|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 22:08 schreef Gruber het volgende:Baco De linksbuiten van Ajax moet het elke rechtsback in de eredivisie moelijk kunnen maken. Dat is met Ebecilio toch echt niet het geval. Ook al stelt een rechtsback van Vitesse zich in op een bepaalde actie van Ebecilio. Het niveau van de rechtsbacks van eredivisie clubs is dramatisch slecht, en een linksbuiten van Ajax moet die ongeveer elke pot in zn zak hebben zitten. Bij ebecilio gebeurd dit veel en dan ook veel te weinig. Kan niet wachten on Fischer in Ajax1 te zien Ebecilio was in de jeugd ook heel veel uitblinker hoor. Naar dit soort wedstrijden kijken is soms ook wat gevaarlijk, omdat je nu denkt, deze jongens kunnen hetzelfde in het eerste. Zo werkt het toch niet helemaal. Als jij een bal aan moet nemen met een grote sterke vent op 20 cm is dat heel wat anders dan een bal aannemen met een jochie van 17 op een meter. Natuurlijk zijn het grote talenten, maar om hetzelfde te kunnen op een hoger niveau, moet je eigen niveau ook omhoog. Ze zullen dus moeten doorontwikkelen. Neemt niet weg dat er een aantal toppers in deze lichting zitten natuurlijk, maar niet meteen teveel van die jongens verwachten, ze zijn nog jong en dit is toch een ander niveau dan het eerste
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 maart 2012 door ktotheb -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 22:13 schreef baco74 het volgende:[..] Misschien dat zij dat als jeugdspeler als de beste deden, en de jeugd die we op dit moment de sterren van de hemel in de A1 zien spelen dat op erediviesie-niveau net zo slecht doen als de spelers die jij nu opsomt. Ik wil alleen maar zeggen dat in de eredivisie andere facetten komen kijken als bij jeugd voetbal, op het hoogste niveau krijg je gewoon minder tijd van je tegenstander om je eigen specialiteiten uit te voeren, omdat ie weet wat je 9 van de 10 keer gaat doen. In de jeugd ben je anoniemer. Sorry ik denk er anders over. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 22:08 schreef Gruber het volgende:Baco De linksbuiten van Ajax moet het elke rechtsback in de eredivisie moelijk kunnen maken. Dat is met Ebecilio toch echt niet het geval. Ook al stelt een rechtsback van Vitesse zich in op een bepaalde actie van Ebecilio. Het niveau van de rechtsbacks van eredivisie clubs is dramatisch slecht, en een linksbuiten van Ajax moet die ongeveer elke pot in zn zak hebben zitten. Bij ebecilio gebeurd dit veel en dan ook veel te weinig. Kan niet wachten on Fischer in Ajax1 te zien Dan zou De Boer die jongens toch gelijk op moeten stellen, hij ziet ze (bijna) elke dag trainen. zijn juweeltjes in dop, maar nog wel in de dop. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 22:13 schreef ktotheb het volgende:[..] Ebecilio was in de jeugd ook heel veel uitblinker hoor. Naar dit soort wedstrijden kijken is soms ook wat gevaarlijk, omdat je nu denkt, deze jongens kunnen hetzelfde in het eerste. Zo werkt het toch niet helemaal. Als jij een bal aan moet nemen met een grote sterke vent op 20 cm is dat heel wat anders dan een bal aannemen met een jochie van 17 op een meter. Natuurlijk zijn het grote talenten, maar om hetzelfde te kunnen op een hoger niveau, moet je eigen niveau ook omhoog. Ze zullen dus moeten doorontwikkelen. Neemt niet weg dat er een aantal toppers in deze lichting zitten natuurlijk, maar niet meteen teveel van die jongens verwachten, ze zijn nog jong en dit is toch een ander niveau dan het eerste Zo wou ik het zeggen :) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
