|
|
morkanne
|
|
|
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst... Als je het beleid van Twente ziet en dat van Ajax kun je je tocht niet voorstellen dat Douglas naar Ajax wil komen. Hij gaat gewoon naar Engeland en daar een salaris opstrijken waar je in Nederland alleen maar van kunt dromen. Verthongen is de betere voetballer maar heeft het nadeel dat hij absoluut geen centrale verdediger is. |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 - 16:10 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] grubertje..... ik snap helemaal wat je bedoeld, maar het is dus niet dat de scouts niet met goede spelers op de kroppen komen, maar de mensen die beslissen of een speler wel of niet gehaald moet worden zijn hierin de oorzaak! die beslissen steeds om een speler toch maar niet te halen Je weet toch ook niet met welke (buitenlandse) spelers de Ajaxscouts wel op de proppen komen? Volgens mij valt dat aantal erg mee, anders zouden er wel meer geruchten de ronde gaan over buitenlandse spelers die door Ajax gevolgd worden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 - 17:57 schreef Gruber het volgende:[..] Je weet toch ook niet met welke (buitenlandse) spelers de Ajaxscouts wel op de proppen komen? Volgens mij valt dat aantal erg mee, anders zouden er wel meer geruchten de ronde gaan over buitenlandse spelers die door Ajax gevolgd worden. als een technisch lid het voorstel direct afwijst komt er geen enkel gerucht. het is ook niet voor niets dat je vaak pas jaren later hoort dat ajax een bepaalde speler had kunnen hebben! |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
boilessen centraal koppers links |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 - 14:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Heej Luis...Hoe komt het toch dat wij het altijd eens zijn ????Ten eerste omdat wij Brabo's zijn en ook omdat wij het gewoon goed zien...hoe noem je dat voetbalinzicht of zo hahahahaha...... Wielaert foutje....Janssen wordt direct in zijn eerste jaar afgemaakt...ergens wel terecht want het verwachtingspatroon lag (terecht) hoog....het kan zijn dat we volgend jaar de echte Janssen zien...vorm ???..wat ook speelt...de spelers van Twente speelden in dienst van Theo...bij Ajax speelt er niemand in dienst van...misschien was de keuze voor Janssen helaas daarom niet de juiste.... Jullie praten heel raar........en zijn heel raar.......snap er geen hol van |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Een beetje raar maar wel lekker....heeft overigens niets met hol te maken hoor Neman....hahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 - 19:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Een beetje raar maar wel lekker....heeft overigens niets met hol te maken hoor Neman....hahahaha Ja dat zeg jij brabo'er.....hehehehehehehehehe dikke kus ouwe |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 - 17:57 schreef Gruber het volgende:[..] Je weet toch ook niet met welke (buitenlandse) spelers de Ajaxscouts wel op de proppen komen? Volgens mij valt dat aantal erg mee, anders zouden er wel meer geruchten de ronde gaan over buitenlandse spelers die door Ajax gevolgd worden. Nou ja, het niveau Moisander/Viergever/Douglas is goed voor de eredivisie, maar buiten de eredivisie lopen er echt wel hoopjes van dit soort mannen rond hoor. Ze zijn niet bepaald uniek in hun talent natuurlijk. In Nederland betaald Ajax altijd de hoofdprijs, dus zou het redelijk begrijpelijk zijn als Ajax wat meer buiten Nederland zou shoppen.
