|
|
Jeay
|
|
|
Het maken is een probleem, maar die dooie momenten nekken ons ook elke week weer. 8 van de 10 keer komt tegendoelpunt voor ons uit zo'n situatie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar het begint bij het nemen van, daarna afmaken..hoeveel corners komen voorbij de eerste paal..?? |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op maandag 12 november 2012 - 20:16 schreef RenatoBos het volgende:Maar het begint bij het nemen van, daarna afmaken..hoeveel corners komen voorbij de eerste paal..?? Dat ligt eraan van welke kant je dat bekijkt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: nee,,,nu maak je n denkfout... eerste paal is eerste paal ..van welk oogpunt ook.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
weer niet best...vandaag vilhena.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Singh nam volgens mij wel een aardige |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik geloof je gelijk...kan t even niet meer voor me halen.. toch raar,,,verhoek en schaken zouden het toch moeiteloos moeten kunnen.. maar de beste van t seizoen zag ik van goossens..meerdere achter elkaar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De corners van Verhoek vond ik nog redelijk, later wel steeds meer ballen in de handen van de keeper. Die van Vilhena werden totaal niet strak getrapt. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Is nog steeds een drama die corners en vrije trappen! Onbegrijpelijk |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Koeman maakte er ook al kritische opmerkingen over, ook weer na afloop van vandaag. Hij zegt bovendien dat er veel op getraind wordt, dus waarom het in de wedstrijd nergens op lijkt, is een raadsel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verklap ik je ff: onvoldoende kwaliteit in dat opzicht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Goossens bracht verbetering |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mensen die dat konden oefende dit in de uren na de training in hun eigen tijd, kan niet zeggen hoe snel deze groep in hun mooie auto snel weg zijn na de training. Mischien kan iemand daar meer over zeggen, iemand die in de gelukkige situatie is dat ie wel eens een traininkje kan bezoeken.
Als deze persoon dan ook nog het talent heeft hebben we er een gevonden om in de gaten te houden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: In dat opzicht zeker. In het voetbal nog niet. Daarin is hij niet beter dan Lex en minder dan Boetius. Heeft natuurlijk tijd nodig. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
dramatisch, vilhena slecht..maar ook Goossens wat minder goed |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zijn een hoop gemiste kansen vandaag.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de corner waaruit de goal viel,daar was op getrained. Pelle gaf aan welke variant. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Heeft m.i. ook alles met het groeiende vertrouwen te maken! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was inderdaad eindelijk eens een goede corner. Nu zo doorgaan! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Up.
Ook voor de voorzetten trouwens. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waren weer van een ouderwets laag niveau inderdaad |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Lijkt wel een vloek van de kuip ... Misschien dan toch beter om naar een NIEUW stadion te gaan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Maar we hebben ook niemand die echt goed kan koppen voorin staan. Begrijp me niet verkeerd, ik verkies Kazim absoluut boven te Vrede, maar als je allemaal voorzetten gaat geven (vaak nog slechte ook) dan kan je beter te vrede erbij gooien.
Sowieso valt het me op hoeveel corners wij krijgen en hoe weinig (volgens mij 0 keer) we eruit scoren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als je een voorzet geeft en je hebt alle tijd. Dan kijk je waar de mensen staan. Ze worden er gewoon blind ingejast. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schrijnend om die voorzetten van Wilkshire te zien.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Misschien ligt er ook wel een probleem bij het grote aantal voorzetten. Wellicht dat er te makkelijk voor die optie gekozen wordt ipv bijvoorbeeld de 16 in te combineren. Was ook een ziekte waar Manchester United vorig jaar aan leed. Simpel concept van 'Get it wide, get it in'. Misschien te simpel? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee hoor vriend we begrijpen je best wel.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2014 - 01:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Misschien ligt er ook wel een probleem bij het grote aantal voorzetten. Wellicht dat er te makkelijk voor die optie gekozen wordt ipv bijvoorbeeld de 16 in te combineren. Was ook een ziekte waar Manchester United vorig jaar aan leed. Simpel concept van 'Get it wide, get it in'. Misschien te simpel? klopt. maar er zijn geen loopbewegingen in de 16, dus daar stopt t altijd. dan wordt vaak weer de bal naar buiten gespeeld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2014 - 14:38 schreef van geil het volgende:[..] klopt. maar er zijn geen loopbewegingen in de 16, dus daar stopt t altijd. dan wordt vaak weer de bal naar buiten gespeeld. En als ze er zijn is t vaak niet de goede kant op, of van maar 1 persoon, dus dat is simpel te verdedigen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die kleine kan dat wel in zulke wedstrijden. Anass |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar heb je weinig aan met voorzetten van de zijkant.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja, die zal je dus selectief in moeten zetten, net als in mijn ogen Te Vrede. de spelers gebruiken die in de selectie zitten op de juiste momenten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is wel lastig zekerheden inslijpen, maar daar heb je uiteraard ook de training voor. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
JP moet het eens op rechts proberen, bv vanavond vanaf links achter Willems kruipen. |
|
|
|
|
red dog
|
|
|
http://s.ad.nl/3812006 Dit zou een topper voor ons zijn, hij moet alleen nog een paar kilo kwijt, maar dat is een kleinigheidje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
red dog
|
|
|
hahaha, ik zie het nu pas. Inderdaad niks voor ons die Bolle |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Nou, inderdaad. Dacht dat dit probleem opgelost zou zijn met Veijinovic. Die heeft t ook even helemaal niet meer. |
|
|
|