0-7 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 22:13 schreef ktotheb het volgende:[..] Ebecilio was in de jeugd ook heel veel uitblinker hoor. Naar dit soort wedstrijden kijken is soms ook wat gevaarlijk, omdat je nu denkt, deze jongens kunnen hetzelfde in het eerste. Zo werkt het toch niet helemaal. Als jij een bal aan moet nemen met een grote sterke vent op 20 cm is dat heel wat anders dan een bal aannemen met een jochie van 17 op een meter. Natuurlijk zijn het grote talenten, maar om hetzelfde te kunnen op een hoger niveau, moet je eigen niveau ook omhoog. Ze zullen dus moeten doorontwikkelen. Neemt niet weg dat er een aantal toppers in deze lichting zitten natuurlijk, maar niet meteen teveel van die jongens verwachten, ze zijn nog jong en dit is toch een ander niveau dan het eerste Ik heb het niet over uitblinken dat zegt mij allemaal niks. Ebecilio is gewoon een hele domme voetballer ook dat heeft niks met het niveau te maken maar met spelinzicht en dat is niet te trainen. Ik kijk alleen naar hoe een speler een bal in passt en aanneemt. Zulke dingen beheers je of beheers je niet dat heeft niks met het niveau te maken. Tuurlijk gaat het bij Ajax1 sneller maar neem Eriksen. Die voetbalt moeiteloos mee vanaf minuut een dat hij bij Ajax 1 speelt. Ik weet zeker dat hetzelfde geldt voor Rits en Fisher. Die jongens lopen over van talent
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 maart 2012 door Brandje -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 22:13 schreef baco74 het volgende:[..] Misschien dat zij dat als jeugdspeler als de beste deden, en de jeugd die we op dit moment de sterren van de hemel in de A1 zien spelen dat op erediviesie-niveau net zo slecht doen als de spelers die jij nu opsomt. Ik wil alleen maar zeggen dat in de eredivisie andere facetten komen kijken als bij jeugd voetbal, op het hoogste niveau krijg je gewoon minder tijd van je tegenstander om je eigen specialiteiten uit te voeren, omdat ie weet wat je 9 van de 10 keer gaat doen. In de jeugd ben je anoniemer. Ik ben het helemaal met je eens BACO! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Prima kerel, is de bedoeling hier.
Maar ik heb gelijk :) Haha |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahahahahaha mafkees! Vooruitziende blik??? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 0-8!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Halve liter bami op, denk ik. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
een blik heineken die zichzelf opent, dat is een vooruitziende blik! ;) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Heerlijke wedstrijd en de jonkies van Ajax hebben aangetoond dat zij over enorm veel kwaliteit beschikken! Nu gaan we weer terug naar huis, spelen een competitiewedstrijd tussendoor en gaan daarna weer naar Engeland voor de finale. De tegenstander wordt pas volgende week woensdag bekend als Inter en Marseille het tegen elkaar opnemen!! |
|
|
|
|
yngwie
|
|
|
de hand van Cruijff is al duidelijk zichtbaar |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 22:22 schreef amsterdammer113 het volgende:Heerlijke wedstrijd en de jonkies van Ajax hebben aangetoond dat zij over enorm veel kwaliteit beschikken! Nu gaan we weer terug naar huis, spelen een competitiewedstrijd tussendoor en gaan daarna weer naar Engeland voor de finale. De tegenstander wordt pas volgende week woensdag bekend als Inter en Marseille het tegen elkaar opnemen!! Hoe kon Liverpool in de halve finale komen? Zij hadden namelijk de kwartfinale verloren van Tottenham. Kijk maar;
http://nl.soccerway.com/international/europe/the-nextgen-series/2011-2012/final-stages/ |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 22:22 schreef amsterdammer113 het volgende:Heerlijke wedstrijd en de jonkies van Ajax hebben aangetoond dat zij over enorm veel kwaliteit beschikken! Nu gaan we weer terug naar huis, spelen een competitiewedstrijd tussendoor en gaan daarna weer naar Engeland voor de finale. De tegenstander wordt pas volgende week woensdag bekend als Inter en Marseille het tegen elkaar opnemen!! Finale in England? Ik dacht dat Ajax mocht bepalen waar de finale gespeeld zou worden. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Maar tottenham...en niet verder! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Tottenham had zich terug getrokken....hadden niet speelgerchtigde spelers opgesteld. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Weet ik gap, misschien even de openingspost lezen! ;-) Whahahahaha
