BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie moet er zondag in de spits??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Gruber
 Gruber - vrijdag 09 maart 2012 - 12:20   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/216717/Bulykin_raakt_plek_in_spits_kwijt_aan_De_Jong.html

Gaat de Boer weer teruggrijpen naar Siem in de spits en een middenveld dat niet werkt?

Ik geef voorkeur aan Bulykin in de spits!! en middenveld Eriksen, de Jong, Anita. Kan niet wachten op moment dat Boerrigter terug is en heerlijke balletjes gaat geven op onze Rus.

Jullie..?
dennis s
 dennis s - vrijdag 09 maart 2012 - 12:27   quote  deeplink  
ik zie ook graag dat bully inde spits staat en helemaal wanneer onze held boerrichter terug is want dan gaat bully veel goals maken
Humankillz
 Humankillz - vrijdag 09 maart 2012 - 12:45   quote  deeplink  
bulykin.
AFCAMylife
 AFCAMylife - vrijdag 09 maart 2012 - 13:37   quote  deeplink  
ik
marius
 marius - vrijdag 09 maart 2012 - 14:51   quote  deeplink  
me oma, die rus voedbalt goed en theo op mid is kut dus makkelijke keuze!
Gruber
 Gruber - vrijdag 09 maart 2012 - 14:55   quote  deeplink  
Ja makkelijke keuze. Maar het heeft er toch alle schijn van dat de Boer gaat kiezen voor 'de oude opstelling'. Met De jong in de spits en Janssen en Eriksen daarachter. Het moge nu toch wel zo langzamerhand duidelijk zijn dat het team beter draait met Siem op het middenveld en Bulykin in de spits. Helaas geldt dit voor Janssen dat hij op de bank moet plaatsnemen.
corvermeer
 corvermeer - vrijdag 09 maart 2012 - 15:13   quote  deeplink  
ik vraag me toch wel eens af waarom de boer dit doet je ziet toch dat het beter is om met bulikyn in de spits en de jong op het middenveld te spelen
nora
 nora - vrijdag 09 maart 2012 - 17:34   quote  deeplink  
Als Bully er niet in staat ,neem ik mijn woorden terug over Frankie
Pietje
 Pietje - vrijdag 09 maart 2012 - 17:43   quote  deeplink  
Natuurlijk moet Bulykin in de spits staan. Hij en niemand anders dan hij is de enige echte en beschikbare spits in de huidige selectie en niet Siem de Jong. Dat is wel heel erg duidelijk geworden de afgelopen weken.
We lopen echter tegen het fenomeen aan, dat Frank de Boer zo eigenwijs is als het achtereind van een varken. Dat kon je met name zien, hoe lang hij Theo Janssen in het begin van de competitie op de verkeerde plaats liet staan. Het punt bij Frank de Boer is, hoe meer mensen dat roepen/schrijven, hoe minder hij geneigd is om toe te geven. Bulykin in de spits!!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 09 maart 2012 - 18:01   quote  deeplink  
El Hamdaoui
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 09 maart 2012 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 maart 2012 - 18:01 schreef Hummel10 het volgende:
El Hamdaoui
Hahahaha geloof je het zelf ???
Normaliter Bulykin maar je hebt de Boer niet zeker is soms net een flipperkast....
joduh
 joduh - vrijdag 09 maart 2012 - 19:15   quote  deeplink  
Ik gok dat frank toch de jong in de spits gaat zetten helaas.....
Voordeel id dat theo dan speelt!!!!;-)
jodocus
 jodocus - vrijdag 09 maart 2012 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 maart 2012 - 19:15 schreef joduh het volgende:
Ik gok dat frank toch de jong in de spits gaat zetten helaas.....
Voordeel id dat theo dan speelt!!!!;-)
nee he theo , pfffffffffff
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 09 maart 2012 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 maart 2012 - 18:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hahahaha geloof je het zelf ???
Normaliter Bulykin maar je hebt de Boer niet zeker is soms net een flipperkast....
Nee hij kan niet heeft zich ziek gemeld haha!
Las dat siem in de spits staat want pussy de Boer wil dat
Janssen speelt!
remco k
 remco k - zaterdag 10 maart 2012 - 13:26   quote  deeplink  
Boulykin opofferen om de slechtste speler van dit seizoen maar tevreden te houden... Gewoon Theo uit het elftal en boulykin op 9..
Loetje
 Loetje - zaterdag 10 maart 2012 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 maart 2012 - 13:26 schreef remco k het volgende:
Boulykin opofferen om de slechtste speler van dit seizoen maar tevreden te houden... Gewoon Theo uit het elftal en boulykin op 9..
echt he, ik begrijp dat sowiezo niet!!!!
als je met janssen wilt spelen moet je je hele elftal om gooien. doodzonde, bulykin doet het gewoon erg goed vind ik. die moet je laten spelen!
Pietje
 Pietje - zaterdag 10 maart 2012 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 maart 2012 - 14:15 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

