BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Stoelbenummering op termijn in het gehele stadion..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 15 maart 2012 - 21:54   quote  deeplink  
de-kuip.jpg
Seizoenskaarthouders kunnen één dezer dagen een brief op de mat verwachten, waarin de voorwaarden voor een verlenging van de seizoenskaart staan en de mogelijkheid om de seizoenskaart te verlengen. Lunatic News beschikt echter al over de brief en er valt slecht nieuws te melden voor seizoenskaarthouders van de vakken E, EE, J en JJ. De stoelen in deze vakken worden genummerd en Feyenoord sommeert haar supporters hiermee dat ze op hun stoelnummer dienen plaats te nemen.

Een verontwaardigde supporters heeft inmiddels al contact opgenomen met Service & Tickets. Feyenoord geeft aan dat de stoelnummering plaats moet vinden, vanwege Europese wetgeving. Daarnaast melden ze dat vanaf 2013-2014 het gehele stadion genummerd dient te worden. De stoelbenummering wordt in fases uitgevoerd.

Klik hier om de brief te bekijken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 maart 2012 door Leon FR1908 --
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 15 maart 2012 - 22:11   quote  deeplink  
Kansloze actie vanuit Feyenoord. Onbegrijpelijk.
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - vrijdag 16 maart 2012 - 07:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2012 - 22:11 schreef Bosifyable het volgende:
Kansloze actie vanuit Feyenoord. Onbegrijpelijk.
Maar wat doe je er tegen?

Zie een citaat uit: http://www.fr-fanatic.com/42465-stoelnummering-op-zuidzijde/

"Op de opmerking van deze supporter dat hij er niet eens mee was, kreeg hij het typerende en klantvriendelijke antwoord: Maar meneer, het makkelijkste is dat als u het er niet mee eens bent, vanaf morgen uw seizoenkaart kan opzeggen via dezelfde link als waarmee u kunt verlengen."

Als je een beetje pech hebt zit je een half seizoen in de stromemde regen.

Toch wel typerend dat ze eerst met de zuidzijde beginnen, een bestuur met een beetje ballen begint aan de noordzijde.
Durf te wedden dat die zijde nooit genummerde stoelen gaat krijgen.

Aan de zuidzijde zijn de stewards stoer genoeg om de trappen vrij te krijgen van publiek, heb ik ze aan de noordzijde nooit zien doen( de helden)
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 16 maart 2012 - 08:59   quote  deeplink  
Dat is het juist, je doet er niets tegen. Accepteren, kaartje kopen en zitten.

Maar waar is de sfeer dan? De typische Feyenoord beleving, waarvoor mensen juist naar het stadion komen? Ik zie het probleem niet, hoeveel incidenten hebben daadwerkelijk plaatsgevonden de afgelopen jaren? Vanwaar de restrictie?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 maart 2012 door Bosifyable --
Marsco
 Marsco - vrijdag 16 maart 2012 - 09:24   quote  deeplink  
Schijnt iets te maken te hebben met Europese regelgeving he, zoals staat vermeld in de brief. Ik snap het niet helemaal. Waar houdt die EU zich tegenwoordig mee bezig, behalve Rutte op z'n vingers tikken over een website en regeltjes over stoelnummers.

Geluiden van collectief negeren werkt ben ik bang ook niet. Als je met een groepje van 3 bent of wat en je gaat ergens zitten waar je niet 'hoort' te zitten zal het als het druk is een aantal wel goed uitkomen om hun plaats op te eisen. Je krijgt er zeker gezeik van...

Bijkomend nadeel, het wordt ook lastiger om iemand eens keer mee te nemen. Want die zit dan in theorie heel ergens anders dan waar jij zit met je Seizoenkaart.