En toch weet Ajax dit soort mannen niet te vinden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 - 15:33 schreef Gruber het volgende:@ remco en Luis_Suarez_19 Het scoutingsapparaat werkt bij Ajax al jaren niet naar behoren! Ja het klopt dat er zeer goede talenten gescout worden dat weet iedereen!! Het gaat hier dan ook om scouten voor de A SELCTIE!! Als je mij 1 succesvol gescoute speler kan noemen van buiten de Eredivisie na Zlatan dan verneem ik dat graag. Andere clubs in de Eredivisie lopen hier mijlen voor op Ajax, want die weten wel telkens weer voor weinig goede spelers aan te trekken uit buitenlandse competities die vervolgens voor veel geld worden verkocht aan Ajax of PSV. Iedereen weet dat Ajax het wel goed doet bij scouten van 16 a 17 jarige. Alleen voor wat oudere spelers komt Ajax al jaren alleen met spelers aanzetten uit de eigen Eredivisie! Ik noem dat slecht scouten, want de spelers uit de Eredivisie die er boven uit steken die kent een ieder van ons ook. Ik heb zodoende grote twijfels bij het scoutingsapparaat van Ajax en voor degene die dat niet hebben zou ik zeggen open je ogen of kom met wat namen van spelers die goed gescout zijn (en dan heb ik het niet over spelers die eerst in jeugdteams belanden). Bijna alle aankopen van afgelopen jaren komen bij Eredivisie clubs vandaan. En je kan mij niet vertellen dat er niet ergens in Afrika/Zuid Amerika/Mexico/Oost Blok een verdediger rondloopt voor veel minder geld en de kwaliteiten heeft van een Douglas... Lees even wat ik zeg, ik zeg namelijk niet dat het wel goed is. Maar hoe weet jij dat het aan die scouts ligt??? Wie weet houd de directie of trainers wel deze spelers tegen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 - 21:59 schreef remco k het volgende:[..] Lees even wat ik zeg, ik zeg namelijk niet dat het wel goed is. Maar hoe weet jij dat het aan die scouts ligt??? Wie weet houd de directie of trainers wel deze spelers tegen.. hehehehe, eindelijk iemand die hetzelfde denkt, iedereen zegt dat het de scouts zijn. maar als we het allemaal goed volgen weten we dat het de directie en voorgaande trainers zijn die transfers tegenhouden. en dus NIET de scouts. ik geef het hier de hele tijd al aan, alleen slechts een enkeling die het snapt |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ajax krijgt Douglas nooit van zijn leven...daar gaat Twente de hoofdprijs voor vragen...Douglas vind ik een uitstekende verdediger, maar zijn escapades zijn een minpunt...probeer dat er maar eens uit te krijgen...hij moet terug naar het niveau van 2 jaar terug en dat zou bij Ajax zomaar kunnen gebeuren....alleen gaat Ajax echt niet het geld betalen wat Twente zal vragen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 20:38 schreef alibabba het volgende:Ajax krijgt Douglas nooit van zijn leven...daar gaat Twente de hoofdprijs voor vragen...Douglas vind ik een uitstekende verdediger, maar zijn escapades zijn een minpunt...probeer dat er maar eens uit te krijgen...hij moet terug naar het niveau van 2 jaar terug en dat zou bij Ajax zomaar kunnen gebeuren....alleen gaat Ajax echt niet het geld betalen wat Twente zal vragen.. Het zou mooi zijn als hij naar Ajax kwam misschien gaat Janssen dan beter spelen.... Twente de hoofprijs vragen ?? Ik dacht dat Douglas tranfervrij is, zo'n speler transfervrij dan moet je hem nooit laten lopen...maar goed ik denk dat hij liever naar een engelse of spaanse club gaat...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 maart 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 20:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het zou mooi zijn als hij naar Ajax kwam misschien gaat Janssen dan beter spelen.... Twente de hoofprijs vragen ?? Ik dacht dat Douglas tranfervrij is, zo'n speler transfervrij dan moet je hem nooit laten lopen...maar goed ik denk dat hij liever naar een engelse of spaanse club gaat... Twente heeft de optie om het contract met 1 jaar te verlengen. Het zal er dus van afhangen wat er gebeurd. Als Douglas persé naar Ajax wil, denk ik dat het wel goedkomt en dan zou Ajax hem idd transfervrij kunnen overnemen. