|
|
tomson
|
|
|
Ricky totaal geen concurrentie voor Tonny. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ricky is in Barcalona gesignaleerd vandaag! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Bulykin in z'n jonge jaren?!? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Meer dubbele onderkin... |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Leon FR 1908: Ricky mag daar wel blijven in Barcalona op vakantie we hebben T Vilhena nog |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 21:40 schreef bode het volgende:Leon FR 1908: Ricky mag daar wel blijven in Barcalona op vakantie we hebben T Vilhena nog Wat heeft Ricky van Velthuizen met onze held te maken? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Ik denk dat Koeman wel beter weet wie hij gaat kiezen nu Tomson T of R |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik ook hij kiest voor mij want T-Feyenoord kan er niks van.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Belachelijk, ik breng veel meer diepgang in het spel! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Belachelijk, diepgang, jij brengt helemaal niks.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is ander topic toch voor? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: onzin. Jij hebt het talent van Swerts en de werklust van Bruins! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zegt diegene met het vernuft van Slobke en de benen van de Kok.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sorry hoor... Pijn in Mn pens van het lachen hier! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ooh laat je medezeeuw maar vallen, dat word een gezellig reisje de volgende keer.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: penetratie met diepgang schept mogelijkheden T,vooral als je ook nog eens tot het gaatje gaat !!!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zal nog wel eens in het voorraaddoosje kijken... Ben je alles weer vergeten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Niet als het duveltje uit `t doosje komt... Dat vergeet je nooit meer |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 22:31 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] penetratie met diepgang schept mogelijkheden T,vooral als je ook nog eens tot het gaatje gaat !!!!! zekers! Jij begrijpt het kenner! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik vergeet het ook niet meer.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Oneens, realiteit.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hmmmm Renato en dingen onthouden....hmmmm |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Takes one to know one... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dooeeeeiiiiiiiiiii Ricky
Feyenoord-middenvelder Ricky van Haaren weet nog niet waar zijn toekomst ligt. Het contract van het jeugdproduct loopt aan het einde van dit seizoen af. "Ik weet op dit moment echt niet wat er gaat komen. Vanuit Feyenoord is er nu geen mogelijkheid om te blijven, de club heeft de aanbieding ingetrokken", aldus Van Haaren teleurgesteld. Tegenover RTV Rijnmond vervolgt hij: "Ik kan er verder weinig over zeggen. In voetbal kan alles zo ook weer anders zijn. Ik zie wel wat er de komende maanden gebeurt." |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: voor schoenen poetsen van de selectie van Barcelona |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 - 18:37 schreef RenatoBos het volgende:Dooeeeeiiiiiiiiiii Ricky Feyenoord-middenvelder Ricky van Haaren weet nog niet waar zijn toekomst ligt. Het contract van het jeugdproduct loopt aan het einde van dit seizoen af. "Ik weet op dit moment echt niet wat er gaat komen. Vanuit Feyenoord is er nu geen mogelijkheid om te blijven, de club heeft de aanbieding ingetrokken", aldus Van Haaren teleurgesteld. Tegenover RTV Rijnmond vervolgt hij: "Ik kan er verder weinig over zeggen. In voetbal kan alles zo ook weer anders zijn. Ik zie wel wat er de komende maanden gebeurt." ja hij mag van mij wel gaan, moeten ze Alberg en een paar toppers van de A1 maar ophalen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 - 18:52 schreef bode het volgende:[..] ja hij mag van mij wel gaan, moeten ze Alberg en een paar toppers van de A1 maar ophalen Laat mij dan maar een Ajax-shirt aan doen, daar zeg ik geen nee tegen, laat Alberg grijnzend weten
Denk het niet hè bode.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 - 19:03 schreef RenatoBos het volgende:[..] Laat mij dan maar een Ajax-shirt aan doen, daar zeg ik geen nee tegen, laat Alberg grijnzend weten Denk het niet hè bode.. nooit meer invormeren naar hem als hij dat zegt over 020 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Wat een held, vastleggen voor het leven! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Met jouw gaat het lekker, of niet..? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
In training voor vanavond |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: GVD, Hoe weet je dat??? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: een echte kampioen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Nee, toevallig vandaag niet! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Het is je aan te zien..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 maart 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|