|
|
sebas79
|
|
|
Lees net dat Boca de verhuurperiode va Cvitanich wil verlengen(31 maart). Lijkt me dat Ajax hem de laatste paar wedstrijden zelf goed kan gebruiken. jullie mening |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Cvitanich? Staat die nog steeds onder contract bij Ajax?? Pffffffffffff wat gaat de tijd toch langzaam! |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 21:08 schreef amsterdammer113 het volgende:Cvitanich? Staat die nog steeds onder contract bij Ajax?? Pffffffffffff wat gaat de tijd toch langzaam! Hahaha, geloof dat Boca hem kan kopen maar geen geld heeft |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wederom een topic waar weer een slotje op kan... Sorrij hoor sebas 79 even goede vrienden...maar zet dit soort berichten bijv. in het topic: Nu Handelen... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 21:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:Wederom een topic waar weer een slotje op kan... Sorrij hoor sebas 79 even goede vrienden...maar zet dit soort berichten bijv. in het topic: Nu Handelen... Handel ???? Gouwe handel heb ik trouwens!!! Vers van de pers en niet duur man!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ehh.. Nee.. Sigthórsson is al op het trainingsveld teruggekeerd.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 21:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:Wederom een topic waar weer een slotje op kan... Sorrij hoor sebas 79 even goede vrienden...maar zet dit soort berichten bijv. in het topic: Nu Handelen... Van mij mag je er een hangslot aan hangen ,geen probleem . Je kan ook gewoon niet reageren, ik zie de Topic-politie een beetje als een soort parkeerbeheer (vervelende gasten ) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: ;-) interesse? Je verstaat ze niet maar dat geef niks toch? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik hoor nooit iets....doe altijd watjes in mijn oren...want ik kan niet goed tegen al dat gekrijs in mijn oren.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 21:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik hoor nooit iets....doe altijd watjes in mijn oren...want ik kan niet goed tegen al dat gekrijs in mijn oren.... Het zijn gewoon kutwijven Jack!!!! Allemaal!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Jij ziet het goed Joduh...zij bepalen of er gefriemeld wordt of niet... |
|
|
|