|
|
pootje
|
|
|
Ricky moet blijven hij kan van waarde zijn als hij in de basis begint Proberen is nooit weg, dan kan men pas wat over zo'n jongen zeggen. Afkraaken is makkeler dan opbouwen denk daar maar eens over na |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 12:17 schreef Gyan010 het volgende:[..] Grote kans dat dat gaat gebeuren als vervanger van Bakkal. En terecht! Ricky//Held Ik hoop het! Wordt tijd dat Iniesta2 een kans krijg! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 12:19 schreef pootje het volgende:Ricky moet blijven hij kan van waarde zijn als hij in de basis begint Proberen is nooit weg, dan kan men pas wat over zo'n jongen zeggen. Afkraaken is makkeler dan opbouwen denk daar maar eens over na Ik hoef daar niet over na te denken. Beste wat ze momenteel kunnen doen is het elftal om Ricky heen bouwen. Het team moet in dienst van v.Haaren spelen dat is het beste. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 12:10 schreef hoogvliet010 het volgende:Ricky viel redelijk in, een 6! Er waren de bij, die waren nog slechter! Ricky zondag in de basis AUB! BAN! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 12:24 schreef Gyan010 het volgende:[..] Ik hoef daar niet over na te denken. Beste wat ze momenteel kunnen doen is het elftal om Ricky heen bouwen. Het team moet in dienst van v.Haaren spelen dat is het beste. +1 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 12:24 schreef Gyan010 het volgende:[..] Ik hoef daar niet over na te denken. Beste wat ze momenteel kunnen doen is het elftal om Ricky heen bouwen. Het team moet in dienst van v.Haaren spelen dat is het beste. BAN! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: hahahahahahaha tering het mot niet gekker worden.ricky van haaren de bomb?????die gozer speelt bijna nooit en nu ineens moet tie de basis in?als hij onder druk komt te staan dan kopt tie gewoon doodleuk de bal in eigen doel!ja hoor die moet je opstellen god de tering.En buiten dat laat maar lekker varen tegen twente want als feyenoord toch geen kampioen wordt kunnen we beter de bijlmer dwarsbomen want dat doet de knjb ons al jaren met dank aan de knjb belg van boekut! hehehehe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 maart 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 12:31 schreef TheMenace het volgende:[..] hahahahahahaha tering het mot niet gekker worden.ricky van haaren de bomb?????die gozer speelt bijna nooit en nu ineens moet tie de basis in?als hij onder druk komt te staan dan kopt tie gewoon doodleuk de bal in eigen doel!ja hoor die moet je opstellen god de tering.En buiten dat laat maar lekker varen tegen twente want als feyenoord toch geen kampioen wordt kunnen we beter de bijlmer dwarsbomen want dat doen de knjb ons al jaren hehehehe BULLSHIT! Nooit met opzet een wedstrijd verliezen! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ja in een normale wereld zou ik ook zeggen van nee maar nu ik dit weekend weer heb gezien begint het me te irriteren dat knjbgezwel! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 09:19 schreef Gyan010 het volgende:[..] Ja man. Onbegrijpelijk. Net als bij Karim vorig jaar. En nu met zn allen gillend dat ie de beste is vallen we over elkaar heen. Ik zie hetzelfde senario gebeuren met Ricky. Lekker generaliserend man. Er zijn er genoeg die het wel altijd in Karim hebben zien zitten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 12:24 schreef Gyan010 het volgende:[..] Ik hoef daar niet over na te denken. Beste wat ze momenteel kunnen doen is het elftal om Ricky heen bouwen. Het team moet in dienst van v.Haaren spelen dat is het beste. hahahaha, lul. Nou weet ik zeker dat je de boel gewoon loopt te fucken :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik weet het nooit met die vent ;)
EDIT al heb je wel al gauw een sterk vermoeden bij hem!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 maart 2012 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Van Haaren = Feyenoord onwaardige lul! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: nee, dat vindt ik wel weer mooi |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, dat dan weer wel ja. Doet ie goed! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
Zo als hij afgelopen Zondag speelde, nou nou dan niet |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Schande dat van geel uberhaupt ooit een contractverlenging had klaar liggen voor deze druiloor Blij dat ie zich zelf te groot vond en niet tekende. Opbokke met dat jong |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: voorbeeld aan nemen misschien!!! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 - 12:48 schreef RedDevil1990 het volgende:Schande dat van geel uberhaupt ooit een contractverlenging had klaar liggen voor deze druiloor Blij dat ie zich zelf te groot vond en niet tekende. Opbokke met dat jong Dit kan je niet menen? |
|
|
|
|
mdr8
|
|
|
de enige plek waar Ricky tot zn recht komt op dit moment op een voetbalveld is zo'n twee meter onder het gras... positie maakt niet uit :p
een kansloze mooi-weer-voetballer die lui is, er niet uit ziet en 0 inzet toont, laat staan techniek en inzicht. weer zo'n gevalletje Bruins, lekker laten lopen van Geel, goed bezig :) |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Ze zijn niet groot en houden van combineren in de kleine ruimte. Het Feyenoord-duo Ricky van Haaren en Jordy Clasie, beiden 20, hebben wel meer overeenkomsten, maar op voetballend gebied is de vergelijking met het FC Barcelona-tweetal Andrés Iniesta en Xavi Hernández al vaak gemaakt. 'We lijken ook wel op ze.'
