|
|
Loetje
|
|
|
quote: dat is jammer, wordt het uitgezonden dan? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
jazeker.. op de officiële Next-Gen series site |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: wie niet, maar vandaag de 0!!!!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: geef die site is als je wil, sla ik hem gelijk op! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Denk dat ik dan maar morgen ga trainen en woensdag oversla.. wil het erg graag zien |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
wel lekker voor lorezo, geeft wel vertouwen, alhoewel een er een zwaar hoofd in heb tegen psv, ondanks dat die ploeg het lastig heeft. spelers zullen wel moeten beseffen wat er op het spel staat!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
gefeliciteerd iedereen!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 16:24 schreef Luis_suarez_19 het volgende:wel lekker voor lorezo, geeft wel vertouwen, alhoewel een er een zwaar hoofd in heb tegen psv, ondanks dat die ploeg het lastig heeft. spelers zullen wel moeten beseffen wat er op het spel staat!! Boerrigter er hopelijk weer bij! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 15:39 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] die zou juist meer moeten inschuiven! want als je tegen zon verdedigende ploeg speelt moet je zorgen dat je ook meer mensen op de helft van je tegenstander hebt, zodat je meer spelers hebt om er doorheen te komen! dus ben het helemaal eens! Dat zei ik toch ook???:-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: daarom zei ik op het einde dat ik het eens was hahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax boekt een prima overwinning, maar het spel was niet best. Wel een lekker weekend zo.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: boerrigter en sightorssoon, dat hebben we wel nodig, ik denk dat wel ander te machteloos voorin zijn. overigens vind ik het mometeel verdedigend niet eens zo slecht! alleen van der wiel hebben wel wel nodig, en eigenlijk ook een zekere linksback! vertonghen en alderweireld vertrouw ik er wel in, van rhijn weet ik niet, dat wordt zn eerste echte grote klus, op united na dan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax heeft voorronde Chamions league in eigen hand terwijl we 2/3 weken terug nog 6e stonden.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 16:32 schreef remco k het volgende:Ajax boekt een prima overwinning, maar het spel was niet best. Wel een lekker weekend zo.. dan bedoel ik, resultaat telt, maar zoals je zegt, het spel was erg matig weer vond ik! ik keek net ff op teletekst en haalde me het beeld van een paar weken geleden voor toen we 6de stonden, heerlijk gevoel! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 16:32 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] boerrigter en sightorssoon, dat hebben we wel nodig, ik denk dat wel ander te machteloos voorin zijn. overigens vind ik het mometeel verdedigend niet eens zo slecht! alleen van der wiel hebben wel wel nodig, en eigenlijk ook een zekere linksback! vertonghen en alderweireld vertrouw ik er wel in, van rhijn weet ik niet, dat wordt zn eerste echte grote klus, op united na dan Nee joh, PSV is juist heel erg zwak achterin, maak me eerder zorgen om ons middenveld dat het overlopen wordt.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 16:33 schreef remco k het volgende:Ajax heeft voorronde Chamions league in eigen hand terwijl we 2/3 weken terug nog 6e stonden.. hoe schat jij onze kansen tegen psv, heerenveen en twente in?? heel eerlijk met dit spel? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 16:33 schreef remco k het volgende:[..] Nee joh, PSV is juist heel erg zwak achterin, maak me eerder zorgen om ons middenveld dat het overlopen wordt.. Hopelijk Janssen uit de basis.. Wat wss niet gaat lukken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 16:33 schreef remco k het volgende:[..] Nee joh, PSV is juist heel erg zwak achterin, maak me eerder zorgen om ons middenveld dat het overlopen wordt.. psv is achter erg zwak, maar deze voorhoede vind ik ook vrij zwak, ik zou sowiezo met de jong, anita en enoh spelen, meer power op het middenveld! misschien zelfs een mannetje erbij |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 16:34 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] hoe schat jij onze kansen tegen psv, heerenveen en twente in?? heel eerlijk met dit spel? Ik denk dat Heerenveen heel lastig wordt..
Je moet voor de grap dat topic eens bekijken over de laatste wedstrijden die er gespeeld moeten worden, tot nu toe bijna alles nog goed voorspeldt op winst verlies punten..
