het buitenland.

Dat is er nu zeker wel. Dat is niet alleen de verdienste van De Boer natuurlijk, er zit een hele staf die dat mogelijk maakt maar ik zie toch zeker wel een transformatie want dat betreft sinds De Boer binnen is. Het belang hiervan is het perspectief dat dit op termijn beid. Juist daarom ook is het belangrijk dat Ajax een trainer en staf langer aan zich bind en voor langere tijd achter die trainer/staf blijft staan.
Klopt. We hebben behoefte aan continuiteit. Niet alleen wij als supporters. Maar de gehele vereniging. Van jeugdspeler tot materiaal man.
alibabba
 alibabba - woensdag 07 maart 2012 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 23:05 schreef PS25 het volgende:
Wat heeft De Boer goed gedaan:
- de rust bewaard tijdens extreem moeilijke omstandigheden. (is het eerder zo extreem geweest bij Ajax?)
- altijd correct geweest naar buiten toe (media en dergelijke), heeft nooit iemand publiekelijk afgevallen.
- situatie el hamdaoui kan ik niet over oordelen, omdat we het echte/ hele verhaal niet kennen
- Hij is zijn functioneren continu aan het evalueren en probeert daar verbeteringen in aan te brengen, durft zich kwetsbaar op te stellen. Veel trainers zullen niet makkelijk toegeven dat zij fouten maken. Dat maakt De Boer een goede trainer (in spé.
- Hij heeft veel jeugdspelers gebracht, ook wel moeten brengen.
- hij zeurt nooit dat hij nieuwe spelers wil
- hij probeert zo goed mogelijk de ajax cultuur terug te brengen.

Kortom, laat Frank aub zitten. Hij heeft mijn respect dat hij ondanks alle shit die over hem en de club is heen gevallen, hij er nog steeds zit.
+ 14
nora
 nora - woensdag 07 maart 2012 - 11:39   quote  deeplink  
Frank krijgt het voordeel van de twijfel,hij heeft rust en goed gehandeld bij Hammie ,en veel jeugd gebracht ,en is pas zijn eerste hoodftrainerschap ik denk dat we hem volgend seizoen beter kunnen beoordelen.
remco k
 remco k - woensdag 07 maart 2012 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 23:32 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Vindt jij gap...Frankie komt echt te kort
Dit zijn gewoon feiten hoor..
remco k
 remco k - woensdag 07 maart 2012 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 23:35 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

In jouw ogen is Sulejmani hossanna.....waarschijnlijk heb je dezelfde kronkel als onze Frank.....wat ik daar mee bedoel.....is je overwicht over brengen
In mijn ogen is hij helemaal niet hosanna, ik kijk gewoon naar de cijfers en tot aan December heeft hij het geweldig gedaan bij Ajax en veel goals gemaakt waarvan een aantal belangrijke.

En volgens mij brengt hij dat overwicht juist wel over op de groep.

Enkel zijn er supporters die wonderen verwachten en binnen een jaar "barcelona achtig" spel verwachten te zien..

Bouwen heeft tijd nodig, kijk naar de jaren 70 en 90, ook toen was het niet in een jaar geregeld..

Trouwens werkt Sulejmani zich iedere wedstrijd een slag in de rondte, dat deed hij onder de vorige trainers niet, toch ook een stukje overwicht volgens mij..
remco k
 remco k - woensdag 07 maart 2012 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 23:46 schreef Nenam_tiL het volgende:
.
Weer zo'n graf post.....komt godverdomme net kijken .....
Hij is hier toch echt langer dan jij... Misschien leest ie al wel heel lang mee.. En bovendien geeft ie enkel zijn mening..
remco k
 remco k - woensdag 07 maart 2012 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2012 - 05:29 schreef joduh het volgende:

[..]

Hier hebben we weer zo, n simpele...... Tsja ? Dordrecht....... Ligt dicht bij rotterdom hè???? Verkeerde topic aangeklikt denk ik man.........
Apeldoorn was het toch?? Moet jij niet bij AGOVV zitten dan simpele
remco k
 remco k - woensdag 07 maart 2012 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2012 - 08:39 schreef Stanley het volgende:
Ik ben het 100% eens met Joduh! Frank is een godenzoon van weleer. Maar als trainer heeft hij behalve rust in roerige bestuurstijden een hele berg geluk.

3e plaats:
Is een godswonder. Er is geen enkele vastigheid in tactiek en of spelers. De ene keer spelen we zus met die speler en de andere keer zo met weer andere spelers. Zijn wissels zijn behalve afgelopen week telkens ronduit slecht en onlogisch te noemen. Aggresief de tegenstander bij de strot pakken met als boodschap dat er niets te halen valt heb ik slechts uit tegen Man. united gezien om vevolgens tegen Roda dezelfde slappe hap voorgeschoteld te krijgen...

