|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
EdwardVanCuilenborgþ@MegaFeyenoord
#Fer, Jansen, Brama: juist de linie waar Twente geen spelers miste, werd overklast. #excuustruus |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik ook maar er moeten er nog een paar overtuigd worden maar naTony zijn optreden zullen die ook wel overstag gaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord won zondagmiddag op bezoek bij FC Twente met 0-2. De Rotterdammers waren in de tweede helft heer en meester in de Grolsche Veste. Feyenoord-trainer Ronald Koeman wist na afloop dan ook meteen de vinger op de zere plek bij FC Twente te leggen.
Allemaal leuk en aardig dat FC Twente alles op de competitie zet, maar dan moet je het wel laten zien", haalde de oefenmeester uit naar zijn collega Steven McClaren. "Wij zijn de strijd aangegaan. Op basis daarvan hebben we gewonnen."
Koeman sprak na afloop dan ook van een verdiende zege op de Tukkers. "Wij hebben meerdere goede kansen gehad, Twente hooguit één. We winnen opnieuw van een topclub, zelfs in een uitwedstrijd. Dat bewijst opnieuw dat Feyenoord op de goede weg is." |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord heeft zondag goede zaken gedaan. De ploeg van trainer Ronald Koeman versloeg FC Twente in Enschede met 0-2. Jordy Clasie, middenvelder van de Rotterdammers, gaf na afloop van het duel aan content te zijn met de overwinning.
"Op het eind zat ik er doorheen, maar de 0-2 geeft je zoveel rust binnen het team. De stress is er dan eigenlijk in één klap af", aldus Clasie tegenover Eredivisie Live. "Ik denk dat wij de meeste onderlinge duels hebben gewonnen. We begonnen wat slapjes met onnodig balverlies, maar ik denk dat we daarna de bovenliggende partij zijn geweest."
"Iedereen heeft natuurlijk kunnen zien dat wij in topwedstrijden zelf ook top zijn. We gaven vandaag bijna geen kansen weg. We realiseren ons dat we meedoen om de titel, maar we moeten wel reëel blijven. We zullen het wedstrijd voor wedstrijd moeten bekijken", besluit de voormalig speler van Excelsior. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord wist zondag uitstekende zaken te doen door FC Twente in Enschede met 0-2 te kloppen. Aanvoerder Ron Vlaar was na afloop van het duel te bewonderen met een lach van oor tot oor.
"We hebben ons na een moeilijke openingsfase in de wedstrijd geknokt. Het was echt vechten. Met de juiste instelling hebben we hier een zeer belangrijke zege geboekt", aldus de belangrijke schakel in de ploeg van trainer Ronald Koeman.
Vlaar sprak van een verdiende overwinning. "In de eerste helft al hadden we via John Guidetti de beste kansen. Na de hervatting kwamen we dan door een eigen doelpunt op voorsprong. Daarna was het overleven. Gelukkig viel in de slotfase de tweede voor ons. Dat gaf zekerheid." |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord-doelman Erwin Mulder was na afloop van de met 2-0 gewonnen wedstrijd bij FC Twente bescheiden. De sluitpost van de Rotterdammers was een aantal keren van cruciaal belang met uitstekende reddingen. Ik heb vandaag gewoon mijn ding gedaan en heb lekker gespeeld, reageerde Mulder nuchter tegenover RTV Rijnmond.
Ik heb een aantal reddingen op belangrijke momenten verricht en ben blij dat ik het team heb kunnen helpen aan deze overwinning, vervolgt de jonge keeper, die bij een 1-0 voorsprong voorkwam dat Nacer Chadli namens de Tukkers gelijkmaakte. Dat was de belangrijkste redding. Hij schoot hem aardig binnen, maar gelukkig kon ik hem nog verlengen.
Mede door het goede keeperswerk van Mulder kreeg Feyenoord de Grolsch Veste stil. Dat is een goed gevoel, zegt de 22-jarige doelman. Het wordt de komende weken nog spannend in deze competitie. We hebben als doelstelling om bij de eerste vijf plaatsen te eindigen. Tot nu toe lukt dat redelijk.
