|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 12:58 schreef biba1970 het volgende:[..] ja jij hebt er wel verstand van zie ik ha ha ha ha verliezen van de lampies dacht het toch van niet Dan maar hopen dat hij in de rest wel gelijk krijgt... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 12:58 schreef biba1970 het volgende:[..] ja jij hebt er wel verstand van zie ik ha ha ha ha verliezen van de lampies dacht het toch van niet tuurlijk heb ik er verstand van.Ik ben namelijk voor Feyenoord Rotterdam.en jij voor ajaks bijlmer!Dus ik heb standaard al meer verstand!KNEUSS!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 maart 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ehhmmm ik werk eraan ik werk eraan haha
niemand neemt bijlmer ajaks toch serieus met hun antivoetbal en corruptie!
Geef mij maar Rotterdam das mooier dan ajaks Bijlmer!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 maart 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 12:58 schreef biba1970 het volgende:[..] ja jij hebt er wel verstand van zie ik ha ha ha ha verliezen van de lampies dacht het toch van niet https://www.youtube.com/watch?v=FB717piWrJg |
|
|
|
|
bode
|
|
|
1 020 2 De Tukkers 3 De Friezen 4 De Kuip bewoners
Twee clubs Feyenoord & Excelsior uit de zelfde stad Europa in omdat De Tukkers en de Friezen 3 & 4 zijn geeindigd wat een luxe zal mooi zijn als dat gebeurd |
|
|
|
|
bode
|
|
|
1 020 2 De Tukkers 3 De Friezen 4 De Kuip bewoners
Twee clubs Feyenoord & Excelsior uit de zelfde stad Europa in omdat De Tukkers en de Friezen 3 & 4 zijn geeindigd wat een luxe zal mooi zijn als dat gebeurd |
|
|
|
|
12
|
|
|
@ Bode - Heb jij ook twee vriendinnen, twee auto´s, twee kinderen, twee clubs, twee linkerhanden en twee poepgaten? :) |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Hij heeft wel twee benen..;) |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Hij heeft wel twee benen..;) |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Sorry, ik ben een dubbelposter..(A) |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Ben jij zijn tweelingbroer? :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Of heeft 4 benen, maar kan tot 2 tellen? |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Dan heeft die ook 2 kinderarmen! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
12: ben jij de leukste thuis dan krijg jij de dubbele rode kaart |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wow, zware straf man. Doe er maar 10 bij....Heeft ie ze alle 12. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: zo knap ben ik nou ook weer niet..d:) |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Dit ga ik aanvechten bij de tuchtcomissie (:P) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Als tuchtcommissie beoordeel ik die kaarten als terecht. Jammer.... |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Dan ga ik in hoger beroep!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Tis hier geen democratie!!! |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Jij bent wel onverbiddelijk henk ;-) Blijkbaar moet ik mijn wonden gaan likken en braaf zijn.......Al is dat tegen beter weten in. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 14:23 schreef 12 het volgende:[..] Jij bent wel onverbiddelijk henk ;-) Blijkbaar moet ik mijn wonden gaan likken en braaf zijn.......Al is dat tegen beter weten in. Welnee! Henk en korrel zout is 1!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoogvliet en Renato zijn types van galg en rad, 12. Niet geloven, zijn slecht volk. Er zijn foto's van hen opgehangen in de stad...Ik moet er nog 1 ergens hebben..... |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Dus FR-Henk 12 is 7 wedstrijden geschorsd, en mag niet mee op het bordes van de Coolsingel dit jaar |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
HEBBES! Links Renato, rechts Hoogvliet.
