|
|
Subaru
|
|
|
wat een hersenloze supporters daar in den haag de hele wedstrijd lang al diep en diep triest |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
En nog maar een extra boete voor ADO!! Whahahaha die supporters maken de club echt ten schande!! Whahahahaha |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Wat wordt er allemaal gegooid? |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
wat zijn die gasten diep en diep triest |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
quote: ik denk dat er alles gegooid word wat je maar kan gooien en dan ook geen kleine dingen |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Het zal een zwaar of hard voorwerp zijn geweest, want Lukoki had aardig wat last van zijn schouder!! Whahahaha volgens mij nu ook een telefoon! WHahahahahahaha |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 14:21 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Het zal een zwaar of hard voorwerp zijn geweest, want Lukoki had aardig wat last van zijn schouder!! Whahahaha volgens mij nu ook een telefoon! WHahahahahahaha Whahaha |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
In ieders geval weer 6 punten voor mijn SportPooler.nl :) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wij hebben 1 Wesley, zij hebben een tribune vol? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Bam! Gewonnen! Hadden we zeer zeker nodig. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hahaha, opmerking van de dag ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahahahaha geweldige reactie!! Deze blijft hangen hoor! Whahahahahaha |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Dacht te zien dat Nijhuis hem aanpakte van Toby en hem in zijn zak stak! Vandaar dat ik het aanhaalde. Kan er lichtelijk naastzitten hoor! Whahahahaha |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
En toen stonden we eerste.. Nu hopen dat AZ punten laat liggen :) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 14:24 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Dacht te zien dat Nijhuis hem aanpakte van Toby en hem in zijn zak stak! Vandaar dat ik het aanhaalde. Kan er lichtelijk naastzitten hoor! Whahahahaha Gratis mobieltje :-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 14:24 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Dacht te zien dat Nijhuis hem aanpakte van Toby en hem in zijn zak stak! Vandaar dat ik het aanhaalde. Kan er lichtelijk naastzitten hoor! Whahahahaha Ik zag niet precies wat het was, maar het zal wel.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Jammer had liever gehad dat CE er niet bij was... |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Mijn wekker niet voor niks gezet! redelijke pot(vooral de tweede helft). ook positief om te zien dat Janssen steeds beter begint te voetballen! ook mooi om te zien dat spelers als van Rhijn, Lukoki zich moeiteloos staande houden! en Jan Vertonghen wordt zo langzamerhand toch wel een held hoor! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 14:11 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Maar je beweert nu toch dat Enoh er wss in komt tegen PSV? Dan zou ik niet weten waar, aangezien Anita gewoon op zijn plek speelt. Lodeiro zou moeten spelen ipv Janssen.. Lodeiro ,lachertje. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Is toch de man van de wedstrijd vandaag.... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 14:26 schreef AFCAMylife het volgende:Mijn wekker niet voor niks gezet! redelijke pot(vooral de tweede helft). ook positief om te zien dat Janssen steeds beter begint te voetballen! ook mooi om te zien dat spelers als van Rhijn, Lukoki zich moeiteloos staande houden! en Jan Vertonghen wordt zo langzamerhand toch wel een held hoor! Wekker???? Pff kom je altijd zo laat uit bed??? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dát wel.. Maar hij hoort er wekelijks te staan, en dat is bijna niet gebeurt. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote: Haha nee! vannacht laat gemaakt;p |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 14:27 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Dát wel.. Maar hij hoort er wekelijks te staan, en dat is bijna niet gebeurt. Lul niet zo slap man.Theo is gewoon goede voetballer. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahaha....wilde wat zeggen,doe het toch maar niet |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Terug naar de werkelijkheid. Het probleem met het bespelen van PSV zal zijn om zwel Toivonen als Wijnaldum af te stoppen. Beide hebben veel loopvermogen, zijn groot, sterk en zijn erg doelgericht. Het risico bestaat dat het middenveld van Ajax overlopen wordt als je met vlieggewicht Anita, non verdediger Eriksen en de Jong dat gaat bespelen. Daar verander de aan- of afwezigheid van JAnssen niets aan.