echt he, ik begrijp dat sowiezo niet!!!!
als je met janssen wilt spelen moet je je hele elftal om gooien. doodzonde, bulykin doet het gewoon erg goed vind ik. die moet je laten spelen!
Ik denk dat heel Ajax-minnend Nederland het daarover eens is, Luis, maar ja... Frank de Boer en iets toegeven... Dat bijt elkaar.
remco k
 remco k - zaterdag 10 maart 2012 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 maart 2012 - 14:18 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik denk dat heel Ajax-minnend Nederland het daarover eens is, Luis, maar ja... Frank de Boer en iets toegeven... Dat bijt elkaar.
Al kan ik trouwens nergens iets vinden van de boer ofzo dat hij hiervoor kiest... Misschien wel gewoon stemingmakerij..
Loetje
 Loetje - zaterdag 10 maart 2012 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 maart 2012 - 14:18 schreef Pietje het volgende:

[..]

weetje pietje, frank is jong, onervaren en krijgt verschrikkelijk veel over zich heen. ik ben iemand van 21 en maakt ook fouten, soms moet je gewoon veel tegen de lamp aanlopen om het door te krijgen. hij zal dat uiteindelijk wel gaan beseffen denk ik, neemt niet weg dat het een drama is met theo janssen.
dege
 dege - zaterdag 10 maart 2012 - 14:25   quote  deeplink  
bulykin doet volgens mij helemaal niet mee, laat Lodiero maar staan dan, zoals ze tegen united hebben gespeeld, dat beviel me wel. hoop wel dat theo ernaast staat want die ben ik nu ook wel zat.
dege
 dege - zaterdag 10 maart 2012 - 14:28   quote  deeplink  
als je dit stuk leest maak ik me weer zorgen:
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/171011_bulykin-loos-ajax-hoopt-op-snelle-goal
zou theo dan toch weer spelen????? laat het aub niet zo zijn
Pietje
 Pietje - zaterdag 10 maart 2012 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 maart 2012 - 14:22 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

weetje pietje, frank is jong, onervaren en krijgt verschrikkelijk veel over zich heen. ik ben iemand van 21 en maakt ook fouten, soms moet je gewoon veel tegen de lamp aanlopen om het door te krijgen. hij zal dat uiteindelijk wel gaan beseffen denk ik, neemt niet weg dat het een drama is met theo janssen.
Natuurlijk mag Frank (nog) fouten maken, mits hij aantoont dat hij van zijn fouten leert. Zoals elk mens. En Frank wegsturen, hetgeen veel supporters willen, is al helemaal geen optie. Kijk maar eens hoe vaak Ajax zijn trainer/coach de laan uitstuurde de afgelopen jaren: dat heeft ons niks dan ellende bezorgd. Wel is het een feit, dat Frank de Boer aangetoond heeft verschrikkelijk eigenwijs te zijn. Ik heb begrepen, dat er nogal wat voetbaltechnische mensen om hem heen, hem vaak geattendeerd hebben op het feit dat Theo Janssen in het begin "fout stond" en toch hield hij eraan vast. Een dito verhaal met Dimitri Bulykin op de bank houden en Siem de Jong laten ploeteren in de spits...
Overigens is het niet alleen aan jongeren om fouten te (mogen) maken. Ik ben 63 jaar en maak met de regelmaat van de klok fouten ;-) En ik leer er nog van ook!
Stanley
 Stanley - zaterdag 10 maart 2012 - 14:38   quote  deeplink  
als hij toch weer Bulykin op de bank zet is het gewoon een eigenwijze hardleerse knuppel!!!!!!!! En zeg ik: inpakken en wegwezen...
remco k
 remco k - zaterdag 10 maart 2012 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 maart 2012 - 14:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

