BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord wil Mulder en Graafland binden

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 14 maart 2012 - 11:40
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Feyenoord wil Mulder en Graafland binden (VoetbalPrimeur)

Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 14 maart 2012 - 12:13   quote  deeplink  
Feyenoord hoopt Erwin Mulder op korte termijn langer aan de club te binden. De 23-jarige sluitpost heeft inmiddels een aanbieding van de clubleiding op zak.

Het contract van Mulder loopt tot de zomer van 2013 door, maar Feyenoord is overtuigd van zijn kwaliteiten en wil nu al verlengen. "Keepen is een ervaringsvak", zegt technisch directeur Martin van Geel tegen RTV Rijnmond. "Er zijn maar weinig keepers die al op jonge leeftijd op het allerhoogste niveau actief zijn. Erwin Mulder moet nog doorgroeien en kan dat hier een vervolg geven."

Ook reservedoelman Ronald Graafland heeft een aanbieding van Feyenoord ontvangen. De derde doelman vult zijn rol volgens Van Geel goed in. "Hij komt uit Capelle, hij kent de club en is een sfeermaker. Bovendien heeft hij ook de benodigde kwaliteiten als we een beroep op hem moeten doen."
sevillana
 sevillana - woensdag 14 maart 2012 - 12:16   quote  deeplink  
Mulder//Held! (in wording) :)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 maart 2012 - 12:16   quote  deeplink  
YESSSSSS, goed nieuws Van Geel///Mulder///helden!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 maart 2012 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2012 - 12:16 schreef sevillana het volgende:
Mulder//Held! (in wording) :)
Haha zelfde gedachten d:-)
JanM
 JanM - woensdag 14 maart 2012 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2012 - 12:16 schreef sevillana het volgende:
Mulder//Held! (in wording) :)
Als 'ie bijtekent tot 2016 mag "(in wording)" er wat mij betreft af!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 maart 2012 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2012 - 14:47 schreef JanM het volgende:

[..]

Als 'ie bijtekent tot 2016 mag "(in wording)" er wat mij betreft af!
Eens JanM!!!
MMM
 MMM - woensdag 14 maart 2012 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2012 - 14:47 schreef JanM het volgende:

[..]

Als 'ie bijtekent tot 2016 mag "(in wording)" er wat mij betreft af!
Omdat?

Net of iemand interesse heeft..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 14 maart 2012 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2012 - 17:41 schreef MMM het volgende:

[..]

Omdat?

Net of iemand interesse heeft..
Ooit bedacht dat Mulder kwalitatief niet onderdoet voor de andere Feyenoord-spelers? Zie maar welke fouten zij maken...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 maart 2012 door FR-Henk --
MMM
 MMM - woensdag 14 maart 2012 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2012 - 17:43 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ooit bedacht dat Mulder kwalitatief niet onderdoet voor de andere Feyenoord-spelers? Zie maar welke fouten zij maken...
Daarom hoeven we hem nog geen held te noemen als hij bijtekent tot 2016..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 14 maart 2012 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2012 - 17:43 schreef MMM het volgende:

[..]

Daarom hoeven we hem nog geen held te noemen als hij bijtekent tot 2016..
Nee, held is ie zeker niet. Woord 'held' is dan ook danig gedevalueerd op dit Forum.
Pipov
 Pipov - woensdag 14 maart 2012 - 19:25   quote  deeplink  
Graafland kan weer zo te zien wat een extra ton erbij schrijven op zijn rekening om niks te doen. Leuk werk.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 14 maart 2012 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2012 - 17:45 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nee, held is ie zeker niet. Woord 'held' is dan ook danig gedevalueerd op dit Forum.
Broeder Henk///held!

Maar je heb wel gelijk, als Mulder een seizoenlang zich een goede keeper toont dan is het vroeg genoeg hem held te verklaren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 maart 2012 door T-FeYeN00rD --
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 15 maart 2012 - 05:45   quote  deeplink  
Dat is weer een tegenvaller, contract van Mulder verlengen! Ik had toch echt wel gehoopt dat van Geel iets meer verstand had van keepers. Als ze nou Graafland hadden laten gaan en Mulder voor de bank dat had ik nog kunnen begrijpen.
legrande
 legrande - donderdag 15 maart 2012 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2012 - 05:45 schreef lijdensweg het volgende:
Dat is weer een tegenvaller, contract van Mulder verlengen! Ik had toch echt wel gehoopt dat van Geel iets meer verstand had van keepers. Als ze nou Graafland hadden laten gaan en Mulder voor de bank dat had ik nog kunnen begrijpen.
Nee tptaal oneens. Ik vind echt dat Mulder zich het laatste jaar goed heeft ontwikkeld en ja ik denk dat hij gezien zijn leeftijd nog heel goed kan worden. Zijn zwakte is de hoge bal. Hij neemt ook vaak risico met ballen nnaar verdedigers spelen hoewel dit al veel beter gaat. Hij moet sterker worden en dan ala de beer van zolle Piet Schrijvers er inbeuken bij hoge ballen en niet meer als een watje erin gaan. Veel krachtttraining zou ik hem geven. Maar hij komt er wel.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 15 maart 2012 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2012 - 08:40 schreef legrande het volgende:

[..]

Nee tptaal oneens. Ik vind echt dat Mulder zich het laatste jaar goed heeft ontwikkeld en ja ik denk dat hij gezien zijn leeftijd nog heel goed kan worden. Zijn zwakte is de hoge bal. Hij neemt ook vaak risico met ballen nnaar verdedigers spelen hoewel dit al veel beter gaat. Hij moet sterker worden en dan ala de beer van zolle Piet Schrijvers er inbeuken bij hoge ballen en niet meer als een watje erin gaan. Veel krachtttraining zou ik hem geven. Maar hij komt er wel.
Dat is uw mening! Ik heb daar de grootste twijfels over. Je zie gauw genoeg of iemand geschikt is, dat kan je niet meer veranderen.
bode
 bode - donderdag 15 maart 2012 - 17:06   quote  deeplink  
Mag wel maar wel een ervaren doelman er bij nemen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord wil Mulder en Graafland binden









0.0054619