|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 - 22:47 schreef Gyan010 het volgende:[..] Laten we beginnen met steunen. Toen ie er zondag in kwam hoorde je niemand. Beetje jammer. Ik heb een spandoek gemaakt voor volgende week...
VAN HAAREN hoort op ZUID ole ole! ((((((((((ricky held)))))))))))) |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
De Xavi van zuid klinkt wel oke... maar ja dat duurt nog 16 jaar. Dan maar de Iniesta van zuid.Beter dan hoort op |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 - 23:00 schreef Gyan010 het volgende:De Xavi van zuid klinkt wel oke... maar ja dat duurt nog 16 jaar. Dan maar de Iniesta van zuid.Beter dan hoort op Ik zat meer aan De Teves van ZUID te denken Gyan? |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Wat heeft schaken met deze topic te maken? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Schijnt z,n achter neef te zijn... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 - 22:36 schreef ronaldoE het volgende:even serieus die jongen verdiend gewoon een kans een betere als afgelopen zondag toen draaide feijenoord ook niet zo best in de jeugd was hij ook niet slecht naast clasi hij kan ook goed schieten uit de twede lijn dus laten blijven moet toch meer speel minuten krijgen Hij zal heus wel kunnen voetballen, anders komt ie niet zo ver, maar laat het dan zien!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 maart 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zou die in de basis staan morgen? |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Lijkt me wel.
Muldert Leerdam vlaar vrij indi Karim V Haaren Clasie Schaken John Cisee |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 20:53 schreef Gyan010 het volgende:[..] Kraak je spelers maar af. En straks jankend vooraan gaan staan als ie de winnende maakt. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk,voegt totaal niets toe aan feyenoord1..typetje Bruins zeg ik maar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Morgen de man van de wedstrijd,let maar op... 2 assists en zelf de winnende treffer afleggen vanaf 30 meter? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Leon blijf eens van dat bier af |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Wij winnen niet morgen als van Haaren mee doet |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wel hoor, die andere 10 compenseren dat wel. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
ik ben er morgen bij hoor op de hoofdtribune |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hoop dat je een leuke middag krijgt.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Tukkers thuis altijd lastig: RenatoBos |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Laat van Haaren volgend seizoen maar op Woudesteijn bewijzen dat hij Feijenoord-waardig is. Heb er niet zo héél veel vertrouwen in. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hehe, eindelijk een goeie foto van Ricky
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
van haaren niet afschrijven...... daar is t te vroeg voor.......... kun je beter cisse voor voordragen... |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Ronald...Als je dit nog leest voor morgenmiddag 14:30. Ricky moet in de basis morgen! Geef hem zn kans. Hij zal samen met Clasie ons naar een hoger nivo tillen. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 - 20:27 schreef Gyan010 het volgende:Ronald...Als je dit nog leest voor morgenmiddag 14:30. Ricky moet in de basis morgen! Geef hem zn kans. Hij zal samen met Clasie ons naar een hoger nivo tillen. +1 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahahahaha ja doen Ronald!!!!!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahahahahahahahahahaha naar een 'hoger' niveau. Zal eerder naar de kelder gaan met van Haaren |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat maakt sowieso niks uit |
|
|
|
|
cwd
|
|
|
Rick heeft zijn kans gehad om een nieuw contract te tekenen,maar had geen intresse. Graag of helemaal niet,nu alleen voor een bodem contract. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Beste Ronald,
Gelieve niet te luisteren naar de onozellaars hier boven. Jij en ik weten allebei dat het niet wenselijk is dat halve wijf op te stellen. Jij weet net zo goed als de meesten van het legioen dat het vertoonde spel van dat mannetje niet het gewenste resultaat op zal leveren. Dus Ronald NIET opstellen....
Mvg. Renato |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 10:34 schreef RenatoBos het volgende:Beste Ronald, Gelieve niet te luisteren naar de onozellaars hier boven. Jij en ik weten allebei dat het niet wenselijk is dat halve wijf op te stellen. Jij weet net zo goed als de meesten van het legioen dat het vertoonde spel van dat mannetje niet het gewenste resultaat op zal leveren. Dus Ronald NIET opstellen.... Mvg. Renato Eens. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
4-4-2 gaan spelen met Gudetti en Schaken in de spits |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De penetratie slingert +1 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Daaag Ricky, veel succes bij je 'nieuwe' club. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het wachten is op Gyan... Heeft vast een logische verklaring voor Ricky's wonderbaarlijke afwezigheid. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dag Ricky...
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tijd voor een slotje hier :P |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 16:48 schreef tomson het volgende:Het wachten is op Gyan... Heeft vast een logische verklaring voor Ricky's wonderbaarlijke afwezigheid. Tik tok tik tok tik tok....... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: zitten samen bij kapper.. |
|
|
|