'Ricky en ik zijn passende spelers, net als Xavi en Iniesta. Zij lijden geen balverlies, wij doen dat ook niet', zegt Clasie. 'Zij zijn van een iets hoger niveau, maar toch zijn ze een voorbeeld: ze laten zien dat het kan, kleine spelers op een hoog niveau.' Van Haaren: 'We zijn niet groot, houden van combinaties in de kleine ruimte.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 maart 2012 door Gyan010 -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Jawel hor, ik vind gewoon een flapdrol waar je helemaal niets aan heb |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Dan heb je er dus overduidelijk geen kijk op. Kan gebeuren Wacht a.s zondag maar af |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 - 16:05 schreef Gyan010 het volgende:[..] Dan heb je er dus overduidelijk geen kijk op. Kan gebeuren Wacht a.s zondag maar af In alle wedstrijden die hij heeft gespeeld heeft ie 2 opvallende dingen.gedaan 1 is achabar een doelpunt laten maken 2 is een kopbal op eigen doel mikken waardoor we punten misliepen Hij heeft genoeg tijd gehad om van waarde te worden maar tot nu toe heef ie nooit ovrrtuigd |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 - 16:13 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] In alle wedstrijden die hij heeft gespeeld heeft ie 2 opvallende dingen.gedaan 1 is achabar een doelpunt laten maken 2 is een kopbal op eigen doel mikken waardoor we punten misliepen Hij heeft genoeg tijd gehad om van waarde te worden maar tot nu toe heef ie nooit ovrrtuigd Dan heb jij niet goed opgelet knakker. Je vergeet onder andere zijn doelpunt tegen vvv dit seizoen. En zo kan ik nog wel even door gaan... |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 - 16:20 schreef Gyan010 het volgende:[..] Dan heb jij niet goed opgelet knakker. Je vergeet onder andere zijn doelpunt tegen vvv dit seizoen. En zo kan ik nog wel even door gaan... Ohja dat doelpunt was ik vergeten sorry tis echt een topper |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 - 16:20 schreef Gyan010 het volgende:[..] Dan heb jij niet goed opgelet knakker. Je vergeet onder andere zijn doelpunt tegen vvv dit seizoen. En zo kan ik nog wel even door gaan... oke ga door |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Op de trein met de verdediging van PSV zetten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat jullie nog ingaan op die simpele ziel..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 maart 2012 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: In 2010 verlengde Feyenoord zijn contract tot 30 juni 2012. Van Haaren debuteerde op 2 mei 2010 in de eredivisie in de thuiswedstrijd tegen sc Heerenveen. Uit een door hem genomen vrije trap scoorde André Bahia. Hij verving in deze wedstrijd Roy Makaay, die hiermee afscheid nam van het betaalde voetbal. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Ook reddevil heeft recht op een reactie. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: De zilveren bal niet te vergeten |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
@ Gyan010. Was jij nou ook nog groot voorstander van Bruins.en tegenstander van Babovic ? |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 - 18:48 schreef RedDevil1990 het volgende:@ Gyan010. Was jij nou ook nog groot voorstander van Bruins.en tegenstander van Babovic ? Niet echt nee... Ben blij dat Bruins weg is. Een langer verblijf van Stefan had van mij niet persee gehoeven eerlijk gezegd... evt gratis |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ricky////100% dynamiek!!!!! TURBO(((((((((RICKY))))))))) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
Ricky, die heeft 11 ballen gehad tegen fc utrecht 9 verloren, Ricky die zet niet druk nie, Ricky eis drie vrije trappen op en staat braaf te wijzen schiet er 1 in de muur, 1 over de zijlijn, 1 te hoog over de verdediging heen, nee die ricky die hoef ik nie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 - 22:06 schreef rcrd het volgende:Ricky, die heeft 11 ballen gehad tegen fc utrecht 9 verloren, Ricky die zet niet druk nie, Ricky eis drie vrije trappen op en staat braaf te wijzen schiet er 1 in de muur, 1 over de zijlijn, 1 te hoog over de verdediging heen, nee die ricky die hoef ik nie. ff tussen jou en mij he,van mij hoeft hij niet meer te spelen maar ik zat precies achter zijn vrije trappen en alleen de laatste was klote..De eerste 2 waren bijna perfect ingedraaid... |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 - 22:06 schreef rcrd het volgende:Ricky, die heeft 11 ballen gehad tegen fc utrecht 9 verloren, Ricky die zet niet druk nie, Ricky eis drie vrije trappen op en staat braaf te wijzen schiet er 1 in de muur, 1 over de zijlijn, 1 te hoog over de verdediging heen, nee die ricky die hoef ik nie. Jij niet maar wij wel. En nu optyve naar je eige forum |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Onvergetelijk natuurlijk |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Inderdaad. Net als die voorzet op Andre! Martin verlengen met een jaar of 3!! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|