BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - RKC ( zo, 11-03-2012 )

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Guyt
 Guyt - zondag 11 maart 2012 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 15:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Janssen en Anita doen een keer of 4 hetzelfde, om over de buitenspelers vandaag maar te zwijgen.. Constant een balletje breed terwijl de Jong met regelmaat goed loopt.. Erikssen speelt zeker niet goed, maar Janssen en Anita niet beter op 2 corners van JAnssen na.
Viel mij op dat eriksen een paar keer de angel uit de aanval haalde vandaar mij post.Maar idd heel AJAX is weer om te janken.
ktotheb
 ktotheb - zondag 11 maart 2012 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 15:24 schreef remco k het volgende:
Waardeloos hopeloos uitzichtloos zielloos onsamenhangend zooitje bij elkaar zeg..

Persoonlijk speelt iedere speler redelijk, maar als team en elftal klopt er vandaag geen zak van, als er druk wordt gezet is het maar 1 of 2 spelers die dat doen, het elftal beweegt compleet onafhankelijk van elkaar, de linies staan mijlenver uit elkaar. Geen speler die een goede inspeelpass heeft vandaag en geen speler die "haast" heeft, alles gebeurt op 1 monotoon tempo en geen speler die beweegt op het middenveld of de bal echt wil hebben.
Het middenveld loopt weer als vanouds stroef en als men op het middenveld elkaar de bal 5 keer heeft ingespeeld is het denk ik veel, als de Jong inzakt gaat er niemand overheen..

Wat een hopeloos zooitje bij elkaar, 2 goede corners van Theo die voor een opleving zorgen en verder is het helemaal niets..

Positieve is denk ik dat als je je slechte wedstrijden wint dat je kampioen wordt..
Ik vind dit wel wat te negatief hoor. Ze spelen niet geweldig, maar bij vlagen zie je toch wel wat aardig voetbal. Ben de meeste kritiekpunten wel met je eens. Tempo ligt te laag en het middenveld heeft te weinig invloed op het spel. Maar ik heb het veel erger gezien dit seizoen. Ik vond vooral de eerste helft van de eerste helft bij vlagen nog best aardig. Het beeld dat jij hier schetst vind ik wat te negatief, maar het moet wel veel beter, daarover zijn we het eens.
Guyt
 Guyt - zondag 11 maart 2012 - 15:30   quote  deeplink  
En wat vinden jullie vandaag van Ebecillio.Lijkt toch een opleving geweest te zijn vorige week.Miss weer uit fluiten haha dat is niet aardig maar goed als hij dr dan weer 3 inschiet hoor je mij niet klagen.
ktotheb
 ktotheb - zondag 11 maart 2012 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 15:30 schreef Guyt het volgende:
En wat vinden jullie vandaag van Ebecillio.Lijkt toch een opleving geweest te zijn vorige week.Miss weer uit fluiten haha dat is niet aardig maar goed als hij dr dan weer 3 inschiet hoor je mij niet klagen.
Ik vind dat Ebicilio nog te weinig heeft deelgenomen aan het spel om het echt te beoordelen.
remco k
 remco k - zondag 11 maart 2012 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 15:27 schreef Guyt het volgende:

[..]

