|
|
MMM
|
|
|
Zeg het maar jongens!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 maart 2012 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is niet te zeggen....Net zoiets als lotto invullen.
Mwah, let's try: 1. AZ 2. Twente 3. Kutclub 4. PSV 5. Feyenoord/Heerenveen 6. Heerenveen/Feyenoord |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 16:43 schreef FR-Henk het volgende:Is niet te zeggen....Net zoiets als lotto invullen. Mwah, let's try: 1. AZ 2. Twente 3. Kutclub 4. PSV 5. Feyenoord/Heerenveen 6. Heerenveen/Feyenoord HAHAHAHAHA nieuwe naam voor 020=kutclub! |
|
|
|
|
het wonder van ..
|
|
|
quote: niet te lezen voor mij. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
ik zeg: gaan voor de tweede plaats en dus CL !
Ik zie kutclub weer kampioen worden jongens. Ze hebben veruit het lichtste programma. Ze hebben nog maar 3 toppers te gaan en ze hebben Feyenoord al gehad ;-). |
|
|
|
|
Balharius
|
|
|
1 AZ 71 punten. 2 FC Twente 70 punten. 3 PSV 70 punten. 4 Feyenoord 69 punten. 5 Stuk Vlees club 68 punten. 6 Heereveen 59 punten. |
|
|
|
|
Balharius
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 16:56 schreef de kromme2 het volgende:ik zeg: gaan voor de tweede plaats en dus CL ! Ik zie kutclub weer kampioen worden jongens. Ze hebben veruit het lichtste programma. Ze hebben nog maar 3 toppers te gaan en ze hebben Feyenoord al gehad ;-). + ADO |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 16:56 schreef Balharius het volgende:1 AZ 71 punten. 2 FC Twente 70 punten. 3 PSV 70 punten. 4 Feyenoord 69 punten. 5 Stuk Vlees club 68 punten. 6 Heereveen 59 punten. whehehe stuk wildvlees |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
Ligt eraan of AZ en Twente doorgaan in de Europa league. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Toch wel gek dat Az na Utrecht dood en begraven werd verklaard.Gewoon weer favoriet? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
Feyenoord kampioen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 maart 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Gewoon leesbaar lijkt me? En anders inzoomen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 maart 2012 door MMM -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: twente en psv gaan sowieso niet door.Alleen az kan op 2 fronten het geestelijk en lichamelijk opbrengen want dat komt door de trainer gertjan verbeek.Echt een kein gelul fubbal spielen trainert!jammer dat hij toenertijd op dat moment niet de goede trainert bij feyenoord was.
Ik gun az het beste!Buiten feyenoord natuurlijk die gun ik het het meest!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 maart 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Programma's zijn vergelijkbaar. Alleen Heerenveen heeft een zware reeks. Alleen VVV-thuis is 'makkelijk'. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 16:56 schreef Balharius het volgende:1 AZ 71 punten. 2 FC Twente 70 punten. 3 PSV 70 punten. 4 Feyenoord 69 punten. 5 Stuk Vlees club 68 punten. 6 Heereveen 59 punten. hm, copy paste zeker? :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 17:46 schreef TheMenace het volgende:[..] twente en psv gaan sowieso niet door.Alleen az kan op 2 fronten het geestelijk en lichamelijk opbrengen want dat komt door de trainer gertjan verbeek.Echt een kein gelul fubbal spielen trainert!jammer dat hij toenertijd op dat moment niet de goede trainert bij feyenoord was. Ik gun az het beste!Buiten feyenoord natuurlijk die gun ik het het meest! kaasjoden kunnen ook de tyfus krijgen. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Zeker de laatste 3 wedstrijden niet gezien!? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
1 De Tukkers 2 De Kaas boeren 3 De lampen 4 020 5 De Friezen 6 Helaas Mijn Kuip bewoners |
|
|
|
|
bode
|
|
|
1 De Tukkers 2 De Kaas boeren 3 De lampen 4 020 5 De Friezen 6 Helaas Mijn Kuip bewoners |
|
|
|
|
bode
|
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: net of de rest beter is????????
KONIJN!!!!!!!! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
1 PSV 2 Ajax 3 FC Twente 4 AZ 5 Feyenoord 6 Heerenveen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Je kan trouwens ook je eigen berichten aanpassen Bode! Click hiervoor op 'edit' bij je eigen posts... |
|
|
|
|
lassertje
|
|
|
1 AJAX 2 Twente 3 Az 4 Heerenveen 5 Psv 6 Feyenoord |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
In hoofdletters ook nog? Tyf ff lekker jij nono |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: oprotten bijlmerkneus!