Erg jammer dit... Maar idd, we zullen er weinig aan kunnen doen ben ik bang.
tomson
 tomson - vrijdag 16 maart 2012 - 09:35   quote  deeplink  
Stelletje dwazen dij de e.u.,laat ze zich lekker gaan bezighouden met
hoe krom een banaan moet wezen.Of het minimum aantal kleuren in een toverbal.
Stelletje uitvreters daar in Brussel,het duuste circus dat Europa ooit gekend heeft.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 16 maart 2012 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 maart 2012 - 09:35 schreef tomson het volgende:
Stelletje dwazen dij de e.u.,laat ze zich lekker gaan bezighouden met
hoe krom een banaan moet wezen.Of het minimum aantal kleuren in een toverbal.
Stelletje uitvreters daar in Brussel,het duuste circus dat Europa ooit gekend heeft.
Eigenwijs volk zijn wij,we gaan toch lekker zitten waar we zitten willen op de eerste ring..
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - vrijdag 16 maart 2012 - 10:27   quote  deeplink  
Nummer die stoeltjes maar lekker hoor.
Denk niet dat iemand zich eraan gaat houden.
Voldaan aan de Europese wetgeving, handhaven niet mogelijk, gewoon gaan zitten waar je wil, iedereen tevreden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 maart 2012 door vakkieQkeleku --
bode
 bode - vrijdag 16 maart 2012 - 11:43   quote  deeplink  
Daar ben ik 100% mee eens, op het betaal bewijs staat dan het rij en zit nummer en daar moet men zich aan houden. Ik heb het vaak mee gemaakt in vak E dat ik weg moest van
mensen die een jaar kaart hebben en die zeiden dat ze daar het hele jaar zitten zonder dat het genummerd is.
Balharius
 Balharius - vrijdag 16 maart 2012 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 maart 2012 - 11:43 schreef bode het volgende:
Daar ben ik 100% mee eens, op het betaal bewijs staat dan het rij en zit nummer en daar moet men zich aan houden. Ik heb het vaak mee gemaakt in vak E dat ik weg moest van
mensen die een jaar kaart hebben en die zeiden dat ze daar het hele jaar zitten zonder dat het genummerd is.
Das toch terecht???

In mijn huis moet je ook niet in mijn stoel gaan zitten, vind ik ook niet zo fijn zeker niet als je maar 1 a 2x per jaar in bij mij thuis komt.

Maar welke europese wetgeving gaat het om, ik zal vast verkeerde zoektermen e.d. gebruiken maar ik vind geen enkele wet die dit verplicht.
MMM
 MMM - vrijdag 16 maart 2012 - 14:20   quote  deeplink  
Oprotten met die onzin.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 maart 2012 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 maart 2012 - 14:20 schreef MMM het volgende:
Oprotten met die onzin.
Helemaal eens, ik sta waar ik wil, al ruim 20 jaar in de Kuip.
tomson
 tomson - vrijdag 16 maart 2012 - 14:23   quote  deeplink  
Al die kutstoelen er weer uitslopen,en weer ouwerwets met z'n allen staan!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 maart 2012 - 14:24   quote  deeplink  
Stoelnummering en meer aanverwante aanvullende maatregelen. Alsof wij Feyenoorders nog niet genoeg maatregelen te voortduren krijgen, de belofte dat dit minder gaat worden hebben de mensen van de genummerde plaatsen op de groene sector de laatste wedstrijden kunnen ondervinden. Een drugshond, 1:1 fouillering en ID-controle. Allemaal maatregelen bedoeld om problemen tegen te gaan, maar uit de historie blijkt dat meer maatregelen zelden leiden tot het wegblijven van problemen. Helaas. En zo ook nu, echter deze nieuwe set maatregelen brengt de unieke sfeer van De Kuip in gevaar. Genummerde stoelen, het uit elkaar trekken van vriendengroepen, de betutteling, het einde van het machtige Legioen. Gestopt in een hokje, met een nummer.
Reeds jaren en jaren is dit de droom van de beleidsbepalers bij Feyenoord. Jorien van den Herik sprak ooit; Deze club verdient betere supporters. Het was Chris Woerts die zei; Wij willen hetzelfde publiek als AZ en Heerenveen heeft. Het zijn deze recente beleidsbepalers die via een auditrapport dat van aantoonbare onjuistheden de boodschap; Wij willen een fundamenteel ander publiek aantrekken bovenal en vooral niet tegenspreken. Bizar, want het is juist het unieke Feyenoord-publiek dat zo geprezen wordt door alle voetballers en elke directeur van elke willekeurige andere club in Nederland en zelfs Europa.
Wellicht vind u stoelnummering fijn, heeft het ook zijn voordelen, maar is er iemand die problemen heeft met zoals het nu gaat? Heeft niet iedereen momenteel al zijn eigen plek? Waar zijn deze maatregelen voor nodig? Wie kan het laatste incident binnen in het stadion voor de geest halen? Waarom? Feyenoord. Waarom gaan jullie akkoord met het slopen van het hart van je eigen club? Waarom is er geen weerwoord, maar bovenal; waarom doen jullie die klakkeloos, zonder tegenstrubbeling. Gaan we over drie jaar in de fanshop posters zien van een zitvak? Met de tekst: Hier rust Vak S, voorheen het mooiste vak van Nederland.
Zijn er supporters van Feyenoord die een hekel hebben aan de sfeer in de Kuip. Die de meest recente klassieker van ellende naar huis zijn gegaan? Zijn er zakenmensen die zich de hele wedstrijd hebben geërgerd aan de atmosfeer in het stadion? Gaarne meld u dan en leg ons uit. Waarom moet de unieke Feyenoord sfeer zo nodig aangepast worden? Waarom? Indien u zich niet kan melden omdat u het ook raar vind, vragen wij een ieder teken deze petitie voor het behouden van de unieke Kuipsfeer. Er is geen reden om maatregelen te treffen, maak het kenbaar dat dit kant nog wal raakt! In het belang van de toekomst van Feyenoord.
(Bron: frfc1908.nl )
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 maart 2012 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 maart 2012 - 14:23 schreef tomson het volgende:
Al die kutstoelen er weer uitslopen,en weer ouwerwets met z'n allen staan!
Mooie tijden waren dat...
bode
 bode - vrijdag 16 maart 2012 - 15:06   quote  deeplink  
Balharius: jij hebt zeker een koop of huur huis dat staat op jou naam
maar op de jaar en gewone kaarten staan geen nummers op waar men moet zitten daarom mag iedereen die eerst komt kijken waar hij gaat zitten, daar komt nu gelukkig verandering in daar benik zeer blij om geen gedonder meer
Zw' 28
 Zw' 28 - vrijdag 16 maart 2012 - 15:09   quote  deeplink  
moet vanwege de brandveiligheid.. je moet exact op kunnen geven hoeveel mensen er binnen zitten en waar.. en de trappen moeten vrij gehouden worden..

