|
|
TheMenace
|
|
|
Nu zie jij eindelijk wat voor knjbers het zijn.Het zijn volgens mij allemaal 020tigers.Je moet helemaal de wedstrijden van het knjb nerderlandse elftal weigeren in de kuip.Laat die oranje neuzen maar lekker in de bijlmer spelen....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 maart 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maak je niet druk joh. Allemaal fans. Neppubliek! Haken af als het slecht gaat.
De echte liefhebber/supporter/voetballer kiest De Kuip! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Bang voor een spatje regen. Ik neem lui die op oranje klompen lopen met een bos wortels op hun kop uberhaubt niet serieus |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 - 17:18 schreef FR-Henk het volgende:Maak je niet druk joh. Allemaal fans. Neppubliek! Haken af als het slecht gaat. De echte liefhebber/supporter/voetballer kiest De Kuip! bij ons in Rotterdam zijn nu eenmaal niet zo gek veel carnaval vierders te vinden . . |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 - 17:48 schreef sevillana het volgende:[..] bij ons in Rotterdam zijn nu eenmaal niet zo gek veel carnaval vierders te vinden . . Eensrt |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik vind het sowieso erg vreemd, dat veruit de meeste interlands in Nederland óf in de Kuip, óf in de ArenA gespeeld worden. We hebben nog veel meer prachtige stadions in Nederland. Wat dacht je van de Galgewaard? De Grolsch Veste? Het Philips stadion. Of het AZ stadion? En er zijn er uiteraard meer. Ik ben van mening, dat de KNVB (er hebben echt weinig Amsterdammers zitting in het bestuur ;-)) aan het begin van een nieuw seizoen tot een eerlijk verdeling moet overgaan. En verder kan Oranje me nou niet echt boeien! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 - 17:59 schreef Pietje het volgende:Ik vind het sowieso erg vreemd, dat veruit de meeste interlands in Nederland óf in de Kuip, óf in de ArenA gespeeld worden. We hebben nog veel meer prachtige stadions in Nederland. Wat dacht je van de Galgewaard? De Grolsch Veste? Het Philips stadion. Of het AZ stadion? En er zijn er uiteraard meer. Ik ben van mening, dat de KNVB (er hebben echt weinig Amsterdammers zitting in het bestuur ;-)) aan het begin van een nieuw seizoen tot een eerlijk verdeling moet overgaan. En verder kan Oranje me nou niet echt boeien! Mij boeit het nerderlands elftal sowieso niet!Ik ben voor duitsland die mannshaft!
Winnaar ek 2012
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 maart 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 - 18:15 schreef TheMenace het volgende:[..] Mij boeit het nerderlands elftal sowieso niet!Ik ben voor duitsland die mannshaft! Winnaar ek 2012 Ik sluit het zeker niet uit ;-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Heeft ook met bereikbaarheid te maken... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 - 18:15 schreef TheMenace het volgende:[..] Mij boeit het nerderlands elftal sowieso niet!Ik ben voor duitsland die mannshaft! Winnaar ek 2012 jou nemen we toch niet serieus . . |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: Wel als ik mijn mijn mooie nieuwe duitse groene mannshaft uit shirt rondloopt!haha
Ps:En jouw neem ik al helemaal niet haha
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: lijkt me ook wel zo verstandig |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 - 19:58 schreef TheMenace het volgende:[..] Wel als ik mijn mijn mooie nieuwe duitse groene mannshaft uit shirt rondloopt!haha Ps:En jouw neem ik al helemaal niet haha Met een mooie rode aanvoerdersband en hoge zwarte laarzen zeker |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: Jij bent zeker fan van pirates of the caribean?P: |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 - 17:59 schreef Pietje het volgende:Ik vind het sowieso erg vreemd, dat veruit de meeste interlands in Nederland óf in de Kuip, óf in de ArenA gespeeld worden. We hebben nog veel meer prachtige stadions in Nederland. Wat dacht je van de Galgewaard? De Grolsch Veste? Het Philips stadion. Of het AZ stadion? En er zijn er uiteraard meer. Ik ben van mening, dat de KNVB (er hebben echt weinig Amsterdammers zitting in het bestuur ;-)) aan het begin van een nieuw seizoen tot een eerlijk verdeling moet overgaan. En verder kan Oranje me nou niet echt boeien! Ben het niet met je eens Piet, er is maar 1 prachtig stadion en dat is de Kuip. Verders boeit Oranje me ook niet.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Beter zeg je Saugnapf, dat begrijpt ie.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ben het ook eensrt gast... |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Geld gaat weer boven voetbalsfeer |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Het beste veld, de beste akoestiek, de meeste sfeer, mooiste en beste publiek.......... |
