BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ADO Den Haag - AJAX ( zo, 18-03-2012 )

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 18 maart 2012 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 14:32 schreef Guyt het volgende:

[..]

Wie A zegt moet ook B zeggen.Wat wilde je zeggen...
Hehehehehe kan er een erotisch tintje aan geven.....maar zijn allemaal kerels hiero.....heb ik niets mee
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben het niet helemaal met je eens, Erikssen WERD altijd terecht bekritiseerd op zijn mee verdedigen, vandaag was hij de middenvelder bij Ajax met de meeste bal veroveringen, en dat niet voor de eerste keer, hij speelt aan de bal minder dan voor de winter, maar hij speelt zonder bal steeds beter.

Ajax moet uitgaan van eigen kracht, en ik denk dat wij voetballend beter zijn, PSV is dynamischer maar daar heb je niks aan als je de bal niet hebt, als je iets verdedigender gaat spelen (wat je doet met een Enoh) dan gun je psv automatisch meer de bal en steek je jezelf in de rug...

Ik denk dat Ajax moet spelen met Boulykin in de punt en een middenveld met Erikssen, de Jong en Anita.. Wie gaat er achter wie aan is de vraag, en wie heeft het lef zijn eigen positie te houden en vooruit te verdedigen..
vind eriksen wel fysiek erg tekort komen, ik snap wel dat je niet wil aanpassen, maar ik vrees dat we met anita, eriksen en de jong volledig overlopen worden. wel heb ik het gevoel dat van rhijn mertens kan verdedigen. iets waar ik bij van der wiel niet zeker van ben. maar hoe wil jij toivonen en wijnaldum opvangen. ik denk dat wij fyziek tekort komen om te duels te winnen, hoe wil je dan aan voetballen toe komen als je je duels verliest? bovendien vraag ik me af of we voor potten kunnen breken, ondanks de matige verdediging van psv (die assaidi vandaag wel goed afstopte) vind ik ins nu wel kwaliteit daar tekort komen!
Eide
 Eide - zondag 18 maart 2012 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben het niet helemaal met je eens, Erikssen WERD altijd terecht bekritiseerd op zijn mee verdedigen, vandaag was hij de middenvelder bij Ajax met de meeste bal veroveringen, en dat niet voor de eerste keer, hij speelt aan de bal minder dan voor de winter, maar hij speelt zonder bal steeds beter.
Op zich wel mee eens, maar hij blijft verdedigend gewoon zwak, en ik denk dat hij qua loopvermogen en fysiek te kort komt tegen een Toivonen of Wijnaldum. Anita kan dat wel belopen maar komt fysiek te kort tegen die mannen, en met Enoh lever je voetballend zo enorm veel in.

Maar goed, hier wordt frank voor betaald denk ik dan maar, ben benieuwd hoe hij het bij balverlies tactisch wil oplossen.
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 17:03   quote  deeplink  
misschien is het wel wat om vertonghen veel op het middenvel te laten. vind hem dat de laatste weken goed doen!
remco k
 remco k - zondag 18 maart 2012 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:59 schreef Eide het volgende:

[..]

Op zich wel mee eens, maar hij blijft verdedigend gewoon zwak, en ik denk dat hij qua loopvermogen en fysiek te kort komt tegen een Toivonen of Wijnaldum. Anita kan dat wel belopen maar komt fysiek te kort tegen die mannen, en met Enoh lever je voetballend zo enorm veel in.

Maar goed, hier wordt frank voor betaald denk ik dan maar, ben benieuwd hoe hij het bij balverlies tactisch wil oplossen.
Erikssen zal waarschijnlijk ook tegen Strootman spelen verwacht ik..
remco k
 remco k - zondag 18 maart 2012 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 17:03 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
misschien is het wel wat om vertonghen veel op het middenvel te laten. vind hem dat de laatste weken goed doen!
Hij is daar alleen goed als hij er kan komen, als hij er al is heb je geen verassing meer en is de meerwaarde weg.

Niks aanpassen, gewoon zorgen dat we de bal hebben..

