|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 12:22 schreef MMM het volgende:Opstelling Feyenoord: Mulder, Leerdam, De Vrij, Vlaar, Martins Indi; Clasie, Trindade de Vilhena, El Ahmadi; Schaken, Guidetti en Cabral Fuck: Mulder en Cabral erin! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
We gaan winnen, Ronald heeft geluisterd geen van Haaren !!!!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 09:15 schreef lijdensweg het volgende:[..] Of de Pedofielen Sport Vereniging met dank aan een oud bestuurslid met zijn ervaringen in een park in Eindhoven...... je naam vertelt je levensverhaal |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja het is nog steeds een lijdensweg in de kuip zolang ene Mulder in de goal blijft staan! En dat verhaal van het park in Eindhoven is gewoon de waarheid , daar kan je niet onderuit. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Niet te bijster gaan doen he? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Mulder wordt n goeie , hij is pas 22 of 23 jr en de naam PSV heeft niets met het park of bestuurslid te maken |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 12:34 schreef infamous psv het volgende:Mulder wordt n goeie , hij is pas 22 of 23 jr en de naam PSV heeft niets met het park of bestuurslid te maken Nou hij laat anders wel zijn "spooren" na |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
WIJ GAAN WINNEN !!!!!!!
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 12:34 schreef infamous psv het volgende:Mulder wordt n goeie , hij is pas 22 of 23 jr en de naam PSV heeft niets met het park of bestuurslid te maken Dan moet je het nieuws eens terug gaan zoeken op een directielid die in het park was betrapt met marokkaanse jongens voor gay sex. Die vent is toen niet voor niks opgestapt! En dat jij vind dat Mulder een goeie gaat worden dan moet ie maar in de lampionnendorp gaan keepen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 13:42 schreef lijdensweg het volgende:[..] En dat jij vind dat Mulder een goeie gaat worden dan moet ie maar in de lampionnendorp gaan keepen. Onzin!!!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja dat is hem : Fons Spooren ....... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 13:42 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dan moet je het nieuws eens terug gaan zoeken op een directielid die in het park was betrapt met marokkaanse jongens voor gay sex. Die vent is toen niet voor niks opgestapt! En dat jij vind dat Mulder een goeie gaat worden dan moet ie maar in de lampionnendorp gaan keepen. mr dat was niet in 1913 kerel en Mulder ruilen voor Isaakson. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nee stuur Isakkson maar naar 020 |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Graag met complete verdediging erbij |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 13:42 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dan moet je het nieuws eens terug gaan zoeken op een directielid die in het park was betrapt met marokkaanse jongens voor gay sex. Die vent is toen niet voor niks opgestapt! En dat jij vind dat Mulder een goeie gaat worden dan moet ie maar in de lampionnendorp gaan keepen. Laatste slachtoffer was Labyad toch? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat Twente vak zit al aardig vol..
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Come on Feyenoord!
Succes allemaal! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Jij was erbij dus vraag overbodig |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Alle ogen op Erwin Mulder gericht. Come on Feyenoord. There's always hope! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: De volgende keer zijn nek d:-)) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat zongen ze nou..' stae op as je un verken bint '?? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Twente is dominanter, maar nog geen echte kansen. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Kan iemand mij vertellen waarom Cabral speelt? |
|
|
|
|
richfey
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Durf jij dat aan, ik vind het altijd zo stressverwekkend. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Jammer Guidetti er net niet langs. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
EL Ahmadi doet helemaal niets.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Brama kreeg een klein tikje, valt volgen mij mee. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
richfey
|
|
|
quote: Ik weet wat je bedoeld , reclame en zo ? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Ja, en als hij blijft hangen enzo. Net als er een speler een op een met de keeper staan etc. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
on topic: Twente 70% balbezit het hoort bij de tactiek van Koeman hoop ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 maart 2012 door Wim2 -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Pff, vlaar lekker uiverdedigd. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
weer geen beste hoekschop. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Iemand? I'm so lonely. I've got no buddy ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik vind Feyenoord dreigender.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Ah, er is toch iemand! Tot nu toe weinig gebeurd eerste twintig minuten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Karim gaat zo een kaart krijgen.. |
|
|
|