Ook trainer Ronald Koeman En Lijdensweg waren lovend over hun eerste doelman. Dit zijn wedstrijden waarin je een doelman nodig hebt die ook in de lucht zeker is. Vooral met de kracht die Twente heeft. Ze gingen heel opportunistisch spelen. Dan heb je een keeper nodig die uit de goal speelt en dat heeft hij heel goed gedaan, liet Koeman weten over Mulder.
Bron : Rijnmond.nl
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 maart 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 19:15 schreef RenatoBos het volgende:Feyenoord-doelman Erwin Mulder was na afloop van de met 2-0 gewonnen wedstrijd bij FC Twente bescheiden. De sluitpost van de Rotterdammers was een aantal keren van cruciaal belang met uitstekende reddingen. Ik heb vandaag gewoon mijn ding gedaan en heb lekker gespeeld, reageerde Mulder nuchter tegenover RTV Rijnmond. Ik heb een aantal reddingen op belangrijke momenten verricht en ben blij dat ik het team heb kunnen helpen aan deze overwinning, vervolgt de jonge keeper, die bij een 1-0 voorsprong voorkwam dat Nacer Chadli namens de Tukkers gelijkmaakte. Dat was de belangrijkste redding. Hij schoot hem aardig binnen, maar gelukkig kon ik hem nog verlengen. Mede door het goede keeperswerk van Mulder kreeg Feyenoord de Grolsch Veste stil. Dat is een goed gevoel, zegt de 22-jarige doelman. Het wordt de komende weken nog spannend in deze competitie. We hebben als doelstelling om bij de eerste vijf plaatsen te eindigen. Tot nu toe lukt dat redelijk. Ook trainer Ronald Koeman En Lijdensweg waren lovend over hun eerste doelman. Dit zijn wedstrijden waarin je een doelman nodig hebt die ook in de lucht zeker is. Vooral met de kracht die Twente heeft. Ze gingen heel opportunistisch spelen. Dan heb je een keeper nodig die uit de goal speelt en dat heeft hij heel goed gedaan, liet Koeman weten over Mulder. Bron : Rijnmond.nl mooie woorden van lijdensweg |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 17:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:EdwardVanCuilenborgþ@MegaFeyenoord #Fer, Jansen, Brama: juist de linie waar Twente geen spelers miste, werd overklast. #excuustruus goed gezien... grote klasse t middenveld...voor de zoveelste keer! prima |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
stray
|
|
|
|
|
|
stray
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 12:28 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ja het is nog steeds een lijdensweg in de kuip zolang ene Mulder in de goal jammer joh |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahaha, Lijdensweg tevreden over Mulder. |
|
|
|
|
stray
|
|
|
|
|
|
stray
|
|
|
tot hij zijn veters verkeerd strikt |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Staat gelijk aan een doodsvonnis. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe stray///dappere strijderT.. |
|
|
|
|
stray
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: +1, L zijn visie vertoont scheurtjes. Dus als Mulder zich blijft bewijzen zal hij uiteindelijk wel bijdraaien. |
|
|
|
|
stray
|
|
|
quote:Op maandag 19 maart 2012 - 00:08 schreef RenatoBos het volgende:[..] +1, L zijn visie vertoont scheurtjes. Dus als Mulder zich blijft bewijzen zal hij uiteindelijk wel bijdraaien. l is een wijsneus zonder visie laat hem maar is bewijzen waarop hij zijn visie bazeerd fouten blijven er altijdbij alle keepers afzeiken is makkelijk te makkelijk een spits mag alles missen als hij er 3 inschiet van de 6 tegen 020 is een held een keeper die er 3 tegen houd van de 6 is een lul . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 19 maart 2012 - 00:15 schreef stray het volgende:[..] l is een wijsneus zonder visie laat hem maar is bewijzen waarop hij zijn visie bazeerd fouten blijven er altijdbij alle keepers afzeiken is makkelijk te makkelijk een spits mag alles missen als hij er 3 inschiet van de 6 tegen 020 is een held een keeper die er 3 tegen houd van de 6 is een lul . Ik kan niets anders zeggen dat je gelijk hebt.. |
|
|
|
|
stray
|
|
|
quote: t gaat mij niet om mijn gelijk t gaat mij om t respect voor mulder maar toch bedankt ga is in de schoenen van die jongen staan de meeste van ons zouden niet eens kunnen bewegen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 19 maart 2012 - 00:19 schreef stray het volgende:[..] t gaat mij niet om mijn gelijk t gaat mij om t respect voor mulder maar toch bedankt ga is in de schoenen van die jongen staan de meeste van ons zouden niet eens kunnen bewegen Snap je, er moet altijd wat te klagen zijn bij L |