Als dat zo door gaat worden we kampioen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
zit een stukje city te kijken, die lijken ook punten te gaan morsen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 16:35 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] psv is achter erg zwak, maar deze voorhoede vind ik ook vrij zwak, ik zou sowiezo met de jong, anita en enoh spelen, meer power op het middenveld! misschien zelfs een mannetje erbij Nee joh, wij spelen thuis en als je dat doet passen wij ons aan psv aan en ga je achteruit denken.. Ik vind dat je tegen PSV juist met de Jong Erikssen en Anita moet gaan spelen. Het zou mooi zijn als Boerrigter dan weer mag spelen.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 16:36 schreef remco k het volgende:[..] Nee joh, wij spelen thuis en als je dat doet passen wij ons aan psv aan en ga je achteruit denken.. Ik vind dat je tegen PSV juist met de Jong Erikssen en Anita moet gaan spelen. Het zou mooi zijn als Boerrigter dan weer mag spelen.. Wie in de spits? Bulykin? Of net zoals tegen ManU Lodeiro? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 16:35 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat Heerenveen heel lastig wordt.. Je moet voor de grap dat topic eens bekijken over de laatste wedstrijden die er gespeeld moeten worden, tot nu toe bijna alles nog goed voorspeldt op winst verlies punten.. Als dat zo door gaat worden we kampioen.. ik zal zo eens kijken! Heerenveen speelt echt dynamisch vind ik, vraag me af of we dat voetbal bij kunnen houden! tegen psv vrees ik dat we tekort komen, tenzij onze selectie weer breder wordt, en twente uit, 2 speelrondes voor het einde acht ik de kans ook heel klein op winst |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 16:36 schreef remco k het volgende:[..] Nee joh, wij spelen thuis en als je dat doet passen wij ons aan psv aan en ga je achteruit denken.. Ik vind dat je tegen PSV juist met de Jong Erikssen en Anita moet gaan spelen. Het zou mooi zijn als Boerrigter dan weer mag spelen.. ik snap jou wel! maar psv heeft wel een ontzettend goed middenveld en een erg goede voorhoede, ik denk als we het middenveld verliezen dat we achter stukgelopen worden, vandaar mijn bezorgdheid! deze voorhoede is te machteloos denk ik! als boerrigter erbij is, en dan met bulykin in de spits! lijkt me wel wat, trouwens sightorsson sluit morgen weer aan toch? zou dan psv niet haalbaar zijn? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: haahah dan wordt het denk ik niets! lodeiro wil ik wel op 10 zien, niet in de spits, is ook niet nodig aangezien je over bulykin, de jong en dan waarschijnlijk ook weer sightorsson kunt beschikken! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
hahahaha dat city, sorry voor deze post, voor de meeste boeit dat niet. vind het heerlijk om te zien |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Frankie gaat ut weer flikken man!!!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: lach me kapot als dat gebeurd, zeker voor de haters! die lach ik helemaal vierkant uit. maar ik vrees dat we te voortbarig zijn |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 16:40 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] haahah dan wordt het denk ik niets! lodeiro wil ik wel op 10 zien, niet in de spits, is ook niet nodig aangezien je over bulykin, de jong en dan waarschijnlijk ook weer sightorsson kunt beschikken! Ja ok.. Maar ik heb liever een middenveld met Anita, Eriksen en de Jong. Dan dan zou Bulykin logisch zijn.
