|
|
Wim2
|
|
|
Volgens de snor gaan we weer verliezen. En die kut van der Gijp toch weer. Hebben ze het over de aankomende wedstrijd van Feyenoord en zegt hij dat na Guidetti Feyenoord niets heeft. Dan moet hij gvd toch wel heel erg blind zijn. Of hij wil opzettelijk feyenoord fans iriteren lijkt het wel om de el ahmadi en clasie nooit te noemen. En dan weer op Heerenveen geilen wat een balle progamma.
Ik kijk vanaf nu NOOIT meer Vi. Wordt er telkens weer chagerijnig van. Ik neem vanaf nu een abbonee op elf. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 - 22:06 schreef Wim2 het volgende:Volgens de snor gaan we weer verliezen. En die kut van der Gijp toch weer. Hebben ze het over de aankomende wedstrijd van Feyenoord en zegt hij dat na Guidetti Feyenoord niets heeft. Dan moet hij gvd toch wel heel erg blind zijn. Of hij wil opzettelijk feyenoord fans iriteren lijkt het wel om de el ahmadi en clasie nooit te noemen. En dan weer op Heerenveen geilen wat een balle progamma. Ik kijk vanaf nu NOOIT meer Vi. Wordt er telkens weer chagerijnig van. Ik neem vanaf nu een abbonee op elf. Snap sowiezo niet dat je daar nog naar kijkt gast. The voice kids man daar draait het momenteel om! Vajene!! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Het lijkt wel een anti feyenoord progamma |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: The voice kids? Valt mee hoor |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Allemaal heel mooi maar geloof me jongens wij gaan gewoon lekker winnen. twente is van slag en wij gaan er vanaf minuut 1 dodelijk bovenop zitten. twente moe(begrijpelijk) en missen Douglas en volgens mij ook rosales. Komt helemaal goed. De vrij speelt pot van zijn leven en Indy doet het als linksback prima. Let op zal niet makkelijk worden voor rust 0-1 guidetti ja hijn scoort weer. 2e helft 1-1 de jong en 3 minuten voor tijd schaken op de counter 1-2. We spelen weer helemaal mee. neuzen spelen 1-1 in den Haag en Heerenveen verliest van PSV. Komt goed manne. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vitesse komt ook dichtbij.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Personele problemen nemen toe na blessure Mokotjo
Ronald Koeman zal nog flink moeten puzzelen aan zijn opstelling voor morgen. Feyenoord neemt het zondag in Enschede op tegen FC Twente, maar kan in ieder geval niet beschikken over Otman Bakkal en Miquel Nelom, die beiden geschorst zijn. Karim El Ahmadi is nog een groot twijfelgeval en vandaag meldt Edward van Cuilenborg dat Mokotjo een schaambeenblessure heeft, waardoor ook achter zijn naam een groot vraagteken staat.
Kelvin Leerdam kan eventueel doorschuiven naar het middenveld en dan zal Gill Swerts zijn plekje als vleugelverdediger innemen. Als aanvallende middenvelder heeft Koeman dan twee opties: Ricky van Haaren of Tony Trindade de Vilhena. Swerts en van Haaren, pffffffffffffffffff.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 maart 2012 door MMM -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Slechter scenario kun je niet hebben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Neeee doemscenario.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 - 12:00 schreef legrande het volgende:Allemaal heel mooi maar geloof me jongens wij gaan gewoon lekker winnen. twente is van slag en wij gaan er vanaf minuut 1 dodelijk bovenop zitten. twente moe(begrijpelijk) en missen Douglas en volgens mij ook rosales. Komt helemaal goed. De vrij speelt pot van zijn leven en Indy doet het als linksback prima. Let op zal niet makkelijk worden voor rust 0-1 guidetti ja hijn scoort weer. 2e helft 1-1 de jong en 3 minuten voor tijd schaken op de counter 1-2. We spelen weer helemaal mee. neuzen spelen 1-1 in den Haag en Heerenveen verliest van PSV. Komt goed manne. Het valt of staat of El Ahmadi meedoet. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Zij missen Douglas' wisgerhof en rosales. We moeten gewoo vol op de aanval! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vermoedelijke opstelling: Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Martins Indi; Clasie, El Ahmadi, Van Haaren; Schaken, Guidetti, Cabral
Van Haaren, ongelooflijk.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 - 15:04 schreef MMM het volgende:Vermoedelijke opstelling: Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Martins Indi; Clasie, El Ahmadi, Van Haaren; Schaken, Guidetti, Cabral Van Haaren, ongelooflijk.. OMG.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
RT @MegaFeyenoord: Basisplaats lonkt voor trinidade de Vilhena. volgens Feyenoord fotograaf @feytraining. Foto's van vandaag op http://iturl.nl/snNd9 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Ik was altijd al benieuwd naar hoe de ploeg het doet zonder Bakkal. Want om eerlijk te zijn vond ik hem niet echt nadrukkelijk aanwezig. Bij Feyenoord ogen ze ook niet echt gretig om hem aan te trekken. Ik ben dan reuze benieuwd naar hoe onze jonge telg het gaat doen. Misschien word hij morgen meteen een grote jongen. Zou mooi zijn :-) Hup Vilhena!!!!!
