|
|
amsterdammer113
|
|
|
Woensdag 21 maart neemt de A1 van Ajax het op het St Helens Langtree Park op tegen de leeftijdsgenoten van Liverpool FC A1. Inzet van deze wedstrijd is een plaats in de finale van de NextGen Series.
De Amsterdammers bereikten de halve finale door in de groepsfase achter Aston Villa, maar voor Rosenborg en Fenerbahce als 2e te eindigen. In de kwartfinale werd vervolgens Barcelona met 0-3 verslagen.
De opponent Liverpool daarentegen dankt de halve finale door in de groepsfase als 2e te eindigen achter Sporting Portugal, maar voor Molde en Wolfsburg. De kwartfinale tegen Tottenham ging met 1-0 verloren, maar de Spurs trokken zich terug uit het toernooi nadat bekend werd dat zij zich niet aan de regels hadden gehouden.
Bespreek in dit topic het duel en de mogelijke opstelling van Ajax A1.
Barcelona - Ajax
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 maart 2012 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
De wedstrijd zal 14 maart live worden uitgezonden op Eredivisie Live. De wedstrijd start om 20.00 uur Nederlandse tijd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 maart 2012 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Mocht Ajax de finale halen dan zal deze wedstrijd op zondag 25 maart worden gespeeld in het stadion van Leyton Orient en zal aanvangen om 14.30 uur Nederlandse tijd. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Nog 2 dagen tot de wedstrijd! Zal het Ajax A1 lukken om de finale van de NextGen Series te bereiken?? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 21:03 schreef amsterdammer113 het volgende:Nog 2 dagen tot de wedstrijd! Zal het Ajax A1 lukken om de finale van de NextGen Series te bereiken?? Ik denk het wel. Zou heel jammer als dat niet zou lukken. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Word dan een mooi weekend als Ajax de finale weet te bereiken! Eerst om half 3 Ajax A1 in de finale en dan om half 5 het eerste tegen Pisvee!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 maart 2012 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 21:09 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Word dan een mooi weekend als Ajax de finale weet te bereiken! Eerst om half 3 Ajax A1 in de finale en dan om half 5 het eerste tegen Pisvee!! Zou een mooie precadeau zijn voor m'n verjaardag :) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ah, we zullen zien! Laten we het gewoon hopen! |
|
|
|
|
yngwie
|
|
|
zijn altijd leuke potjes tegen die Engelsen. Ajax moet daar zeker kunnen winnen. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Wedstrijd zal een paar minuten later aanvangen dan vooraf was bepaald. De reden voor dit besluit is het aantal fans wat nog buiten het stadion staat! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 20:00 schreef amsterdammer113 het volgende:Wedstrijd zal een paar minuten later aanvangen dan vooraf was bepaald. De reden voor dit besluit is het aantal fans wat nog buiten het stadion staat! Thanks A'dammer..ik ga met interesse de match bekijken...weet iemand de opstelling?? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 20:00 schreef amsterdammer113 het volgende:Wedstrijd zal een paar minuten later aanvangen dan vooraf was bepaald. De reden voor dit besluit is het aantal fans wat nog buiten het stadion staat! goedenavond, allemaal, iedereen en 113 in het bijzonder. Je hebt gelijk kerel: Vanwege files in Liverpool wordt er een kwartiertje later afgetrapt. Dus om 20:15 uur
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 20:08 schreef alibabba het volgende:[..] Thanks A'dammer..ik ga met interesse de match bekijken...weet iemand de opstelling?? Ook jij goedenavond Ali.
Opstelling Ajax: Van der Hart; Ligeon, Veltman, Denswil, Dijks; Sporkslede, Klaassen, Rits; De Sa, Schoop, Fischer.
Opstelling Liverpool: Ward; McLaughlin, Wisdom, Sama, McGiveron; Coady, Suso, Roddan; Ngoo, Sterling, Adorjan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 maart 2012 door baco74 -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 20:09 schreef baco74 het volgende:[..] goedenavond, allemaal, iedereen en 113 in het bijzonder. Je hebt gelijk kerel: Vanwege files in Liverpool wordt er een kwartiertje later afgetrapt. Dus om 20:15 uur Opstelling Ajax: Van der Hart; Ligeon, Veltman, Denswil, Dijks; Sporkslede, Klaassen, Rits; De Sa, Schoop, Fischer. Opstelling Liverpool: Ward; McLaughlin, Wisdom, Sama, McGiveron; Coady, Suso, Roddan; Ngoo, Sterling, Adorjan. Thanks BACO!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 20:09 schreef baco74 het volgende:[..] goedenavond, allemaal, iedereen en 113 in het bijzonder. Je hebt gelijk kerel: Vanwege files in Liverpool wordt er een kwartiertje later afgetrapt. Dus om 20:15 uur [..] Ook jij goedenavond Ali. Opstelling Ajax: Van der Hart; Ligeon, Veltman, Denswil, Dijks; Sporkslede, Klaassen, Rits; De Sa, Schoop, Fischer. Opstelling Liverpool: Ward; McLaughlin, Wisdom, Sama, McGiveron; Coady, Suso, Roddan; Ngoo, Sterling, Adorjan. Ah bedankt Baco, wilde net op zoek gaan naar de opstelling! Hoef ik nu niet meer te doen! ;-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Aah.....Never walk alone.....zoals het (enkel en alleen) hoort bij Liverpool. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Volgens mij hoorde ik die ouwe vent in de catacomben seven-thirty zeggen, zal waarschijnlijk dus half negen worden.