Tottenham heeft zichzelf teruggetrokken uit het toernooi doordat zij de regels hebben overtreden in die bewuste kwartfinalewedstrijd! En nog voordat de UEFA ingreep hebben ze zichzelf teruggetrokken. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 22:29 schreef baco74 het volgende:[..] Finale in England? Ik dacht dat Ajax mocht bepalen waar de finale gespeeld zou worden. Nee gap, finale is in Engeland. Het stadion van Leyton Orient wordt hiervoor gebruikt! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 22:30 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Weet ik gap, misschien even de openingspost lezen! ;-) Whahahahaha Tottenham heeft zichzelf teruggetrokken uit het toernooi doordat zij de regels hebben overtreden in die bewuste kwartfinalewedstrijd! En nog voordat de UEFA ingreep hebben ze zichzelf teruggetrokken. Oké;) het is me allemaal duidelijk nu...THANKS!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 22:31 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Nee gap, finale is in Engeland. Het stadion van Leyton Orient wordt hiervoor gebruikt! ok tnx. wisiknie |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Post 3 van het topic gap! Stond het beschreven! Whahahahahaha |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
chelsea kan niks zelf verzinnen ook daar draaienen ze nu al 3 little birds sukkels die niks zelf kunnen verzinnen |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 22:13 schreef ktotheb het volgende:[..] Ebecilio was in de jeugd ook heel veel uitblinker hoor. Naar dit soort wedstrijden kijken is soms ook wat gevaarlijk, omdat je nu denkt, deze jongens kunnen hetzelfde in het eerste. Zo werkt het toch niet helemaal. Als jij een bal aan moet nemen met een grote sterke vent op 20 cm is dat heel wat anders dan een bal aannemen met een jochie van 17 op een meter. Natuurlijk zijn het grote talenten, maar om hetzelfde te kunnen op een hoger niveau, moet je eigen niveau ook omhoog. Ze zullen dus moeten doorontwikkelen. Neemt niet weg dat er een aantal toppers in deze lichting zitten natuurlijk, maar niet meteen teveel van die jongens verwachten, ze zijn nog jong en dit is toch een ander niveau dan het eerste Met dit verhaal ben ik het helemaal eens. Het was mooi om te zien hoeveel plezier er bij die gasten aanwezig is. Dat is toch de drijfveer van succes...de neuzen moeten dezelfde richting uit en men moet saamhorigheid uitstralen...welke kant willen we op met Ajax? Wat voor koers gaan we varen? Éénsgezindheid is belangrijk en laten we in godsnaam Cruijff en zijn mannen hun werk afmaken...Fred Grim en Ronald de Boer zijn uitstekende mensen voor de desbetreffende posities en met voetbaltrainers als KREEK, JONK, BERGKAMP, ROY en al die andere grootheden zijn we een bepaalde weg ingeslagen..het gaat de goede kant op, maar ik hou Hennie HenniKs in de gaten...ik vertrouw hem voor geen cent...
Talent is er, maar er moet nog zoveel gebeuren...dat je geloof hebt in dat soort gasten is al zeer belangrijk...ze moeten zich lekker gaan voelen en de algehele tendens moet goed zijn...dan haal je het optimale rendement uit die gasten..daarbij is de voetbalfilosofie van Ajax altijd uitstekend...daar kun je topploegen op pakken en dan is een verschil in begroting te compenseren... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 22:13 schreef ktotheb het volgende:[..] Ebecilio was in de jeugd ook heel veel uitblinker hoor. Naar dit soort wedstrijden kijken is soms ook wat gevaarlijk, omdat je nu denkt, deze jongens kunnen hetzelfde in het eerste. Zo werkt het toch niet helemaal. Als jij een bal aan moet nemen met een grote sterke vent op 20 cm is dat heel wat anders dan een bal aannemen met een jochie van 17 op een meter. Natuurlijk zijn het grote talenten, maar om hetzelfde te kunnen op een hoger niveau, moet je eigen niveau ook omhoog. Ze zullen dus moeten doorontwikkelen. Neemt niet weg dat er een aantal toppers in deze lichting zitten natuurlijk, maar niet meteen teveel van die jongens verwachten, ze zijn nog jong en dit is toch een ander niveau dan het eerste Is ook de reden dat veel jongens die de nieuwe Messi worden genoemd het uiteindelijk niet redden... |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 22:17 schreef Brandje het volgende:[..] Ik heb het niet over uitblinken dat zegt mij allemaal niks. Ebecilio is gewoon een hele domme voetballer ook dat heeft niks met het niveau te maken maar met spelinzicht en dat is niet te trainen. Ik kijk alleen naar hoe een