Goed gedaan manneke!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 maart 2012 door fredje -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 - 17:10 schreef fredje het volgende:Ik was altijd al benieuwd naar hoe de ploeg het doet zonder Bakkal. Want om eerlijk te zijn vond ik hem niet echt nadrukkelijk aanwezig. Bij Feyenoord ogen ze ook niet echt gretig om hem aan te trekken. Ik ben dan reuze benieuwd naar hoe onze jonge telg het gaat doen. Misschien word hij morgen meteen een grote jongen. Zou mooi zijn :-) Hup Vilhena!!!!! Helemaal mee eens. Bakkal is minder van waarde dan verwacht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
vol erop....drie punten..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt ik had ook meer van hem verwacht.. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Geloof me wordt echt 1-2. Heb maar vertrouwen in mij. Zit trouwens in vak E krijg iki volgend jaar genummerde stoel en kan niet eens zelf uitzoeken waardeloos. |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
Guidetti 2 keer! en we houwen de nul!! |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Ik denk 5-1 voor de Tukkers... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: En ik denk 3-0 voor ADO..... |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
quote: Jij maakt vrienden amigo. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Marco12345:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 maart 2012 door Gyan010 -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
0-1 88e min. Ricky v. Haaren |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
FC Twente zonder Mihaylov in competitietopper tegen Feyenoord
Zaterdag, 17 maart 2012 om 21:20
Steve McClaren kan in de topper met Feyenoord geen beroep doen op Nikolay Mihaylov. De sluitpost van FC Twente kampt met een knieblessure en zal daarom niet in actie komen in de thuiswedstrijd van zondagmiddag. De vervanger van de Bulgaar zal Sander Boschker zijn.
De afwezigheid van Mihaylov is niet de enige tegenvaller voor McClaren. Het is namelijk nog altijd niet zeker of Peter Wisgerhof en Willem Janssen hun opwachting kunnen maken tegen de Rotterdammers, zo meldt TC Tubantia. Eerstgenoemde kampt met een kwetsuur aan de hamstring, terwijl Janssen last van zijn lies heeft. Douglas en Roberto Rosales zijn in ieder geval geschorst voor zondag.
Het treffen in Enschede zal van belang zijn voor de strijd om de titel. Twente bezet op dit moment de derde positie op de ranglijst, met vier punten achterstand op koploper AZ en nog een wedstrijd tegoed. Afgelopen weekend gingen de Tukkers met 3-1 over de knie tegen NEC in Nijmegen. Het verschil met Feyenoord bedraagt momenteel drie punten.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=161367 |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Jammer dat de reserve keeper beter is! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: nope. Vind Mihaylov een uitstekende keeper, Boscher is niet meer van het niveau dat hij ooit had. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dat denk ik zo 1 2 3 4 5 niet |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 - 21:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] nope. Vind Mihaylov een uitstekende keeper, Boscher is niet meer van het niveau dat hij ooit had. We zullen zien! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 - 21:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] nope. Vind Mihaylov een uitstekende keeper, Boscher is niet meer van het niveau dat hij ooit had. Alleen speelde Boscher zijn beste wedstrijdjes tegen ons.. |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
maakt niet uit wie ze opstellen. we winnen gewoon!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 - 22:06 schreef Wim2 het volgende:Volgens de snor gaan we weer verliezen. En die kut van der Gijp toch weer. Hebben ze het over de aankomende wedstrijd van Feyenoord en zegt hij dat na Guidetti Feyenoord niets heeft. Dan moet hij gvd toch wel heel erg blind zijn. Of hij wil opzettelijk feyenoord fans iriteren lijkt het wel om de el ahmadi en clasie nooit te noemen. En dan weer op Heerenveen geilen wat een balle progamma. Ik kijk vanaf nu NOOIT meer Vi. Wordt er telkens weer chagerijnig van. Ik neem vanaf nu een abbonee op elf. Er zit wel een beetje een kern van de waarheid in! Dat heeft Ronald Koeman zelf ook aan gegeven dat Feyenoord teveel afhankelijk is van de grillen van Guidetti. En dat heeft niks te maken met 'heel erg blind zijn' zoals jij dat noemt! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Of de Pedofielen Sport Vereniging met dank aan een oud bestuurslid met zijn ervaringen in een park in Eindhoven...... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat kan! Het zal niet veranderen mijn mening |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik denk dan eerder een 3-3 met dank aan..... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 - 00:47 schreef bode het volgende:Als van Haaren mee doet a.s. Zondag moet hij zich waarmaken voor een langer verbljf bij Feyenood, Ik denk dat van Geel hem in de gaten hou Nee is nee, dat gaat van Geel echt niet meer terug draaien. Dan ben je niet geloofwaardig meer. van Haaren heeft zelf aan gegeven niet te willen verlengen , dus opzouten dan maar!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Opstelling Feyenoord: Mulder, Leerdam, De Vrij, Vlaar, Martins Indi; Clasie, Trindade de Vilhena, El Ahmadi; Schaken, Guidetti en Cabral |
|
|
|