|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 21:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Eens Ali....als Ajax zo blijft voetballen moeten ze blij zijn dat ze niet verder achterop raken... AZ is als team op dit moment beter....ook Twente...maar gaan gezien het speelprogramma het net niet redden denk ik...(hoop ik) PSV heeft het makkelijkste programma en zijn door de supporters op scherp gezet... Ik hoop op Ajax maar denk dat de spelers van PSV Rutten een prijs gaan meegeven... Dat zal de beker zijn dan als hij t haalt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Rutten gaat morgen gewoon opstappen, ik denk dat dat enige reden dat dit nog niet gebeurt is de afkoopsom van 1 miljoen Euro is..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 maart 2012 door remco k -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 21:08 schreef remco k het volgende:Rutten gaat morgen gewoon opstappen, ik denk dat dat enige reden dat dit nog niet gebeurt is de afkoopsom van 10 miljoen Euro is.. je slaat de spijker op zijn kop.. in goed overleg stapt hij zelf op. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik hoop het niet, maar laten we het daarover hebben op jullie forum, hier gaat het om de gespeelde wedstrijd van Ajax en niet over PSV.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 21:08 schreef remco k het volgende:Rutten gaat morgen gewoon opstappen, ik denk dat dat enige reden dat dit nog niet gebeurt is de afkoopsom van 10 miljoen Euro is.. Moet PSV Rutten 10 miljoen betalen bij een vertrek? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 21:14 schreef remco k het volgende:[..] Ik hoop het niet, maar laten we het daarover hebben op jullie forum, hier gaat het om de gespeelde wedstrijd van Ajax en niet over PSV.. tot zo |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Goeie wissel vandaag van Frankie ! Hij haat me verbazen haha? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 1 miljoen, hahahaha, mijn excuses.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Jammer joh.. Mijn 3-0 was wel goed, dus blij dat ik niks heb aangepast ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 21:39 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Jammer joh.. Mijn 3-0 was wel goed, dus blij dat ik niks heb aangepast ;-) Dat heb je dan goed gedaan. Maar ik wel blij met de 3 punten en het verleis van psv en twente. Nog even en we staan weer 'gewoon' boven aan!
Op naar ***+1
***AJAX***FOREVER***
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 maart 2012 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 21:48 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Dat heb je dan goed gedaan. Maar ik wel blij met de 3 punten en het verleis van psv en twente. Nog even en we staan weer 'gewoon' boven aan! Op naar ***+1 ***AJAX***FOREVER*** Precies! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Wedstrijd wordt gewoon uitgezonden op Eredivisie Live, KLIK HIER maar eens! ;-) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat zeiden we vorig jaar ook. Buiten AC Milan was het toen ook ronduit slecht tot de laatste pot tegen Twente.
Ben het wel met je eens dat het beter moet hoor. Ajax blijft toch problemen houden tegen vechtploegen. Dan sneeuwen de jongeren toch een beetje onder en ADO is ook zo'n ploeg die kan knokken tot falen. Ik denk alleen dat ADO te vroeg gaat komen voor Derk en Siggie.
Zelfs PSV gaat te vroeg zijn denk ik eigenlijk, maar misschien eerst een potje met Jong Ajax en dan eens zien waar ze staan. Beiden hebben al een half jaar geen pot gespeeld en weer een blessure gaan we ook weinig mee opschieten want PSV is niet de enige lastige ploeg die we nog moeten bespelen. |
|
|
|