Natuurlijk mag Frank (nog) fouten maken, mits hij aantoont dat hij van zijn fouten leert. Zoals elk mens. En Frank wegsturen, hetgeen veel supporters willen, is al helemaal geen optie. Kijk maar eens hoe vaak Ajax zijn trainer/coach de laan uitstuurde de afgelopen jaren: dat heeft ons niks dan ellende bezorgd. Wel is het een feit, dat Frank de Boer aangetoond heeft verschrikkelijk eigenwijs te zijn. Ik heb begrepen, dat er nogal wat voetbaltechnische mensen om hem heen, hem vaak geattendeerd hebben op het feit dat Theo Janssen in het begin "fout stond" en toch hield hij eraan vast. Een dito verhaal met Dimitri Bulykin op de bank houden en Siem de Jong laten ploeteren in de spits...
Overigens is het niet alleen aan jongeren om fouten te (mogen) maken. Ik ben 63 jaar en maak met de regelmaat van de klok fouten ;-) En ik leer er nog van ook!
Ik vind zijn eigenwijsheid eigenlijk wel te prijzen. Als je alles doet zoals iedereen het verwacht zul je ook geen tegenstander verassen en bouw je in mindere mate aan je eigen team.
De Boer is aan het bouwen en aan het zoeken naar de juiste balans, ik vind het juist goed dat hij het minimaal 10 wedstrijden heeft geprobeerd met Theo op die plek, hij had dat voor ogen en dat moet je niet naar twee keer falen weggooien..
Hoort toch ook wel een beetje bij het amsterdammse bluf toch??

Kijk eens naar de kritiek die van Gaal kreeg in eerste instantie toen hij Rijkaard naast Blind posteerde, dat liep aanvankelijk ook niet direct heel goed, uiteindelijk is dat misschien wel de sleutel tot het succes geweest..
Pietje
 Pietje - zaterdag 10 maart 2012 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 maart 2012 - 14:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind zijn eigenwijsheid eigenlijk wel te prijzen. Als je alles doet zoals iedereen het verwacht zul je ook geen tegenstander verassen en bouw je in mindere mate aan je eigen team.
De Boer is aan het bouwen en aan het zoeken naar de juiste balans, ik vind het juist goed dat hij het minimaal 10 wedstrijden heeft geprobeerd met Theo op die plek, hij had dat voor ogen en dat moet je niet naar twee keer falen weggooien..
Hoort toch ook wel een beetje bij het amsterdammse bluf toch??

Kijk eens naar de kritiek die van Gaal kreeg in eerste instantie toen hij Rijkaard naast Blind posteerde, dat liep aanvankelijk ook niet direct heel goed, uiteindelijk is dat misschien wel de sleutel tot het succes geweest..
Rijkaard en Blind waren (toen) nog jong en die kon je "kneden". Theo Janssen is een oude knar, die gehaald is als voetballer van het jaar (bij FC Twente) in verband met zijn kwaliteiten die hij bij FC Twente etaleerde en die kun je nu niet meer zo kneden. Dat had Frank al snel moeten inzien. Daarnaast is Frank dat al vroeg ingeseind (heb ik ergens gelezen) door mensen om hem heen. Ik ben er heilig van overtuigd, dat Ajax dat punten heeft gekost. Verder ben ik van mening, dat hij Siem de Jong veel te lang als spits heeft gebruikt, en Dimitri Bulykin maar op de bank hield. Het geeft niet, het kan gebeuren, maar geef dan gewoon toe, dat het tactisch en technisch niet liep, maar hij verdedigde zijn keuses keer op keer, terwijl de rest van Nederland zag dat het niet werkte. Maar we zijn het er (denk ik) over eens: Frank is nog een jonge coach, die nog erg veel moet leren. En van je fouten leer je. Zeggen ze ;-)
jodocus
 jodocus - zaterdag 10 maart 2012 - 15:09   quote  deeplink  
laat theo verder naar voren spelen , erikson iets zakken , of niet laten spelen
Loetje
 Loetje - zaterdag 10 maart 2012 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 maart 2012 - 14:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

daarom pietje!!!
Het komt ook wel goed. alleen met janssen is tie een stijfkop! dat leert tie niet! helaas. maar ik denk ook dat janssen einde van het seizoen weggaat. wel fijn dat we nu waarschijnlijk een trainer hebben voor de lange termijn.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 10 maart 2012 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 maart 2012 - 14:22 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