Jeugd:
Hij moet wel want er is weinig ruimte voor aankopen en als oud A1 trainer kan hij de voor de handliggende spelers bij het eerste halen. Met de talentvolle Bouy heeft hij zich toch weer ernstig verslikt. Met een beetje aandacht voor dit talent was hij behouden voor de club. Dus.... Ook hier gefaald.

Kampioen:
Jol is een eikel maar de inhaalrace onder hem vond ik grote klasse en spraakmakend met spectaculair voetbal en het was slechts domme pech dat het uiteindelijk niet die derde ster opleverde. Dat lukte Frank wel met wederom slap voetbal, bergen geluk een 1 geweldige wedtrijd tegen Twente thuis...

Alles bij elkaar brengt Frank niet echt wat hij zou moeten brengen om nog maar te zwijgen over de blessures en het onverantwoord laten doorkwakkelen van Sulemani...

Nee Frank, je zal blijven door het afserveren van vele trainers voor jou en het feit dat een ieder vertrouwen heeft dat je toekomstig topcoach bent.... Maar voorlopig ben je behalve een godenzoon echt nog ongeschikt als trainer/coach van Ajax...

En oja, laat aub die lelijke nietszeggende en niets van alles Spijkerman oprotten, wat kan deze man toevoegen wat jij en ik niet kunnen????

Conclusie:
Geluk en rust....
De Boer gefaald omdat tijdens het Blind bewind een jeugdspeler is vertrokken???
nora
 nora - woensdag 07 maart 2012 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2012 - 10:23 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Jol en Aantrekkelijk voetbal? Welke wedstrijden heb jij zitten kijken?

Het voetbal onder Jol draaide slechts om 1 man:

Luis Suarez.

Achterin het potdicht timmeren, en de bal zo snel mogelijk naar voren rossen, "want ach, Luis rent er toch wel achteraan".

De statistieken waren uitstekend, dat klopt. Maar echt goed voetbal, het voetbal wat Ajax ten aller tijden hoort na te streven, neen.

En ga je nu serieus de Boer verwijten dat Bouy naar Juventus verkast omdat hij hier niet aan spelen toe komt? Dit noem ik nu zeiken om het zeiken.

Ajax is met aantrekken van de Boer een andere weg ingeslagen. Geen niet-Ajacied die elders naam gemaakt heeft. Maar iemand van de club. Welliswaar met weinig tot geen ervaring op het gebied van hoofdcoach/trainer. Maar gezien de (wan)prestaties van de trainers in het verleden, werd het hoog tijd om uit een ander vaatje te tappen.

Gezien het wanbeleid van de afgelopen jaren, is het niveau van de selectie en dus van de jeugdopleiding achteruit gegaan. Om beide weer op respectievelijk niveau te krijgen zijn 2 dingen nodig:

Geduld en tijd.

Natuurlijk zie ik zelf ook dat de Boer beslissingen neemt waar je je vraagtekens bij kan hebben. Ik zie ook dat de Boer ontzettend ijverig is, en het uiterst uit de selectie wilt halen. In sommige gevallen te veel waardoor er blessures geforceerd worden, maar ook dit moet de Boer nog allemaal leren.

Vergeet ook niet, dat een beginnend trainer de steun van een TD in geval Ajax een Technisch Hart nodig heeft. Hij moet worden bijgestaan waar nodig. We weten allemaal dat dat niet het geval was en dat alle plannen die het technisch hart voor ogen had werden gedwarsboomd door de RvC & Co.

De Boer heeft op dit moment de volgende problemen:

1. Door het kampioenschap van vorig jaar denkt meerendeel van de mensen hier (waaronder jij) dat het lek boven zal zijn en dat we weer kunnen bouwen aan een goed elftal.

2. De selectie is bedroevend. De eerste 11-13 spelers gaat nog wel, maar als je dan moet terug vallen op de jeugd en je komt de Ebecilio's en de Lodeiro's tegen... Daar win je geen prijzen mee.

3. Burgeroorlog in het bestuur. Door dat getouwtrek worden de werkzaamheden die het Technisch Hart op de planning hadden vertraagd..

Als je naar de bovenste 3 punten kijkt en je kijkt naar de ranglijst, kan je onmogelijk beweren dat hij er een pet naar gooit en dat hij Ajax-onwaardig is.