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Geen mongolen in je team halen ga alstublieft in het buitenland op zoek of anders moisander |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Who the fuck is Douglas?? Toch niet die mafketel van Twente die soms een steekje los heeft zitten?? Lekker bij die ponyvereniging laten zitten! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 21:15 schreef alibabba het volgende:[..] Twente heeft de optie om het contract met 1 jaar te verlengen. Het zal er dus van afhangen wat er gebeurd. Als Douglas persé naar Ajax wil, denk ik dat het wel goedkomt en dan zou Ajax hem idd transfervrij kunnen overnemen. Hope so... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 21:58 schreef amsterdammer113 het volgende:Who the fuck is Douglas?? Toch niet die mafketel van Twente die soms een steekje los heeft zitten?? Lekker bij die ponyvereniging laten zitten! Hahahahahaha laat dat maar aan de Boer over 113.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Heb liever ook geen Douglas.. Ook die streken die hij heeft. Daar kan ik niet tegen. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Nee man, gaat hem niet worden! Bekijk het maar eens bij El Hamlap! Gewoon niet doen! Er staan verscheidene jeugdspelers klaar en anders zou ik verder kijken dan deze mafketel! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 22:00 schreef Hasjkoph het volgende:Heb liever ook geen Douglas.. Ook die streken die hij heeft. Daar kan ik niet tegen. De Boer heeft een lijstje ondermeer met Douglas, Moisander en viergever... Alle drie goede verdedigers... |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
113 Douglas de gestoorde stier |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 - 09:25 schreef Hummel10 het volgende:[..] Inderdaad was 2 seizoenen geleden echt we onder de indruk van hem. Laatste tijd beetje vreemde acties neemt niet weg dat het nog steeds een beesd is. Chivu Heitinga enz. enz gaat hem helaas ook niet worden denk ik. Misschien Gouweleeuw en Moisander of zo. Geen Moisander!! Kan niet verdedigen |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 - 08:43 schreef AFC M&M het volgende:Douglas beoogde vervanger bij vertrek van Vertonghen' Zaterdag 10 maart 2012 8:37 | Unibet: Wedden en gratis buitenlands voetbal kijken Ajax houdt ernstig rekening met een vertrek van Jan Vertonghen in de zomer. De club is al bezig met diens eventuele vervanging en op het verlanglijstje staat centrumverdediger Douglas van FC Twente bovenaan. Coach Frank de Boer liet al weten gecharmeerd te zijn van de Braziliaan met een Nederlands paspoort: "Hij is een echte moordenaar." Vertonghen liet eerder in de week horen dat hij zijn contract niet zal verlengen. De verbintenis van de Belg eindigt in de zomer van 2013 en daardoor heeft Ajax nog maar één transferperiode de kans om een aardig geldbedrag te ontvangen voor de aanvoerder. Voor Vertonghen is al concrete interesse uit de Premier League, met name de Tottenham Hotspurs bekeken hem al regelmatig. Douglas speelt sinds 2007 voor de Tukkers en beschikt inmiddels over een Nederlands paspoort. Douglas heeft een contract tot komende zomer, maar Twente wil er nog wel een geldbedrag uit halen. Dat is mogelijk door de eenzijdige optie die Twente heeft om het contract van Douglas met één jaar te verlengen. Douglas is niet de enige op het lijstje, volgens AD Sportwereld worden ook Nick Viergever en Niklas Moisander nadrukkelijk gevolgd. Halen!! Met Toby naast hem een uitstekend centrum heb je dan alleen de insteek van Ajax is WEER verkeerd. Eerst moet Vertonghen verkocht alvorens ze een vervanger halen. Leren ze het gvd dan nooit!! Je moet zorgen dat de vervanger al onder contract staat!!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 22:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] De Boer heeft een lijstje ondermeer met Douglas, Moisander en viergever... Alle drie goede verdedigers... Allen kan Moisander niet verdedigen |
|
|
|
|
dennis s
|
|
|