speler een bal in passt en aanneemt. Zulke dingen beheers je of beheers je niet dat heeft niks met het niveau te maken. Tuurlijk gaat het bij Ajax1 sneller maar neem Eriksen. Die voetbalt moeiteloos mee vanaf minuut een dat hij bij Ajax 1 speelt. Ik weet zeker dat hetzelfde geldt voor Rits en Fisher. Die jongens lopen over van talent Ik zeg ook zeker niet dat Ebecilio en Eriksen te vergelijken zijn. Ik probeer alleen de verwachtingen te temperen. Je kan verschrikkelijk veel spelinzicht hebben, maar als je het niet snel genoeg kan uitvoeren heb je daar niks aan. Op hoger niveau krijg je minder tijd en zal je handelinssnelheid hoger moeten zijn om gebruik te kunnen maken van je inzicht. Er zijn talloze voorbeelden van jongens die in de A1 fantastisch speelden en hetzelfde talent tentoonspreiden dat deze jongens nu doen, en toch zijn er daar nog voldoende van mislukt. Daley Blind bijvoorbeeld was in de jeugd een middenvelder met een subliem inzicht, maar op het niveau van het eerste kan hij toch niet mee. Laten we dus niet roepen dat we de volgende sterren al in huis hebben, maar laat deze jongens zich goed doorontwikkelen en als ze echt goed genoeg zijn heb ik er alle vertrouwen in dat de Boer ze selecteerd. Als Ebecilio zoveel slechter was dan Fischer (op dit moment dus), dan had Fischer wel gespeeld, dat kan je aan de Boer wel overlaten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heerlijk om weer te zien. Moet er wel bij zeggen dat ik ze tegen Barcelona wat combinaties betreft nog veel beter speelden, maar het plezier spat ervan af net als het talent.. Maar laten we ons niet rijk rekenen voor het eerste elftal nu, de jeugd in Engeland stelt over het algemeen niet zo veel voor...
Geweldige teamprestatie van Grim/de Boer en kornuiten. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 22:48 schreef remco k het volgende:[..] Is ook de reden dat veel jongens die de nieuwe Messi worden genoemd het uiteindelijk niet redden... Exact, daarom probeer ik ook de verwachtingen wat te temperen. Straks komt een Fischer een keer bij het eerste en verwacht iedereen meteen elke wedstrijd wonderen. Bij Eriksen zijn de verwachtingen ook zo ontzettend groot, eigenlijk al voordat hij bij het eerste zat. Nu kan hij er eigenlijk nog niet aan voldoen. Zodra ze in het eerste komen moeten ze met een schone lei kunnen beginnen |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Het gemak waarmee deze jongens voetballen is een lust voor het oog.We moeten hier wel bij aantekenen dat de weerstand minder is. Fank heeft er bewust voor gekozen om supertalenten als Fischer nog niet bij het eerste te halen maar om hem nog een jaar in De A1 te laten spelen.Net zoals hij met Eriksen gedaan heeft.Volgend seizoen komen Fischer Klaassen Rits bij de Aselectie.Verder kon je zien dat Ligeon toch nog tekort komt.Wie me naast ddeze drie waren opgevallen zijn Veltman Denswil Dijks. Geweldig keeperswerk van vd hart vooral die 2e redding bij die pingel.Zorgen maakte ik me om die commentator die zei dat Liverpool de uitblinker Teixeira van Benfica meteen gekocht hadden.Dat baart me zorgen, wat Fischer betreft, maqr hij heeft geloof ik nog een contract tot 2014 of 2015.Snel aanpassen.De sa viel me tegen. Goed middenveld met Sporkslede,Klaassen en Rits.Rits heeft natuurlijk al ervaring opgedaan in de Belgische competitie.Maar wat een pracht combinatie dat 1e doelpunt 1 keer raken en schitterende schuiver in de hoek. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Geweldig resultaat. Al was het voetbal nog niet eens zo goed als dat we van de A1 gewend zijn. De 0-1 was echter van grote schoonheid. /drool
Ik ben het met 46ajaxio eens wat betreft Fischer. Het wordt tijd om zijn contract op te waarderen tot een volwaardig A-selectie speler. Anders loopt hij voor een appel en een ei de poorten van de Toekomst uit, zonder ook maar een wedstrijd in Ajax 1 gespeeld te hebben.
Dat moeten we ten allertijden zien te voorkomen. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
joduuuuuh,joduuuuuuh,joduuuuuuh...hehe,wat een vernedering pffffff |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Hey goedemorgen jongens,
Natuurlijk een prestatie van formaat gisteren.
