|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 20:53 schreef Gyan010 het volgende:[..] Kraak je spelers maar af. En straks jankend vooraan gaan staan als ie de winnende maakt. Lol, denk je echt dat hij ooit iets zal gaan betekenen voor Feyenoord?!
Hij gaat na dit seizoen toch weg toch?? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 20:53 schreef Gyan010 het volgende:[..] Kraak je spelers maar af. En straks jankend vooraan gaan staan als ie de winnende maakt. zal niet gebeuren mr je topic loopt lekker |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 20:55 schreef Wim2 het volgende:[..] Lol, denk je echt dat hij ooit iets zal gaan betekenen voor Feyenoord?! Hij gaat na dit seizoen toch weg toch?? Met dit topic probeer ik dat te voorkomen. Nogmaals V.Haaren moet blijven. Hij is nog steeds niet definitief afgeschreven door Feyenoord. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij is toch die lul die twijfelde of hij het Feyenoordshirt wilde dragen..... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 20:44 schreef infamous psv het volgende:[..] Duitsers aanmoedigen is bijna net zo erg als joduh als aanmoedigen. meine heren het komt er niet eens bij in de buurt!de knjb aanmoedigen das pas erg! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 20:58 schreef RenatoBos het volgende:Hij is toch die lul die twijfelde of hij het Feyenoordshirt wilde dragen..... Onzin. Snel verlengen voor de concurentie er mee aan de haal gaat. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: hahaha ja schieten we ergens toch mee door...... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 20:58 schreef RenatoBos het volgende:Hij is toch die lul die twijfelde of hij het Feyenoordshirt wilde dragen..... Yup,that's the one. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: das vergezocht mr respecteer je mening zeker.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 20:55 schreef Wim2 het volgende:[..] Lol, denk je echt dat hij ooit iets zal gaan betekenen voor Feyenoord?! Hij gaat na dit seizoen toch weg toch?? van haaren is gewoon een jankende ouwe pisnicht!hahahaha
effe en slammertje (energydrank) pakken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 maart 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: mooi idem dito.....P: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Sorry Gyan maar ik zie het echt niet in hem.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: alleen als hij zijn tatoo's en baard miss afscheert haha |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: idd snap zijn adoratie ook niet |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 20:58 schreef RenatoBos het volgende:Hij is toch die lul die twijfelde of hij het Feyenoordshirt wilde dragen..... Ouwe koeien uit de sloot halert |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: gaan we nou moeilijke woorden gebruiken!?P:
ik adoreer mezelf inclusief het mastuberen!haha |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Net als ik jou aanwezigheid hier niet snap. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik ook niet, respecteer zijn standvastigheid in Ricky maar ik zie het niet |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: wie koeman?whahaha uhum |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: das een goeie....... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: sommige dingen zijn niet te snappen... zie topic |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Daarmee heeft hij bij mij toen afgedaan Gyan. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 21:06 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik ook niet, respecteer zijn standvastigheid in Ricky maar ik zie het niet Komt nog wel... Als hij ons komend seizoen ala v gastel naar de landstitel sleept sta ook jij vooraan! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 21:06 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik ook niet, respecteer zijn standvastigheid in Ricky maar ik zie het niet goed zoeken dan vind je vanzelf wel een lichtpuntje das bij iedereen toch zo zelfs bij ricky!hij moet toch echt wat meer gaan oefenen op vrij trappen moewhahahaha
ik vraag me toch af waar zo iemand nou de hele dag mee bezig is als zelfs een bal te zwaar is om op te tillen.... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: nee dat moet je gewoon accepteren moewhahaha uhum... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 21:08 schreef Gyan010 het volgende:[..] Komt nog wel... Als hij ons komend seizoen ala v gastel naar de landstitel sleept sta ook jij vooraan! welk jaartal? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 21:08 schreef Gyan010 het volgende:[..] Komt nog wel... Als hij ons komend seizoen ala v gastel naar de landstitel sleept sta ook jij vooraan! Ghehe Gyan///dromerT. Mocht het gebeuren sta ik bijna vooraan, denk dat ik jouw voor me zal moeten dulden. Geen probleem dan want daar hoor jij dan te staan, jij hebt in hem geloofd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ricky verdient een tram kaartje naar woudenstein. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 21:12 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ghehe Gyan///dromerT. Mocht het gebeuren sta ik bijna vooraan, denk dat ik jouw voor me zal moeten dulden. Geen probleem dan want daar hoor jij dan te staan, jij hebt in hem geloofd. ja en ik geloof in sinterklaas maar met ricky gaan we het zeker niet redden. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Bijvoorbeeld en een tegoedbon voor een kappert |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 21:12 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ghehe Gyan///dromerT. Mocht het gebeuren sta ik bijna vooraan, denk dat ik jouw voor me zal moeten dulden. Geen probleem dan want daar hoor jij dan te staan, jij hebt in hem geloofd. Niet alleen ik kan ik je verklappen. Heb al diverse pm gehad van medestanders! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Als je het maar laat. Die ruige Maldini lokken maken hem juist zo compleet. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Waarom moet R van Haaren blijven, dan had Van Geel Goossens ook niet hoeven contracteren! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 21:15 schreef Gyan010 het volgende:[..] Niet alleen ik kan ik je verklappen. Heb al diverse pm gehad van medestanders! Die zullen er ongetwijfeld zijn, heten die toevallig van Haaren met hun achternaam? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 21:17 schreef Gyan010 het volgende:[..] Als je het maar laat. Die ruige Maldini lokken maken hem juist zo compleet. Ghehe lol.... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hij gaat maar glippen. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 21:17 schreef Gyan010 het volgende:[..] Als je het maar laat. Die ruige Maldini lokken maken hem juist zo compleet. precies de ruigpoot P: |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 21:17 schreef bode het volgende:Waarom moet R van Haaren blijven, dan had Van Geel Goossens ook niet hoeven contracteren! Staat Ricky linksback dan? Wat een ezelopmerking |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: excuses.. Ricky runt niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als hij maar gaat.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: krijgt tie nog lekker een boete ook met zijn ruige lokken en tatoĆ³''s maar het blijft een trut! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hij kon verlengen... maar dat deed hij niet... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan houd het toch op |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 21:15 schreef Gyan010 het volgende:[..] Niet alleen ik kan ik je verklappen. Heb al diverse pm gehad van medestanders! ah joh, wat maakt het uit man. Als elke poster het hier zo goed wist waren wij wel hoofdtrainer bij Feyenoord geweest. Jij ziet het zus, een ander ziet het zo. We zullen het wel zien. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hij had alsnog kunnen laten zien, maar als je dan zo invalt......................... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Sta jij daar ook toevallig bij Gyan? |
|
|
|