Het punt is dat de Boer hoopt dat Theo ontwaakt....hij gelooft nog steeds vurig in de Janssen van Twente....hij ziet zaken op de training die wij niet terug zien op het veld...Misschien is het een sprookje of misschien ziet de Boer het toch goed...
Stanley
 Stanley - zaterdag 10 maart 2012 - 20:15   quote  deeplink  
ik heb overigens wat flarden gezien van die Afrikaanse spits van VVV, zou dat niet wat zijn? Net als die linkerspits Wildschut??? Jongen ontwikkelt zich goed. Ik zou hem kopen en een jaartje verhuren aan een goede middenmoter...
remco k
 remco k - zaterdag 10 maart 2012 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 maart 2012 - 14:50 schreef Pietje het volgende:

[..]

Rijkaard en Blind waren (toen) nog jong en die kon je "kneden". Theo Janssen is een oude knar, die gehaald is als voetballer van het jaar (bij FC Twente) in verband met zijn kwaliteiten die hij bij FC Twente etaleerde en die kun je nu niet meer zo kneden. Dat had Frank al snel moeten inzien. Daarnaast is Frank dat al vroeg ingeseind (heb ik ergens gelezen) door mensen om hem heen. Ik ben er heilig van overtuigd, dat Ajax dat punten heeft gekost. Verder ben ik van mening, dat hij Siem de Jong veel te lang als spits heeft gebruikt, en Dimitri Bulykin maar op de bank hield. Het geeft niet, het kan gebeuren, maar geef dan gewoon toe, dat het tactisch en technisch niet liep, maar hij verdedigde zijn keuses keer op keer, terwijl de rest van Nederland zag dat het niet werkte. Maar we zijn het er (denk ik) over eens: Frank is nog een jonge coach, die nog erg veel moet leren. En van je fouten leer je. Zeggen ze ;-)
Rijkaard zal in zijn laatste seizoen???
Ajax we love you
 Ajax we love you - zaterdag 17 maart 2012 - 03:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 maart 2012 - 14:50 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben het hiermee helemaal eens. Het is wel een mannetje die niet wil toegeven dat hij fout zat. Dat is een minpunt vind ik aan hem. Verder heeft hij geluk dat het een paar keer de goede kant op is gevallen. Verder vind ik het wel een goede coach, dat is het niet. IK ben blij dat we hem hebben, maar hij moet wel ophouden om de Jong in de spits te zetten.
corvermeer
 corvermeer - zaterdag 17 maart 2012 - 07:24   quote  deeplink  
buly in de spits en ik hoop dat frank dat nou toch onderhand wel inziet
Smitto
 Smitto - zaterdag 17 maart 2012 - 08:27   quote  deeplink  
