|
|
tomson
|
|
|
quote: Mijn moeder gaat er altijd om d'r schoenen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ben het ergens wel eens met gyan. van haaren mogen we natuurlijk nooit en te nimmer verloren laten gaan. hoop dat ricky zijn haar nog langer laat groeien, en we volgend seizoen heerlijk van zijn golvende manen kunnen genieten. word een beetje uitstraling de wolf dan. komt allemaal goed met ricky! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ricky ricky ricky, where are thou balls and dicky |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
Ricky moet gewoon richting excelsior..
laat hem eerst maar daar z'n manen verdienen |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
Come On Chelsea!Come On Madrid!P: |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zou Ricky moeiteloos meekunnen inderdaad!
TheMenace///zienert. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
nou is het wel eens een keer goed over Ricky te mailen het bestuur beslist nog altijd, midenvelders genoeg |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Gewoon bij het grof vuil zetten!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Geef hem een kappers tegoedbon! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Druiloren! Ricky wordt een grote! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eens een smurf altijd een smurf... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Totaal geen verstand!!!! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Als hij meedoet a.s. Zondag is dat zijn laatste kans om zich waar temaken anders mag hij vanmij naar Excelsior samen met Bruins |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 - 00:54 schreef bode het volgende:Als hij meedoet a.s. Zondag is dat zijn laatste kans om zich waar temaken anders mag hij vanmij naar Excelsior samen met Bruins LUL! Wordt een hele grote, laten we zuinig zijn!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Pas een beetje op je woorden hoogvliet010 of komt je uit 020 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dit gaat te ver BAN !!!!!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ja, ik ben voor 020, nou en!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Okay....euh..
eens een wijf altijd een wijf.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Toet toet abführen!!!!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Waarom wil je dit bericht melden?
provoceren Helemaal niet! Ik vind Jan gewoon heel goed§! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Belachelijk dit levenslang bannen voor dit forum!!!!!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Omdat ik een Jood ben?????? vIND IK NIET LEUK! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jammer zo werkt dat hier.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Morgenochtend als eerste naar de dokter.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En neem Ricky mee naar de kappert. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Nou ga je te ver, LUL!!!!!!!
Haaren///Held!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij bent er echt 1 !!!!!!!!! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
voor Ricky...
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Held
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 maart 2012 door Gyan010 -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
Of we hebben hem te weinig gezien maar als die invalt dan wordt ik er ook niet echt vrolijk van maja |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 - 22:02 schreef TheMenace het volgende:Of we hebben hem te weinig gezien maar als die invalt dan wordt ik er ook niet echt vrolijk van maja Jij niet nee. Maar wij wel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ook hoor,als Ricky invalt zoals afgelopen zondag dan besef ik weer dat ik leef en dat me hart sneller loopt!! Ricky///HELD!!!! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 - 22:12 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik ook hoor,als Ricky invalt zoals afgelopen zondag dan besef ik weer dat ik leef en dat me hart sneller loopt!! Ricky///HELD!!!! Leon//Held |
|
|
|
|
ronaldoE
|
|
|
even serieus die jongen verdiend gewoon een kans een betere als afgelopen zondag toen draaide feijenoord ook niet zo best in de jeugd was hij ook niet slecht naast clasi hij kan ook goed schieten uit de twede lijn dus laten blijven moet toch meer speel minuten krijgen |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 - 22:36 schreef ronaldoE het volgende:even serieus die jongen verdiend gewoon een kans een betere als afgelopen zondag toen draaide feijenoord ook niet zo best in de jeugd was hij ook niet slecht naast clasi hij kan ook goed schieten uit de twede lijn dus laten blijven moet toch meer speel minuten krijgen Jij heb er teminste kijk op |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 - 22:36 schreef ronaldoE het volgende:even serieus die jongen verdiend gewoon een kans een betere als afgelopen zondag toen draaide feijenoord ook niet zo best in de jeugd was hij ook niet slecht naast clasi hij kan ook goed schieten uit de twede lijn dus laten blijven moet toch meer speel minuten krijgen Bij die invalbeurt zag je gewoon gelijk zijn klasse,ik had alleen die havenarbeiders inzet niet verwacht van hem... Wat een harde werker die jongen...Alleen al op basis van dat zeg ik verlengen!!! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 - 22:43 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Bij die invalbeurt zag je gewoon gelijk zijn klasse,ik had alleen die havenarbeiders inzet niet verwacht van hem... Wat een harde werker die jongen...Alleen al op basis van dat zeg ik verlengen!!! Laten we beginnen met steunen. Toen ie er zondag in kwam hoorde je niemand. Beetje jammer. |
|
|
|