|
|
|
|
stray
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Verklaart zijn nickname ook gelijk.. |
|
|
|
|
stray
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe.. Ik ga slapen man, trusten alvast, dik tevreden met Feyenoord en dik tevreden met Mulder!! |
|
|
|
|
stray
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 19 maart 2012 - 00:08 schreef RenatoBos het volgende:[..] +1, L zijn visie vertoont scheurtjes. Dus als Mulder zich blijft bewijzen zal hij uiteindelijk wel bijdraaien. Dan moet er wel HEEL VEEL veranderen! Ik heb gelukkig een medestander die heel wat meer verstand van keepers heeft dan elke voorstander hier op dit forum: Pim Doesburg. Dan heb ik het toch niet zo verkeerd gezien! |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Gewoon 2x klaargekomen gisteren van de wedstrijd...WAT WAS DIT EEN LEKKERE OVERWINNING!!!! Gefeliciteerd mede-supporters! WIJ ZIJN FEY-E-NOORD!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 17:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:EdwardVanCuilenborgþ@MegaFeyenoord #Fer, Jansen, Brama: juist de linie waar Twente geen spelers miste, werd overklast. #excuustruus zegt meer dan voldoende over de kwaliteit van de Feyenoord middenvelders . . :) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 19 maart 2012 - 05:51 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dan moet er wel HEEL VEEL veranderen! Ik heb gelukkig een medestander die heel wat meer verstand van keepers heeft dan elke voorstander hier op dit forum: Pim Doesburg. Dan heb ik het toch niet zo verkeerd gezien! stel voor om je nick te wijzigen in L*Lweg, ideetje? . . . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Krijg deze wedstrijd nog niet uit mijn kop d:-)) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ach wat moet ik hiervan zeggen! Er zijn gelukkig ook kenners aanwezig en daar ben jij er blijkbaar geen 1 van ........ |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 19 maart 2012 - 16:36 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ach wat moet ik hiervan zeggen! Er zijn gelukkig ook kenners aanwezig en daar ben jij er blijkbaar geen 1 van ........ we gaan 't zien in de (nabije) toekomst of Mulder 't wel of niet kan, . . . ik ga verder geen moeite verspillen aan dat eikenhouten bord wat jij voor je hebt :) |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Had wel gelijk he jongens dat we gingen winnen bij Twente. Doen we ook bij de Graafschap al kost het de mogelijke moeite. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 19 maart 2012 - 19:00 schreef legrande het volgende:Had wel gelijk he jongens dat we gingen winnen bij Twente. Doen we ook bij de Graafschap al kost het de mogelijke moeite. Wil je een medaille? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 19 maart 2012 - 19:00 schreef legrande het volgende:Had wel gelijk he jongens dat we gingen winnen bij Twente. Doen we ook bij de Graafschap al kost het de mogelijke moeite. Die waren er hier wel meer hoezo? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: T.: 1 medaille graag! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Volgende keer maar weer fout voorspellen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik heb gezegd dat we gingen verliezen... Zo'n ding moet ik niet in m'n hol hebben! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Verliezen hè ????? Zak jij hier maar overheen dan..
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: ajb!
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik had 1-2 voorspeld hoor...maar wat dat kut paaltje betreft is de schelde diep zat! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 19 maart 2012 - 20:18 schreef tomson het volgende:[..] Ik had 1-2 voorspeld hoor...maar wat dat kut paaltje betreft is de schelde diep zat! Grapje d:-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
hahahaha, Leerdam in het elftal van de week bij VI... die hebben niet zitten opletten...
Clasie en Guidetti trouwens allebei in de top 5 over het hele seizoen gezien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hahahahahaha Clasie en Guidetti overigens terecht.. |
|
|