sfeer is niet afhankelijk waar je zit of staat.. tis wat je ermee doet ;)
tomson
 tomson - vrijdag 16 maart 2012 - 15:10   quote  deeplink  
@ bode:Heb ik nou nooit gedonder over. Kan me er ook helemaal niks bij voorstellen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 maart 2012 door tomson --
bode
 bode - vrijdag 16 maart 2012 - 15:42   quote  deeplink  
tomson: ik wel, eindelijk afgelopen om vrij te gaan zitten
nergens volgens mij is dat zo geloof ik
bode
 bode - vrijdag 16 maart 2012 - 15:44   quote  deeplink  
RenatoBos: ik ben wel met je eens maar als ik ergens zit hoef ik toch niet
weg te gaan voor anderen
tomson
 tomson - vrijdag 16 maart 2012 - 16:04   quote  deeplink  
Hier zullen.de meningen wel blijven verschillen.
Marsco
 Marsco - vrijdag 16 maart 2012 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 maart 2012 - 14:10 schreef Balharius het volgende:

[..]

Das toch terecht???

In mijn huis moet je ook niet in mijn stoel gaan zitten, vind ik ook niet zo fijn zeker niet als je maar 1 a 2x per jaar in bij mij thuis komt.

Maar welke europese wetgeving gaat het om, ik zal vast verkeerde zoektermen e.d. gebruiken maar ik vind geen enkele wet die dit verplicht.
Wat een onzin vergelijking. Alsof je een stoeltje in de kuip kan vergelijken met je woonkamer. Dus jij vertelt iemand ook dat tie moet opstaan van de achterste bank in bus 7, want jij zit daar elke dag weer op weg naar huis om 17:15?

Als de stoelen niet genummerd zijn, heeft iedereen met een kaartje evenveel recht op die stoel. Ga je ergens anders zitten, als je 'eigen' plekje bezet is. Lekker belangrijk.
Marsco
 Marsco - vrijdag 16 maart 2012 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 maart 2012 - 15:09 schreef Zw' 28 het volgende:
moet vanwege de brandveiligheid.. je moet exact op kunnen geven hoeveel mensen er binnen zitten en waar.. en de trappen moeten vrij gehouden worden..

