|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
AZ treft Valencia in kwartfinale Europa League (Officiële AZ Clubsite)
|
|
|
Thomas
|
|
|
ALKMAAR- AZ staat in de kwartfinale van de Europa League tegenover het Spaanse Valencia. Dat heeft de loting van vrijdag in het Zwitserse Nyon uitgewezen. AZ speelt op donderdag 29 maart eerst een thuiswedstrijd. Op donderdag 5 april volgt de return in Valencia.
De Spanjaarden schakelden in de achtste finale PSV uit. |
|
|
|
|
mitchell88
|
|
|
Hoop intersse hier op de dag van de tog wel belangrijke wedstrijd.......in mij ogen dan he!
Feyenoord rotterdam!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 maart 2012 door mitchell88 -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Gefeliciteerd AZ... grote klasse Respect... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
Netjes hoor AZ!Gefeliciteerd!
Come On Feyenoord! |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Netjes. Ik had er vooraf al een goed gevoel bij. AZ is thuis ijzersterk en Valencia liet na PSV behoorlijk steken vallen. Verloren afgelopen weekend en de week daarvoor zelfs thuis tegen 9 man. Hopelijk kan AZ dit prima resultaat een vervolg geven in Spanje. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 - 00:19 schreef PSVMocro het volgende:Netjes. Ik had er vooraf al een goed gevoel bij. AZ is thuis ijzersterk en Valencia liet na PSV behoorlijk steken vallen. Verloren afgelopen weekend en de week daarvoor zelfs thuis tegen 9 man. Hopelijk kan AZ dit prima resultaat een vervolg geven in Spanje. +1, denk echter niet dat ze dit gaan redden. Valencia is daar veel te sterk voor..helaas.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Hoeveel is het geworden?:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe..Hoogvliet hè.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ghehehe
Verloren in de laatste minuut heb ik gehoord.....
Zonde! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan is dat wel heel zonde ja..d:-) |
|
|