|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
El Ahmadi ziet zichzelf contract uitdienen (VoetbalPrimeur)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Feyenoord is druk doende spelers langer aan zich te binden, maar met Karim El Ahmadi wordt bewust niet gesproken over verlenging. De middenvelder is zelf ook niet echt met zijn toekomst bezig.
Technisch directeur Martin van Geel zou bereid zijn El Ahmadi in 2013, wanneer zijn contract afloopt, transfervrij te laten gaan. De in Enschede geboren Marokkaan moet dan wel komend seizoen in De Kuip blijven voetballen. Hoewel El Ahmadi er niet veel over kwijt wil, blijkt uit zijn woorden dat hij er niet onwelwillend tegenover staat.
"Over mijn toekomst wil ik niet te veel zeggen", reageert El Ahmadi in NUsport. "Mijn contract hier loopt af in 2013. Als het aan mij ligt, dien ik dat gewoon uit. Al weet je nooit wat voor clubs zich voor me zullen melden. Eén ding staat vast: ik verlaat Feyenoord alleen voor iets heel moois." |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan ga je dus nooit meer weg... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Die kans bestaat, maar dan beurt Feyenoord 'de hoofdprijs' voor hem en kan Van Geel een andere speler kopen! |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
Deze zomer gaat ie gewoon weg voor 8 milj. als Fer en Wijnaldum voor 5 wegkunnen in hun laatste contractjaar kan El Amh. dat voor 8 :).. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Zw'28 wie wil hem dan kopen |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Zw'28 wie wil hem dan kopen |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
misschien een Rus of een engelse ploeg..
hij zal hoe dan ook wel bij clubs op hun lijstje staan.
Maare.. waarom post jij altijd 2 tot 3 hetzelfde bericht Bode? is best storend |
|
|
|
|
bode
|
|
|
daar kan ik misschien niks aan doen, tik niet te hard hoor |
|
|
|
|
bode
|
|
|
hij past niet in Engeland, ik ken hem wel van zijn Twente tijd en Rusland helemaal niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik denk dat hij nog een seizoen zal blijven en anders is het kassa... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
tis wel leuk dat tie probeert zich zelf te verkopen maar het is en blijft een zeer matige tot matige middenvelder op de plaats waar hij nu speelt hij is een speler net zo als bakkal die hoeren in de 4-4-2 systeem wat ik absuluut niet begrijp van r. koeman je weet dat je weinig goede aanvallers tot beschikking hebt dan ga je toch geen 4-3-3 spelen, je hebt zoveel wedstrijden op zitten plus de trainingen echt dit snap ik echt niet een andere top club had alang ingegrepen, sorry maar ik had r. koeman hoog zitten maar na het winter seizoen zie ik dat hij ook geen raad weet en maar leunt op de excuus geen geld geen ervaring te jonge selectie, allemaal bullshit gelul allemaal durfen ze de muil niet open te trekken pas op de laatse moment als hun positie begint te wankelen. ik kan het m. van geel niet kwalijk nemen hij heeft het al druk op alle fronten om met de selectie en trainers te bemoeien, maar op het veld moet de hoofdzakelijke geld verdient worden, want eerlijk is eerlijk de cometitie is op een laag pitje 1 t/m 7 is allemmaal gelijkwaardig qua niveau. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 17:49 schreef dr love het volgende:tis wel leuk dat tie probeert zich zelf te verkopen maar het is en blijft een zeer matige tot matige middenvelder op de plaats waar hij nu speelt hij is een speler net zo als bakkal die hoeren in de 4-4-2 systeem wat ik absuluut niet begrijp van r. koeman je weet dat je weinig goede aanvallers tot beschikking hebt dan ga je toch geen 4-3-3 spelen, je hebt zoveel wedstrijden op zitten plus de trainingen echt dit snap ik echt niet een andere top club had alang ingegrepen, sorry maar ik had r. koeman hoog zitten maar na het winter seizoen zie ik dat hij ook geen raad weet en maar leunt op de excuus geen geld geen ervaring te jonge selectie, allemaal bullshit gelul allemaal durfen ze de muil niet open te trekken pas op de laatse moment als hun positie begint te wankelen. ik kan het m. van geel niet kwalijk nemen hij heeft het al druk op alle fronten om met de selectie en trainers te bemoeien, maar op het veld moet de hoofdzakelijke geld verdient worden, want eerlijk is eerlijk de cometitie is op een laag pitje 1 t/m 7 is allemmaal gelijkwaardig qua niveau. Welke stad heeft hoeren in zo'n systeem? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: +1 Al hebben we zijn opvolger in huis natuurlijk! |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