Lodeiro wil ik natuurlijk ook op het middenveld, maar hij heeft wat mensen voor zich. Ik denk ook dat het beste is als de Jong 2e spits achter Sigthorsson wordt en Lodeiro naast Eriksen komt te staan. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 16:44 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ja ok.. Maar ik heb liever een middenveld met Anita, Eriksen en de Jong. Dan dan zou Bulykin logisch zijn. Lodeiro wil ik natuurlijk ook op het middenveld, maar hij heeft wat mensen voor zich. Ik denk ook dat het beste is als de Jong 2e spits achter Sigthorsson wordt en Lodeiro naast Eriksen komt te staan. sowiezo als je met de jong speelt dan ook met bulykin, tenzij sigi kan spelen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Tegen PSV en Heerenveen met Boulykin.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 16:39 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] ik snap jou wel! maar psv heeft wel een ontzettend goed middenveld en een erg goede voorhoede, ik denk als we het middenveld verliezen dat we achter stukgelopen worden, vandaar mijn bezorgdheid! deze voorhoede is te machteloos denk ik! als boerrigter erbij is, en dan met bulykin in de spits! lijkt me wel wat, trouwens sightorsson sluit morgen weer aan toch? zou dan psv niet haalbaar zijn? NAC kan van PSV winnen.. Zo goed is het momenteel niet.. Wat Sigthorson betreft kan ik je geen antwoord geven, volgens mij weet Grasmaaier dat wel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 16:44 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] lach me kapot als dat gebeurd, zeker voor de haters! die lach ik helemaal vierkant uit. maar ik vrees dat we te voortbarig zijn Je hebt het ook tegen een hater he.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hahaha hier zitten geen haters neem ik aan, wel op andere forum. collegas van me enzo! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 16:51 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] hahaha hier zitten geen haters neem ik aan, wel op andere forum. collegas van me enzo! Ik heb er hier toch al aardig wat, waaronder Joduh de Boer zien uitschelden en die jongens willen hem weghebben.. Ik zou zeggen kijk de topics eens na.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 17:09 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb er hier toch al aardig wat, waaronder Joduh de Boer zien uitschelden en die jongens willen hem weghebben.. Ik zou zeggen kijk de topics eens na.. ben het niet eens, omdat je een trainer weg wilt hebben ben je een ajax-hater? dat ben ik niet eens. van mij hoeft de boer niet weg. maar als iemand zijn mening uit dat hij dat wel wil heb ik daar vrede mee! ieder zijn mening. maar dan ben je voor mij geen ajax-hater |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 17:17 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] ben het niet eens, omdat je een trainer weg wilt hebben ben je een ajax-hater? dat ben ik niet eens. van mij hoeft de boer niet weg. maar als iemand zijn mening uit dat hij dat wel wil heb ik daar vrede mee! ieder zijn mening. maar dan ben je voor mij geen ajax-hater Dat zeg ik toch ook nergens?? Ik zeg niet dat je een Ajax hater bent als je de trainer weg wilt hebben.. En die mening mag men inderdaad hebben.. Ik zeg alleen dat er hier een aantal zijn die fel tegen de Boer als trainer zijn.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 17:21 schreef remco k het volgende:[..] Dat zeg ik toch ook nergens?? Ik zeg niet dat je een Ajax hater bent als je de trainer weg wilt hebben.. En die mening mag men inderdaad hebben.. Ik zeg alleen dat er hier een aantal zijn die fel tegen de Boer als trainer zijn.. ik doelde erop als die mensen die het ajax niet gunden!!! jij had het over de boer, dat bedoelde ik niet zozeer. misverstandje denk ik |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik quote op joduh, maar ik bedoelde ajax in het algemeen en niet de trainer |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
We gaan het redden...ik voel het.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 17:28 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] ik doelde erop als die mensen die het ajax niet gunden!!! jij had het over de boer, dat bedoelde ik niet zozeer. misverstandje denk ik Dat denk ik ook.. Dadelijk lekker potje van Barca kijken... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Deze drie weken worden heel belangrijk.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hahaha ik weet nog steeds niet wat ik zie, van de eredivisie naar barca. echt wat een verschil. had vanmiddag ook zitten schakelen met city, weet niet of je dat gezien hebt? maar dat swansea is toch een kille ploeg hoor |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: dat zeker, uit me hoofd is het ado uit, psv thuis, heracles thuis en heerenveen uit. is enorm lastig, het zal beter moeten! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Pisvee komt met knikkende knieen naar de arena |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 17:35 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] dat zeker, uit me hoofd is het ado uit, psv thuis, heracles thuis en heerenveen uit. is enorm lastig, het zal beter moeten! Met de spelers die op retour zijn...sigi en boerrigter...hebben we precies wat nu missen... AJAX KAMPIOEN |
|
|
|