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Zo lang van Praag en zijn 020-vriendjes de macht hebben zal dat achterlijke dorp aan de Amstel altijd de voorkeur krijgen.Maar het Nederlands elftal interesseert me al zo helemaal niet, Deutschland über alles, anders heb ik hier in het dorp geen leven meer. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 - 19:36 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:Zo lang van Praag en zijn 020-vriendjes de macht hebben zal dat achterlijke dorp aan de Amstel altijd de voorkeur krijgen.Maar het Nederlands elftal interesseert me al zo helemaal niet, Deutschland über alles, anders heb ik hier in het dorp geen leven meer. Kijk dat zijn de echte Feyenoorders zoals het hoort!Zo zouden er meer moeten zijn!
Feyenoord en Duitsland Forever! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: je vergeet er bij te zeggen dat Feyenoord ook de GROOTSTE club is! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Hieruit blijkt maar weer dat er snel een nieuw stadion moet komen met de charmes van de oude kuip...... Ook wij moeten helaas met de tijd mee, is het niet voor ons dan toch zeker voor Feyenoord. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 - 00:16 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ben het niet met je eens Piet, er is maar 1 prachtig stadion en dat is de Kuip. Verders boeit Oranje me ook niet.. 1 prachtig oud en versleten stadion bedoel je! Ook wij moeten vooruit, dan kan je niet niet in de 'ouwe' sloot blijven hangen helaas. Hoe gezellig het ook in de kuip is!!!! Ook de kuip heeft een datum dat het tijd is om afscheid te nemen |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
KNJB???? ja tuurlijk bij de KNVB zijn ze allemaal voor Ajax..word toch is volwassen man..ken mij dat Nederlands elftal nou verpleuren.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 09:31 schreef De Spot het volgende:KNJB???? ja tuurlijk bij de KNVB zijn ze allemaal voor Ajax..word toch is volwassen man..ken mij dat Nederlands elftal nou verpleuren.. Dat zijn supporters die met een rooie lap voor hun kop lopen |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote: Ach..ik word altijd zo moe van dat gelul dat de KNVB meer Ajax is dan een andere club...slaat helemaal nergens op ...de media die hebben wel een voorkeur...maar goed Hilversum zit dicht bij Amsterdam he.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 09:39 schreef De Spot het volgende:[..] Ach..ik word altijd zo moe van dat gelul dat de KNVB meer Ajax is dan een andere club...slaat helemaal nergens op ...de media die hebben wel een voorkeur...maar goed Hilversum zit dicht bij Amsterdam he.. Het is toch gewoon een logische redenering: -Meer toeschouwers -Logistiek veel beter -Betere middelen voor de sponsoren En daar draait het helaas allemaal om, dat het veld minder is en dat het minder gezellig is daar wordt niet naar gekeken. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 09:27 schreef lijdensweg het volgende:[..] 1 prachtig oud en versleten stadion bedoel je! Ook wij moeten vooruit, dan kan je niet niet in de 'ouwe' sloot blijven hangen helaas. Hoe gezellig het ook in de kuip is!!!! Ook de kuip heeft een datum dat het tijd is om afscheid te nemen Ik bedoelde het mooiste stadion van Nederland. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 09:39 schreef De Spot het volgende:[..] Ach..ik word altijd zo moe van dat gelul dat de KNVB meer Ajax is dan een andere club...slaat helemaal nergens op ...de media die hebben wel een voorkeur...maar goed Hilversum zit dicht bij Amsterdam he.. vergeet studio 020 niet zondagavond.. |
|
|
|