|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hoezo gap, was een doodnormale vraag aan Loetje met betrekking tot zijn reactie! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: omdat je het zo lief vraagt zal ik erover nadenken! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ik niet, moet hij toch naar me toe komen om die bek dicht te rammen! ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 15:55 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik niet, moet hij toch naar me toe komen om die bek dicht te rammen! ;-) wil niet zeggen als ik erover nadenk dat ik het dan doe he:P |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: met me kop kan ik overal over nadenken, is dik zal. alleen de helft waar ik over nadenk doe ik geen ene flikker mee hahahaha |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Ajax begint met vlagen het voetbal te spelen wat ik graag zie. En ja hoor en dat nadat jantje naar het middenveld is |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
volgende week dan maar met Anita rechtsback, van Rhijn centrum en Vertonghen CM |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
we lopen ook al 5 goals in op het doelsaldo van twente |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 16:00 schreef Grasmaaier het volgende:volgende week dan maar met Anita rechtsback, van Rhijn centrum en Vertonghen CM weet het niet, wel een hele kwaaie wedstrijd volgende week, past wel in het plaatje van de eredivisie om dan op je bek te gaan |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 16:02 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] weet het niet, wel een hele kwaaie wedstrijd volgende week, past wel in het plaatje van de eredivisie om dan op je bek te gaan Niet dat ADO zo goed is, maar inderdaad .. dan moeten we wel oppassen |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: tis fel daar met het publiek en vorig jaar verloren we er ook. ado draait de laatste weken ook beter |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ben je er blij mee??? |
|
|
|
|
dege
|
|
|
dat de boer die ebicillio er maar uit haalt, wat speelt die een draak vaneen wedstrijd, komt geen enkele keer zijn man voorbij, altijd tikkie terug en maakt ook van zulke domme overtredingen, weg met die gozer, vorige week was dus echt een opleving, dat bewijst hij nou zelf. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Ebecilio speelt in mijn ogen niet eens zo slecht hoor |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: nee, noujah twente verliest toch wel! maar vind die naar wel grappig, vandaar! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: sorry?? noem eens wat hij goed doet dan?? ik zie er niet veel van |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Heb engels commentaar.. hahaha : Boeljekien |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: wie spelen er wel goed, zijn er maar een paar hoor! tis walgelijk! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Tja.. paar aardige schoten en zijn passes zijn ook niet erg slecht.. alleen laatste kwartier speelt hij wat minder |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hahahaha heb je wel eens gehoord hoe die engelse dnepr dneptprovetovsk zeggen??? dan lach je je scheel! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Walgelijk? hoezo dat dan nou weer |
|
|
|
|
dege
|
|
|
zijn passed ja, altijd tikkie terug als hij eens probeerd zijn man voorbij te komen lukt het niet en een pass over 3 meter terug kunnen jij en ik ook |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Aizaatie komt erin volgens de commentator |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: vind jij het goed dan? ik ben blij als we gewonnen hebben, daar is alles mee gezegt. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Ik wacht op de tijd dat we met het middenveld: Anita, Eriksen, Rits spelen |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 16:15 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] vind jij het goed dan? ik ben blij als we gewonnen hebben, daar is alles mee gezegt. T is niet top.. dat klopt, maar dat is ook niet zo heel gek tegen een ploeg die met 11 man op eigen helft voetballen |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Zo dan.. wist niet dat Blind kon schieten |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Aizaatie red het net niet.. jammer |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 16:15 schreef Grasmaaier het volgende:[..] T is niet top.. dat klopt, maar dat is ook niet zo heel gek tegen een ploeg die met 11 man op eigen helft voetballen tempo omhoog en tegenstander naar de klote spelen!!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
KUNNEN WE GODVERDOMME NIET 1 KEER NORMAAL DOEN DE LAATSTE 5 MINUTEN |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: mats rits zal nog ff duren, zit niet niet bij de selectie enzo, hopelijk volgend seizoen! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Voor alle anti-vermeer gasten.. Cilessen had hem niet gepakt.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: went het nog niet??? hahahaha |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 16:18 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] mats rits zal nog ff duren, zit niet niet bij de selectie enzo, hopelijk volgend seizoen! Die zal de hele voorbereiding meemaken denk ik zo.. net als Fischer (dat is al zeker)
Fischer scoorde trouwens gisteren de enige Ajax-goal tegen Den Bosch A1 |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: dat zullen we nooit weten! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: nee hahahah.. wordt er wel gek van |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 16:19 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Die zal de hele voorbereiding meemaken denk ik zo.. net als Fischer (dat is al zeker) Fischer scoorde trouwens gisteren de enige Ajax-goal tegen Den Bosch A1 klopt weer victor met zn goal, wedstrijd was een drama, van de week tegen liverpool voor de next gren series he! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 16:20 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] klopt weer victor met zn goal, wedstrijd was een drama, van de week tegen liverpool voor de next gren series he! Jazeker.. kan alleen niet kijken :( moet trainen gvd |
|
|
|