1 probleem zie ik hier:
Zulke talenten worden dadelijk weer veel te vroeg weg gekocht!!!! Ze spelen zich europees gezien iets te veel in de kijkert! |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
quote:Op donderdag 15 maart 2012 - 08:51 schreef AFCA MARCO het volgende:Hey goedemorgen jongens, Natuurlijk een prestatie van formaat gisteren. 1 probleem zie ik hier: Zulke talenten worden dadelijk weer veel te vroeg weg gekocht!!!! Ze spelen zich europees gezien iets te veel in de kijkert! Fischer kon natuurlijk al naar allerlei topclubs , maar heeft bewust voor Ajax gekozen omdat zijn maatjes Eriksen,Boilesen hier al voetbalden en hij daar goede verhalen van hoorde.Dus het was voor Fischer een bewuste keuze en Ajax heeft hem nog voor het Jeugd ek vastgelegd maar we moeten zijn contractinderdaad openbreken als hij dat zelf wil natuurlijk, want anders heeft Ajax en probleem, Nou ja probleem Luxe probleem en het is al eens eerder gezegd op dit forum die Rits dat wordt een hele grote.En we hebben gewoon een linksbuiten op doel hahaha.Wat een keeper.En een stevig centraal duo.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 maart 2012 door 46ajaxio -- |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op donderdag 15 maart 2012 - 10:58 schreef 46ajaxio het volgende:[..] Fischer kon natuurlijk al naar allerlei topclubs , maar heeft bewust voor Ajax gekozen omdat zijn maatjes Eriksen,Boilesen hier al voetbalden en hij daar goede verhalen van hoorde.Dus het was voor Fischer een bewuste keuze en Ajax heeft hem nog voor het Jeugd ek vastgelegd maar we moeten zijn contractinderdaad openbreken als hij dat zelf wil natuurlijk, want anders heeft Ajax en probleem, Nou ja probleem Luxe probleem en het is al eens eerder gezegd op dit forum die Rits dat wordt een hele grote.En we hebben gewoon een linksbuiten op doel hahaha.Wat een keeper.En een stevig centraal duo. Ik snap dat sommigen al eerder naar topclubs konden en al voor langere tijd vastliggen, maar er zijn ook nederlandse talenten die zich nu in de kijker spelen en dus dadelijk een leuke aanbieding op zak hebben van een of meerdere van die clubs. Nu zijn ze nog lekker goedkoop natuurlijk. We moeten z.s.m merendeel van de contracten openbreken lijkt me. Als Fisher bijvoorbeeld een contract tot 2015 heeft laat hem dan tekenen tot 2016 of zelf 2017. Ik ben er serieus bang voor dat er een dezer dagen weer te lezen valt dat er een enorm talent richting bijvoorbeeld liverpool of city vertekt omdat ajax te laks was om hun contract te verlengen/ te upgraden. De echte toppers moet je dus ten koste van alles binnenboord zien te houden! |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
quote:Op donderdag 15 maart 2012 - 11:14 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Ik snap dat sommigen al eerder naar topclubs konden en al voor langere tijd vastliggen, maar er zijn ook nederlandse talenten die zich nu in de kijker spelen en dus dadelijk een leuke aanbieding op zak hebben van een of meerdere van die clubs. Nu zijn ze nog lekker goedkoop natuurlijk. We moeten z.s.m merendeel van de contracten openbreken lijkt me. Als Fisher bijvoorbeeld een contract tot 2015 heeft laat hem dan tekenen tot 2016 of zelf 2017. Ik ben er serieus bang voor dat er een dezer dagen weer te lezen valt dat er een enorm talent richting bijvoorbeeld liverpool of city vertekt omdat ajax te laks was om hun contract te verlengen/ te upgraden. De echte toppers moet je dus ten koste van alles binnenboord zien te houden! Volledig mee eens.Hangt ook van zijn zaakwaarnemer af.Ik hoop niet dat dat die rat Raioli is. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op donderdag 15 maart 2012 - 11:26 schreef 46ajaxio het volgende:[..] Volledig mee eens.Hangt ook van zijn zaakwaarnemer af.Ik hoop niet dat dat die rat Raioli is. Ik denk dat dat niet zoveel meer uitmaakt tegenwoordig. Alle zaakwaarnemers zijn gericht op hun eigen financien. Of je nou 35 of 14 bent, als ze je kunnen verhandelen doen ze het met veel plezier. Ajax moet dat hele gedoe gewoon voor zien te zijn en dus voordat zulke clubs zich officieel melden al die contracten verlengt hebben. Zodra die zaakwaarnemers geld ruiken word het lastig. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