Vergeet niet, PSV heeft voor 30 miljoen+ geinvesteerd.. En Twente zit gewoon goed in elkaar. Zowel op bestuurlijk niveau als het elftal.
prima ***
Pietje
 Pietje - woensdag 07 maart 2012 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 21:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:
We hebben al wel een topic: Frank de Boer: Inpakken en wegwezen - deel 2...
In dat Topic wordt breed uitgemeten wat frank allemaal niet goed heeft gedaan...door sommigen wordt Frank dan weer in bescherming genomen...
We weten allemaal dat hij een voetbalheld is geweest en dat hij een Ajacied is in hart en nieren...onnodig te vermelden...
Laten we in dit topic juist de positieve punten van Frank vermelden

[ afbeelding ]
Een goed topic, Jack! Nu eens vanuit een positieve invalshoek en dat kunnen we best gebruiken. In de eerste plaats, Frank de Boer is er mede de oorzaak van, dat we eindelijk met de derde ster op het shirtje spelen. Oké, met dank aan de soms falende concurrentie, maar toch, die derde ster is een feit en dat kan niemand ons afnemen.
Zijn start als trainer (uit tegen AC Milan) was buiten verwachting veelbelovend. Verder moeten wij ons allemaal natuurlijk goed realiseren, dat hij als jonge trainer -zonder veel ervaring- nog veel moet (bij)leren, maar ik heb er alle vertrouwen in dat hem dat gaat lukken. Natuurlijk is er kritiek op hem, wanneer het wat minder gaat, ook ik maak mij daar soms schuldig aan, maar dat is een supporter eigen onder de emoties van de dag. Voorts is het bewezen: een trainer wegsturen betekent meestal opnieuw moeten gaan bouwen aan een nieuw team op de wensen en visie van een nieuwe trainer/coach. Dat hebben we in het verleden al veel te veel moeten meemaken, en die resulaten kennen we ook maar al te goed van de afgelopen jaren. Wel vind ik, dat Frank de Boer wat minder eigenwijs mag worden. Kijk wat dat betreft hoe hij in het begin vasthield om Theo Janssen consequent op de verkeerde plek in het elftal neer te zetten, hoe hij Siem de Jong in de spits hield, terwijl Bulykin op de bank zat, hoe hij Daley Blind beschermde als linksback. Et cetera. Tja en dan zijn vele dubieuze wissels in wedstrijden... Maar goed, van je fouten kun je leren. Op voetbalgebied is Frank de Boer slim, dus ik ga ervan uit dat ook hij van zijn fouten gaat leren en dat wij onder hem nog een aantal mooie jaren tegemoet kunnen zien. Daarbij mag je hopen, dat de komende jaren zich wel minder blessures voordoen in de selectie. Amen ;-)
Gewoon iemand
 Gewoon iemand - woensdag 07 maart 2012 - 13:37   quote  deeplink  
De Boer is het beste wat Ajax kon overkomen.
De indrukwekkende inhaalrace van Ajax onder Jol was inderdaad knap, maar Ajax heeft hierna gekozen om meer dan 30M te incasseren door spelers te verkopen, dus die race van toen kun je totaal niet vergelijken met wat de Boer nu presteerd.
Daarnaast doet de Boer alles zo'n beetje in zijn eentje terwijl Jol allerlei Mido's e.d. in mocht kopen, zijn eigen personeel neer mocht zetten, nog wat mensen over zijn schouder heen keken en noem maar op.
Ik denk dat de meeste mensen hier die tegen de Boer gekeerd zijn simpelweg geen realiteitsbesef hebben, óf bij een andere club horen en alleen maar chaos willen creeeren bij Ajax.

Acteurs hebben we al genoeg in de voetbalwereld, bij Ajax hebben die weinig tot niets te zoeken, astalavista.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 maart 2012 door Gewoon iemand --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 07 maart 2012 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 22:12 schreef joduh het volgende:
Jack ! ? Was grapie . Weet dat je serieus topic opende en ik zal met je meegaan hierin, frank is een godenzoon!!!! Ajacied pur sang!
ik ben trots op frank ! Ook ben ik trots op Marco! Ook Marco heeft het nog niet gered als trainer bij ons......
Ik vind dat frank rustig aan had moeten komen.... Beginnen bij een Jupiler cluppie.....
Ik vind hem rare opstellingen doen en over de wissels maar te zwijgen......
Weil heeft hij ons onze derde ster bezorgt! Met meer geluk dan wijsheid maar dat interesseert me heen ene hol! Haha
Ik ben als trainer geen fan van hem en ik weet zeker dat als hij geen frank de boer heette er al lang uitgebonjourd was.......
So be it....
Ben jij trainer dan???
MdeBoer
 MdeBoer - woensdag 07 maart 2012 - 15:51   quote  deeplink  
Ik denk dat ze voor de verandering deze trainer maar een tijdje moeten laten [zitten. Om vervolgens de groep voor een paar jaar bij elkaar te houden dan hoeven ze ook geen aankopen te doen die uiteindelijk toch op de bank terecht komen. Er moet alleen iets aan de trainingen of behandelingen veranderd worden want zoveel spierblessures kan geen toeval meer zijn..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 april 2012 door MdeBoer --
Stanley
 Stanley - woensdag 07 maart 2012 - 18:25   quote  deeplink  
ik ben absoluut anti Jol! sterker nog als ik mij goed herinner was ik een van de eerste die hier zijn ergenis over hem uitte... Maar toch was de inhaalrace onder hem spectaulair. De inhaalrace onder Frank leidde goddank tot de derde trotse ster maar viel van toevalligheden en slecht voetbal aan elkaar.