Ik zal maar weer eens vloeken in de kerk, maar misschien Vertonghen als CVM en Ooijer erbij centraal achterin. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Ok hahaha was het gezellig??? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Wie A zegt moet ook B zeggen.Wat wilde je zeggen... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahaha....verkeerde topic |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
nou, gelukkig hebben we gewonnen, het begin van de 2de helft was geconcentreerd en goed. gelukkig 2 goals! maar er lag wel ruimte om er meer te maken, theo janssen speelde eindelijk goed, het enige wat jammer is dat je op 2-0 voor op domme gele kaart pakt, nergens voor nodig en weer een speler er niet bij!
maargoed, hopelijk kunnen we tegen psv potten breken!!! nu lekker achterover na de rest kijken, is ook wel een keer lekker. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 14:31 schreef Eide het volgende:Terug naar de werkelijkheid. Het probleem met het bespelen van PSV zal zijn om zwel Toivonen als Wijnaldum af te stoppen. Beide hebben veel loopvermogen, zijn groot, sterk en zijn erg doelgericht. Het risico bestaat dat het middenveld van Ajax overlopen wordt als je met vlieggewicht Anita, non verdediger Eriksen en de Jong dat gaat bespelen. Daar verander de aan- of afwezigheid van JAnssen niets aan. Ik zal maar weer eens vloeken in de kerk, maar misschien Vertonghen als CVM en Ooijer erbij centraal achterin. misshien is het dat niet zo verkeerd om enoh erbij te zetten dat zei ik vorige week ook al, vond ado trouwens wel een paar keer gevaarlijk doorkomen, iets wat psv afstraft! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 14:16 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Dan speel je weer met de punt naar voren eigenlijk. Plus dat Enoh geen 'opbouwer' is. Gewoon een middenveld van Lodeiro, Eriksen en Anita. Is en mogelijkheid....of de Jong voor Janssen en dan Bully in de spits.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 14:27 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Dát wel.. Maar hij hoort er wekelijks te staan, en dat is bijna niet gebeurt. Het gaat om nu...Vertonghen was ook niet te best voor de winterstop....zo kan je wel door blijven gaan... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 14:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het gaat om nu...Vertonghen was ook niet te best voor de winterstop....zo kan je wel door blijven gaan... Idd Jack helemaal gelijk slappe gelul steeds. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Idd Guyt het is zoals het is...Janssen gaat steeds beter draaien....kijk eens naar Sulejmani heeft toch jaren geduurd....en nog is hij niet zo goed als toen bij Heerenveen....geef Janssen het voordeel van de twijfel...steunt hem en hij gaat beter voetballen...anders gaat het bij een speler tussen de oren zitten zoals bij Ebecilio....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 maart 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
zit psv te kijken, maar wat een vreselijk karakter heeft die toivonen toch, natuurlijk was het hands van djuricic, maar zoals die weer naar die scheids gaat, bah! voetballend is het een goede speler, daar is alles mee gezegt, aanvoerder onwaardig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 maart 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 14:31 schreef Eide het volgende:Terug naar de werkelijkheid. Het probleem met het bespelen van PSV zal zijn om zwel Toivonen als Wijnaldum af te stoppen. Beide hebben veel loopvermogen, zijn groot, sterk en zijn erg doelgericht. Het risico bestaat dat het middenveld van Ajax overlopen wordt als je met vlieggewicht Anita, non verdediger Eriksen en de Jong dat gaat bespelen. Daar verander de aan- of afwezigheid van JAnssen niets aan. Ik zal maar weer eens vloeken in de kerk, maar misschien Vertonghen als CVM en Ooijer erbij centraal achterin. Niet heel gek bedacht alleen vrees ik dat Ooijer een gepasseerd station is. Komt veel te kort tegen al die bewegelijke spelers zal compleet overlopen worden vrees ik. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Yes!!! 3 Punten in dat kolere Den Haag. Schitterende pass van Theo en met dezelfde schoonheid afgemaakt. En natuurlijk de power van Super Jan!!!