Viel mij op dat eriksen een paar keer de angel uit de aanval haalde vandaar mij post.Maar idd heel AJAX is weer om te janken.
Klopt helemaal..
Loetje
 Loetje - zondag 11 maart 2012 - 15:33   quote  deeplink  
het lijkt weer nergens op. beter kan ik deze post opslaan en elke wedstrijd weer posten, het gebeurd elke week weer. het tempo is zo laag dat als je er 11 schildpadden tegenover ajax zet dat hun het nog bijhouden. het is heel slordig, vind eigenlijk alleen ricardo van rhijn weer vrij aardig spelen!!
het gekke is dat we er elke keer mee wegkomen, maar dit gaat echt een keer helemaal mis!!!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 11 maart 2012 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 15:18 schreef Guyt het volgende:
Eriksen drama haalt een paar keer weer de angel uit de aanval .
om over ebecillio en ozbillic nog maar te zwijgen! Pff en Zag je janssen nadat ie diep ging? Wilde daarna gelijk geen bal meer hebben gaf ie drie keer aan! Die is echt helemaal niet fit meer hoor!
Loetje
 Loetje - zondag 11 maart 2012 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
hij speelt niet goed, maar het hele team deugt op ricardo van rhijn na niet! als ajax als team wat beter functioneert gaan ebecilio ook beter spelen!
remco k
 remco k - zondag 11 maart 2012 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Niemand haalt een niveau, moet ook zeggen dat het middeneveld niet reageert op de loopacties van de aanvallers, ik zag bijvoorbeeld beide buitenspelers een paar acties maken waar de bal makkelijk gegeven had moeten worden door een aantal keren Erikssen en aan de andere kant een aantal keren Janssen, als die bal dan niet gegeven wordt kan en er ook niet zoveel mee...:-)
remco k
 remco k - zondag 11 maart 2012 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 15:34 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

hij speelt niet goed, maar het hele team deugt op ricardo van rhijn na niet! als ajax als team wat beter functioneert gaan ebecilio ook beter spelen!
Helemaal correct, Vertonghen trouwen wel oke, maar zou veel meer moeten inschuiven..

Succes Ajacieden..
Guyt
 Guyt - zondag 11 maart 2012 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 15:34 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

om over ebecillio en ozbillic nog maar te zwijgen! Pff en Zag je janssen nadat ie diep ging? Wilde daarna gelijk geen bal meer hebben gaf ie drie keer aan! Die is echt helemaal niet fit meer hoor!
Klopt ook hoor kan dr vandaag niet 1 opnoemen die er uit springt tot nu toe.Allemaal drama vooral het tikkie terug is om je kapot aan te ergeren.Hopelijk zien we mooie 2de helft met veel goals.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 11 maart 2012 - 15:36   quote  deeplink  
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!!!!!!
Guyt
 Guyt - zondag 11 maart 2012 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 15:36 schreef amsterdammer113 het volgende:
Klopt helemaal gelijk 113.
Guyt
 Guyt - zondag 11 maart 2012 - 15:38   quote  deeplink  
2-0 NEC.
Loetje
 Loetje - zondag 11 maart 2012 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 15:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal correct, Vertonghen trouwen wel oke, maar zou veel meer moeten inschuiven..

Succes Ajacieden..
die zou juist meer moeten inschuiven! want als je tegen zon verdedigende ploeg speelt moet je zorgen dat je ook meer mensen op de helft van je tegenstander hebt, zodat je meer spelers hebt om er doorheen te komen! dus ben het helemaal eens!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 11 maart 2012 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 15:37 schreef Guyt het volgende:

[..]

Klopt helemaal gelijk 113.
Idd Guyt, ook al is het voetbal niet om aan te gluren!!! Geen enkele wanklank uit mijn mond als we na dit weekend gewoon 2e of 3e staan en het kampioenschap steeds dichterbij komt!!
Loetje
 Loetje - zondag 11 maart 2012 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 15:36 schreef amsterdammer113 het volgende:
hopelijk wel ippie
ktotheb
 ktotheb - zondag 11 maart 2012 - 15:39   quote  deeplink  
twente 2-0 achter tegen NEC :D
ktotheb
 ktotheb - zondag 11 maart 2012 - 15:41   quote  deeplink  
Blind op LB vind ik gevaarlijk, maar Koppers was vooral verdedigend ook wel heel erg matig
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 11 maart 2012 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 15:39 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