De huidige resultaten zijn een logisch gevolg. Niks pressie en uitbouwing van een kampioensteam. Maar goed hij heeft heel veel krediet en misschien maar beter ook op de lange termijn....

Neemt niet weg dat hij vooralsnog niet de toptrainer is die we hoopte.

En als laatste.... Remco wat kan mij het schelen waar Joduh woont, hij is een echte Ajacied!

Nog niet zo lang geleden had jij het geregeld aan de stok met nieuwkomers en het waren Joduh en Nenam die het toen onvoorwaardelijk voor je opnamen, ook al had je ongelijk en zat je fout. Toch raar dat jij het uitgerekend met hen niet meer kunt vinden...?
joduh
 joduh - woensdag 07 maart 2012 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2012 - 11:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Apeldoorn was het toch?? Moet jij niet bij AGOVV zitten dan simpele
hahahahah grappig ben je toch........moet jij nie op 010 forum zitten nsber?
joduh
 joduh - woensdag 07 maart 2012 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2012 - 14:31 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ben jij trainer dan???
ja man ,wis je da nie??????van het gehandicapten elftal,remco K strompeld in de spits ouwe!!!!
joduh
 joduh - woensdag 07 maart 2012 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2012 - 18:25 schreef Stanley het volgende:
ik ben absoluut anti Jol! sterker nog als ik mij goed herinner was ik een van de eerste die hier zijn ergenis over hem uitte... Maar toch was de inhaalrace onder hem spectaulair. De inhaalrace onder Frank leidde goddank tot de derde trotse ster maar viel van toevalligheden en slecht voetbal aan elkaar.

De huidige resultaten zijn een logisch gevolg. Niks pressie en uitbouwing van een kampioensteam. Maar goed hij heeft heel veel krediet en misschien maar beter ook op de lange termijn....

Neemt niet weg dat hij vooralsnog niet de toptrainer is die we hoopte.

En als laatste.... Remco wat kan mij het schelen waar Joduh woont, hij is een echte Ajacied!

Nog niet zo lang geleden had jij het geregeld aan de stok met nieuwkomers en het waren Joduh en Nenam die het toen onvoorwaardelijk voor je opnamen, ook al had je ongelijk en zat je fout. Toch raar dat jij het uitgerekend met hen niet meer kunt vinden...?
boks!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 07 maart 2012 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2012 - 10:05 schreef IdiJoods het volgende:
Wat is dit nou weer voor topictitel.

Ga gvd je eens aftrekken in een hoekie en kom met een zinnig topic terug knul.
Nee jouw topic: "De inhaalrace van 2012" met zijn 15 posts dat was een topper....
Zoek jij vanavond je pukkeltje maar op....dan ben je even zoet...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 07 maart 2012 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2012 - 12:09 schreef Pietje het volgende:

[..]