Ik vind het middenveld van PSV niet bepaald beter dan het B middenveld van United en Madrid. En daar kwamen we ook niet tekort..

PSV speelt ook nog eens midden weeks..
remco k
 remco k - zondag 18 maart 2012 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:57 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

vind eriksen wel fysiek erg tekort komen, ik snap wel dat je niet wil aanpassen, maar ik vrees dat we met anita, eriksen en de jong volledig overlopen worden. wel heb ik het gevoel dat van rhijn mertens kan verdedigen. iets waar ik bij van der wiel niet zeker van ben. maar hoe wil jij toivonen en wijnaldum opvangen. ik denk dat wij fyziek tekort komen om te duels te winnen, hoe wil je dan aan voetballen toe komen als je je duels verliest? bovendien vraag ik me af of we voor potten kunnen breken, ondanks de matige verdediging van psv (die assaidi vandaag wel goed afstopte) vind ik ins nu wel kwaliteit daar tekort komen!
Hoe kan het dan dat hij de laatste weken zoveel duels wint???
Guyt
 Guyt - zondag 18 maart 2012 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 17:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Miss zie jij dat zo maar het is toch echt huilen met de pet op met deze jongen.
remco k
 remco k - zondag 18 maart 2012 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 17:09 schreef Guyt het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg, vandaag vrijwel geen balverlies en wint ook gewoon vrijwel al zijn duels, dat is geen mening maar zijn gewoon feiten, dat hij niet beslissend is en in een mindere periode zit ben ik met je eens, maar huilen met de pet op??? Sjonge jonge zeg, dat heb ik je over Janssen nog nooit horen zeggen, en die heeft echt pas 1 of twee goede wedstrijden gespeeld..
Eide
 Eide - zondag 18 maart 2012 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 17:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Erikssen zal waarschijnlijk ook tegen Strootman spelen verwacht ik..
Jawel, maar je hebt dus al 2 man die het duel Toivonen/Wijnaldum fysiek gaan faleggen. De vraag is dus wie je daar bij zet. De Jong is koppend goed maar verdedigend toch ook geen wonder. Siem heeft wel de kracht. Enoh lever je veel voetbal mee in. Dus je kan wel spelen met Eriksen, de Jong en Anita, maar dan moet je dat tactisch wel zo oplossen dat je niet de hele pot achter die twee aan hobbelt want dan ben je gezien.

Vertonghen naar CVM zou een oplossing kunnen zijn, maar dan verlies je centraal achterin weer veel duelkracht en slimheid. Met Greg nog geblesseerd kan je dan alleen maar voor Ooijer kiezen die dan in de rugdekking moet tegen een Mertens waar hij qua bewegelijkheid en snelheid een hele dobber mee gaat krijgen.

Kortom, de Boer heeft best een flinke uitdaging liggen omdat dat middenveld van PSV gewoon best wel heel prima is en eigenlijk wel beter in balans dan dat van Ajax. De PSV verdediging is zwak te noemen, maar de Ajax voorhoede is niet bepaald op volle kracht... Je weet het nooit maar een zware pot zal het echt wel worden.
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 17:06 schreef remco k het volgende:

[..]

dat klopt wel, maar tegen wijnaldum, toivonen en strootman is hij in mijn optiek te min in de fysieke duels. hier liggen onze meningen gewoon uit elkaar. hoop dat je gelijk krijgt maar denk van niet
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 17:09 schreef Guyt het volgende:

[..]

vind ik niet, hij ontwikkeld zich wel. alhoewel dat hij laatste weken verdedigend sterker is wat remco zegt maar aanvalland minder. hij is wel een groot taltent en een 19 jarige gozer hoeft het elftal niet op sleeptouw te nemen
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 17:31 schreef Eide het volgende:

[..]

Jawel, maar je hebt dus al 2 man die het duel Toivonen/Wijnaldum fysiek gaan faleggen. De vraag is dus wie je daar bij zet. De Jong is koppend goed maar verdedigend toch ook geen wonder. Siem heeft wel de kracht. Enoh lever je veel voetbal mee in. Dus je kan wel spelen met Eriksen, de Jong en Anita, maar dan moet je dat tactisch wel zo oplossen dat je niet de hele pot achter die twee aan hobbelt want dan ben je gezien.

