|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Het is nog niet zó geweldig.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
GGGGGoooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaallllll!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
alphenaar1951
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Mooi man, de finale kan ons bijna niet meer ontgaan! Word dus een geweldige zondag over 2 weken! Eerst Ajax A1 in de finalewedstrijd en daarna Ajax-PSV!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
0-1 Fisher maar ook de 0-2 kwam grotendeels door Fisher... Veltman maakt overigens ook een goede indruk.... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Tnx ik had het zelf ook ff opgezocht, volgens mij heb jij de verkeerde gevonden. De speler die jij aanhaalde heet David Ngoo speelde bij Liverpool maar is naar Bolton gegaan. Dit is Michael Ngoo (23/10/1992), als ik deze foto bekijk is het hem....maar misschien heb ik het fout.
Wat denk jij? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 21:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:0-1 Fisher maar ook de 0-2 kwam grotendeels door Fisher... Veltman maakt overigens ook een goede indruk.... Er zitten in deze A1 echt vier tot vijf potenetiele Ajax1 spelers. Rits en Fisher kunnen echt hele grote worden. Veltman speelt goed. Net als Dijks. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 21:24 schreef baco74 het volgende:[..] Tnx ik had het zelf ook ff opgezocht, volgens mij heb jij de verkeerde gevonden. De speler die jij aanhaalde heet David Ngoo speelde bij Liverpool maar is naar Bolton gegaan. Dit is Michael Ngoo (23/10/1992), als ik deze foto bekijk is het hem....maar misschien heb ik het fout. Wat denk jij? We hebben het exact over dezelfde speler, echter geeft de site van NextGen een heel andere geboortedatum op! Whahahahahahahah zie hier
De speler waar jij het overigens over hebt het David N'Gog! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 maart 2012 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 21:27 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] We hebben het exact over dezelfde speler, echter geeft de site van NextGen een heel andere geboortedatum op! Whahahahahahahah zie hierDe speler waar jij het overigens over hebt het David N'Gog! ;-) Haha fun, dus net als de aanvangstijd klopt dit ook niet. Welke site zullen we geloven? We gaan gewoon in het midden van die twee datums zitten :)
Aah.....David N'Gog.......solly, my bad.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 maart 2012 door baco74 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 21:31 schreef baco74 het volgende:[..] Haha fun, dus net als de aanvangstijd klopt dit ook niet. Welke site zullen we geloven? We gaan gewoon in het midden van die twee datums zitten :) Aah.....David N'Gog.......solly, my bad. De datum van jouw zal wel kloppen, aangezien dat de officiele site van Liverpool aangeeft. Whahahahahahahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 21:25 schreef Brandje het volgende:[..] Er zitten in deze A1 echt vier tot vijf potenetiele Ajax1 spelers. Rits en Fisher kunnen echt hele grote worden. Veltman speelt goed. Net als Dijks. Klopt... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 21:34 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] De datum van jouw zal wel kloppen, aangezien dat de officiele site van Liverpool aangeeft. Whahahahahahahaha Nix van mij bij, man :) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
GGGGGGoooooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaallllllllllllll!! FISCHER!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hahahahahahahaha, maar 0-3 ook nog!! Heerlijk gap! Op naar de finale!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 21:25 schreef Brandje het volgende:[..] Er zitten in deze A1 echt vier tot vijf potenetiele Ajax1 spelers. Rits en Fisher kunnen echt hele grote worden. Veltman speelt goed. Net als Dijks. Vind ik moeilijk inschatten. Ajax 1 of A1 zijn twee heel verschillende niveau's. Maar er zijn wel een paar jongens die in dit elftal en in deze competitie er met kop en schouders bovenuit steken. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 21:39 schreef baco74 het volgende:[..] Vind ik moeilijk inschatten. Ajax 1 of A1 zijn twee heel verschillende niveau's. Maar er zijn wel een paar jongens die in dit elftal en in deze competitie er met kop en schouders bovenuit steken. Tuurlijk zit er een verschil in maar als je nou ziet hoe Fisher een bal aanneemt en een aktie maakt en hoe Ebecilio het doet. Je ziet meteen het verschil in potentie. Hetzelfde bij Rits en Anita of Enoh. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
GGGGGGooooooooooooaaaaaaaaaaaaalllllllllll!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 21:47 schreef Brandje het volgende:[..] Tuurlijk zit er een verschil in maar als je nou ziet hoe Fisher een bal aanneemt en een aktie maakt en hoe Ebecilio het doet. Je ziet meteen het verschil in potentie. Hetzelfde bij Rits en Anita of Enoh. Zo zal (bv) Ebecilio het in de A1 ongetwijfeld ook gedaan hebben, heeft ook te maken met je tegenstander. Als je bij het eerste speelt, krijg je van de trainer te horen wat en hoe je directe tegenstander speelt, daar kan je dan op inspelen. Bij de jeugd wordt er meer van eigen kunnen uitgegaan, denk ik. Neemt niet weg dat Rits en Fischer geweldige voetballers zijn en volgend seizoen maar eens aan de eredivisie moeten gaan ruiken. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
0-4, geweldige prestatie en nix op af te dingen. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Die Dijks is trouwens ook een leuk spelertje!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 21:52 schreef baco74 het volgende:[..] Zo zal (bv) Ebecilio het in de A1 ongetwijfeld ook gedaan hebben, heeft ook te maken met je tegenstander. Als je bij het eerste speelt, krijg je van de trainer te horen wat en hoe je directe tegenstander speelt, daar kan je dan op inspelen. Bij de jeugd wordt er meer van eigen kunnen uitgegaan, denk ik. Neemt niet weg dat Rits en Fischer geweldige voetballers zijn en volgend seizoen maar eens aan de eredivisie moeten gaan ruiken. Oneens!! Een bal aannemen of het spelinzicht heeft 0,0 met de competitie te maken waarin je speelt maar dat heb/kan je of kan je niet dat heet namelijk talent |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
GGGGGGGGGoooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllll!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Inderdaad, maar hij verdedigt goed en speelt lekker!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
GGGGGGGGGGGoooooooooooooooaaaaaaaaaaaaalllllllllllllll!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
heb de eerste helft niet kunnen kijken, maar ben nu aardig onder de indruk, was de eerste helft ook leuk om te zien? |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
Dit gaat heel hard!!! Wat mooi!!