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ik zit wel flink tegen Renato aan te rijden, blij dat ik rechts bent!:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 maart 2012 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Klopt, dit is de ongekuiste versie. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 14:53 schreef bode het volgende:Dus FR-Henk 12 is 7 wedstrijden geschorsd, en mag niet mee op het bordes van de Coolsingel dit jaar Ik heb net het bordes gekocht. |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 14:53 schreef bode het volgende:Dus FR-Henk 12 is 7 wedstrijden geschorsd, en mag niet mee op het bordes van de Coolsingel dit jaar Dit is toch wel een dieptepunt in mijn forumcarierre: vooral uitgeloten zijn van het bordesmanifestatie is een ware domper. :"( |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Ik heb net de Coolsingel gekocht, dus er is nog hoop. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
FR-Henk: toch niet voor 020 of de Kaasboeren, alleen vor de Kuipbewoners |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Aaaaaaaaaaahhhhhhhhh Hoogvliet toch d:-))) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Waar zie je me voor aan? Effe serieus man, ook al worden we 4e, moeten we het alsnog vieren!
Met 0 euro uitgaven, 4e worden! KLASSE KLASSE KLASSE! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 15:08 schreef FR-Henk het volgende:[..] Waar zie je me voor aan? Effe serieus man, ook al worden we 4e, moeten we het alsnog vieren! Met 0 euro uitgaven, 4e worden! KLASSE KLASSE KLASSE! +10 |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Echt, Waar!!!!!?????? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feestje bij Henk dan de volgende keer.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
feyenoord2014kampioe
|
|
|
- 020 - feyenoord - AZ - Heerenveen - Twente |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
antiajaxcied
|
|
|
1. Feyenoord 2. AZ 3. 020 4. FC Twente 5. PSV 6. Heerenveen |
|
|
|
|
antiajaxcied
|
|
|
Feyenoord ontvangt AZ nog , kan het gat kleinen tot 2punten ajax verliest bij twente en heerenveen en hoppa Feyenoord is kapmioen ! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 16:44 schreef antiajaxcied het volgende:Feyenoord ontvangt AZ nog , kan het gat kleinen tot 2punten ajax verliest bij twente en heerenveen en hoppa Feyenoord is kapmioen ! Kampioenen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toch vrije dag, ben eens aan rekenen geslagen en kom tot... 1) psv 68 - Rkc en Roda 2) Twente 68 pnt - verliespunten Az en Hveen 3) kutclub 68 - hveen, twente en Vitesse 4) AZ/Feyenoord 67 - AZ bij psv, Feyenoord, vitesse en Nec Feyenoord/AZ 67 - Feyenoord bij Roda en Hveen (beide gelijk, rest winnen) 6) Heerenveen 61 - o.a. Twente, Heracles, Feyenoord,
Maar stel dat Heerenveen niets meer te winnen heeft in laatste wedstrijd (tegen Feyenoord), zouden we zomaar 3 punten.....
Dit was een potje luchtfietsen...Goedenavond. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 17:42 schreef FR-Henk het volgende:Toch vrije dag, ben eens aan rekenen geslagen en kom tot... 1) psv 68 - Rkc en Roda 2) Twente 68 pnt - verliespunten Az en Hveen 3) kutclub 68 - hveen, twente en Vitesse 4) AZ/Feyenoord 67 - AZ bij psv, Feyenoord, vitesse en Nec Feyenoord/AZ 67 - Feyenoord bij Roda en Hveen (beide gelijk, rest winnen) 6) Heerenveen 61 - o.a. Twente, Heracles, Feyenoord, Maar stel dat Heerenveen niets meer te winnen heeft in laatste wedstrijd (tegen Feyenoord), zouden we zomaar 3 punten..... Dit was een potje luchtfietsen...Goedenavond. Snapt er geen reet van!!! Lijkt wel een potje luchtfietsen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 maart 2012 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
1 Feyenoord 2 t/m 6 WGAF?? |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 13:05 schreef TheMenace het volgende:[..] tuurlijk heb ik er verstand van.Ik ben namelijk voor Feyenoord Rotterdam.en jij voor ajaks bijlmer!Dus ik heb standaard al meer verstand!KNEUSS! KNEUSS KLEIN KLEIN KLEUTERTJE dat ben jij, maar maar volgens mij kotsen ze jou overal uit of vergis ik me stuk porem,en ja jij mag voor feyenoord zijn daar heb ik geen problemen mee,maar verstand heb je niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Aha U bent nieuw??? Daar hebben we een stel je voor nieuwelingen topic voor..d:-) |
|
|
|