|
|
baco74
|
|
|
Eindelijk, maar toch. Iedere dag eventjes iets aan gedaan en hopelijk daardoor toch een mooi topic gecreëerd. Ik denk denk steeds: "Wat een klus, deze week maar even niet." , maar als het weekend nadert gaat het toch kriebelen. Uiteindelijk vind ik het toch hardstikke leuk om te doen en hoop dat jullie het waarderen.
Ajax heeft in de ArenA goede zaken gedaan, maar het ging allesbehalve makkelijk. Tegen Roda werd pas in de laatste 25 minuten een 0-1 achterstand weggepoetst en gewonnen dankzij een uitblinkende Lorenzo Ebecilio. In de eerste helft ontspon zich een gelijkopgaande strijd. De bezoekers uit Limburgers speelden alleen georganiseerder, mede daardoor creëerde Ajax - met Theo Janssen terug in de basis - geen kansen. Roda JC profiteerde optimaal van een fout van invaller Ebecilio, die op het middenveld knullig de bal verspeelde. Voormalig Ajacied Mitchell Donald bracht vervolgens Sanharib Malki in stelling, die op zijn beurt op knappe wijze doelman Kenneth Vermeer verschalkte. Ajax herpakte zich in de tweede helft. De ploeg van trainer Frank de Boer zette de bezoekers onder druk en dat resulteerde in de 67e minuut in de verdiende gelijkmaker. Ebecilio - die na zijn blunder werd uitgefloten door het eigen publiek - schoot van afstand hard raak en maakte daarmee zijn eerdere fout goed. Uiteindelijk kreeg Ajax de drie punten zelfs in de schoot geworpen. Defensieve wanorde bij Roda JC werd in de rebound afgestraft door Vurnon Anita; 2-1. Het slotakkoord was opnieuw voor Ebecilio die op prachtige wijze vlak voor tijd de bal snoeihard via de onderkant van de lat binnenschoot en in blessuretijd ook nog voor de 4-1 zorgde.
Door de overwinning loopt Ajax uit op Heerenveen, in op PSV en blijft het in het spoor van AZ, FC Twente voor de titel. Zullen 'onze' jongens in staat zijn hetzelfde kunstje als vorig seizoen te flikken? Vele titelkandidaten treffen elkaar nog en dat geldt ook voor Ajax, met veel thuiswedstrijden lijkt ons programma iets eenvoudiger dan die van onze concurenten, toch zullen ook wij nog vele drempels tegen komen.
We hebben veel punten binnen-gesprokkeld met de voorspellingen van speelronde 24, en wel met een gemiddelde 19,5 punt per deelnemer.
- Het slechts gegokt is er bij de wedstrijd ADO-Heerenveen (0-0) waarbij alleen Luis_Suarez_19 twee schamele puntjes wist te scoren.
- Het best gescoord is er bij de wedstrijd Vitesse-De Graafschap (2-0), bij deze wedstrijd werden maar liefst 38 punten verzameld. Daar zaten 5 voltreffers bij, net zoveel als bij VVV-NAC, wat met ook 5 maal een zes-punter op 37 behaalde punten bleef steken.
In totaal werden er 15 zes-punters en 21 nulletjes genoteerd. Amsterdammer 113 had de meeste 6 punters, drie wel te verstaan. Miss Mokum (die het de laatste weken zo goed doet) had deze week, net als Remco geen één score juist voorspeld.
- Lijstaanvoerder van het seizoen is nog steeds Hasjkoph die met zijn weekscore van 20 op totaal 409 punten komt. Zijn all-over ranking (93ste) is erg knap. Grote klasse, kerel!!!
- Lijstaanvoerster gezien vanaf de winterstop, is nog steeds onze Missy. Op 3 man na, is iedereen minstens één punt op haar ingelopen, maar zij kon het zich permiteren en zal aankomend weekend weer van haar af gaan bijten. Dus ook jij Missy: van harte met jouw goede resultaat vanaf de winterstop!!!
-Enigzins gefrustreerd om het feit dat zijn lieftallige echtgenote alsmaar op hem uitloopt, heeft Amsterdammer 113 eens van zich afgebeten. Met een voortreffelijke score van 26 punten mag hij zich Winner of the Week noemen.
-Helaas is er ook iedere week een Loser of the Week. Voor de winterstop met Pietje, Ali en Hasjkoph nog één van de kanshebbers voor de koppositie, zit het Remco na de winterstop en vooral de afgelopen twee speelrondes niet mee. Hij wist afgelopen weekend maar 9 punten te vergaren en is dus de Loser of the Week.
We zijn een beetje verwend de afgelopen twee speelrondes. Maar in tegenstelling tot Eredivisie speelrondes 23 en 24, staan er dit weekend geen echte toppers op het programma. Om het voorspellen van de wedstrijden in ronde 25 te vergemakkelijken, heb ik wederom de huidige stand van de Eredivisie weergegeven.
Ondanks dat het geen 'top-'wedstrijden zijn vestig ik toch mijn hoop op NAC en NEC dit weekend. Misschien dat zij(en dus wij), kunnen profiteren van enige vermoeidheid waar PSV en Twente mee kunnen kampen, door de door de weekse Europese duels. AZ mag geen moeite hebben met het laag geklasseerde De Graafschap, al hebben ook zij een Europa-League-wedstrijd in de benen. Ajax moet dit weekend maar eens proberen de nul te houden achterin, al is een overwinning natuurlijke het belangrijkste.
Beste Ajacieden, post, voorspel, discussieer en maak er een mooi topic van. Groetjes Barry.