hopelijk wel ippie
Hopelijk??? In mijn ogen is Ajax altijd de beste!!
Guyt
 Guyt - zondag 11 maart 2012 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 15:39 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Idd Guyt, ook al is het voetbal niet om aan te gluren!!! Geen enkele wanklank uit mijn mond als we na dit weekend gewoon 2e of 3e staan en het kampioenschap steeds dichterbij komt!!
Hahahahah vind het niet om aan te gluren maar net als jij zegt WIJ ZIJN AJAX EN WIJ ZIJN DE BESTE!!! Zoals het er nu uit ziet staan we straks 2de.
Loetje
 Loetje - zondag 11 maart 2012 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 15:38 schreef Guyt het volgende:
2-0 NEC.
tis ook een zware week voor twente, ik moet er niet aan denken dat je 2 jaar met kut voetbal kamioen gaat worden.
eingelijk wel de vaste traditie de laatste jaren, psv werd na het jaar dat ze de halve finale champions league haalden een paar keer kamioen met heel plichtmatig voetbal, az deed het juist in het seizoen 2006/2007 zo goed en worden en jaar later met degelijk voetbal kampioen, twente wordt met degelijk spel kampioen terwijl ajax dat jaar 106 goals maakt en vorig jaar komt ajax met kut voetbal als eerste over de streep. tos te gek voor woorden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 maart 2012 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zondag 11 maart 2012 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 15:41 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hopelijk??? In mijn ogen is Ajax altijd de beste!!
dat bedoel ik niet, er is voor mij maar 1 club, maar ben steeds erg bang dat het gewoon een keer goed fout gaat! dat bedoel ik
Loetje
 Loetje - zondag 11 maart 2012 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 15:41 schreef ktotheb het volgende:
Blind op LB vind ik gevaarlijk, maar Koppers was vooral verdedigend ook wel heel erg matig
die jongen moet nog groeien!!!
beter bulykin erin voor janssen
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 11 maart 2012 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 15:41 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

tis ook een zware week voor twente, ik moet er niet aan denken dat je 2 jaar met kut voetbal kamioen gaat worden.
eingelijk wel de vaste traditie de laatste jaren, psv werd na het jaar dat ze de halve finale champions league haalden een paar keer kamioen met heel plichtmatig voetbal, az deed het juist in het seizoen 2006/2007 zo goed en worden en jaar later met degelijk voetbal kampioen, twente wordt met degelijk spel kampioen terwijl ajax dat jaar 106 goals maakt en vorig jaar komt ajax met kut voetbal als eerste over de streep. tos te gek voor woorden
Je verwoord het helemaal goed, dus waarom zouden we over ons team klagen! Tis al 10 jaar kut met de Nederlandse kampioen!! Dus mag dit ene jaar er ook nog wel bij! ;-)
dege
 dege - zondag 11 maart 2012 - 15:44   quote  deeplink  
hopenlijk wint ajax dan word dit een heel goed weekend, dan van de week de zware returns voor de andere teams in de europa league met als toetje volgend weekend ajax-psv, kan toch nog een heel mooi seizoen worden, mits ajax vandaag de volle 3 punten pakt
ktotheb
 ktotheb - zondag 11 maart 2012 - 15:44   quote  deeplink  
de Jong//// HELD
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 11 maart 2012 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 15:42 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

dat bedoel ik niet, er is voor mij maar 1 club, maar ben steeds erg bang dat het gewoon een keer goed fout gaat! dat bedoel ik
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Sorry hier had een andere reactie moeten staan, maar Ajax scoorde! ;-)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 11 maart 2012 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 15:42 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