Hallo, dat Rijkaard nog jong was en gekneed kon worden in Van Gaal's tijdperk is natuurlijk onzin. Rijkaard kwam na een imposante carriere terug op het oude nest en werd in 1995, het jaar van de Cup met de grote oren, 33! Danny Blind vierde datzelfde jaar "zelfs" zijn 34e verjaardag, ook in deze sport niet echt meer in de catagorie "kneedbaar" te plaatsen. Theo Janssen moet nog 32 worden, daarmee ook niet kneedbaar, maar wel, indien hij daarvoor open staat, stuurbaar. Ik ben van mening dat als de balans in het elftal juist is en het systeem van de tegenstander het toelaat, Janssen op de plek van VM echt geen verkeerde gedachtegang is, dan moet echter wel een "stopper" in zijn rug spelen en niet de andere 2 middenvelders, op papier de aanvallende, zonder overleg "in the blind" uit positie lopen, dan gaat een type Janssen zweven, worden de ruimtes te groot wat hij eenvoudig weg niet kan belopen. Expiriment is mislukt, maar dat is niet alleen een verwijt aan Janssen, tevens niet alleen aan Frank de Boer doordat wij niet weten met welke opdrachten hij de spelers het veld in stuurt. Als de taken niet goed genoeg worden uitgevoerd houdt het natuurlijk op. Daarbij alle blessures in acht nemend dat er daardoor weinig verder te veranderen was, denk ik niet dat er teveel oordeel moet zijn. Met een fitte(re) selectie zo door het hele seizoen genomen, had het er in mijn ogen totaal anders uitgezien.
Eide
 Eide - zaterdag 17 maart 2012 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 maart 2012 - 08:27 schreef Smitto het volgende: Ik ben van mening dat als de balans in het elftal juist is en het systeem van de tegenstander het toelaat, Janssen op de plek van VM echt geen verkeerde gedachtegang is, dan moet echter wel een "stopper" in zijn rug spelen en niet de andere 2 middenvelders, op papier de aanvallende, zonder overleg "in the blind" uit positie lopen, dan gaat een type Janssen zweven, worden de ruimtes te groot wat hij eenvoudig weg niet kan belopen. Expiriment is mislukt, maar dat is niet alleen een verwijt aan Janssen, tevens niet alleen aan Frank de Boer doordat wij niet weten met welke opdrachten hij de spelers het veld in stuurt. Als de taken niet goed genoeg worden uitgevoerd houdt het natuurlijk op.
Helemaal mee eens. Tegelijkertijd wel de kanttekening dat het nu met Anita, Erkisen en de Jong wel loopt op dat middenveld. En in het kader van stabiliteit en vertrouwen hoop ik toch dat we met die mannen op het middenveld aantreden tegen ADO. En dan hou je maar 1 spits over.
Gruber
 Gruber - zaterdag 17 maart 2012 - 11:38   quote  deeplink  
Helemaal tegen z'n oude clubbie!!!
Jesper11
 Jesper11 - zaterdag 17 maart 2012 - 12:47   quote  deeplink  
NB: ik las dat toen Rijkaard terugkwam naar Ajax hij niks met zijn linkerbeen kon. Van Gaal vond dat maar niks en is flink met Rijkaard gaan oefenen. Dat heeft Frank toen alsnog geleerd: dus zelfs als 30-er ben je nog kneedbaar.

