|
|
kuipert
|
|
|
http://www.feyenoordleven.nl/?p=12852
Ola, Passieve meelezer van de forums, trouwe bezoeker van vak JJ, Feyenoorder in hart en nieren uiteraard. Kleine intro voor mn 1e topic is wel zo op zijn plaats dacht ik.
Ik heb me al een aantal wedstrijden zitten ergeren aan Leerdam, tevens Mokotjo die als een ramp inviel. Persoonlijk zie ik dan veel liever de Vrij op die positie. Alhoewel hij centraal beter uit de verf komt heeft ie zich toch aardig bewezen op die positie, waar ik bij Leerdam en zeker Mokotjo met angst en beven zit te kijken.
Voor Koeman geen optie meer dus.. Wat is jullie mening hierover? |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
eens, Kuipert.
De Vrij op RB !
Ik vond dat Leerdam het matig deed tegen Groningen, maar Mokotjo deed het pas echt slecht.
De Vrij is een klasse beter. Ook op RB. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
tegen utrecht,,,mokotjo.... t snelste in de opbouw |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van mij mag hij ook de Vrij eens RB opstellen. Gaat iemand wel eens naar de trainingen? Oefent Koeman daar ook wel eens met de Vrij als RB? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
ja mokotjo hij is de snelste in de opbouw |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Mokotyoooooooooo derin nie ouwehoereee! |
|
|
|
|
rich14
|
|
|
gewoon de vrij opstellen, die gast heeft vertrouwen nodig. Is een goeie en kan alleen maar beter worden |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
De Vrij is volgens Koeman geen optie als RB. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Okay en waarom dan niet? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Geen idee, las ik ergens. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik had juist begrepen dat hij ook RB kan spelen. Dus waarom niet proberen daar Indi het goed doet centraal. |
|
|
|
|
kuipert
|
|
|
quote: Ja dat staat er idd geschreven, maar de reden waarom..?
Alleen al qua karakter vind ik dat de Vrij RB verdient boven Mokotjo; De Vrij heeft zijn basisplaats moeten afstaan, zit zonder te mokken op de bank en is al meer dan eens meer dan prima ingevallen (sliding op Fer tegen tukkers). Mokotjo klaagt dat ie te weinig kansen/speeltijd krijgt, valt meer dan eens in maar maakt het in mijn ogen totaal niet waar. Loopt er maar zoutloos bij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 maart 2012 door kuipert -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
3-4-3 tegen Utrecht, met Mokotjo of de Vrij als extra middenvelder. |
|
|
|