Vertonghen naar CVM zou een oplossing kunnen zijn, maar dan verlies je centraal achterin weer veel duelkracht en slimheid. Met Greg nog geblesseerd kan je dan alleen maar voor Ooijer kiezen die dan in de rugdekking moet tegen een Mertens waar hij qua bewegelijkheid en snelheid een hele dobber mee gaat krijgen.

Kortom, de Boer heeft best een flinke uitdaging liggen omdat dat middenveld van PSV gewoon best wel heel prima is en eigenlijk wel beter in balans dan dat van Ajax. De PSV verdediging is zwak te noemen, maar de Ajax voorhoede is niet bepaald op volle kracht... Je weet het nooit maar een zware pot zal het echt wel worden.
helemaal mee eens!
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 17:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij is daar alleen goed als hij er kan komen, als hij er al is heb je geen verassing meer en is de meerwaarde weg.

Niks aanpassen, gewoon zorgen dat we de bal hebben..

Ik vind het middenveld van PSV niet bepaald beter dan het B middenveld van United en Madrid. En daar kwamen we ook niet tekort..

PSV speelt ook nog eens midden weeks..
maar de bal krijgen begint wel bij je duels winnen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 maart 2012 door Loetje --
remco k
 remco k - zondag 18 maart 2012 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 17:45 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

dat klopt wel, maar tegen wijnaldum, toivonen en strootman is hij in mijn optiek te min in de fysieke duels. hier liggen onze meningen gewoon uit elkaar. hoop dat je gelijk krijgt maar denk van niet
Ik zeg ook niet dat hij het fysiek van ze kan winnen, dat denk ik namelijk ook niet, gaf alleen aan dat hij fysiek en in duels veel beter is geworden...

Ajax moet het voetballend winnen, door slim te zijn, door in balbezit Vertonghen door te laten schuiven...

PSV moet doordeweeks ook volle bak tegen Heerenveen wat op wraak uit zal zijn...

Ben benieuwd..
remco k
 remco k - zondag 18 maart 2012 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 17:48 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

maar de bal krijgen begint wel bij je duels winnen!
Hoeft niet, een slimme speler moet voor de tweede bal gaan en dat hoeft niet altijd een duel te zijn...
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 17:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat hij het fysiek van ze kan winnen, dat denk ik namelijk ook niet, gaf alleen aan dat hij fysiek en in duels veel beter is geworden...

Ajax moet het voetballend winnen, door slim te zijn, door in balbezit Vertonghen door te laten schuiven...

PSV moet doordeweeks ook volle bak tegen Heerenveen wat op wraak uit zal zijn...

Ben benieuwd..
ben het met je eens dat eriksen fysiek sterker geworden is, maar acht ons middenveld toch minder! maar hopelijk kan vertonghen een belangrijke rol daarin spelen!

psv moet wel doordeweeks, het hoeft geen obstakel te zijn, kijk naar az, zijn altijd fit!
ik acht dat niet zo'n probleem eerlijk gezegt
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 17:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoeft niet, een slimme speler moet voor de tweede bal gaan en dat hoeft niet altijd een duel te zijn...
dat klopt, ajax zal ze denk ik op strijd moeten kloppen, verwacht je trouwens dat derk of sigi terug is??
baco74
 baco74 - zondag 18 maart 2012 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:55 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hehehehehe kan er een erotisch tintje aan geven.....maar zijn allemaal kerels hiero.....heb ik niets mee
Nah lekker dan!!
Heb net de gordijnen dicht en de kaarsjes aangestoken.
Guyt
 Guyt - zondag 18 maart 2012 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 17:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg, vandaag vrijwel geen balverlies en wint ook gewoon vrijwel al zijn duels, dat is geen mening maar zijn gewoon feiten, dat hij niet beslissend is en in een mindere periode zit ben ik met je eens, maar huilen met de pet op??? Sjonge jonge zeg, dat heb ik je over Janssen nog nooit horen zeggen, en die heeft echt pas 1 of twee goede wedstrijden gespeeld..
Luister Remco het maakt me echt niet uit dat jij weg loopt met Eriksen ik doe het niet.Vind hem helemaal niks en hekel hem,sorry maar kan er niks anders van maken.Irriteer me mateloos hij kan dr geen moer van.Tijd dat jij dat ook eens gaat in zien.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 18 maart 2012 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 17:57 schreef baco74 het volgende:

[..]