Wil mijn ogen niet sluiten voor de aanhoudende eigenwijsheid van Frank.... Jaja sommigen zullen me wel een zeikerd vinden want we hebben (weer) gewonnen... Maar ik heb de eerste helft een hele hoop balbezit (gebrei) gezien tegen een tandenloze tegenstander!
Siem in de spits is 9 van de 10 keer een garantie van oeverloos gebrei zonder echte kansen!
Dus waarschijnlijk komt Frank weer een heel eind met zijn gouden pik nu Theo (onterecht) een gele kaart kreeg en dus is geschorst voor de wedstrijd tegen die club uit Eindhoven!!! Hierdoor zal hij min of meer gedwongen worden met Bulykin te spelen. En natuurlijk is Blind opbouwend sterker dan Koppers (nog) maar met een slimmere tegenstander, een die Vincento tegen Blind zou laten spelen... Hoe dan ook het is schijnbaar een makkelijke overwinning maar mij irriteert het enorm dat hij zo vast blijft houden aan een speelstijl die zo weinig kansen creëert. Straks tegen PSV zal blijken wie er gelijk heeft??? Ik hoop Frank ;-)
Hopelijk dan:
______________Bulykin______________
Özbiliz______________________Lukoki
_______________Siem________________
_____Eriksen___________Anita_______
Koppers___________________van Rhijn
___________Jan & Toby______________
_____________Vermeer_______________
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 maart 2012 door Stanley -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Of zie ik het verkeerd? Hebben we enorme dreiging gehad de eerste helft met doelrijpe kansen? En was ADO volstrekt kansloos en met 10 man geen kans meer gehad?
Maar ja who cares... Waarschijnlijk schakelen we tegen PSV een tandje bij en overwinnen we. En heb ik ongelijk en ben ik een azijnzeikerd. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 15:29 schreef Stanley het volgende:Yes!!! 3 Punten in dat kolere Den Haag. Schitterende pass van Theo en met dezelfde schoonheid afgemaakt. En natuurlijk de power van Super Jan!!! Wil mijn ogen niet sluiten voor de aanhoudende eigenwijsheid van Frank.... Jaja sommigen zullen me wel een zeikerd vinden want we hebben (weer) gewonnen... Maar ik heb de eerste helft een hele hoop balbezit (gebrei) gezien tegen een tandenloze tegenstander! Siem in de spits is 9 van de 10 keer een garantie van oeverloos gebrei zonder echte kansen! Dus waarschijnlijk komt Frank weer een heel eind met zijn gouden pik nu Theo (onterecht) een gele kaart kreeg en dus is geschorst voor de wedstrijd tegen die club uit Eindhoven!!! Hierdoor zal hij min of meer gedwongen worden met Bulykin te spelen. En natuurlijk is Blind opbouwend sterker dan Koppers (nog) maar met een slimmere tegenstander, een die Vincento tegen Blind zou laten spelen... Hoe dan ook het is schijnbaar een makkelijke overwinning maar mij irriteert het enorm dat hij zo vast blijft houden aan een speelstijl die zo weinig kansen creëert. Straks tegen PSV zal blijken wie er gelijk heeft??? Ik hoop Frank ;-) Hopelijk dan: ______________Bulykin______________ Özbiliz______________________Lukoki _______________Siem________________ _____Eriksen___________Anita_______ Koppers___________________van