Is alleen te hooen dat er niet te veel getrokken gaat worden aan deze grote talenten, en dat de contracten in orde zijn. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 21:59 schreef Brandje het volgende:[..] Oneens!! Een bal aannemen of het spelinzicht heeft 0,0 met de competitie te maken waarin je speelt maar dat heb/kan je of kan je niet dat heet namelijk talent Heeft in mijn ogen wel degelijk met het soort competitie te maken. Als je het kan betekent het niet dat het altijd mogelijk is. Als je bekend staat om een bepaalde specialitet zal de tegenstander daar op inspelen en jouw de mogelijkheid zo min mogelijk gunnen. Bij de jeugd ben je met je evt individuele kwaliteit iets anoniemer lijkt mij. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Die gaat volgend seizoen zijn wedstrijdjes meepikken in Ajax1. Wat een talent is dat zeg |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 22:01 schreef ktotheb het volgende:heb de eerste helft niet kunnen kijken, maar ben nu aardig onder de indruk, was de eerste helft ook leuk om te zien? Vond de eerste helft nog wat matig! Maar wel leuke acties gezien! De mooiste vond ik van de doelman die de penalty subliem wist te stoppen!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 22:03 schreef baco74 het volgende:[..] Heeft in mijn ogen wel degelijk met het soort competitie te maken. Als je het kan betekent het niet dat het altijd mogelijk is. Als je bekend staat om een bepaalde specialitet zal de tegenstander daar op inspelen en jouw de mogelijkheid zo min mogelijk gunnen. Bij de jeugd ben je met je evt individuele kwaliteit iets anoniemer lijkt mij. Waarom kan Anita nu nog steeds geen bal op de borst aannemen?? Waarom heeft Ebecilio nog steeds drie balcontacten nodig voordat hij de bal echt onder controle heeft. Waarom kan Enoh niet fatsoenlijk een pass over tien meter geven? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 22:03 schreef Brandje het volgende:[..] Die gaat volgend seizoen zijn wedstrijdjes meepikken in Ajax1. Wat een talent is dat zeg Denk ik ook! Gaat zeker overgeheveld worden, hopelijk krijgt Dijks ook speeltijd in de voorbereiding om zijn kunsten te vertonen! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Oh help.. Die el Hasnaoui heet toch geen Amir van z'n voornaam? Dat vind ik behoorlijk eng lijken op Mounir el Hamdaoui.. :P |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 22:04 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Vond de eerste helft nog wat matig! Maar wel leuke acties gezien! De mooiste vond ik van de doelman die de penalty subliem wist te stoppen!! hoop dat ze dat nog even herhalen na het einde. Er zit wel echt een goede lichting aan te komen hoor. Rits, Fischer, Dijks, Veldman, de Sa. Als die jongens zich goed doorontwikkelen kunnen ze allemaal het eerste halen. Ben wel met Baco eens dat het ertoe doet in welke competitie je het doet. Op hoger niveau krijg je minder tijd en wordt je sneller onder druk gezet. Maar het ziet er wel goed uit voor de komende jaren. |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
Baco
De linksbuiten van Ajax moet het elke rechtsback in de eredivisie moelijk kunnen maken. Dat is met Ebecilio toch echt niet het geval. Ook al stelt een rechtsback van Vitesse zich in op een bepaalde actie van Ebecilio. Het niveau van de rechtsbacks van eredivisie clubs is dramatisch slecht, en een linksbuiten van Ajax moet die ongeveer elke pot in zn zak hebben zitten. Bij ebecilio gebeurd dit veel en dan ook veel te weinig.
Kan niet wachten on Fischer in Ajax1 te zien |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 22:05 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Denk ik ook! Gaat zeker overgeheveld worden, hopelijk krijgt Dijks ook speeltijd in de voorbereiding om zijn kunsten te vertonen! Dat hoop ik ook. Dijks is niks minder dan Koppers als je het mij vraagt en Fisher is nu al twee klasse beter dan Ebecilio en Rits vind ik voetballend veel meer in huis hebben dan Enoh en Anita. Maar wat deze gassies laten zien is grote klasse. Eerst Barca met 0-3 wegtikken en nu liverpool. Zo zie je maar dat die clubs geen ruk voorstellen als ze geen buitenlandse sterren kunnen kopen |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 22:04 schreef Brandje het volgende:[..] Waarom kan Anita nu nog steeds geen bal op de borst aannemen?? Waarom heeft Ebecilio nog steeds drie balcontacten nodig voordat hij de bal echt onder controle heeft. Waarom kan Enoh niet fatsoenlijk een pass over tien meter geven? Misschien dat zij dat als jeugdspeler als de beste deden, en de jeugd die we op dit moment de sterren van de hemel in de A1 zien spelen dat op erediviesie-niveau net zo slecht doen als de spelers die jij nu opsomt. Ik wil alleen maar zeggen dat in de eredivisie andere facetten komen kijken als bij jeugd voetbal, op het hoogste niveau krijg je gewoon minder tijd van je tegenstander om je eigen specialiteiten uit te voeren, omdat ie weet wat je 9 van de 10 keer gaat doen. In de jeugd ben je anoniemer. |
|
|
|