BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Koeman: 'Guidetti niet in een vormcrisis'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  Koeman: 'Guidetti niet in een vormcrisis'
TheMenace
 TheMenace - zondag 11 maart 2012 - 19:39   quote  deeplink  
Dan heeft Koeman een vormcrisis.....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 maart 2012 - 19:40   quote  deeplink  
Wat heb je tegen Guidetti eigenlijk? Die gozer heeft nauwelijks een bespeelbare bal gehad, al speelde hij niet zijn beste wedstrijd, dat klopt.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 11 maart 2012 - 19:42   quote  deeplink  
oh, te laat met mijn topic:

Koeman: 'Guidetti niet in een vormcrisis'

quote:

Feyenoord speelde met 1-1 gelijk tegen FC Utrecht zondagmiddag. Het meest opvallende aan het gelijkspel in De Kuip was waarschijnlijk dat cultheld John Guidetti niet tot scoren kwam voor de Rotterdammers.

Toch wil trainer Ronald Koeman niets weten over een vormcrisis van de spits. "Het gaat te ver om te zeggen dat hij in een vormcrisis verkeert. Ik vond hem niet scherp en fris ogen, dat kan een keer. Alle aanvallers hadden het vandaag moeilijk. Ondanks dat hebben we toch drie á vier goede kansen gehad."

Tegen FC Twente de volgende speelronde moeten de Rotterdammers het doen zonder middenvelder en doelpuntenmaker Otman Bakkal. "Dat is een aderlating, hij is een belangrijke pion op het middenveld", besluit de oefenmeester tegenover RTV Rijnmond.
1 wedstrijd niet gescoord en gelijk wordt er een vormcrisis aangepraat?!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 maart 2012 - 19:42   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Koeman: 'Guidetti niet in een vormcrisis'

Dubbeltopic! En vormcrisis is in mijn ogen grote onzin inderdaad. Gozer is pas 19 jaar.
infamous psv
 infamous psv - zondag 11 maart 2012 - 19:42   quote  deeplink  
Jullie doen t hartstikke goed man. vandaag gewoon mindere dag mr jullie gaan echt wel volgend jaar Europa in..
TheMenace
 TheMenace - zondag 11 maart 2012 - 19:44   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Koeman: 'Guidetti niet in een vormcrisis'

quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:41 schreef Boudewijn het volgende:
Koeman: 'Guidetti niet in een vormcrisis'

[..]

1 wedstrijd niet gescoord en gelijk wordt er een vormcrisis aangepraat?!
tegen groningen ook niet!
TheMenace
 TheMenace - zondag 11 maart 2012 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:42 schreef infamous psv het volgende:
Jullie doen t hartstikke goed man. vandaag gewoon mindere dag mr jullie gaan echt wel volgend jaar Europa in..
zesde plaats goed???ik vind er niks goeds aan!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 maart 2012 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:42 schreef infamous psv het volgende:
Jullie doen t hartstikke goed man. vandaag gewoon mindere dag mr jullie gaan echt wel volgend jaar Europa in..
mwa, als wij ons niet direct plaatsen wordt het nog lastig zat via de play-offs...
TheMenace
 TheMenace - zondag 11 maart 2012 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Wat heb je tegen Guidetti eigenlijk? Die gozer heeft nauwelijks een bespeelbare bal gehad, al speelde hij niet zijn beste wedstrijd, dat klopt.
pff heb niks tegen hem was een favoriet van mij in het begin.... maar hij is zichzelf niet.dat zie je aan alles en dat had hij eerst niet namelijk
TheMenace
 TheMenace - zondag 11 maart 2012 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Koeman: 'Guidetti niet in een vormcrisis'

Dubbeltopic! En vormcrisis is in mijn ogen grote onzin inderdaad. Gozer is pas 19 jaar.
ohw we gaan het weer over leeftijd hebben nou das lekker makkelijk dus dan hoeft feyenoord in jouw ogen NOOIT te presteren.als je leeftijd een excuus is dan moeten ze maar ouderen spelers opstellen.het bejaardencentrum ofsow...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 maart 2012 - 19:48   quote  deeplink  
Als hij vandaag fatsoenlijke ballen had gehad was dit topic er niet geweest. Vormcrisis gelul!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 maart 2012 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:48 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ohw we gaan het weer over leeftijd hebben nou das lekker makkelijk dus dan hoeft feyenoord in jouw ogen NOOIT te presteren.als je leeftijd een excuus is dan moeten ze maar ouderen spelers opstellen.het bejaardencentrum ofsow...
Dat zeggen ik toch niet gozer. Leeftijd is geen excuus, maar wel iets om rekening mee te houden. Als jonge gast mag je iets vaker een mindere wedstrijd hebben dan een wat oudere speler. Niet te vaak. We moeten alleen waken voor onrealistisch verwachtingen.
TheMenace
 TheMenace - zondag 11 maart 2012 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