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ze heet niet voor niks lastertje.....hehehe |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hoofdletters, je weet toch --> Asynchronous JavaScript And XML |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Weer een nieuw Accountje? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Feyenoord heeft gewoon het makkelijkste programma... Jammer dat je 2 punten verliest van Utrecht die je 50 minuten in je zak heb. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 21:07 schreef Leon FR1908 het volgende:Feyenoord heeft gewoon het makkelijkste programma... Jammer dat je 2 punten verliest van Utrecht die je 50 minuten in je zak heb. Ajax en PSV hebben een heel vergelijkbaar programma. Het programma van AZ en FC Twente is ietsjes zwaarder en Heerenveen heeft een heel lastige reeks wedstrijden voor de boeg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 21:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ajax en PSV hebben een heel vergelijkbaar programma. Het programma van AZ en FC Twente is ietsjes zwaarder en Heerenveen heeft een heel lastige reeks wedstrijden voor de boeg. Wat is vergelijkbaar?ik zou niet met Ajax willen ruilen... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: nee precies en op geen enkel vlak! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik hoef ook niet te ruilen. Maar ik vind de zwaarte wel ongeveer gelijk, ik heb de wedstrijden even gekoppeld, zit niet alteveel verschil tussen als je het mij vraagt:
ADO - Feyenoord ADO - Ajax
Feyenoord - AZ Ajax - PSV
Feyenoord - Heracles Ajax - Heracles
Heerenveen - Feyenoord Heerenveen - Ajax
De Graafschap - Feyenoord Ajax - De Graafschap
Feyenoord - NAC Ajax - Groningen
FC Twente - Feyenoord FC Twente - Ajax
Feyenoord - Excelsior Ajax - VVV
Roda JC - Feyenoord Vitesse - Ajax |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
Nee het verschil zit hem alleen dat ajaks verliest van ado psv,twente,vitesse,heerenveen hehehe |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 21:55 schreef TheMenace het volgende:Nee het verschil zit hem alleen dat ajaks verliest van ado psv,twente,vitesse,heerenveen hehehe hahahaha, dat klopt! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 21:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik hoef ook niet te ruilen. Maar ik vind de zwaarte wel ongeveer gelijk, ik heb de wedstrijden even gekoppeld, zit niet alteveel verschil tussen als je het mij vraagt: ADO - Feyenoord ADO - Ajax Feyenoord - AZ Ajax - PSV Feyenoord - Heracles Ajax - Heracles Heerenveen - Feyenoord Heerenveen - Ajax De Graafschap - Feyenoord Ajax - De Graafschap Feyenoord - NAC Ajax - Groningen FC Twente - Feyenoord FC Twente - Ajax Feyenoord - Excelsior Ajax - VVV Roda JC - Feyenoord Vitesse - Ajax is behoorlijk gelijk idd ,alleen sommige wedstrijden zijn in de historie voor Ajax vaak wel slechter afgelopen dan voor Feyenoord...Weet ook niet waar het aan leg maar Ado en Heerenveen uit is vaak slecht verlopen voor Ajax...Psv thuis ook btw |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 22:18 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] is behoorlijk gelijk idd ,alleen sommige wedstrijden zijn in de historie voor Ajax vaak wel slechter afgelopen dan voor Feyenoord...Weet ook niet waar het aan leg maar Ado en Heerenveen uit is vaak slecht verlopen voor Ajax...Psv thuis ook btw mwa, Feyenoord heeft het ook altijd heel lastig uit bij Heerenveen. Slecht 1-2x gewonnen daar in 20 jaar. Ajax heeft het wel vaak lastig tegen ADO inderdaad, om ADO altijd enorm gemotiveerd is tegen die Amsterdammers... En Ajax heeft het ook lastig tegen PSV inderdaad, zoals wij vrij vaak PSV winnen en helaas wat vaker het onderspit delven tegen Ajax.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 maart 2012 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De kutclub uit 020 heeft het per definitie moeilijker: iedereen heeft een hekel aan hen, dus kleunen die tegenstanders er boven op. Daar kunnen die juffies niet zo goed tegen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
22 punten kan!!!!! uit 9...... maakt 67.....is n derde of vierde plaats |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 22:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] mwa, Feyenoord heeft het ook altijd heel lastig uit bij Heerenveen. Slecht 1-2x gewonnen daar in 20 jaar. Ajax heeft het wel vaak lastig tegen ADO inderdaad, om ADO altijd enorm gemotiveerd is tegen die Amsterdammers... En Ajax heeft het ook lastig tegen PSV inderdaad, zoals wij vrij vaak PSV winnen en helaas wat vaker het onderspit delven tegen Ajax. De eerst volgende wedstrijd moeten ze gewoon weer verliezen dan pleurt het gewoon weer in elkaar... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zou onzettend mooi zijn!! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
1.psv 2.Feyenoord 3.twente 4.az 5.heerenveen |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
heb effe vi gekeken tjonge jonge de hele tijd die gemekker over rutte, dat hij niet de schuldige is maar meer de directie en spelers, dan vraag ik mij toch es af wat is de functie van een hoofdtrainer dan ? alleen media training wat voor smoes of excuus moet ik nu verzinnen als mijn strategie niet klopt, en o shit daar gaat mijn riante salaris, maar kan iemand dan mij effe uitleggen waarmee kan je dan een hoofdcoache afrekenen ? |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
ik bedoel f. rutte heeft de meeste mogen investeren van alle nederlandse clubs en hij heeft er hoofdzakelijke ook zelf voor gekozen voor een speler die past in z,n strategie, en wat zie je dan niveau is absuluut gelijkwaardig dan andere clubs en dan hebben ze nog mazzel dat feyenoord en ajax nog niet op niveau zijn wie zijn de grote loosers de suporters die elke week zijn hard gewerkte centjes inleveren bij de clubs en die gasten worden multi miljoenair tis toch fantastisch vakantie lekker weer zeg jongen ga zo door crisis waar is het dan ? |
|
|
|
|
FR1971
|
|
|
1. Feyenoord 2. AZ 3. FC Twente 4. Ajax 5. PSV Misschien wishfull thinking, maar waarom niet? Guidetti gelooft er toch ook nog in! |
|
|
|