|
|
morkanne
|
|
|
quote:Op donderdag 15 maart 2012 - 17:26 schreef 46ajaxio het volgende:Wat ik er van begrepen heb is dat het een bewuste keuze is geweest om ze in de A1 te laten spelen , net als Eriksen en ze slaan dan vervolgens jong Ajax over en komen volgend jaar vast bij de Aselectie. Alleen de achterhoede speelt wel regelmatig bij Jong Ajax. Veltman Denswil hebben al een paar keer bij Frank op de bank gezeten. Klaassen heeft al gedebuteerd tegen Nec uit en gescoord. Ik denk dat nu het nivo van jong Ajax hoger is en dat je veel meer tegenstand krijgt. Volgend jaar kunnen ze dan wel met de A-selectie meetrainen maar ze zullen zeker niet wekelijks spelen in het 1e. De stap van A1 naar het 1e is dan veel te groot. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Dat is zeker zo, maar de absolute talenten slaan de stap A1 jong Ajax over.Zoals met Eriksen is gebeurd.Dat zal ook het geval zijn met Fisher en Klaassen die die sprong al gemaakt heeft.Of Fisher en Klaassen dan wekelijks zullen spelen dat denk ik ook niet.Eriksen heeft voordat hij de stap naar het eerste maakte ook in 3 elftallen gespeeld.A1, Jong Ajax en Ajax 1.WAT ZE MET DIE VERDEDIGERS VAN PLAN ZIJN DAT WEET IK OOK NIET EN HEB DAAR NOG NIETS OVER GELEZEN.Wel dat ze regelmatig meetrainen mede door de blessures natuurlijk.Ze zullen wel een tussenstap naar Jong Ajax moeten maken. Fisher en Klaassen uitgezonderd want die maken zeker de stap naar de selectie. Ik heb gelezen dat Olsen van plan is om Fisher mee te nemen naar het EK.Moet Ajax weer oppassen voor overbelasting zoals met vd Wiel is gebeurd die 3 jaar zonder vakantie heeft gevoetbald.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 maart 2012 door 46ajaxio -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 22:51 schreef remco k het volgende:Heerlijk om weer te zien. Moet er wel bij zeggen dat ik ze tegen Barcelona wat combinaties betreft nog veel beter speelden, maar het plezier spat ervan af net als het talent.. Maar laten we ons niet rijk rekenen voor het eerste elftal nu, de jeugd in Engeland stelt over het algemeen niet zo veel voor... Geweldige teamprestatie van Grim/de Boer en kornuiten. klopt dat de jeugd van Engeland niet veel voorsteld. Ik denk dat de A1 het moeilijker heeft in onze eigen competitie...de jeugd van Feijenoord en Twente is ook niet verkeerd..... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 15 maart 2012 - 17:59 schreef robajax het volgende:Tuurlijk fischer verdient alle complimenten maar hebben jullie veltman gezien? wat een topper is dat hij doet gewoon alles goed heeft inzicht, goede pass, rust aan de bal ik vond hem eigenlijk de beste gisteren, tuurlijk fischer was de belangrijkste met 3 goals en 2 assist maar veltman heeft mij echt positief verrast ;) Veltman is volgens mij betrouwbaarder als RB als een Ligeon...kan van der Wiel zo opvolgen volgens mij.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Dijks vond ik ook erg sterk spelen. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Inderdaad hasjie! Dijks speelde een prima wedstrijd! Hopelijk komt hij volgend jaar in aanmerking om in het voorseizoen zijn kans te pakken bij Ajax 1. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Maar Dijks speelt LB.Ik denk dat de opvolger voor van de Wiel van Rhijn is.Ligeon komt in mijn ogen fysiek te kort en maakte een domme overtreding waardoor Liverpool die pingel kreeg die overigens fantastisch werd gestopt door van Hart, zeker die tweede redding was grote klasse.Wat dat betreft maak ik me over de verdediging minder zorgen na wat ik gisteren gezien heb.Maar laten ze knokken voor hun plekje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 maart 2012 door 46ajaxio -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
We moeten nu ook niet meteen hossanna zingen over de boys. Goede pot natuurlijk met een schitterend resultaat maar om je nu meteen goed genoeg voor het 1e te noemen. Klaassen was toch ook redelijk op dreef gister maar moet bij het 1e duidelijk wennen.
Maar Fischer, Klaassen, Veltman, die komen er wel, en Rits komt na een ietsje minder goede 1e seizoenshelft nu steeds beter in z'n vel. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
quote:Op donderdag 15 maart 2012 - 22:34 schreef Eide het volgende:We moeten nu ook niet meteen hossanna zingen over de boys. Goede pot natuurlijk met een schitterend resultaat maar om je nu meteen goed genoeg voor het 1e te noemen. Klaassen was toch ook redelijk op dreef gister maar moet bij het 1e duidelijk wennen. Maar Fischer, Klaassen, Veltman, die komen er wel, en Rits komt na een ietsje minder goede 1e seizoenshelft nu steeds beter in z'n vel. Het zijn precies die drie waar iedereen het over heeft,ook tegen Barcelona waren dat de 3 sterkhouders.Maar het is prettig om te weten dat er in de jeugd, de 3 die jij noemde jongens lopen die op termijn een aanwinst kunnen en zullen worden voor het eerste.Rits is ook een tijd geblesseerd geweest en is duidelijk op de weg terug en heeft in Belgie natuurlijk al de nodige ervaring opgedaan.Rits speelt trouwens al in jong Ajax.Ik weet niet of dat een van de dispensatiespelers was.Want er mogen 2 dispensatiespelers meedoen in die competitie.Normaal speelt hij in Jong Ajax.Het zal van de leeftijd afhangen of je dispensatiespeler bent of niet.Volgens mij had die commentator het over 2 dispensatiespelers, maar welke 2 dat weet ik niet meer. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Inderdaad laten meetrainen met ajax1 en af en toe een half uur spelen... Zo doet ferguson het ook... In alle rust |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op donderdag 15 maart 2012 - 23:54 schreef 46ajaxio het volgende:[..] Het zijn precies die drie waar iedereen het over heeft,ook tegen Barcelona waren dat de 3 sterkhouders.Maar het is prettig om te weten dat er in de jeugd, de 3 die jij noemde jongens lopen die op termijn een aanwinst kunnen en zullen worden voor het eerste.Rits is ook een tijd geblesseerd geweest en is duidelijk op de weg terug en heeft in Belgie natuurlijk al de nodige ervaring opgedaan.Rits speelt trouwens al in jong Ajax.Ik weet niet of dat een van de dispensatiespelers was.Want er mogen 2 dispensatiespelers meedoen in die competitie.Normaal speelt hij in Jong Ajax.Het zal van de leeftijd afhangen of je dispensatiespeler bent of niet.Volgens mij had die commentator het over 2 dispensatiespelers, maar welke 2 dat weet ik niet meer. Ligeon en Veldman toch?
Van Ajax website: Naast de dispensatiespelers Ruben Ligeon en Joël Veltman is iedereen jonger dan 19 jaar.
Rits is 18 , wordt 18 juli 19
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 maart 2012 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Iki wist dat het er 2 waren maar niet welke 2.Dus dat zou heel goed kunnen |
|
|
|