mwa, als wij ons niet direct plaatsen wordt het nog lastig zat via de play-offs...
daar mag je niet eens aan denken met dit elftal het moet rechtsreeks gebeuren dus minimaal vierde!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 maart 2012 door TheMenace --
TheMenace
 TheMenace - zondag 11 maart 2012 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:48 schreef RenatoBos het volgende:
Als hij vandaag fatsoenlijke ballen had gehad was dit topic er niet geweest. Vormcrisis gelul!!!
hij mag er zelf ook wel wat meer aan trekken om aan de bal te komen!niet alles komt iedere keer zomaar jouw kant op.je moet bij feyenoord namelijk altijd iets meer brengen dat moet hij nu wel weten!niks komt feyenoord zomaar aangewaaid en dat zal ook nooit gebeuren helaas dus iedereen dit sit niet snapt moet de selectie per direct uitgezet worden.
infamous psv
 infamous psv - zondag 11 maart 2012 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:46 schreef TheMenace het volgende:

[..]

pff heb niks tegen hem was een favoriet van mij in het begin.... maar hij is zichzelf niet.dat zie je aan alles en dat had hij eerst niet namelijk
Hoef jou als supporter niet te vertellen waar je club vandaan komt dus geniet dit jaar en seizoen is nog niet afgelopen
TheMenace
 TheMenace - zondag 11 maart 2012 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat zeggen ik toch niet gozer. Leeftijd is geen excuus, maar wel iets om rekening mee te houden. Als jonge gast mag je iets vaker een mindere wedstrijd hebben dan een wat oudere speler. Niet te vaak. We moeten alleen waken voor onrealistisch verwachtingen.
ik vind het niet zo gek om onrealistische verwachtingen te hebben met feyenoord aangezien dat de grootste club van nederland is en altijd zal blijven.
TheMenace
 TheMenace - zondag 11 maart 2012 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:55 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Hoef jou als supporter niet te vertellen waar je club vandaan komt dus geniet dit jaar en seizoen is nog niet afgelopen
ten eerste had feyenoord nooit in deze situatie terecht moeten komen al die jaren en ten tweede gelukkig is het seizoen niet afgelopen nee maar genieten doe ik niet.
zeker niet met al die onnodige puntenverlies.ik denk dat er geen 1 club is die zoveel onnodig punt verlies heeft geleden als feyenoord

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 maart 2012 door TheMenace --
infamous psv
 infamous psv - zondag 11 maart 2012 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:56 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ten eerste had feyenoord nooit in deze situatie terecht moeten komen al die jaren en ten tweede gelukkig is het seizoen niet afgelopen nee maar genieten doe ik niet.
Zonde dat zou je wel moeten doen..
kuipje
 kuipje - maandag 12 maart 2012 - 12:09   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Koeman: 'Guidetti niet in een vormcrisis'

quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:41 schreef Boudewijn het volgende:
Koeman: 'Guidetti niet in een vormcrisis'

[..]

1 wedstrijd niet gescoord en gelijk wordt er een vormcrisis aangepraat?!
Slaat nergens op idd, Feyenoord zit gewoon in een vormcrisis. Tenzij ze tegen een titel kandidaat spelen.
Danny.K
 Danny.K - maandag 12 maart 2012 - 12:22   quote  deeplink  
Feyenoord moet eens leren om een voorsprong uit te bouwen, vb als Bakkal zo'n kopkans er gewoon inkopt beslis je zo'n wedstrijd in 1 helft en nu verpruts je het in 30 minuten onnodig vind ik.
TheMenace
 TheMenace - maandag 12 maart 2012 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2012 - 12:22 schreef Danny.K het volgende:
Feyenoord moet eens leren om een voorsprong uit te bouwen, vb als Bakkal zo'n kopkans er gewoon inkopt beslis je zo'n wedstrijd in 1 helft en nu verpruts je het in 30 minuten onnodig vind ik.
Precies jij begrijpt het.Als ze gewoon de 2-0 hadden gemaakt had het over geweest en dan hadden we nu niet alweer de scheidsrechter en de gemiste kansen de schuld hoeven geven.maar het blijft een feit dat als feyenoord deze wedstrijd wel gewonnen had van boekel toch een tering KNJB BELG is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 maart 2012 door TheMenace --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 maart 2012 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2012 - 12:22 schreef Danny.K het volgende:
Feyenoord moet eens leren om een voorsprong uit te bouwen, vb als Bakkal zo'n kopkans er gewoon inkopt beslis je zo'n wedstrijd in 1 helft en nu verpruts je het in 30 minuten onnodig vind ik.
Juist gewoon die tweede en de derde er in schieten en dan wedstrijd op slot gooien en de drie punten zijn in de pocket. We hebben verdomme het beste middenveld van Nederland en een prima voorhoede (in principe).
TheMenace
 TheMenace - maandag 12 maart 2012 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2012 - 12:29 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Juist gewoon die tweede en de derde er in schieten en dan wedstrijd op slot gooien en de drie punten zijn in de pocket. We hebben verdomme het beste middenveld van Nederland en een prima voorhoede (in principe).
tjah en de verdediging is ook niet slechter als wat er boven (ons) staat
salemi
 salemi - maandag 12 maart 2012 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2012 - 12:29 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Juist gewoon die tweede en de derde er in schieten en dan wedstrijd op slot gooien en de drie punten zijn in de pocket. We hebben verdomme het beste middenveld van Nederland en een prima voorhoede (in principe).
Het zit hem juist in dat gewoon de tweede en de derde erin schieten. Wie had dat gisteren moeten doen? Guidetti heeft geen bal gehad van de zijkant. Dat Cabral nog zoveel minuten speeltijd kreeg is voor mij een wonder. Ik snap niet waarom die jongen zo'n grote mond heeft over zijn vermeende voetbalkwaliteiten, het is een prutser met een grote waffel. Clasie zou recht van spreken hebben, maar die hoor je niet. Klasse ventje!!! Schaken is ook niet goed naar die gooit er nog zijn hele ziel en zaligheid in. Om over het invallen van meneer van Haaren maar te zwijgen. Daar ben ik misselijk van geworden.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 maart 2012 - 12:51   quote  deeplink  
Gisteren had Bakkal die tweede er in ieder geval in moeten knikken..
TheMenace
 TheMenace - maandag 12 maart 2012 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2012 - 12:48 schreef salemi het volgende:

[..]

Het zit hem juist in dat gewoon de tweede en de derde erin schieten. Wie had dat gisteren moeten doen? Guidetti heeft geen bal gehad van de zijkant. Dat Cabral nog zoveel minuten speeltijd kreeg is voor mij een wonder. Ik snap niet waarom die jongen zo'n grote mond heeft over zijn vermeende voetbalkwaliteiten, het is een prutser met een grote waffel. Clasie zou recht van spreken hebben, maar die hoor je niet. Klasse ventje!!! Schaken is ook niet goed naar die gooit er nog zijn hele ziel en zaligheid in. Om over het invallen van meneer van Haaren maar te zwijgen. Daar ben ik misselijk van geworden.
guidetti liep gisteren maar wat te swaffelen......

hij heeft niet eens de mentaliteit meer om gewoon te werken als het niet loopt.tegen groningen niet en tegen utrecht ook niet.je zou verwachten dat hij na een schorsing er toch wat meer aan ozu trekken maar dat doet hij ook met zijn doelloze gebaren dat zijn medespelers hem niet begrijpen.dat soort gedrag had hij eerst niet.volgens mij zit hij al bij een andere club dus zijn motivatie ook nul.buiten het feit dat hij ook totaal niet wordt aangespeeld maarja heeft het 1 niet met het ander te maken.?
TheMenace
 TheMenace - maandag 12 maart 2012 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2012 - 12:51 schreef RenatoBos het volgende:
Gisteren had Bakkal die tweede er in ieder geval in moeten knikken..
ook dat ja wrom moet die lul hem nou precies in het hoekie koppen hij had makkelijk rechtdoor kunnen koppen dan had die alsnog gezeten.enw at dacht je dan van schaken met zijn achterlijke gedraai/gepierouhet hij had hem zo langs de keeper kunnen tikken maar nee hoor mevrouw schaken heeft weer eens geen rust in zijn flikker!
van geil
 van geil - maandag 12 maart 2012 - 15:26   quote  deeplink  
Onze aanvallers Schieten tekort..we scoren te weinig..
En t minste van de top zes..
T middenveld is t beste en mede hierdoor
en de verdediging minder goals tegen als
Ajax Psv en Heerenveen.
bode
 bode - maandag 12 maart 2012 - 15:51   quote  deeplink  
Als op het middenveld het niet loopt dan heb je niks aan de spits
als hijn wel beweegd
bode
 bode - maandag 12 maart 2012 - 16:02   quote  deeplink  
Dan maar scoren zondag tegen de Tukkers
2 is genoeg is toch niet in een vormcrisis volgens Koeman
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 maart 2012 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2012 - 16:02 schreef bode het volgende:
Dan maar scoren zondag tegen de Tukkers
2 is genoeg is toch niet in een vormcrisis volgens Koeman
Doe nog maar een hatRICKY
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 17 maart 2012 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 maart 2012 - 21:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Doe nog maar een hatRICKY
hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 20 maart 2012 - 06:59   quote  deeplink  
John guidetti------- »held

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Koeman: 'Guidetti niet in een vormcrisis'









0.0055119