Ik ben overigens wel blij met Janssen. Dankzij hem zijn onze corners eindelijk gevaarlijk met die afgemeten voorzetten van hem. Alleen jammer dat Derk geblesseerd is, aan hem kon hij zijn passes in het veld ook nog kwijt.

Dmitry mag van mij in de spits. Het is geen superspits maar hij maakt het voor de rest van de aanvallers wel gemakkelijk om aan te sluiten en hij kan zelf ook nog een bal erin leggen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 maart 2012 - 20:55   quote  deeplink  
Tegn PSV Bulykin in de spits..Assattie op links en Lukoki op rechts.....De Jong terug naar het middenveld op de positie van Janssen....Anita VM....achterhoede laten staan met van Rhijn en Koppers....
alibabba
 alibabba - maandag 19 maart 2012 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 20:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Tegn PSV Bulykin in de spits..Assattie op links en Lukoki op rechts.....De Jong terug naar het middenveld op de positie van Janssen....Anita VM....achterhoede laten staan met van Rhijn en Koppers....
Ik zou het verstandig vinden om Aissati niet op te stellen...gewoon Ebecilio links en Lukoki rechts...die Lukoki vind ik echt een aardige buitenspeler hoor en Ebecilio is op dreef de laatste weken..
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 19 maart 2012 - 14:59   quote  deeplink  
Ik zeg Lukoki op rechts, buly in de spits en links Uzbili, hij is links, waarom niet gewoon links neerzetten?
remco k
 remco k - maandag 19 maart 2012 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 maart 2012 - 14:56 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik zou het verstandig vinden om Aissati niet op te stellen...gewoon Ebecilio links en Lukoki rechts...die Lukoki vind ik echt een aardige buitenspeler hoor en Ebecilio is op dreef de laatste weken..
Zou kunnen, zie liever Ozbiliz spelen, beide jongens zijn nog wisselvallig maar dat is ook wel logisch..
alibabba
 alibabba - maandag 19 maart 2012 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 maart 2012 - 15:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Zou kunnen, zie liever Ozbiliz spelen, beide jongens zijn nog wisselvallig maar dat is ook wel logisch..
Ik vind Ozbiliz erg tegenvallen...het lijkt wel of het hem allemaal niets interesseert...in potentie heeft ie meer als Ebecilio, maar hij moet eens goed wakkergeschud worden lijkt het..
remco k
 remco k - maandag 19 maart 2012 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 maart 2012 - 15:09 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik vind Ozbiliz erg tegenvallen...het lijkt wel of het hem allemaal niets interesseert...in potentie heeft ie meer als Ebecilio, maar hij moet eens goed wakkergeschud worden lijkt het..
Hij is wisselvallig, de laatste twee weken was hij niet goed, daarom werd hij ook gewisseld, de weken daarvoor was hij uitstekend in vorm en dacht ik echt dat ie het zou kunnen doortrekken, ik denk dat het bij hem wel logisch is, hij heeft in zijn tot nu toe korte carrriere erg veel tegenslag gehad, en zijn zelfvertrouwen loopt niet bepaald over...
Eide
 Eide - maandag 19 maart 2012 - 15:44   quote  deeplink  
Dat is het manco aan alle buitenspelers van Ajax, Mickey inclusief. In vorm zijn ze allemaal best heel prima, maar de benedengrens is nog veel te laag. Een slechte wedstrijd betekent ook meteen dat ze geen pepernoot meer raken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 maart 2012 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 maart 2012 - 15:44 schreef Eide het volgende:
Dat is het manco aan alle buitenspelers van Ajax, Mickey inclusief. In vorm zijn ze allemaal best heel prima, maar de benedengrens is nog veel te laag. Een slechte wedstrijd betekent ook meteen dat ze geen pepernoot meer raken.
Wie halen....Tadic en/of Narsingh??...of heb jij nog anderen op het oog ??
Zelf zie ik graag een 2e Boerrigter komen want Derk is blessuregevoelig...ik vind Wildschut van VVV een zelfde type speler als Derk....zal niet zo duur zijn ook....
ThreeStars
 ThreeStars - maandag 19 maart 2012 - 22:15   quote  deeplink  
Klaassen in de Spits?

Ik zou graag Lukoki zien voor Ozbilliz op rechts
hippy
 hippy - dinsdag 20 maart 2012 - 12:54   quote  deeplink  
Tegen psv spelen met buly in spits...de jong op het middenveld met enoh en anita....eriksen op links en ozbiliz op rechts...je hebt twee bijters op het middenveld nodig en een fysiek sterke nummer tien... Zo zie ik het...ik hoop alleen dat derk kan spelen....dan gewoon derk erin en eriksen op de bank....
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - dinsdag 20 maart 2012 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 maart 2012 - 22:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wie halen....Tadic en/of Narsingh??...of heb jij nog anderen op het oog ??
Zelf zie ik graag een 2e Boerrigter komen want Derk is blessuregevoelig...ik vind Wildschut van VVV een zelfde type speler als Derk....zal niet zo duur zijn ook....
voor wildschut word vast 5 mil hai berden kenende dus beetje te duur
pat
 pat - dinsdag 20 maart 2012 - 13:46   quote  deeplink  
el hamdaoui?????
Cyprioot
 Cyprioot - dinsdag 20 maart 2012 - 14:17   quote  deeplink  
Waarom niet De Jong naar achter halen ipv Janssen en voorin vlnr spelen met Ozbiliz, Bulykin en Lukoki ? Gewoon het ouderwetse Ajax spel met een rechtspoot op rechtsbuiten, een linkspoot op linksbuiten en een kopsterke, balvaste en veel scorende spits.
yngwie
 yngwie - dinsdag 20 maart 2012 - 14:21   quote  deeplink  
voorhoede: Ebecilio Ozbiliz Lokoki. Heb Ozbiliz wel eens op die positie gezien en vulde die heel goed in.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie moet er zondag in de spits??

0.0065150