|
|
VVout
|
|
|
Daar hebben ze schijnbaar niet lang voor nodig om dat bij Feyenoord te verleren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ja sorry Renato, maar het begint een gegeven te worden. Ik ga me in ieder geval afvragen of er door de trainingsstaf hier door de jaren te weinig aandacht of de verkeerde verkeerde aan wordt gegeven. Met de mensen zondag opgesteld zou je bij een goed genomen corner genoeg spelers hebben met het vermogen een doelpoging te doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien ligt t wel aan de bezetting voor t doel. Dat de nemer t niet meer weet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kan ook, dus wordt er niet goed op getraind en gekeken naar clubs die dat wel goed beheersen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 21 september 2015 - 08:26 schreef VVout het volgende:Ja sorry Renato, maar het begint een gegeven te worden. Ik ga me in ieder geval afvragen of er door de trainingsstaf hier door de jaren te weinig aandacht of de verkeerde verkeerde aan wordt gegeven. Met de mensen zondag opgesteld zou je bij een goed genomen corner genoeg spelers hebben met het vermogen een doelpoging te doen. Nee joh ben niet pissed op jou maar ook op het feit dat we al jaren tegen dit gegeven aanlopen.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 21 september 2015 - 13:49 schreef RenatoBos het volgende:[..] Nee joh ben niet pissed op jou maar ook op het feit dat we al jaren tegen dit gegeven aanlopen.. Dan bedoelen we het zelfde, is echt iets om wat mee te doen bij Feyenoord. Moet je gewoon inpassen en aan gaan werken. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
heel belangrijk dat je hier je voordeel uit haalt, het lijkt inderdaad maar niet te lukken. Clasie kreeg de corners ook al veelal niet boven kniehoogte. Ziet iemand hier dit wel eens getraind worden? Ik ben zelf nooit bij trainingen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 21 september 2015 - 14:28 schreef VVout het volgende:[..] Dan bedoelen we het zelfde, is echt iets om wat mee te doen bij Feyenoord. Moet je gewoon inpassen en aan gaan werken. Gio en JP konden het vroeger ook goed.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Veijnovic en Jens kunnen het wél. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Jens.... Lastig om hem op te stellen als hij zo matig blijft presteren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Elia schijnt t ook te kunnen |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die is ook goed met zijn hoofd.... 😉
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 september 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Gisteren Frazer nog gezien, bikkel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er mag onderhand wel eens n vrije trap in. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Al enige jaren een zwak fenomeen. Vejinovic is zelfs rampzalig op dit front. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Niet erger dan anderen.
Iedere week één volle dag trainen op corners en vrije trappen. Belachelijk laag niveau dit... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vejinovic beschikt over een mooie traptechniek. Laat het echter niet zien. In tegendeel. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Niet erger dan anderen. Trainen verdorie! |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ik heb al eerder voorgesteld pierre van hooidonk zou een goeie mentor zijn voor die gasten zeker voor Vejinovic. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Blijkbaar is geen enkrle trainer geintreseerd in details,helaas bij ajax wel.Hoe komt dat? psv klopt ook bijna iedere tegenstander Feijenoord heeft met iedere ploeg probleemen ik vind ajax en psv niet meer als feijenoord dus hetzal er wel weer om gaan spannen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
of een corner boven knie hoogte |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kuyt nam m redelijk goed. Opvallend overigens dat hij m nam. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zegt genoeg... Niet te geloven dat we niemand in huis hebben die een gevaarlijke corner kan trappen... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik bedoelde die vrije trap net buiten de 16 meter. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kuyt wilde per se scoren. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die bal had Marko moeten nemen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die had niet eens in het veld moeten staan.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Klopt,maar toch. Was een mooi plekkie voor hem. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Corners, vrije trappen... allemaal ondermaats! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Als het rugby was wel |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Die zijn de laatste 10 jaar al een drama bij Feyenoord. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja, dat moet normaal Gustafson ef Vejinovic moeten zijn !!! Ondanks dat Veji als een krant speelde ... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Er schijnt 1 keer per week een volle training op spelhervattingen getraind te worden. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik ga geregeld kijken maar dan mis ik dat! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Van Bronckhorst zegt dat ze er op trainen. Stop daar maar mee, want sindsdien is het alleen maar slechter geworden. Al die corners ook op 2 of 3 meter voor het doel. Leg ze eens op een meter of 7. Kan die keeper niks. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien te veel instructies? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 06 december 2015 - 23:53 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ja, dat moet normaal Gustafson ef Vejinovic moeten zijn !!! Ondanks dat Veji als een krant speelde ... Dat kan n kantelpunt zijn voor n voetballer. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Te veel instucties man waar hebje het over die bal moet in het net stelletje debielen geld stroomt binnen voor de rest weinig aandacht voor details. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Alsje haar maar goed zit toch? |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
headsetje op en ik ben aanwezig wat willen ze nu eigenlijk van ons maf publiek zeg wat denken ze wel ik speel bij Feijenoord hoor.Pa Meijer elftal. |
|
|
|