sfeer is niet afhankelijk waar je zit of staat.. tis wat je ermee doet ;)
Daar heb je geen genummerde stoelnummers voor nodig hoor. Zonder nummers weet je ook precies hoeveel mensen er zich in een vak (of sectie) bevinden.
Ook voor het vrijhouden van de trappen heb je geen genummerde stoelen nodig. Als de regel is, iedereen moet zitten... moet iedereen zitten. Genummerde stoelen of niet.
tomson
 tomson - vrijdag 16 maart 2012 - 16:55   quote  deeplink  
Straks zul je het zien...weer een berg geld over de balk voor een gammel proefballonnetje. Wordt gewoon een flop.
zoe.m
 zoe.m - vrijdag 16 maart 2012 - 17:24   quote  deeplink  
hoe moet dat als je een keer los kaartje koop voor je kind ??????? kan dan niet bij je zitten
tomson
 tomson - vrijdag 16 maart 2012 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 maart 2012 - 17:24 schreef zoe.m het volgende:
hoe moet dat als je een keer los kaartje koop voor je kind ??????? kan dan niet bij je zitten
Belachelijk he? Hoe jaag je de fans het stadion uit....
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 17 maart 2012 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 maart 2012 - 15:44 schreef bode het volgende:
RenatoBos: ik ben wel met je eens maar als ik ergens zit hoef ik toch niet
weg te gaan voor anderen
Zitten???? Nooit!!! Ik sta voor mijn club!!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 17 maart 2012 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
ZZZZOOOOEEEEMMMMMMM..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 17 maart 2012 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Je hebt gelijk, gaat nergens over..
Bokito
 Bokito - zaterdag 17 maart 2012 - 12:56   quote  deeplink  
Ik denk er nu serieus over om geen seizoenkaart meer te nemen. Nu heb ik de keuze, om, als er een paar vervelia's vlak bij me zitten om van plaats te veranderen.( Is al een paar keer voorgekomen, ben langzaam een aantal meters opgeschoven de laatste jaren) Bovendien heb ik al jaren een band met een aantal mensen op de tribune, die niet tot mijn persoonlijke vriendenkring horen, maar wel altijd in de buurt zitten. Verder is het mogelijk dat ik op een totaal andere plaats in vak E kom te zitten als waar ik nu zit, want Feyenoord staat niet echt bekend om hun luisterend oor voor de supporters. Hier baal ik allemaal stevig van, mede ook van de criminalisering van mijzelf als supporter.
KKL
 KKL - donderdag 22 maart 2012 - 10:55   quote  deeplink  
De stoelnummering, uitvloeisel van een slap inconsequent lafhartig beleid waarmee alle supporters straks geconfronteerd gaan worden.
Deze stoelnummering die geen enkele voordelen heeft (we hopen niet dat mensen zo naïef zijn om te denken dat je straks niet meer gefouilleerd gaat worden bij Feyenoord Snavels of een finale???) krijgen we weer ouderwets door de strot geduwd.
Die stoelnummering druist dan weer volledig in tegen de clubcultuur van Feyenoord. Hoe we daarbij komen?
Het clublied zegt het al:

Zoek een plaatsje in de zon.

Anders had er wel gestaan: Feyenoord wijst voor u een plaatsje aan. Of niet dan? Jatoch!
tomson
 tomson - donderdag 22 maart 2012 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2012 - 10:55 schreef KKL het volgende:

Zoek een plaatsje in de zon.

Anders had er wel gestaan: Feyenoord wijst voor u een plaatsje aan. Of niet dan? Jatoch!
Eens
KKL
 KKL - donderdag 22 maart 2012 - 11:54   quote  deeplink  
Gezien het grote aantal posts in deze topic, hebben de meesten hier totaal geen interesse of mening over de handelswijze van onze bestuurders.

Thuis blijven is vast en zeker ook leuk?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 maart 2012 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2012 - 11:54 schreef KKL het volgende:
Gezien het grote aantal posts in deze topic, hebben de meesten hier totaal geen interesse of mening over de handelswijze van onze bestuurders.

Ik zit nooit ik sta op de trap en heb er dus geen last van..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 22 maart 2012 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2012 - 11:54 schreef KKL het volgende:

