|
|
infamous psv
|
|
|
quote: de meeste gaan ervan uit dat Twente wint dus hebben jullie niks te verliezen.. en als er 1 ploeg goed is in topduels dit seizoen dan zijn jullie t wel |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Mulder ( helaas )
Mokotjo--Vlaar--de Vrij--BMI
de Vilhena--Clasie--Leerdam
Schaken--Guidetti--Cissé
Reserves: Kongolo--Cabral--van Haaren--Lamprou--Swerts--Achabar |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
als we hier winnen.... vreet ik mijn badeend op:) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op donderdag 15 maart 2012 - 21:07 schreef lijdensweg het volgende:Mulder ( held!!! ) Mokotjo--Vlaar--de Vrij--BMI de Vilhena--Clasie--Leerdam Schaken--Guidetti--Cissé Reserves: Kongolo--Cabral--van Haaren--Lamprou--Swerts--Achabar Niet zo verkeerd eigenlijk. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die zware pot hebben ze in ieder geval te pakken. Ze hebben het echt taai daar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Sowieso het tenue dat verschilt vaak van kleur.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Inderdaad, ik heb hier wel vertrouwen in.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Als van Haaren mee doet a.s. Zondag moet hij zich waarmaken voor een langer verbljf bij Feyenood, Ik denk dat van Geel hem in de gaten hou |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
We zullen zien, ik vrees... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gezondheid! Ik blijf bij 1-2..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 maart 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Niet gezond! Blijf bij 2-4 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
DK
|
|
|
quote:Op donderdag 15 maart 2012 - 21:07 schreef lijdensweg het volgende:Mulder ( helaas ) Mokotjo--Vlaar--de Vrij--BMI de Vilhena--Clasie--Leerdam Schaken--Guidetti--Cissé Reserves: Kongolo--Cabral--van Haaren--Lamprou--Swerts--Achabar helemaal goed, ik denk 1-3 |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Nogmaals hopen dat El Ahmadi mee doet, de VIlhena is nog onervaren. |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
mulder is niet helaas? is beste wat we op dit moment kunnen krijgen..
kan je beter vaak die verdedigers enzo de titel helaas geven omdat ze zo vaak hun man laten lopen..
hoop op een gelijkspelletje.. twente zet zich al 100% in op vol aan de bak te gaan tegen fey. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 15 maart 2012 - 21:07 schreef lijdensweg het volgende:Mulder ( helaas ) Mokotjo--Vlaar--de Vrij--BMI de Vilhena--Clasie--Leerdam Schaken--Guidetti--Cissé Reserves: Kongolo--Cabral--van Haaren--Lamprou--Swerts--Achabar beetje jammer weer, dit . . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord-speler Bruno Martins Indi zal aanstaande zondag in de wedstrijd tegen FC Twente fungeren als linksback. De verdediger, die de afgelopen maanden samen met Ron Vlaar het hart van de defensie vormde, schuift een positie op door de schorsing van Miquel Nelom. Daardoor zal Stefan de Vrij terugkeren in de basisopstelling. Het talent moest toezien hoe Martins Indi uitstekend presteerde op zijn plek, maar zal nu weer naast Vlaar spelen. Wie er als rechtsback zal spelen is nog niet bekend. Ook achter de inzetbaarheid van Kairm El Ahmadi, die in het duel met FC Utrecht gebleseerd uitviel, staat nog een vraagteken. Mocht hij niet spelen, zou Kelvin Leerdam eventueel kunnen doorschuiven naar het middenveld en moet Kamohelo Mokotjo, net als in de wedstrijden tegen Ajax en PSV, als rechtervleugelverdediger fungeren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het is onzeker of Ronald Koeman aanstaande zondag in de uitwedstrijd tegen FC Twente een beroep kan doen op Karim El Ahmadi. De middenvelder is herstellende van een enkelblessure. Hij trainde deze week daardoor nog niet met de groep mee. Koeman beslist zaterdag of El Ahmadi aan kan sluiten bij de wedstrijdselectie voor het duel met FC Twente. Feyenoord moet het zondag in ieder geval stellen zonder Guyon Fernandez, Miquel Nelom en Otman Bakkal. Alle drie de spelers zijn geschorst en daardoor niet inzetbaar tegen FC Twente. FC Twente tegen Feyenoord wordt zondag om 14:30 uur gespeeld in de Grolsch Veste. |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
netjes die dubbelpost :') |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: omdat koekkuhbakker |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
en je voor een beetje leven toch naar het Feyenoordforum moet |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
ligt het aan mij, of is dit een raar shirt van Adidas.. toen ik hem zag las ik toch echt iets anders
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: maar wel steengoed, was gisteren naar de training. en ik vind die jongen toch wel erg sterk hoor |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 - 15:01 schreef kuipje het volgende:[..] maar wel steengoed, was gisteren naar de training. en ik vind die jongen toch wel erg sterk hoor Ben het daar mee eens, wordt wel wat met die gozert |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: AIDS? Snap zowiezo niet wat hij met een Adidasshirt moet...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 maart 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: hij kijkt trouwens ook niet bijster intelligent |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Lekker Belangrijk, als hij maar goed speelt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 maart 2012 door craven -- |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: eens,
vraagje,
seizoenskaarten worden toch niet meer automatisch verlengd? Of wel? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: voor jou is het PSV jongeman en relax |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dit is het Feyenoord forum infamous,craven is vrij om PSV PisVee te noemen.... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: laat ik het dan wat netter formuleren; omdat je voor de lampjes bent? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 - 15:17 schreef kuipje het volgende:[..] eens, vraagje, seizoenskaarten worden toch niet meer automatisch verlengd? Of wel? Dacht t nie |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: voor mij is het pisvee, relaxed he |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: das n beschaafd antwoord |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: En duidelijk hoop ik. Optyve hiero |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
helemaal eens met gyan. gewoon optyfen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
Er komt zeker een winnaar uit! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
schaken is n rechtsback.......................... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 - 15:17 schreef kuipje het volgende:[..] eens, vraagje, seizoenskaarten worden toch niet meer automatisch verlengd? Of wel? Zondag riep Peter nog om dat seizoenkaarten niet meer automatisch verlengt worden |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
0-1 77e min. Ricky v. Haaren |
|
|
|