BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ooijer stopt er mee

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 13 maart 2012 - 11:22
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ooijer stopt er mee (Ajax Club)

Thomas
 Thomas - dinsdag 13 maart 2012 - 12:05   quote  deeplink  
André Ooijer stopt aan het einde van dit seizoen met voetballen. De verdediger (37) heeft een aflopend contract bij Ajax. "Voetballen is het mooiste dat er is en ik heb het hier bij Ajax ontzettend naar mijn zin", zegt Ooijer op de site van de Amsterdamse club. "De afgelopen maanden heb ik echter al diverse malen laten doorschemeren dat ik het idee had dat ik het niet nog een seizoen zou kunnen opbrengen."

"Mijn rol is de afgelopen jaren natuurlijk ook veranderd. Ik heb vorige week een bakkie gedaan met de trainer en hem verteld hoe ik erover dacht. Ik wilde dit weekend nog met wat mensen praten en zelf nogmaals goed nadenken over de beslissing, die ik hem uiteindelijk vanochtend heb meegedeeld.

Trainer Frank de Boer reageerde vol begrip: ,"Het was geen verrassing voor ons, want ik spreek André regelmatig en ook al had hij de knoop nog niet helemaal doorgehakt, hij neigde al wel enige tijd naar stoppen. Het is een optelsom van onder andere zijn leeftijd en zijn positie bij Ajax. We hielden dus ook niet echt rekening met hem voor volgend seizoen, al zullen we hem zeker missen."
Eide
 Eide - dinsdag 13 maart 2012 - 12:22   quote  deeplink  
Leuk dat hij uiteindelijk nog voor 2 jaar Ajax koos. Was zeker niet meer op zijn top maar wel nuttig geweest, en bracht een stuk routine dat Ajax nodig. Goed dat hij er was, goed dat hij nu stopt.
Ride
 Ride - dinsdag 13 maart 2012 - 14:18   quote  deeplink  
Ken die mooi a.s. Zondag spelen voor Vertonghen..
Die staat op scherp en Ooijer mag wel een kaartje her en der pakken.
lereeeen
 lereeeen - dinsdag 13 maart 2012 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2012 - 14:18 schreef Ride het volgende:
ben jij gek tegen ado, Ajax heeft verthongen echt nodig zondag
Subaru
 Subaru - dinsdag 13 maart 2012 - 14:54   quote  deeplink  
en dan jan een gele kaart laten pakken en dan geschorst zijn maar nijhuis is scheidsrechter die voelt dat wel aan zulke dingen die deelt op zulke momenten niet snel gele kaarten uit als er week erna grote wedstrijd gepland staat
remco k
 remco k - dinsdag 13 maart 2012 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2012 - 14:18 schreef Ride het volgende:
Hey dat wist ik helemaal niet, het zou wel in de lijn der verwachtingen zijn als die dan een kaart pakt, hoort namelijk we een beetje bij het seizoen.

Ontopic:

Ooijer is denk ik heel belangrijk geweest voor de Boer naar de groep toe, Ooijer heeft hem altijd gesteund en dat heeft een trainer nodig... Ook denk ik dat hij een belangrijke rol heeft gespeeld in de ontwikkeling van een aantal spelers...

Misschien dat Ooijer een goede jeugdtrainer kan worden?? Mocht hij dat talent hebben, dan liever bij ons als bij de lampies..
joduh
 joduh - dinsdag 13 maart 2012 - 18:15   quote  deeplink  
Ik kan niks anders zeggen dan een zeer verstandige keus..... Aju Andre !!!
swennos
 swennos - dinsdag 13 maart 2012 - 19:39   quote  deeplink  
Ik zal eerlijk bekennen dat ik André ooijer nooit echt heb gevolgd .
Wel was ik zwaar onder de indruk van hem op het WK tegen Brazilië.
Ik zal hem herinneren als een voetballer die zichzelf en het team verschrikkelijk kon opladen .
joey
 joey - dinsdag 13 maart 2012 - 22:01   quote  deeplink  
Topper! Maar het is mooi geweest. Heeft ajax heel goed geholpen. Als ik aan ooijer denk, komt de wedstrijd tegen brazilie idd ook bij mij naar boven! :)
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 13 maart 2012 - 22:04   quote  deeplink  
Het ga je goed Ooijer.. Bedankt voor mooie jaren.
baco74
 baco74 - dinsdag 13 maart 2012 - 22:11   quote  deeplink  
Respect voor ouwe-trouwe Ooijer.
Hij heeft instelling en mentaliteit waar menig selectie-speler van Ajax een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Andre bedankt, je inbreng op het veld was minimaal maar in die 2 jaar heb je denk ik toch een hoop betekent voor dit jonge team.
Ga je goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 maart 2012 door baco74 --
dege
 dege - dinsdag 13 maart 2012 - 22:26   quote  deeplink  
hoop dat hij nog in dienst blijft bij ajax in de vorm van jeugdtrainer, heeft toch een hoop ervaring en kan hij die mooi overbrengen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 13 maart 2012 - 23:26   quote  deeplink  
Een terecht besluit van hem zelf...het is mooi geweest....bedankt Dre....
hippy
 hippy - vrijdag 16 maart 2012 - 08:58   quote  deeplink  
Opnemen in de trainersstaf....een brok ervaring...
hippy
 hippy - vrijdag 16 maart 2012 - 08:59   quote  deeplink  
En ligt al goed in de groep

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ooijer stopt er mee

0.0053999