Een goed topic, Jack! Nu eens vanuit een positieve invalshoek en dat kunnen we best gebruiken. In de eerste plaats, Frank de Boer is er mede de oorzaak van, dat we eindelijk met de derde ster op het shirtje spelen. Oké, met dank aan de soms falende concurrentie, maar toch, die derde ster is een feit en dat kan niemand ons afnemen.
Zijn start als trainer (uit tegen AC Milan) was buiten verwachting veelbelovend. Verder moeten wij ons allemaal natuurlijk goed realiseren, dat hij als jonge trainer -zonder veel ervaring- nog veel moet (bij)leren, maar ik heb er alle vertrouwen in dat hem dat gaat lukken. Natuurlijk is er kritiek op hem, wanneer het wat minder gaat, ook ik maak mij daar soms schuldig aan, maar dat is een supporter eigen onder de emoties van de dag. Voorts is het bewezen: een trainer wegsturen betekent meestal opnieuw moeten gaan bouwen aan een nieuw team op de wensen en visie van een nieuwe trainer/coach. Dat hebben we in het verleden al veel te veel moeten meemaken, en die resulaten kennen we ook maar al te goed van de afgelopen jaren. Wel vind ik, dat Frank de Boer wat minder eigenwijs mag worden. Kijk wat dat betreft hoe hij in het begin vasthield om Theo Janssen consequent op de verkeerde plek in het elftal neer te zetten, hoe hij Siem de Jong in de spits hield, terwijl Bulykin op de bank zat, hoe hij Daley Blind beschermde als linksback. Et cetera. Tja en dan zijn vele dubieuze wissels in wedstrijden... Maar goed, van je fouten kun je leren. Op voetbalgebied is Frank de Boer slim, dus ik ga ervan uit dat ook hij van zijn fouten gaat leren en dat wij onder hem nog een aantal mooie jaren tegemoet kunnen zien. Daarbij mag je hopen, dat de komende jaren zich wel minder blessures voordoen in de selectie. Amen ;-)
Bedankt Pietje ik wist al dat jij positief zou reageren....daarnaast ben ik het eens met jouw beoordeling over de Boer...ook ik had/heb regelmatig kritiek op Frank....zijn opstellingen en wisselbeleid geven wel eens vraagtekens...er zijn ongetwijfeld betere coaches maar toch heeft hij wel iets....iets onaantastbaars wat van Basten bijvoorbeeld niet had...om een goede coach te worden moet je ook een paar keer op je bek gaan....denk dat hij als coach alleen maar gaat groeien....hij houdt van de club...zou graag jaren coach van Ajax willen zijn...nou ga je gang Frank wat mij betreft....
joduh
 joduh - woensdag 07 maart 2012 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2012 - 11:56 schreef remco k het volgende:

[..]

In mijn ogen is hij helemaal niet hosanna, ik kijk gewoon naar de cijfers en tot aan December heeft hij het geweldig gedaan bij Ajax en veel goals gemaakt waarvan een aantal belangrijke.

En volgens mij brengt hij dat overwicht juist wel over op de groep.

Enkel zijn er supporters die wonderen verwachten en binnen een jaar "barcelona achtig" spel verwachten te zien..

Bouwen heeft tijd nodig, kijk naar de jaren 70 en 90, ook toen was het niet in een jaar geregeld..

Trouwens werkt Sulejmani zich iedere wedstrijd een slag in de rondte, dat deed hij onder de vorige trainers niet, toch ook een stukje overwicht volgens mij..
check de feiten eens wie jou hier allemaal een eikel vinden....ben je dan een eikel of niet????? is een normaal vragie hoor?bedoel er werkelijk niks mee.......;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 07 maart 2012 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2012 - 13:37 schreef Gewoon iemand het volgende:
De Boer is het beste wat Ajax kon overkomen.
De indrukwekkende inhaalrace van Ajax onder Jol was inderdaad knap, maar Ajax heeft hierna gekozen om meer dan 30M te incasseren door spelers te verkopen, dus die race van toen kun je totaal niet vergelijken met wat de Boer nu presteerd.
Daarnaast doet de Boer alles zo'n beetje in zijn eentje terwijl Jol allerlei Mido's e.d. in mocht kopen, zijn eigen personeel neer mocht zetten, nog wat mensen over zijn schouder heen keken en noem maar op.
Ik denk dat de meeste mensen hier die tegen de Boer gekeerd zijn simpelweg geen realiteitsbesef hebben, óf bij een andere club horen en alleen maar chaos willen creeeren bij Ajax.

Acteurs hebben we al genoeg in de voetbalwereld, bij Ajax hebben die weinig tot niets te zoeken, astalavista.
Zit wel een kern van waarheid in Gewoon Iemand...leuk al die verschillende inzichten hier....
Stanley
 Stanley - donderdag 08 maart 2012 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2012 - 20:17 schreef joduh het volgende:

[..]

check de feiten eens wie jou hier allemaal een eikel vinden....ben je dan een eikel of niet????? is een normaal vragie hoor?bedoel er werkelijk niks mee.......;-)
Hahaha boks!

Vond Remco de laatste maanden in positieve zin bijgedraaid en een stuk vriendelijker, met name tegen nieuwkomers....

Maar gezien de veranderde verhoudingen met een aantal forumleden begin ik het te begrijpen waarom hij plotseling een stuk vriendelijker reageert...
nora
 nora - donderdag 08 maart 2012 - 11:22   quote  deeplink  
Ha Ha we beginnen over Frank en eindigen bij betweter Remco,maar we zijn allemaal Ajacieden ga ik van uit en ik heb ook kritiek op Frankie boy gehad vooral om zijn starre houding omtrent o.a wissels en plek van Theo en Vermeer maar toch denk ik dat hij de top gaat halen is meer een gevoel als realiteit,ik ben ook een voorstander van een langdurig contract voor Frankie boy om hopelijk in alle rust in samenwerking met Cruyff en het techn/hart een sterk Ajax op te bouwen.