Rhijn ___________Jan & Toby______________ _____________Vermeer_______________ snap je niet helemaal, sowiezo vind ik die gele kaart terrecht en oliedom! ten 2de, lukoki viel goed in, maar heeft pas 5 invalbeurten gehad dus vind het wel erg snel om hem dat gelijk in de basis te zetten en met het middenveld wat jij opstelt tegen psv wordt je volledig overlopen! Liever enoh erbij voor wat power dan een eriksen die fysiek alles zal afleggen! juist het middenveld van psv moet afgestopt worden!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 maart 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 15:33 schreef Stanley het volgende:Of zie ik het verkeerd? Hebben we enorme dreiging gehad de eerste helft met doelrijpe kansen? En was ADO volstrekt kansloos en met 10 man geen kans meer gehad? Maar ja who cares... Waarschijnlijk schakelen we tegen PSV een tandje bij en overwinnen we. En heb ik ongelijk en ben ik een azijnzeikerd. ADO volstrekt kansloos? na de rode kaart tot de rust was ado beter en kreeg immers toch een megakans, daarbij was ajax wel beter in de 2de helft maar dat is verplicht tegen 10 man, en nog kwam ado af en toe zeer gevaarlijk door maar was de eindpass niet goed. psv straft dat wel af! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
psv 1-1, wordt weer leuk! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
hopelijk wordt het straks niet zo dat wij nu een voorsprong op de rest gaan weggegeven |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 15:34 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] snap je niet helemaal, sowiezo vind ik die gele kaart terrecht en oliedom! ten 2de, lukoki viel goed in, maar heeft pas 5 invalbeurten gehad dus vind het wel erg snel om hem dat gelijk in de basis te zetten en met het middenveld wat jij opstelt tegen psv wordt je volledig overlopen! Liever enoh erbij voor wat power dan een eriksen die fysiek alles zal afleggen! juist het middenveld van psv moet afgestopt worden! Natuurlijk ligt het gevaar bij PSV bij het wel of niet functioneren van Toivonen en Strootman en Martens en Lens en Matavz... Maar het lijkt me eveneens cruciaal om iemand op te stellen die eventuele kansen omzet in doelpunten! Doe je dit niet dan blijft een tegenstander er in geloven...
Zeker in een thuiswedstrijd mag je toch uitgaan van de eigen kracht. Enoh kan niet wedstrijdfit zijn en tegen een sluwe doortrapte Toivonen is hij de ideale kandidaat voor een rode kaart. Nee liever overlopen met een dynamisch middenveld met flitsende vleugels en een spits die kansen omzet in doelpunten...!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nou, dan is Janssen eindelijk eens echt goed, en terecht de beste man bij Ajax (geweldige assists) en dan is ie geschorst voor de pot thuis tegen PSV..
Ajax speelde redelijk, geen onvoldoendes bij de spelers in mijn ogen. Als ploeg was het wederom niet altijd even goed, veel mogelijke passes die niet goed of gewoon niet werden gegeven. De diepte was niet goed en de veldbeztting was mede door het constant naar binnen trekken van Aissaiti niet goed.
