|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
El Ahmadi ziet zichzelf contract uitdienen (VoetbalPrimeur)
|
|
|
bode
|
|
|
ik ben bang dat hij volgend jaar vrij weg loopt naar zijn woonplaats en gaat voetballen bij de Tukkers in Enschede |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2012 door RedDevil1990 -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 01:50 schreef bode het volgende:ik ben bang dat hij volgend jaar vrij weg loopt naar zijn woonplaats en gaat voetballen bij de Tukkers in Enschede Jij ben helemaal niet goed wijs |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 01:50 schreef RedDevil1990 het volgende:Haha kijgoed spul Als t maar geen dommelsch is dat is echt spauwbier Jij bent een echte brabo hè..d:-) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: En een lekker vissie! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Een echte is voor NAC, tis daar wel gezellig maar De Kuip is.gewoon mooier |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 01:55 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Een echte is voor NAC, tis daar wel gezellig maar De Kuip is.gewoon mooier Stukken mooier uiteraard, ieuw Breda..d:-( |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Breda minder gezeik als Rotterdam met stappen ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Daar ben ik ook wel eens wakker geworden!!
Was een mooie tijd! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Man die tijd ben ik wel voorbij, ik kwam vroeger in de graanbeurs.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 02:03 schreef RenatoBos het volgende:[..] Man die tijd ben ik wel voorbij, ik kwam vroeger in de graanbeurs.. Ik ga nu ook bijna nooit meer Alleen in Februari nog 1 week hosse vind ik goed |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 02:07 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Ik ga nu ook bijna nooit meer Alleen in Februari nog 1 week hosse vind ik goed Ontopic: dat is toch niet in februari suikerfeest..? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Carnaval!!! Hosse, bier zuipe en kut roepen wat wilde nog meer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2012 door RedDevil1990 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Stoere brabotaal gozerT.. d:-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kan je niet menen toch RedDevil... Bavaria!
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Oh? Hij is Marokkaan, en zal dus volgend jaar ook wel weer pikken?
Manmanman, had ik niet verwacht Renato ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 09:54 schreef Bosifyable het volgende:[..] Oh? Hij is Marokkaan, en zal dus volgend jaar ook wel weer pikken? Manmanman, had ik niet verwacht Renato ;) De messen alweer vroeg geslepen? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ik pik ook in de vroege uurtjes.
Edit: piek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2012 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Geeft aan binnenkort met van Geel te praten. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: dat weet ik al jaren, als hij maar een goeie trainer heeft ik ken hem heel lang |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: is er dan belangstelling voor hem, je leest toch niks over hem en hij wilt ooit bij zijn oude club stoppen dus ? ik ken hem toch |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
ook al? welke wedstrijd gaan jullie samen naar toe? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 18:36 schreef bode het volgende:[..] is er dan belangstelling voor hem, je leest toch niks over hem en hij wilt ooit bij zijn oude club stoppen dus ? ik ken hem toch |
|
|
|