Voor zover ik weet zijn deze regels een uitvloeisel van Europese wetgeving. Ik had niet het idee dat Feyenoord hier nou veel over te zeggen had, correct me if i'm wrong.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 22 maart 2012 - 18:45   quote  deeplink  
Las in de reacties bij FRFC1908 dat er bij NAC geen wijzigingen doorgevoerd zullen worden, ondanks de Europese wetgeving? Heeft volgens mij meer te maken met invloeden vanuit de gemeente.
tomson
 tomson - donderdag 22 maart 2012 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2012 - 16:44 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik zit nooit ik sta op de trap en heb er dus geen last van..
Doe je dat thuis ook?
Alexi
 Alexi - donderdag 22 maart 2012 - 19:16   quote  deeplink  
Ronduit BELACHELIJK!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 22 maart 2012 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 maart 2012 - 10:27 schreef vakkieQkeleku het volgende:
Nummer die stoeltjes maar lekker hoor.
Denk niet dat iemand zich eraan gaat houden.
Voldaan aan de Europese wetgeving, handhaven niet mogelijk, gewoon gaan zitten waar je wil, iedereen tevreden.
Eens
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 maart 2012 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2012 - 17:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Voor zover ik weet zijn deze regels een uitvloeisel van Europese wetgeving. Ik had niet het idee dat Feyenoord hier nou veel over te zeggen had, correct me if i'm wrong.
Alle ellende is een uitvloeisel van de europese wetgeving...
Zonder dat graf europa hadden we alles...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 maart 2012 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2012 - 18:50 schreef tomson het volgende:

[..]

Doe je dat thuis ook?
Ronduit BELACHELIJK!
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 23 maart 2012 - 08:32   quote  deeplink  
ik als kennert zijnde heb een brilliant idee! als iedereen zijn vak letter(s) achterop zijn shirt of jas laat drukken, en erboven het stoelnummer, dan hoeven al die klote stoelen niet genummert te worden. overzichtelijk, en geweldig. precies zoals ik het bedacht had. zo kan iedereen zien waar wie zit. en als er een op de foute plek zit, kan hij gestenigt worden door de mensen achter hem, die door de zondaar weinig kunnen zien omdat ie voor ze staat. problem solved!! voor meer problemen die een oplossing nodig hebben kunt u me via pm verwittigen. ik zal dan mijn rug buigen over dit nieuwe probleem. geniet van het weer!! want in vlaardingert is het zomers!
Lamme Goedzak
 Lamme Goedzak - vrijdag 23 maart 2012 - 17:51   quote  deeplink  
Opzouten met die stoelnummering!! Ik sta al jaren, en dat wil ik graag zo houden.
Het hoort toch ook gewoon bij Feyenoord? Sommige mensen willen zitten, anderen willen staan, prima toch? Wat zou de volgende stap zijn? van die plastic tering klappers zoals in alkmaar? Of dat het zingen vanaf de tribunes geregisseerd gaat worden? Ik hoop echt dat er nog iets ondernomen kan worden tegen deze idioterie...
12
 12 - vrijdag 23 maart 2012 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 maart 2012 - 08:32 schreef FR-Han het volgende:
ik als kennert zijnde heb een brilliant idee! als iedereen zijn vak letter(s) achterop zijn shirt of jas laat drukken, en erboven het stoelnummer, dan hoeven al die klote stoelen niet genummert te worden. overzichtelijk, en geweldig. precies zoals ik het bedacht had. zo kan iedereen zien waar wie zit. en als er een op de foute plek zit, kan hij gestenigt worden door de mensen achter hem, die door de zondaar weinig kunnen zien omdat ie voor ze staat. problem solved!! voor meer problemen die een oplossing nodig hebben kunt u me via pm verwittigen. ik zal dan mijn rug buigen over dit nieuwe probleem. geniet van het weer!! want in vlaardingert is het zomers!
Goed idee. En als je dan een keer ergens anders wilt zitten eis je gewoon iemands jas of shirt op. ;-)
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 24 maart 2012 - 10:47   quote  deeplink  
het vervolg is getreepte pyama met nummer er op.
etenop
 etenop - donderdag 12 april 2012 - 22:27   quote  deeplink  
dan maar de stoeltjes eruit slopen geen nummer probleem opgelost
etenop
 etenop - donderdag 12 april 2012 - 22:29   quote  deeplink  
kom al van af 1980 in de kuip en nu dit heeft het nog wel zin kan wel janken.
tomson
 tomson - donderdag 12 april 2012 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2012 - 22:27 schreef etenop het volgende:
dan maar de stoeltjes eruit slopen geen nummer probleem opgelost
+1
bode
 bode - donderdag 12 april 2012 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2012 - 22:29 schreef etenop het volgende:
kom al van af 1980 in de kuip en nu dit heeft het nog wel zin kan wel janken.
jankend genummerd zitten is ook wel leuk
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 13 april 2012 - 10:07   quote  deeplink  
Dubbel posten ook, maar toch zie ik er het nut niet van in.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Stoelbenummering op termijn in het gehele stadion..

0.0073800