Wil 5 spelers een compliment geven, 1 Vermeer, erg veel bekritiseerd,maar ook vandaag weer belangrijk en oogde ook betrouwbaar, 2 Daley Blind, viel goed in en speelde een goede wedstrijd, maakte geen fouten en zat er bovenop in verdedigend opzicht, 3 van Rhijn, speelde echt heel erg goed, zowel aanvallend als verdedigend, hij is de reden dat men helemaal niet meer over Gregory praat, erg knap, 4 Lukoki, wat een goede invalbeurt zeg, leek wat meer controle te hebben over zijn acties en voorzetten als voorheen en is daarmee gewoon dodelijk. Als laatste Theo Janssen, door velen en met name door mijzelf veel bekritiseerd maar speelde vandaag zijn beste wedstrijd in het shirt van Ajax en bekroonde deze met een geweldige assist. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 16:37 schreef remco k het volgende:Nou, dan is Janssen eindelijk eens echt goed, en terecht de beste man bij Ajax (geweldige assists) en dan is ie geschorst voor de pot thuis tegen PSV.. Ajax speelde redelijk, geen onvoldoendes bij de spelers in mijn ogen. Als ploeg was het wederom niet altijd even goed, veel mogelijke passes die niet goed of gewoon niet werden gegeven. De diepte was niet goed en de veldbeztting was mede door het constant naar binnen trekken van Aissaiti niet goed. Wil 5 spelers een compliment geven, 1 Vermeer, erg veel bekritiseerd,maar ook vandaag weer belangrijk en oogde ook betrouwbaar, 2 Daley Blind, viel goed in en speelde een goede wedstrijd, maakte geen fouten en zat er bovenop in verdedigend opzicht, 3 van Rhijn, speelde echt heel erg goed, zowel aanvallend als verdedigend, hij is de reden dat men helemaal niet meer over Gregory praat, erg knap, 4 Lukoki, wat een goede invalbeurt zeg, leek wat meer controle te hebben over zijn acties en voorzetten als voorheen en is daarmee gewoon dodelijk. Als laatste Theo Janssen, door velen en met name door mijzelf veel bekritiseerd maar speelde vandaag zijn beste wedstrijd in het shirt van Ajax en bekroonde deze met een geweldige assist. ben het helemaal met je eens!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 15:46 schreef Stanley het volgende:[..] Natuurlijk ligt het gevaar bij PSV bij het wel of niet functioneren van Toivonen en Strootman en Martens en Lens en Matavz... Maar het lijkt me eveneens cruciaal om iemand op te stellen die eventuele kansen omzet in doelpunten! Doe je dit niet dan blijft een tegenstander er in geloven... Zeker in een thuiswedstrijd mag je toch uitgaan van de eigen kracht. Enoh kan niet wedstrijdfit zijn en tegen een sluwe doortrapte Toivonen is hij de ideale kandidaat voor een rode kaart. Nee liever overlopen met een dynamisch middenveld met flitsende vleugels en een spits die kansen omzet in doelpunten...!!! weetje, ga jij lekker zo spelen, het middenveld wordt overlopen!!! zeker met eriksen, die is matig in het meeverdedigen, hou je er nog 2 over!!! beetje logischer denken. tuurlijk zie ik het liefst 4-3-3 maar tegen psv gaat dat niet werken. als je het middenveld niet in handen hebt, wordt het heel zwaar en bovendien met lange ballen zijn we niet top in, daar is onze voorhoede op bulykin na niet lang genoeg voor. sigi en derk doen toch nog niet mee |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 16:44 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] weetje, ga jij lekker zo spelen, het middenveld wordt overlopen!!! zeker met eriksen, die is matig in het meeverdedigen, hou je er nog 2 over!!! beetje logischer denken. tuurlijk zie ik het liefst 4-3-3 maar tegen psv gaat dat niet werken. als je het middenveld niet in handen hebt, wordt het heel zwaar en bovendien met lange ballen zijn we niet top in, daar is onze voorhoede op bulykin na niet lang genoeg voor. sigi en derk doen toch nog niet mee Ben het niet helemaal met je eens, Erikssen WERD altijd terecht bekritiseerd op zijn mee verdedigen, vandaag was hij de middenvelder bij Ajax met de meeste bal veroveringen, en dat niet voor de eerste keer, hij speelt aan de bal minder dan voor de winter, maar hij speelt zonder bal steeds beter.
Ajax moet uitgaan van eigen kracht, en ik denk dat wij voetballend beter zijn, PSV is dynamischer maar daar heb je niks aan als je de bal niet hebt, als je iets verdedigender gaat spelen (wat je doet met een Enoh) dan gun je psv automatisch meer de bal en steek je jezelf in de rug...
Ik denk dat Ajax moet spelen met Boulykin in de punt en een middenveld met Erikssen, de Jong en Anita.. Wie gaat er achter wie aan is de vraag, en wie heeft het lef zijn eigen positie te houden en vooruit te verdedigen.. |
|
|
|