Haleluja
lou
 lou - donderdag 08 maart 2012 - 13:29   quote  deeplink  
Tegen AZ werd Blind zoek gespeeld door Berendsen. volgens mij had een ervaren trainer hem na tien min gewisseld
Verder vind ik de Boer een goede trainer.
yngwie
 yngwie - donderdag 08 maart 2012 - 16:39   quote  deeplink  
Frank maakt Ajax voor de tweede keer op rij kampioen. Niet slecht zou ik zeggen.
AFCAMylife
 AFCAMylife - donderdag 08 maart 2012 - 17:27   quote  deeplink  
Frank is één van de beste trainers op de nederlandse velden, en jullie willen em kwijt?! bovendien ook nog eens een ras ajacied.

- Hij heeft ons vorig jaar kampioen gemaakt toen het er dieptriest uitzag
- Hij hield de groep buiten alle onrust!
- Hij bracht de Ajax filosofie terug!

Hij moest het ook nog eens doen met zeer matig materiaal vanwege al die blessures.

Er is geen enkel andere trainer die het beter zou doen dan onze frankie!
remco k
 remco k - donderdag 08 maart 2012 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2012 - 19:10 schreef joduh het volgende:

[..]

hahahahah grappig ben je toch........moet jij nie op 010 forum zitten nsber?
Ach je praat jezelf enkel tegen, that's all.. Verzin trouwens ff een andere stok om mee te slaan.. Erg he dat iemand wel een eigen mening heeft, en die ook tegen Ajacieden durft uit te spreken..
remco k
 remco k - donderdag 08 maart 2012 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2012 - 18:25 schreef Stanley het volgende:

Misschien even lezen wat ik Quote kerel, hij beschuldigd een ander exact van hetzelfde en dus stel ik hem een vraag.. Of tellen Ajacieden uit bijvoorbeeld Dordrecht hierin niet mee??

Wat je zegt over Joduh klopt voor geen meter, we hebben elkaar nog nooit gemogen.. Wat Nenam betreft, dat is een persoonlijk verhaal waar jij helemaal niks van weet en heeft niks met dit forum te maken..
remco k
 remco k - donderdag 08 maart 2012 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2012 - 10:20 schreef Stanley het volgende:

[..]

Hahaha boks!

Vond Remco de laatste maanden in positieve zin bijgedraaid en een stuk vriendelijker, met name tegen nieuwkomers....

Maar gezien de veranderde verhoudingen met een aantal forumleden begin ik het te begrijpen waarom hij plotseling een stuk vriendelijker reageert...
Ik reageer helemaal niet anders, geef nog steeds altijd m'n mening en het boeit me nog steeds niet wat een ander daar van vind..
remco k
 remco k - donderdag 08 maart 2012 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2012 - 20:17 schreef joduh het volgende:

[..]

Ach, zolang jij niet mans genoeg bent om je eigen uitspraken richting mij kracht bij te zetten??? Zoals al eerder vermeld, je bent welkom..
remco k
 remco k - donderdag 08 maart 2012 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2012 - 17:27 schreef AFCAMylife het volgende:
Frank is één van de beste trainers op de nederlandse velden, en jullie willen em kwijt?! bovendien ook nog eens een ras ajacied.

Hij moest het ook nog eens doen met zeer matig materiaal vanwege al die blessures.

Mee eens...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 08 maart 2012 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2012 - 17:27 schreef AFCAMylife het volgende:

Hij is niet de beste...komt pas kijken...heeft vorig jaar veel geluk gehad met het kampioensschap maar goed je moet wel geluk hebben als trainer...PSV en twente lieten het ook liggen...hield idd de groep buiten alle onrust...en bracht zeer zeker de Ajaxfilosofie terug...hij heeft vele jonge spelers ingepast...dit seizoen is het team niet beter als vorig seizoen...ook niet toen er nog weinig tot geen blessures waren....overigens zie ik in hem wel een topcoach in wording...heeft nu al veel voordelen...wie willen hem kwijt dan ??? valt allemaal wel mee...de meesten niet hoor....
AFCAMylife
 AFCAMylife - donderdag 08 maart 2012 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2012 - 20:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij is niet de beste...komt pas kijken...heeft vorig jaar veel geluk gehad met het kampioensschap maar goed je moet wel geluk hebben als trainer...PSV en twente lieten het ook liggen...hield idd de groep buiten alle onrust...en bracht zeer zeker de Ajaxfilosofie terug...hij heeft vele jonge spelers ingepast...dit seizoen is het team niet beter als vorig seizoen...ook niet toen er nog weinig tot geen blessures waren....overigens zie ik in hem wel een topcoach in wording...heeft nu al veel voordelen...wie willen hem kwijt dan ??? valt allemaal wel mee...de meesten niet hoor....
dus omdat je net komt kijken kun je niet één van de betere trainers zijn?! hij is nog een beetje onervaren dat is zijn enige nadeel!