quote:Op donderdag 15 maart 2012 - 11:36 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Ik denk dat dat niet zoveel meer uitmaakt tegenwoordig. Alle zaakwaarnemers zijn gericht op hun eigen financien. Of je nou 35 of 14 bent, als ze je kunnen verhandelen doen ze het met veel plezier. Ajax moet dat hele gedoe gewoon voor zien te zijn en dus voordat zulke clubs zich officieel melden al die contracten verlengt hebben. Zodra die zaakwaarnemers geld ruiken word het lastig. Ook hier zijn we het over eens.Maar als je naar het middenveld van de A1 kijkt zit dat toch wel goed in elkaar met voetbaallers als Rits Sporkslede en Klaassen.Er zit van alles in.Zelfs Fysiek staan ze hun mannetje en dat is een nieuwe ontwikkeling.Wat ik niet weet is de invloed van Ronald de Boer, maar dat lijkt eeen gouden greep.Grim doet het trouwens ook verrassend goed. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ajax hoeft niet te kopen met zo een jeugdelftal.... 0-6 tegen liverpool is toch een klinkende uitslag voor een halve finale.... Wat nou geen goede opleiding....mooie toekomst.... |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Matig spelen en toch 0-6 winnen bij Lpool. Erg knap. Eerste goal was erg mooi, kan niet wachten totdat Fisher met het eerste mag spelen. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op donderdag 15 maart 2012 - 12:46 schreef hippy het volgende:Ajax hoeft niet te kopen met zo een jeugdelftal.... 0-6 tegen liverpool is toch een klinkende uitslag voor een halve finale.... Wat nou geen goede opleiding....mooie toekomst.... Ajax moet alleen zorgen dat deze spelers niet weggekaapt worden. Dat lijkt me een grotere zorg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 maart 2012 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
staat er al ergens een fatsoenlijke samenvatting online? |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Ik snap niet dat de "toppers" van A1 nog niet doorgeschoven zijn naar het beloftenteam. Door tegen hun leeftijdsgenoten te spelen worden ze echt niet beter. In het beloftenteam lopen genoeg spelers die de top nooit halen en die kunnen dan gelijk vertrekken. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Wat ik er van begrepen heb is dat het een bewuste keuze is geweest om ze in de A1 te laten spelen , net als Eriksen en ze slaan dan vervolgens jong Ajax over en komen volgend jaar vast bij de Aselectie. Alleen de achterhoede speelt wel regelmatig bij Jong Ajax. Veltman Denswil hebben al een paar keer bij Frank op de bank gezeten. Klaassen heeft al gedebuteerd tegen Nec uit en gescoord. |
|
|
|
|
robajax
|
|
|
Tuurlijk fischer verdient alle complimenten maar hebben jullie veltman gezien? wat een topper is dat hij doet gewoon alles goed heeft inzicht, goede pass, rust aan de bal ik vond hem eigenlijk de beste gisteren, tuurlijk fischer was de belangrijkste met 3 goals en 2 assist maar veltman heeft mij echt positief verrast ;) |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
quote:Op donderdag 15 maart 2012 - 17:59 schreef robajax het volgende:Tuurlijk fischer verdient alle complimenten maar hebben jullie veltman gezien? wat een topper is dat hij doet gewoon alles goed heeft inzicht, goede pass, rust aan de bal ik vond hem eigenlijk de beste gisteren, tuurlijk fischer was de belangrijkste met 3 goals en 2 assist maar veltman heeft mij echt positief verrast ;) Ben het met je eens.Dat is echt een topverdediger in spe.Ik vond hem trouwens tegen Barcelona ook al heel goed spelen. Maar hij heeft al een paar keer bij het eerste op de bank gezeten.We kunnen wel weer gaan zeuren dat we vervangers voor Vertonghen moeten halen, mar je hebt ze in eigen huis rond lopen.Probleem is alleen dat Toby op zijn positie speelt.Of Toby moet naar links, maar ik denk niet dat hij daar uit de verf komt.Heeft iemand daar een andere mening over.En zo een verdediging wordt wel erg jong en onervaren als je gaat spelen met van Rhijn, Toby, Veltman of Denswil,Boilesen.Maar is Gouweleeuw zo veel beter en je betaalt er een fikse transfersom voor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 maart 2012 door 46ajaxio -- |
|
|
|