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Hulde Baco, wederom een heerlijk verslag en super topic! Heb mijn uitslagen nog niet ingevuld, twijfel namelijk nog een beetje bij een aantal wedstrijden! Zal proberen vanavond de voorspellingen te plaatsen! Maar de complimenten kon ik je niet onthouden! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Mooi topic weer Barry........van het weekend ga ik die 113 ff een slag toebrengen,wordt niet goed van die mafkees |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Hé Barry, en alweer... Schitterend! Opnieuw mijn welgemeende complimenten. Enkel al hierom, vind ik dat jij de eerste plaats in het eindklassement verdient ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Jij ben nie te overtreffen baco!!!!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
Shit, ik had het verkeerd getypt, ik had eigenlijk bij AZ-Heracles 3-1 maar ik drukte per ongeluk op 2.... als ik het niet verkeerd had getypt had ik 6 Punten........ maarja, mooi Topic weer BaCo!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 maart 2012 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
ik ben nu (alweer ;-)) aan het twijfelen tussen SC Heerenveen-Excelsior ;-) :P ik zit te denken tussen 2-0 of 3-0.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Barry, wat kun jij gedoverdomme geweldige topics maken man! Een voorbeeld voor werkelijk iedereen! Elke week wacht ik weer met smart op de stukjes van jou en Ali! Mijn complimenten weer. Ben enorm trots op je!
Even wat anders, ik zie meestal dat jullie de weergave van sportpouler compleet kopieren naar het forum hier. dus met die blauwe vakjes waar de score instaat. hoe werkt dat in godsnaam, ik kan het denk ik niet!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 maart 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
ga naar die Pagina, klik op Print-Screen op je Toetsenbord, plak dat bij Paint, knip er een paar hokjes uit zodat alleen de Uitslagen te zien zijn ;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 - 18:17 schreef Ajax Is The Best het volgende:ga naar die Pagina, klik op Print-Screen op je Toetsenbord, plak dat bij Paint, knip er een paar hokjes uit zodat alleen de Uitslagen te zien zijn ;) pffffoeh |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
waar staat print screen dan? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
ik kon het ook gewoon op Google opzoeken maar ik vond het leuk om het zelf te doen ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
man als ik op die knop duw gebeurd er niks |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: dat hoort ook, ga naar Paint en Plak dat |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: het spijt me dat ik hier zo onhandig in ben, hoe plak ik dat, me muisknop kan niet en op me paint kan ik niet plakken doen |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 - 18:28 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] het spijt me dat ik hier zo onhandig in ben, hoe plak ik dat, me muisknop kan niet en op me paint kan ik niet plakken doen maakt niet uit, heb je deze Paint: ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 maart 2012 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: ja ergens in me onderbroek:P |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: haha, ik maakte een foutje, kijk nu is ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hahaha snap het al!! ik heb hele oude paint!!! ik ben nu toch ff bij me oudersm zal straks is kijken op de laptop van mn moeder. dan lukt het misschien wel! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 - 18:41 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] hahaha snap het al!! ik heb hele oude paint!!! ik ben nu toch ff bij me oudersm zal straks is kijken op de laptop van mn moeder. dan lukt het misschien wel! haha, maar als het goed is kan het toch ook met die oude Paint's? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hahaha en dat ga je nou uitgerekent vragen aan iemand die de balle verstand niet heeft van pc's. haha. technisch kan ik veel, maar niet met pc's haha |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 - 18:44 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] hahaha en dat ga je nou uitgerekent vragen aan iemand die de balle verstand niet heeft van pc's. haha. technisch kan ik veel, maar niet met pc's haha haha, maar hoezo lukt het dan niet met je MuisKnop? of weet je dat ook niet? ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 maart 2012 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 - 18:45 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] haha, maar hoezo lukt het dan niet met je MuisKnop? of weet je dat ook niet? ;-) i dont know. komt wel een keer goed. toch bedankt jongen! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: misschien lukt het wel hoor, kijk is goed op die Paint (maakt niet uit welke) of er ergens Plak ofzo staat... |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: ik was hem aan het helpen :(
:P
hij weet ook wel hoe het moet, maar er is iets met zijn MuisKnop ;-)
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 - 18:49 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] ik was hem aan het helpen :( :P hij weet ook wel hoe het moet, maar er is iets met zijn MuisKnop ;-) Jat de telefoon van je vader en leg het hem uit........is makkelijker |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: mijn vader is op vakantie.... ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehehe.....beter,pak je de gewone telefoon |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: ik weet zijn TelefoonNummer niet.... ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Waneer wordt jij twaalf smurffie?? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: ik had toch tegen je gezegd wanneer ik Jarig ben??? :/ |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Nog een paar jaartjes.. :) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: over 3 Maanden dus..... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: En dan nog een paar jaar.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: pfffffffffff, alsof jij het beter weet dan mij...... pffffffffffffffff |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 09:31 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] pfffffffffff, alsof jij het beter weet dan mij...... pffffffffffffffff En wat nou als dat zo is? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: ik ben nu toch 11 Jaar Oud!!!!!!!!!!! dat had ik zelfs gezegd!!!!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 10:36 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] ik ben nu toch 11 Jaar Oud!!!!!!!!!!! dat had ik zelfs gezegd!!!!!! Haha, ik zit je maar te fucken, hoor.. ;-) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: nou dan!!!!!!!!!!!!!!!!! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
hehe, wist ik ook wel ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
YES! Na 2 dagen al 4 punten! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
ik sta voor jou met 5 Punten! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 maart 2012 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 maart 2012 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|