ga tog lekker weg met die moisander wat moet ajax met zo een matige voetballer er is maar 1 speler die ik echt goed genoeg vind voor ajax maar denk niet dat douglas naar ajax wil komen ik zeg gewoon civu terughalen is een ervaren speler en dan kanje de aankomende talenten rustig klaar stomen voor het echte werk |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat wel grappig is, iedereen oordeelt over het "steekje los" bij Douglas, en dat terwijl Suarez altijd als held werd gezien, over een steekje los gesproken... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Heeft de Boer geen buitenlandse zenders op zijn tv ?????? De Boer is alleen maar geinteresseerd in de betere eredivisie voetballers.... Waarom is dit, kan iemand mij dit vertellen ??? Mooi gezegde...."wat de Boer niet kent eet hij niet"....hahahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 22:18 schreef remco k het volgende:Wat wel grappig is, iedereen oordeelt over het "steekje los" bij Douglas, en dat terwijl Suarez altijd als held werd gezien, over een steekje los gesproken... Eens!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Elke wedstrijd van Ajax met Suarez was GENIETEN!!!!!allemachtig prachtig...Suarez vond ik de kers op de taart!!!! SUAREZ/////HELD |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 22:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:Heeft de Boer geen buitenlandse zenders op zijn tv ?????? De Boer is alleen maar geinteresseerd in de betere eredivisie voetballers.... Waarom is dit, kan iemand mij dit vertellen ??? Mooi gezegde...."wat de Boer niet kent eet hij niet"....hahahaha Nederlands sprekende selectie... Is erin gestampt door van Gaal.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 22:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:Elke wedstrijd van Ajax met Suarez was GENIETEN!!!!!allemachtig prachtig...Suarez vond ik de kers op de taart!!!! SUAREZ/////HELD Yep helemaal gelijk, snap ook niet dat iemand de wil om te winnen bij Douglas (daar komt alles uiteindelijk door) als slecht ervaart...
Wat er af en toe op het veld gebeurt kan niet door de beugel, zeker niet wat een Douglas deed of een Suarez weleens heeft gedaan, maar het toont bij die jongens wel aan dat ze echt alles doen om te winnen, en dat mis ik wel bij veel Nederlandse spelers.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 22:33 schreef remco k het volgende:[..] Yep helemaal gelijk, snap ook niet dat iemand de wil om te winnen bij Douglas (daar komt alles uiteindelijk door) als slecht ervaart... Wat er af en toe op het veld gebeurt kan niet door de beugel, zeker niet wat een Douglas deed of een Suarez weleens heeft gedaan, maar het toont bij die jongens wel aan dat ze echt alles doen om te winnen, en dat mis ik wel bij veel Nederlandse spelers.. Klopt als een zwerende vinger.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 22:18 schreef remco k het volgende:Wat wel grappig is, iedereen oordeelt over het "steekje los" bij Douglas, en dat terwijl Suarez altijd als held werd gezien, over een steekje los gesproken... Ook bij Suarez vond ik die streken een groot minpunt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zeker, heb ik ook altijd gevonden, maar het geeft bij die jongens wel aan dat ze ten koste van alles willen winnen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik vond het lachen als hij zittend zijn armen omhoog rees naar de hemel midden tussen duizenden kakkerlakken in de kuip na een nepduik...een echte Zuid Amerikaan.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zoals jij zelf aangaf...." Wat er af en toe op het veld gebeurt kan niet door de beugel, zeker niet wat een Douglas deed of een Suarez weleens heeft gedaan, maar het toont bij die jongens wel aan dat ze echt alles doen om te winnen, en dat mis ik wel bij veel Nederlandse spelers.." |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 22:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Zoals jij zelf aangaf...." Wat er af en toe op het veld gebeurt kan niet door de beugel, zeker niet wat een Douglas deed of een Suarez weleens heeft gedaan, maar het toont bij die jongens wel aan dat ze echt alles doen om te winnen, en dat mis ik wel bij veel Nederlandse spelers.." Daar denken we dan hetzelfde over, zonde dat veel van de Nl jongens deze overwinningsdrang niet hebben |
|
|
|