Whahahahaha dan alsnog mijn reactie! Of het voetbal dramatisch is of niet, blijf meestal positief achter mijn ploeg staan!!
Guyt
 Guyt - zondag 11 maart 2012 - 15:46   quote  deeplink  
Lekker Cedric ghehehehehe.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 11 maart 2012 - 15:47   quote  deeplink  
Whahahaha ze blijven juichen daar in de ArenA! Whahahahahaha
Loetje
 Loetje - zondag 11 maart 2012 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 15:44 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Je verwoord het helemaal goed, dus waarom zouden we over ons team klagen! Tis al 10 jaar kut met de Nederlandse kampioen!! Dus mag dit ene jaar er ook nog wel bij! ;-)
daar ben ik het dan wel mee eens
ktotheb
 ktotheb - zondag 11 maart 2012 - 15:47   quote  deeplink  
twente 3-0
Loetje
 Loetje - zondag 11 maart 2012 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 15:44 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Sorry hier had een andere reactie moeten staan, maar Ajax scoorde! ;-)
hahahahahahahahahahaha tis je vergeven hahahahaha
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 11 maart 2012 - 15:49   quote  deeplink  
We kunnen na vandaag gewoon 1ste staan..
Als AZ ook nog ff verliest :)
Edit: Natuurlijk heeft Twente één wedstrijd minder gespeeld, maar toch..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 maart 2012 door Hasjkoph --
Loetje
 Loetje - zondag 11 maart 2012 - 15:50   quote  deeplink  
mooie tussenstaden, feyenoord gelijk, twente 3-0 achter en psv verloren. me sportpouler weer maar de tyfus, elke week rare uitslagen, weetje, laat az het vermiddag ook maar verkloten, dan wordt het zuipavondje
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 11 maart 2012 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 15:49 schreef Hasjkoph het volgende:
We kunnen na vandaag gewoon 1ste staan..
Als AZ ook nog ff verliest :)
Edit: Natuurlijk heeft Twente één wedstrijd minder gespeeld, maar toch..
Voelt goed he Hasjie????
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 11 maart 2012 - 15:50   quote  deeplink  
FRANKIE FRANKIE, FRANKIE FRANKIE, FRANKIE FRANKIE, WE WORDEN KAMPIOEEEEEN!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 11 maart 2012 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 15:50 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
mooie tussenstaden, feyenoord gelijk, twente 3-0 achter en psv verloren. me sportpouler weer maar de tyfus, elke week rare uitslagen, weetje, laat az het vermiddag ook maar verkloten, dan wordt het zuipavondje
Zuipavondje om het te vieren, of om je verdriet over Sportpooler te verdrinken???
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 11 maart 2012 - 15:50   quote  deeplink  
JALALALALALALALAAAAA AJAX AMSTERDAAAAAm
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 11 maart 2012 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 15:50 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Voelt goed he Hasjie????
Idd.. Iedereen (waaronder ik) dacht al dat het seizoen voorbij was.
Maar nu je dit zo ziet..
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 11 maart 2012 - 15:51   quote  deeplink  
OEOIIIIIIIII
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 11 maart 2012 - 15:51   quote  deeplink  
quote:

[..]

Zuipavondje om het te vieren, of om je verdriet over Sportpooler te verdrinken???
Hou nou meer eens je bek over die pooler
Grasmaaier
ANITA bijna
Loetje
 Loetje - zondag 11 maart 2012 - 15:51   quote  deeplink  
quote:

[..]

nou ippie, als ajax kampoen wordt interesseert sportpouler me niet meer!
Grasmaaier
Dat is dus de klasse van Siempie.. op snelheid kan hij 2-0 maken.. had Bulykin niet gered
Loetje
 Loetje - zondag 11 maart 2012 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 15:51 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hou nou meer eens je bek over die pooler
het begon bij mij gap
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 11 maart 2012 - 15:52   quote  deeplink  
Het is wel gelukt trouwens.. die sfeerverbetering door ook op Zuid een aantal fanatieke gasten neer te zetten
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 11 maart 2012 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 15:52 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

het begon bij mij gap
Dan moet jij ook je bek houden
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 11 maart 2012 - 15:53   quote  deeplink  
HELD HELD HELD Vertonghen.. heerlijk

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - RKC ( zo, 11-03-2012 )

0.0076470