|
|
jodocus
|
|
|
ik zeg poulsen , de nieuwe linksback , halen bij az moet kunnen druk bij az op de begroting , tevens de beste back in nederland |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 maart 2012 - 08:54 schreef jodocus het volgende:ik zeg poulsen , de nieuwe linksback , halen bij az moet kunnen druk bij az op de begroting , tevens de beste back in nederland Ik heb liever een back die WEL kan verdedigen. Dat draven langs de zijlijn kan bijna elke back tegenwoordig. Zwaar overschatte speler |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 maart 2012 - 08:54 schreef jodocus het volgende:ik zeg poulsen , de nieuwe linksback , halen bij az moet kunnen druk bij az op de begroting , tevens de beste back in nederland Denk je nou werkelijk dat poulsen na ajax wilt,hier wordt maar de hele tijd gesproken over ik zou hem halen weet je ook zeker dan dat die na ajax wilt. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Ik zeg; Fuck Poulsen.
De back posities moet je opvangen door eigen kweek. Een back van Ajax zijn vraagt een ander soort voetbal.
We hebben met Mitchel Dijks een prima linkerverdediger voor volgend seizoen.
Ik denk dat een CV en een CVM (Maduro?) een hoger prioriteit hebben. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Pffff....ik zie helemaal niks in die Poulsen. Kan leuk rennen hoor, maar bij Ajax komt meer kijken. |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
Waarom wordt er zo makkelijk voorbij gegaan aan de linksbacks die Ajax heeft? Boilesen en Koppers zijn prima backs, alleen omdat boilesen dit jaar een langdurige blessure heeft, moet er gelijk weer iemand anders komen. Vind ik echt onzin!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 maart 2012 door PS25 -- |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
ik zeg boilessen een kans geven. Die jongen word echt een topper |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Zie liever Boilesen, en we hebben ook nog Dijks |
|
|
|
|
marius
|
|
|
ik zeg hup slotje en naar de transfer toppic, we hebben een goeie! |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
|
|
|
Boddie
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 maart 2012 - 11:33 schreef PS25 het volgende:Waarom wordt er zo makkelijk voorbij gegaan aan de linksbacks die Ajax heeft? Boilesen en Koppers zijn prima backs, alleen omdat boilesen dit jaar een langdurige blessure heeft, moet er gelijk weer iemand anders komen. Vind ik echt onzin! Linksback is al vele seizoenen KUT! Had goede hoop op Boilissen maar helaas van de blessure en kom je er toch weer achter dat er niks achter hem zit. Koppers is er nog lang niet klaar voor laat hem eerst nog paar jaartjes mee trainen/invallen. Poulsen is 10x beter dan alles wat er na Boilissen komt... Wanneer is Boilissen weer terug? Toch fijn om een goede speler achter de hand te hebben! |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 maart 2012 - 18:05 schreef Hummel10 het volgende:[..] Linksback is al vele seizoenen KUT! Had goede hoop op Boilissen maar helaas van de blessure en kom je er toch weer achter dat er niks achter hem zit. Koppers is er nog lang niet klaar voor laat hem eerst nog paar jaartjes mee trainen/invallen. Poulsen is 10x beter dan alles wat er na Boilissen komt... Wanneer is Boilissen weer terug? Toch fijn om een goede speler achter de hand te hebben! Nogmaals hummel ben je een vriend van poulsen,denk je echt dat die bij ajax op de bank komt zitten, geloof mij nou maar dat doet die niet,en koppers kan mooi achter boilesen scheelt je ook weer een paar centjes. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 maart 2012 - 18:11 schreef biba1970 het volgende:[..] Nogmaals hummel ben je een vriend van poulsen,denk je echt dat die bij ajax op de bank komt zitten, geloof mij nou maar dat doet die niet,en koppers kan mooi achter boilesen scheelt je ook weer een paar centjes. Ja Poulsen is buddy hij wil het erg graag! Ja Koppers is er gelukkig klaar voor! En blijft Boilissen fit, heel seizoen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij doet Koppers het goed, gaan we komend seizoen Boilesen weer echt zien, en komt Dijks eraan.. Zinloos dus om een linksback te halen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 - 13:27 schreef remco k het volgende:Volgens mij doet Koppers het goed, gaan we komend seizoen Boilesen weer echt zien, en komt Dijks eraan.. Zinloos dus om een linksback te halen. + 1 |
|
|
|
|
ajaxkampioen 2012
|
|
|
ik weet nog een zeer goed links back speler voor ajax een super talent! ga maar eens kijken naar A1 van voetbal club Prisihaaf in arnhem |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 - 13:30 schreef ajaxkampioen 2012 het volgende:ik weet nog een zeer goed links back speler voor ajax een super talent! ga maar eens kijken naar A1 van voetbal club Prisihaaf in arnhem pfffffffffffffffffff |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 - 13:27 schreef remco k het volgende:Volgens mij doet Koppers het goed, gaan we komend seizoen Boilesen weer echt zien, en komt Dijks eraan.. Zinloos dus om een linksback te halen. juist, ik zie persoonlijk dico koppers met de wedstrijd beter worden, daarbij hebben we boilesen die binnenkort terug is! dus ben het helemaal met je eens! |
|
|
|