|
|
RobinHood010
|
|
|
07 mrt'ME verdwijnt bij voetbalwedstrijden' Feyenoord nieuws News contentblock Bij het voetbal wordt voortaan geen beroep meer gedaan op de ME. Wiep van der Pal liet dit woensdag namens de politiebond ACP weten op BNR Nieuwsradio. Burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam heeft reeds aangekondigd in gesprek te gaan met agenten, aldus De Telegraaf.
Komend weekend staat het duel tussen Feyenoord en FC Utrecht op het programma. De burgemeester wil 'niet verklappen' of de actie dan al van toepassing is.
Volgens Gerrit van de Kamp, voorzitter van de politiebond, is de actiebereidheid groot. De eisen voor een nieuwe cao voor de politie zijn nog niet ingewilligd. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
ff topic aangepast ter verduidelijking |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote: prima... word geen voetbal dit weekend... gaan ze weer staken van onze belastings centen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2012 - 22:00 schreef RobinHood010 het volgende:[..] prima... word geen voetbal dit weekend... gaan ze weer staken van onze belastings centen.. Verdomme ja nog niet eens over nagedacht... |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
Was een jaar of 4 terug ook al eens.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
twee vrouwelijke supposten zijn genoeg tegen fc utreg |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar ff blijven volgen dus.... |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
Afgelopen zondag me enne zoon meegenomen en de aankomende zondag zou ik me Ajaciede zoontje omdopen tot Feyenoordert.. Moeten ze godvert niet gaan staken die hondekoppen!!!
burgertje pesten zijn ze goed in bij justitie! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2012 - 22:21 schreef RobinHood010 het volgende:Afgelopen zondag me enne zoon meegenomen en de aankomende zondag zou ik me Ajaciede zoontje omdopen tot Feyenoordert.. Moeten ze godvert niet gaan staken die hondekoppen!!! burgertje pesten zijn ze goed in bij justitie! Ghehe een zoon die voor ajaks is.... |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote: Zeg ik links dan gaat hij rechts.. Zeg ik naar voren dan gaat hij naar achteren.. Zeg ik rechts dan gaat hij naar links.. Word je gek van..... Hij was helemaal blij dat tie zondag mee mocht komt tie vandaag weer binnen met z`n kabouterplop shirtje pffffffffff |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Heet je zoon Albert? Hahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2012 - 22:28 schreef RobinHood010 het volgende:[..] Zeg ik links dan gaat hij rechts.. Zeg ik naar voren dan gaat hij naar achteren.. Zeg ik rechts dan gaat hij naar links.. Word je gek van..... Hij was helemaal blij dat tie zondag mee mocht komt tie vandaag weer binnen met z`n kabouterplop shirtje pffffffffff Pfffff lastig zeg, is wel heel slecht zaad geweest dan.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ben benieuwd, zou wel een slechte zaak zijn. Vooral vanwege de herdenking van Smolarek. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2012 - 22:28 schreef RobinHood010 het volgende:[..] Zeg ik links dan gaat hij rechts.. Zeg ik naar voren dan gaat hij naar achteren.. Zeg ik rechts dan gaat hij naar links.. Word je gek van..... Hij was helemaal blij dat tie zondag mee mocht komt tie vandaag weer binnen met z`n kabouterplop shirtje pffffffffff Lekkere opvoeding heb je m gegeven! Mijn kind word of Feyenoorder of t huis uit. |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote: wat mij met de paplepel is ingegeven in 010 word hem ingegeven in 020. Maar zo fanatiek als z`n broertje is zal hij nooit worden denk ik... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2012 - 22:39 schreef Bosifyable het volgende:Ben benieuwd, zou wel een slechte zaak zijn. Vooral vanwege de herdenking van Smolarek. Ja toch, ik ook, en deze wedstrijd verdient de herdenking, bij beide clubs gespeeld. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2012 - 22:40 schreef RobinHood010 het volgende:[..] wat mij met de paplepel is ingegeven in 010 word hem ingegeven in 020. Maar zo fanatiek als z`n broertje is zal hij nooit worden denk ik... Dus je legt de schuld bij jezelf.. |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote: probeer jij eerst dat dingetje van je maar eens voor zo`n gaatje te krijgen hahaha |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2012 - 22:42 schreef RobinHood010 het volgende:[..] probeer jij eerst dat dingetje van je maar eens voor zo`n gaatje te krijgen hahaha +1 haha, heb je überhaupt al interesse in meisjes. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij bent daar gaan wonen dus verhoog je de kans dat hij een ketter word. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2012 - 22:42 schreef RobinHood010 het volgende:[..] probeer jij eerst dat dingetje van je maar eens voor zo`n gaatje te krijgen hahaha Laatste keer ging t verkeerd idd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 maart 2012 door Quiroz -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote: Ja dat klopt maar als ik nog in Vlaardingen had gewoond had hij voor 100% een Spartaan geworden..Puur om zich af te zetten tegen z`n pa.. |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2012 - 22:48 schreef RobinHood010 het volgende:[..] Ja dat klopt maar als ik nog in Vlaardingen had gewoond had hij voor 100% een Spartaan geworden..Puur om zich af te zetten tegen z`n pa.. Een dwarsleggert dus. Hoe oud is ie? |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote: precies,hij is 9 Maar wel een mannetje hoor met z`n witte kop ,matje en oorbelletje pffffffffffff |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2012 - 22:51 schreef RobinHood010 het volgende:[..] precies,hij is 9 Maar wel een mannetje hoor met z`n witte kop ,matje en oorbelletje pffffffffffff d:-) en zijn kaboutershirtje aan d:-)
Hoe zwaar heb jij het.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2012 - 22:21 schreef RobinHood010 het volgende:Afgelopen zondag me enne zoon meegenomen en de aankomende zondag zou ik me Ajaciede zoontje omdopen tot Feyenoordert.. Moeten ze godvert niet gaan staken die hondekoppen!!! burgertje pesten zijn ze goed in bij justitie! Onmogelijk, dit wordt een herdenkings wedstrijd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Snap je, maar daar zullen ze geen rekening mee houden.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hopen dat het zo'n vaart niet loopt en dat we er een bijzondere wedstrijd van kunnen maken. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Is nog helemaal niks van bekend...gaat zondag gewoon door.. |
|
|
|