edit: wordt nu ook omgeroepen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 maart 2012 door baco74 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 20:14 schreef baco74 het volgende:Volgens mij hoorde ik die ouwe vent in de catacomben seven-thirty zeggen, zal waarschijnlijk dus half negen worden. edit: wordt nu ook omgeroepen. Pfffffffffffff lekker geregeld daarzo! Ze doen ook alles om Ajax uit de concentratie te halen!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 20:16 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Pfffffffffffff lekker geregeld daarzo! Ze doen ook alles om Ajax uit de concentratie te halen!! Zou het? Hebben beide teams toch last van. Volgens mij gunnen ze het iedereen om de wedstrijd te zien, en is het gewoon erg druk rondom L'pool. Tis daar een uur vroeger en velen komen nog van hun werk. Hadden ze beter kunnen plannen, maar misschien laat de UEFA dat niet toe dus laten ze het gewoon uitlopen.... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 20:24 schreef baco74 het volgende:[..] Zou het? Hebben beide teams toch last van. Volgens mij gunnen ze het iedereen om de wedstrijd te zien, en is het gewoon erg druk rondom L'pool. Tis daar een uur vroeger en velen komen nog van hun werk. Hadden ze beter kunnen plannen, maar misschien laat de UEFA dat niet toe dus laten ze het gewoon uitlopen.... Whahahaha zou ook kunnen gap! Vind het inderdaad erg slecht gepland allemaal! Dit moet toch bekend zijn van tevoren?? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Tsja...is slordig en vooral jammer. Maar dit neemt mijn zin in dit potje niet weg. Ik zeg 1-3. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 20:30 schreef baco74 het volgende:Tsja...is slordig en vooral jammer. Maar dit neemt mijn zin in dit potje niet weg. Ik zeg 1-3. Ik hoop ook op een mooie uitslag gap! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Goooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallllllll FISCHER!!!!!! |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Wat een prachtige combinatie was dat en het levert uiteindelijk een prima goal op!! |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
penalty liverpool wel makkelijk gegeven |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Dom, dom, dom! Maar hopen dat ie mis gaat! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 20:39 schreef amsterdammer113 het volgende:Wat een prachtige combinatie was dat en het levert uiteindelijk een prima goal op!! Rits--->Klaassen-->Fischer.....was een mooie combi. Shit,pingel. Yeah...van het Hart...geweldig. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Heerlijk gewoon, vooral die 2e redding!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 20:42 schreef baco74 het volgende:[..] Rits--->Klaassen-->Fischer.....was een mooie combi. Shit,pingel. Yeah...van het Hart...geweldig. Inderdaad gap, een combinatie om van te smullen en zonder de bal 2 keer te raken volgens mij! Gewoon tik, tik, tik!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Zoveel mensen en geen enkel geluid.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hahahahaha viel mij net ook al op! Jammer, want er kan zoveel sfeer zijn in zo'n knus stadion! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Toch werd er keurig ge-applaudiseerd toen Ajax scoorde. |
|
|
|
|
alphenaar1951
|
|
|
Hoeveel staat het nu? En wie blinken uit? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Net toen de penalty er was schakelde ik in, dus ik heb dat niet gezien. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Nog steeds 0-1 en tot nu toe is vooralsnog de keeper de held! Prachtige safe op de penalty!!
Oei, dit had de 0-2 van Sporkslede moeten wezen!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 maart 2012 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Nou, geloof me maar :) Alles goed, Tobias? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Die 11 in het blauw. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ja, wel heel druk. Heb morgen voor de 2e keer oefendebat en over 2 weken voor een cijfer. En toetsweek komt er weer aan en heb allemaal projecten, dus druk druk druk. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 20:57 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ja, wel heel druk. Heb morgen voor de 2e keer oefendebat en over 2 weken voor een cijfer. En toetsweek komt er weer aan en heb allemaal projecten, dus druk druk druk. Is ff pittig, maar volhouden man....kan je later de vruchten van plukken. S6. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Oei bijna 0-2 door Ligeon! |
|
|
|