Als je effe hier boven leest hoeveel kritiek hij krijgt is het echt abnormaal! en volgens mij is er ook nog een topic dat de boer weg moet! dus er zijn zeker wel veel mensen op dit forum die de boer liever kwijt dat rijk zijn!
remco k
 remco k - donderdag 08 maart 2012 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2012 - 20:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nou als je sommige Ajacieden hier hoort in het afgelopen jaar dan valt dat nog te betwijfelen..
hippy
 hippy - donderdag 08 maart 2012 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 21:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat is duidelijk haha...maar een klein voorbeeldje...heeft hij het goed gedaan met onze vriend El Hamdaoui ????
JA...VOETBALLEN DOE JE MET ZN ELVEN...WEGWEZEN MET DIE KNAKKERRRRRRR...
hippy
 hippy - donderdag 08 maart 2012 - 21:12   quote  deeplink  
Voor een onervaren coach...goed...ik snap alleen zijn wissels soms niet...en veel te lang gewacht met buly...
joduh
 joduh - vrijdag 09 maart 2012 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2012 - 19:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach, zolang jij niet mans genoeg bent om je eigen uitspraken richting mij kracht bij te zetten??? Zoals al eerder vermeld, je bent welkom..
Ik stelde je gewoon een vraag manke? Jij ben toch de man die het altijd heeft over feiten? Dus als ze je hier een eikel vinden is het dus een feit dat je dat ook ben toch? Of niet?

En even gewoon iets aardigs tussendoor(kan ik ook wel zijn hoor);-)
Hoe is het met mannes, je zoon van 15? Knap hoor op je 13e papa worden en hem zo netjes opgevoed te hebben!!!! Chapeau gappie!
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 09 maart 2012 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 23:05 schreef PS25 het volgende:
Wat heeft De Boer goed gedaan:
- de rust bewaard tijdens extreem moeilijke omstandigheden. (is het eerder zo extreem geweest bij Ajax?)
- altijd correct geweest naar buiten toe (media en dergelijke), heeft nooit iemand publiekelijk afgevallen.
- situatie el hamdaoui kan ik niet over oordelen, omdat we het echte/ hele verhaal niet kennen
- Hij is zijn functioneren continu aan het evalueren en probeert daar verbeteringen in aan te brengen, durft zich kwetsbaar op te stellen. Veel trainers zullen niet makkelijk toegeven dat zij fouten maken. Dat maakt De Boer een goede trainer (in spé.
- Hij heeft veel jeugdspelers gebracht, ook wel moeten brengen.
- hij zeurt nooit dat hij nieuwe spelers wil
- hij probeert zo goed mogelijk de ajax cultuur terug te brengen.

Kortom, laat Frank aub zitten. Hij heeft mijn respect dat hij ondanks alle shit die over hem en de club is heen gevallen, hij er nog steeds zit.
Ben het hier helemaal mee eens!
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 09 maart 2012 - 21:54   quote  deeplink  
1. Ons hoogstpersoonlijk het landskampioenschap bezorgd.
2. El Hamdalul uit de selectie gezet wegens slecht gedrag (consequent optreden en iedereen die door de mand valt gewoon aanpakken)
3. de jeugd de kans gegeven (van Rhijn, Klaassen, Koppers etc.)
4. de rust bewaard toen heel Ajax in de fik stond.

En nog veel meer!

Kortom, de vraag hoort te zijn:

'Wat heeft Frank de Boer NIET GOED gedaan'

:)
joduh
 joduh - vrijdag 09 maart 2012 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 maart 2012 - 21:54 schreef Grasmaaier het volgende:
2. El Hamdalul uit de selectie gezet wegens slecht gedrag (consequent optreden en iedereen die door de mand valt gewoon aanpakken)

En nog veel meer!

heb je ff??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 09 maart 2012 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 maart 2012 - 21:54 schreef Grasmaaier het volgende:

En nog veel meer!

