BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Houdt Guidetti hier of haal Kuijt

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
legrande
 legrande - zondag 11 maart 2012 - 11:55   quote  deeplink  
Ja ja er zijn al veel topics over Guidetti.

Als we hem hier willen houden of Kuijt willen halen is het financieel niet mogelijk.

Ik stel voor dat we met zijn allen (Vorig jaar al 1 miljoen met zijn allen opgehaald)nog 2 miljoen ophalen. Als we daarmee Guidetti of Kuijt volgend jaar in de speits willen hebben moet het mogelijk zijn als geld alleen de belangrijkste factor is.

Maar dan moeten we nu starten. Laat ze overlegggen met Guidetti. Hij kan beter nog 1 jaar doorbouwen met 19 jaar of Kuijt. Hij wil graag naar Feyenoord. heeft zijn prijs gewonnen dit jaar dus kom maar op. Staat al vaak reserve bij Liverpool en dat wordt alleen maar erger.

Vinden jullie deze topic onzin jammer. Ik zou heel graag 1 van de 2 hier zien volgend jaar. Ik heb daar best geld voor over en ik denk met mij heel veel mensen. Wie kan onderzoeken of dit haalbaar is?
legrande
 legrande - zondag 11 maart 2012 - 11:56   quote  deeplink  
Ik wil wel 50 euro dokken. 2 miljoen moet echt haalbaar zijn voor een prachtseizoen volgend jaar.
feyezuid
 feyezuid - zondag 11 maart 2012 - 11:58   quote  deeplink  
Ik ook, dan hebben we al 100 euro!
legrande
 legrande - zondag 11 maart 2012 - 12:08   quote  deeplink  
Joh ik heb dit jaar weer zoveel plezier in Feyenoord. Al maken ze de seizoenskaarten 50 euro durder. Het is geld maar als we dan de zekerheid hebben in weer een tof seizoen voor mij geen probleem. Dan maar een paar pilsjes minden. Ga zo weer naar de kuip. Ik kan bijna niet meer lopen van de pijn. Kan gelukkig voor de kuip parkeren. Kun je je wel voorstellen hoe balangrijk dir voor me is en hoe ik er iedere keer weer naar uitkijk. Uit kan ik helaas niet meer mee maar ik heb eredivisielive. Nog 20 minuten en dan haalt mijn zoon me weer op. Veel plezier allemaal vanmiddag.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 maart 2012 - 12:32   quote  deeplink  
2 miljoen, zodat 1 speler een extra jaar bij ons blijft? of een jaar eerder terugkomt? mwa... Ik heb vertrouwen dat Van Geel met een goedkoper, maar toch goed alternatief komt.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 11 maart 2012 - 13:08   quote  deeplink  
Ik lap mee als dat nodig is, maar probeer er eerst achter te komen of dit wel nodig is? Wij weten niet wat Martin zijn plan is.
Mischien speelt hij gewoon het spelletje mee met de Media, doet hij net of hij gek is. Terwijl hij mischien allang rond is met een spits?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 maart 2012 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 13:08 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Ik lap mee als dat nodig is, maar probeer er eerst achter te komen of dit wel nodig is? Wij weten niet wat Martin zijn plan is.
Mischien speelt hij gewoon het spelletje mee met de Media, doet hij net of hij gek is. Terwijl hij mischien allang rond is met een spits?
Dat kan ik niet geloven.
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 maart 2012 - 13:26   quote  deeplink  
Suf topic. Onrealistisch.
Alexi
 Alexi - zondag 11 maart 2012 - 13:55   quote  deeplink  
2 uitersten!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Houdt Guidetti hier of haal Kuijt









0.0048491