|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
RenatoBos: weet je niet wie R K is Ronald Koeman dus, wij willen toch winnen van de Tukkers! lieve niet met Ricky op de plaats van Bakkal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 01:41 schreef bode het volgende:RenatoBos: weet je niet wie R K is Ronald Koeman dus, wij willen toch winnen van de Tukkers! lieve niet met Ricky op de plaats van Bakkal Dat had ik al door, maar je post weer dubbel gozerT |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
Hey als je speelt gaan we je afbranden speciaal samen met gyan erbij gratis hahaha lol |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 20:49 schreef TheMenace het volgende:Hey als je speelt gaan we je afbranden speciaal samen met gyan erbij gratis hahaha lol Zondagavond geven jullie mij allemaal weer groot gelijk. Ricky//Held in wording a.s zondag |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 21:39 schreef Gyan010 het volgende:[..] Zondagavond geven jullie mij allemaal weer groot gelijk. Ricky//Held in wording a.s zondag Ik denk dat we hem na zondag kwijt zijn... Is niet te stoppen die jongen en alle grote clubs uit europa liggen aan z,n voeten... |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 21:42 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik denk dat we hem na zondag kwijt zijn... Is niet te stoppen die jongen en alle grote clubs uit europa liggen aan z,n voeten... Wel ff serieus blijven man |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wat een souplese,wat een held!!! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: En dr zit een goeie kop op |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja er zit een goeie kop op en technisch zeer begaafd ook.. Tis een alles in 1 pakketje he!! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 maart 2012 door Gyan010 -- |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Ricky moet alleen nog ff zn baard laten groeien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Echt een Bram ladage look,dat zijn de echte helden!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 maart 2012 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Waar komt de wolf nou weer vandaan hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Een vergelijking die verschrikkelijk mank loopt... |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Omdat? Ik zou hem wel willen zien naast Ron in het centrum.Die Indie bakt er de laatste wedstrijden ook niets van |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Komaan Gyan! De Wolf was gewoon buitencategorie man. Ricky mag z'n schoenen nog niet eens poetsen! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Mulder D.Fernandez Vlaar v Haaren Nelom Leerdam Clasie Elahmadi Schakert John Cisee
Zo moet het er dan ongeveer uit gaan zien a.s zondag. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 22:13 schreef Gyan010 het volgende:Mulder D.Fernandez Vlaar v Haaren Nelom Leerdam Clasie Elahmadi Schakert John Cisee Zo moet het er dan ongeveer uit gaan zien a.s zondag. Ik mis Guyon,voor de rest een prima opstelling!!! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: oja vergeten,zou bruins niet te porren zijn voor nog een paar wedstrijdjes in de KUIP??? |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 22:18 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] oja vergeten,zou bruins niet te porren zijn voor nog een paar wedstrijdjes in de KUIP??? Bruins sucks Ricky//Held |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik geloof je maat !! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Let nou maar op. v.Haaren gaat het helemaal maken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: mij hoef je niet te overtuigen man... tssssssss of ik dat zelf niet ziet.. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Wou net zeggen man! Dacht al |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: RICKY///HELD!!!
geweldenaar!!! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Goed bezig man! Napoli! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Verlenging,Napoli gaat winnen man!!!! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Het Nederlands elftal voor spelers onder 19 jaar heeft zich zondag dankzij een 3-0 overwinning op de leeftijdsgenoten uit Duitsland geplaatst voor het EK. Oranje O/19 mag daarom in juli voor het eerst sinds 2000 deelnemen aan een Europese eindronde. Feyenoorders Ricky van Haaren (2x) en Jerson Cabral maakten de doelpunten tegen Duitsland.
Het duel met de Duitsers was al voor rust beslist. Schoten van afstand van achtereenvolgens Cabral en Van Haaren waren de Duitse defensie en doelman te machtig. Vroeg in de tweede helft bepaalde Van Haaren de eindstand, door de bal na een uittrap van de Duitse keeper in één keer vanaf een meter of veertig in de kruising te schieten. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 22:41 schreef Gyan010 het volgende:Het Nederlands elftal voor spelers onder 19 jaar heeft zich zondag dankzij een 3-0 overwinning op de leeftijdsgenoten uit Duitsland geplaatst voor het EK. Oranje O/19 mag daarom in juli voor het eerst sinds 2000 deelnemen aan een Europese eindronde. Feyenoorders Ricky van Haaren (2x) en Jerson Cabral maakten de doelpunten tegen Duitsland. Het duel met de Duitsers was al voor rust beslist. Schoten van afstand van achtereenvolgens Cabral en Van Haaren waren de Duitse defensie en doelman te machtig. Vroeg in de tweede helft bepaalde Van Haaren de eindstand, door de bal na een uittrap van de Duitse keeper in één keer vanaf een meter of veertig in de kruising te schieten. 2 jaar terug scoorde hij ook zo`n mooie tegen Heerenveen dacht ik... Het zit er wel in ,vooral bij tegenstanders die niet lopen!!! Ricky///held!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ook Gyan,ik ook!! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: En met ons nog velen kan ik je melden. Ik heb veel pm berichten gehad van forumgenoten die Ricky net zo steunen als ik maar het om verschillende redenen niet durven te uiten op het forum. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 22:50 schreef Gyan010 het volgende:[..] En met ons nog velen kan ik je melden. Ik heb veel pm berichten gehad van forumgenoten die Ricky net zo steunen als ik maar het om verschillende redenen niet durven te uiten op het forum. hahahahahahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Blue is the color, Chelsea is the name
Fock Napoli!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik heb begrepen dat er bij PSV interesse was voor van Haaren |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hebben ze Jou ook weer afgestoft :P |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zelfs een sjaaltje van toch? :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nederlands paspoort,,,,mag blijven |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Je hebt gelijk Leon. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 22:50 schreef Gyan010 het volgende:[..] En met ons nog velen kan ik je melden. Ik heb veel pm berichten gehad van forumgenoten die Ricky net zo steunen als ik maar het om verschillende redenen niet durven te uiten op het forum. Van Haaren heeft een grote familie he. |
|
|
|