Waarschijnlijk heb je mijn uitleg van dit topic niet gelezen....overigens kom jij zelf in eerste instantie met positieve punten over de Boer....dat is positief....weet je wat het is....negatieve geluiden hoor je al genoeg...vandaar het eens uit een andere invalshoek bekijken....

We hebben al een topic: Frank de Boer: Inpakken en wegwezen - deel 2...
daar is genoeg geventileerd wat Frank niet goed heeft gedaan....veel makkelijker aan te geven...over iedereen hoor overigens...
Ik krijg veel leuke reacties omdat ik juist vraag om positieve punten....maar goed dan begin jij toch een topic: Wat heeft Frank de Boer NIET GOED gedaan....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 maart 2012 door Jack Huntelaar --
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 09 maart 2012 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 maart 2012 - 22:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heb je mijn uitleg van dit topic niet gelezen....overigens kom jij zelf in eerste instantie met positieve punten over de Boer....dat is positief....weet je wat het is....negatieve geluiden hoor je al genoeg...vandaar het eens uit een andere invalshoek bekijken....

We hebben al een topic: Frank de Boer: Inpakken en wegwezen - deel 2...
daar is genoeg geventileerd wat Frank niet goed heeft gedaan....veel makkelijker aan te geven...over iedereen hoor overigens...
Ik krijg veel leuke reacties omdat ik juist vraag om positieve punten....maar goed dan begin jij toch een topic: Wat heeft Frank de Boer NIET GOED gedaan....
pff.. ik mag toch gewoon zeggen wat ik wil? Hoef je niet zo achterlijk te doen hoor
remco k
 remco k - vrijdag 09 maart 2012 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 maart 2012 - 09:55 schreef joduh het volgende:

[..]

Ik stelde je gewoon een vraag manke? Jij ben toch de man die het altijd heeft over feiten? Dus als ze je hier een eikel vinden is het dus een feit dat je dat ook ben toch? Of niet?

En even gewoon iets aardigs tussendoor(kan ik ook wel zijn hoor);-)
Hoe is het met mannes, je zoon van 15? Knap hoor op je 13e papa worden en hem zo netjes opgevoed te hebben!!!! Chapeau gappie!
Ach er posten hier een aantal 100 mensen, dat er een aantal bij zitten die iets negatiefs van me vinden heb ik niet zo'n moeite mee, ik hoef niet zo nodig door iedereen aardig gevonden te worden.. Geef liever gewoon mijn mening..

Wat je andere provocatie betreft, verzin eens iets nieuws man, je valt in herhaling, de "belangrijke" mensen weten precies hoe het zit en waarom..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 09 maart 2012 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 maart 2012 - 22:57 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

pff.. ik mag toch gewoon zeggen wat ik wil? Hoef je niet zo achterlijk te doen hoor
Natuurlijk mag jij zeggen wat je wilt...iedereen mag een oordeel geven....als jij dit een achterlijke reactie vindt van mij...hoe achterlijk ben jij dan ?
joduh
 joduh - zaterdag 10 maart 2012 - 05:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 maart 2012 - 23:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach er posten hier een aantal 100 mensen, dat er een aantal bij zitten die iets negatiefs van me vinden heb ik niet zo'n moeite mee, ik hoef niet zo nodig door iedereen aardig gevonden te worden.. Geef liever gewoon mijn mening..

Wat je andere provocatie betreft, verzin eens iets nieuws man, je valt in herhaling, de "belangrijke" mensen weten precies hoe het zit en waarom..
Je bedoelt het denk ik andersom toch????van die aantal 100 personen zijn er een aantal die iets positiefs van je vinden..... Hahaha
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 10 maart 2012 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 maart 2012 - 05:57 schreef joduh het volgende:

[..]

Je bedoelt het denk ik andersom toch????van die aantal 100 personen zijn er een aantal die iets positiefs van je vinden..... Hahaha
Haha
joduh
 joduh - zaterdag 10 maart 2012 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 maart 2012 - 09:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Haha
Dus jij bent er ook nie 1 van dat aantal? Haha ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 maart 2012 - 20:47   quote  deeplink  
Echt een dikke pluim voor de Boer vandaag....we hebben vandaag vrij eenvoudig gewonnen van ADO....hij bracht de juiste man in het veld namelijk lukoki.....knap met zoveel wissels toch gewoon die drie punten pakken...ik hoop voor Ajax, de Boer en voor mijn persoontje dat we op korte termijn weer blessurevrij zijn...ik kijk uit naar de wedstrijd waarin Boerrigter en Sigthorsson hun rentree maken...nu a.s. zondag eerst PSV pakken Frank!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 maart 2012 door Jack Huntelaar --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat heeft Frank dit seizoen WEL GOED gedaan ????

0.0167090