iedereen denkt zeker dat ik alleen maar kritiek uit maar werkelijkheid is dat feynoord sportief, financieel, beleid, doorstroming, goede neutrale waarnemers en couch ontbreekt van jeugd tot volwassen. dus m.a.w we hebben nog een hele lange weg te gaan met veel gemene valstrikken onderweg hiermee bedoel ik iedereen wil keihard feyenoord leegplukken door effe emotie te tonen over feyenoord ik weet het het is een moeilijke en zware klus om zulke peoples buiten te houden maar je zult je toch moeten wapenen want anders wordt het een grote leegloop in de kuip voor de trouwe suporters, en de gasten die zijn portemenee heeft gevuld die lopen lekker vrolijk weg naar het buiten land. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: In deze vorm prima idee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
beste speler,,,zeer belangrijk |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Goed nieuws al hou ik nog een slag om de arm. Maar zo te zien gaan we er wel met hem er uit komen. Of er moet op korte termijn een europese topclub zich aandienen die ook CL speelt. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 12:16 schreef 12 het volgende:[..] Goed nieuws al hou ik nog een slag om de arm. Maar zo te zien gaan we er wel met hem er uit komen. Of er moet op korte termijn een europese topclub zich aandienen die ook CL speelt. Ik hoop dat hij bijtekent en anders zou het voor Feyenoord goed zijn als er een club komt die nog enkele miljoenen voor hem wil betalen. Kunnen we daarvoor een goeie aanvallende middenvelder kopen voor als Bakkal ook vertrekt. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 18:01 schreef dr love het volgende:iedereen denkt zeker dat ik alleen maar kritiek uit maar werkelijkheid is dat feynoord sportief, financieel, beleid, doorstroming, goede neutrale waarnemers en couch ontbreekt van jeugd tot volwassen. dus m.a.w we hebben nog een hele lange weg te gaan met veel gemene valstrikken onderweg hiermee bedoel ik iedereen wil keihard feyenoord leegplukken door effe emotie te tonen over feyenoord ik weet het het is een moeilijke en zware klus om zulke peoples buiten te houden maar je zult je toch moeten wapenen want anders wordt het een grote leegloop in de kuip voor de trouwe suporters, en de gasten die zijn portemenee heeft gevuld die lopen lekker vrolijk weg naar het buiten land. iedereen denkt zeker dat... als je het even op jezelf betrekt is het weer helemaal goed he. en hoe kom je hier eigenlijk op? reageer je op jezelf ?? je kan ook gewoon een blog openen...
weinig love hier |
|
|
|
|
pat
|
|
|
OT: verlengen zit er wel aan te komen denk ik, netals de komst van kuijt. |
|
|
|
|
Balharius
|
|
|
Zoals voor de meeste marokaanse voetballers is vertrouwen in hun vanuit de technische staf heel erg belangrijk zodra EL Ahmadi ergens niet zeker is van een plek word het voor hem moeilijker om zich goed te voelen, dat heeft hij ook al bewezen.
Ik zie hem dan ook niet zomaar vertrekken na dit seizoen, wat daarna gebeurt weet je toch niet hij is dan 27/28 en is een club in het buitenland alleen al interesant om nog eens mee te maken voor hem. aangezien hij af wil sluiten bij de duitsers uit eenschede. zal hij na volgend seizoen wel vertrekken naar een buitenlandse club. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Over 2 jaar is die toch prut Dan is die 30 ofzo en luk dat pressie spel van m niet meer Beter dat dit jaar gaat ie nooit meer spelen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 01:33 schreef RedDevil1990 het volgende:Over 2 jaar is die toch prut Dan is die 30 ofzo en luk dat pressie spel van m niet meer Beter dat dit jaar gaat ie nooit meer spelen Volgend seizoen kunnen we ook nog wel van gem genieten denk ik, of nu een leuk bedrag opstrijken.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Jawel, komt nog een beter seizoen aan van El Ahmadi////Held!!! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Geloof je dat sirieus?? Dit jaar is gewoon echt zijn piek jaar denk ik |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 01:37 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Geloof je dat sirieus?? Dit jaar is gewoon echt zijn piek jaar denk ik Geloof ik echt, die gozer is gewoon goed |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 01:37 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Geloof je dat sirieus?? Dit jaar is gewoon echt zijn piek jaar denk ik Hij pikt volgend jaar ook.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Zonder El Ahmadi, waren we 5e! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Daar ben ik t met je eens Verwacht alleen niet dat ie nog 1 jaar zo constant zal spelen |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 01:41 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Daar ben ik t met je eens Verwacht alleen niet dat ie nog 1 jaar zo constant zal spelen Neeeee dat ben ik niet eens..!!!!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 01:41 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Daar ben ik t met je eens Verwacht alleen niet dat ie nog 1 jaar zo constant zal spelen Hij wordt zelfs nog beter! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Doen ze allemaal..Gevangenissen vol.. |
|
|
|