|
|
CobusIII
|
|
|
Pierre was toch wel één van de beste ooit op het gebied van vrije trappen, denken jullie niet? Platini en Maradono waren ws nog beter... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Vertel mij de laatste directe vrije trap die er in ging. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Net voor of net na de kerst |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Als een boer met kiespijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 - 13:26 schreef CobusIII het volgende:Pierre was toch wel één van de beste ooit op het gebied van vrije trappen, denken jullie niet? Platini en Maradono waren ws nog beter... Pierre vond ik veruit de beste. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Del Piero, Pirlo, achterham, en jawel Schöne. Noem ze maar op. Pierre was ook fenomenaal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die schoot ze er echt vanuit de gekste plekken in. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ja, dat was echt onderscheidend....Platini scoorde ook vaak via een vrije trap, maar dat was meestal vanaf 20m recht voor de goal... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Gek eigenlijk dat Pierre zo weinig credits krijgt. Hij heeft veel meer betekend voor Feijenoord dan bijvoorbeeld van Persie...Waarschijnlijk omdat hij niet zo'n sympathieke jongen is of zo... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat is hij wel sympathiek , heel gewoon ook.( ik heb hem 2 keer mogen ontmoeten in het uitgaansleven) Heeft gewoon een sterke eigen mening, en spreekt die uit . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij of Ronald Koeman. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 - 16:49 schreef van geil het volgende:Dat is hij wel sympathiek , heel gewoon ook.( ik heb hem 2 keer mogen ontmoeten in het uitgaansleven) Heeft gewoon een sterke eigen mening, en spreekt die uit . Niks mis mee.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 - 16:49 schreef van geil het volgende:Dat is hij wel sympathiek , heel gewoon ook.( ik heb hem 2 keer mogen ontmoeten in het uitgaansleven) Heeft gewoon een sterke eigen mening, en spreekt die uit . Welnee. Vind 'm juist wat omfloerst. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schrikbarend vandaag weer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Je mist Szymanski wat dat betreft. Maar Kokcu zelf kan ook beter. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nogal ja vandaag, zwaar ondermaats, en uberhaupt vandaag mogelijkheden en kansen extreem slecht mee omgesprongen vandaag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: De corners van Idrissi waren nog slechter. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Ergste is dat dit ook gewoon trainbaar is.
Kan er niet bij dat je tonnen en soms wel miljoenen per jaar verdiend en niet een hoekschop bij de penaltystip kan leggen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
We krijgen nooit eens een 'gratis' doelpunt uit een corner. Zondag ook, 4000 corners en geen één gevaarlijk. Echt belachelijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die korte variant is helemaal een trieste corner. Die lange zijn of te kort of een heerlijke vangbal voor die keeper. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
60 corners , is een penalty. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alles word weggekopt bij de eerste paal. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Gelukkig waren de penalties wel goed!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Alles van Idrissi is slecht. Ik heb hem werkelijk nog op niets goeds kunnen betrappen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Echt bedroevend slecht dit hoor De ballen komen niet eens meer op kniehoogte bij de 1e paal, maar op ENKELhoogte! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je kan met je pik ook scoren, maar dan moet je het wel doen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat is te hoog aangemeten |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als Minteh ze inmiddels mag nemen weet je dat standaardsituaties definitief verloren zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dan hebben we echt niemand |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Je kunt beter de rest vast terug laten lopen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord scoorde dit Eredivisie seizoen het meest van alle clubs uit een corner (7x) #herfey
Huh. Waarom voelt dit niet zo? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|