|
|
AFC M&M
|
|
|
HEt is rustig omtrent ajax als het om transfers gaat. Misschien heeft ajax wel niet de broodnodige financiƫle middelen om spelers te halen(wat ik met cl en verkopen niet denk) maar toch!
Johan Derksen zei ook dat Twente als enigste nederlandse club Tadic kon betalen anders dan Ajax, Az en PSV |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Geloof je nou echt dat het geld op is bij ajax?! Je wordt kampioen, en speelt champions leaque, plus de miljoenen van suarez. dat geld verdwijnt niet zomaar |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 maart 2012 - 22:20 schreef AFC M&M het volgende:HEt is rustig omtrent ajax als het om transfers gaat. Misschien heeft ajax wel niet de broodnodige financiƫle middelen om spelers te halen(wat ik met cl en verkopen niet denk) maar toch! Johan Derksen zei ook dat Twente als enigste nederlandse club Tadic kon betalen anders dan Ajax, Az en PSV Je moet niet alles geloven wat die piksnor zegt. Het enige wat hij wil bereiken is aandacht van de media. Dan is zijn dag weer helemaal goed en dan kan hij met een gerust hart gaan slapen. Als het moet, en dat moet ook maar eens gebeuren vind ik dan kan Ajax miljoenen investeren. Het leuke er van is : We hoeven niet eens bij de gemeente aan te kloppen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 maart 2012 door Twan -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Dus omdat Ajax niemand haalt is het geld meteen op? Oh ja, jij was degene die een heel nieuw elftal wilde kopen. Vandaar.
En die Derksen is een lul eerste klas. Alles wat hij zegt moet je met een korreltje zout nemen. |
|
|
|
|
ajaxfan lol
|
|
|
ajax heeft 76 mil in kas lijkt me niet heel erg op -_-" |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Zoveel???? Wow had ik dat maar man!!! Tering |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 maart 2012 - 22:30 schreef Twan het volgende:[..] Je moet niet alles geloven wat die piksnor zegt. Het enige wat hij wil bereiken is aandacht van de media. Dan is zijn dag weer helemaal goed en dan kan hij met een gerust hart gaan slapen. Als het moet, en dat moet ook maar eens gebeuren vind ik dan kan Ajax miljoenen investeren. Het leuke er van is : We hoeven niet eens bij de gemeente aan te kloppen! dat vind ik dus de mooiste uitspraak, wij hoeven niet bij de gemeente aan te kloppen! zou ook niet moen, van de belastingcenten van de burgers spelers kopen. Hopenlijk doen de scouts eens goed hun werk en is het daarom zo stil en dat er eens goede aankopen worden gedaan, niet investeren in spelers die al over de top zijn of totaal geen potentie hebben. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote: Ajax heeft niet eens 76 miljoen aan eigen vermogen laat staan 76 miljoen aan liquide middelen. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Wat ook is ajax heeft een begroting van 80 miljoen. Vele miljoenen meer dan anderen. Dus champioensleage is noodzaak anders kost het veel geld. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: uhm denk eerder 15miljoen aan liquide middelen. de rest van het eigen vermogen van 41m (=56-15)geloof ik (weet de cijfers niet uit mijn hoofd) staat op het veld.. Toch is dat niet slecht, daarbij waarom iemand halen als we zulke goede spelers hebben? Tadic?? voor wie zou hij moeten komen dan? Wij hebben boerrichter, Ozbili, Suli en Eubi... Denk eerder dat we een goede 2de spits op de bank moeten hebben en een verdediger, verder denk ik dat het wel goed zit met Ajax en de aankomende talenten. |
|
|
|