Nah lekker dan!!
Heb net de gordijnen dicht en de kaarsjes aangestoken.
Voor jou Barry....maak ik een uitzondering

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 maart 2012 door Nenam_tiL --
baco74
 baco74 - zondag 18 maart 2012 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 18:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Voor jou Barry....maak ik een uitzondering

[ filmpje ]
Aah mijn naamgenoot.
Kan niet anders dan goede muziek zijn.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 18 maart 2012 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 18:03 schreef baco74 het volgende:

[..]

Aah mijn naamgenoot.
Kan niet anders dan goede muziek zijn.
Hehehehehehe.......love you pik
yngwie
 yngwie - zondag 18 maart 2012 - 18:23   quote  deeplink  
niet geheel onbelangrijk az-nac 0-0!!
baco74
 baco74 - zondag 18 maart 2012 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 18:23 schreef yngwie het volgende:
niet geheel onbelangrijk az-nac 0-0!!
Als ik 0-0 lees hoor ik altijd Van Turenhout...grappig.
Topjob van NAC, maar d'r zat meer in.
remco k
 remco k - zondag 18 maart 2012 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 17:56 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

ben het met je eens dat eriksen fysiek sterker geworden is, maar acht ons middenveld toch minder! maar hopelijk kan vertonghen een belangrijke rol daarin spelen!

psv moet wel doordeweeks, het hoeft geen obstakel te zijn, kijk naar az, zijn altijd fit!
ik acht dat niet zo'n probleem eerlijk gezegt
Toch verliest AZ vandaag ook punten..

Ach we gaan zien wat het komende week gaat worden, Ajax en PSV moeten beiden winnen, kan een leuke pot worden, of niet...:-)
remco k
 remco k - zondag 18 maart 2012 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 17:57 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

dat klopt, ajax zal ze denk ik op strijd moeten kloppen, verwacht je trouwens dat derk of sigi terug is??
Geen van beiden eerlijk gezegd, de Boer moet niet gaan forceren met deze jongens..
remco k
 remco k - zondag 18 maart 2012 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 17:58 schreef Guyt het volgende:

[..]

Luister Remco het maakt me echt niet uit dat jij weg loopt met Eriksen ik doe het niet.Vind hem helemaal niks en hekel hem,sorry maar kan er niks anders van maken.Irriteer me mateloos hij kan dr geen moer van.Tijd dat jij dat ook eens gaat in zien.
Je moet zeker geen sorry gaan zeggen.. Ik kijk objectief naar alle spelers, als het goed is is het goed, en als het slecht is is het slecht.

Ik denk alleen en daar bedoel ik jou niet zozeer mee, dat er veel mensen alleen maar kijken naar wat iemand met een bal doet, en zo werkt het dus gewoon niet.

Erikssen is nog heel jong en er mag gewoon niet verwacht worden dat hij het elftal draagt, Janssen moet dat dus wel kunnen, dat moet je ook meenemen.

Erikssen speelt de laatste weken niet groots, maar dat is niet meer dan normaal, alle toppers die Ajax ooit heeft voortgebracht hebben zo'n periode gehad, Bergkamp, van Basten, Cruijff, allemaal hebben ze dat meegemaakt en dat is ook normaal in z'n ontwikkeling. Hij ziet het zelf trouwens ook goed en loopt helemaal niet naast zijn schoenen, integendeel zelfs, hij geeft aan dat het niet gaat zoals hij wil en traint alleen maar harder.

Vandaag was het gewoon een voldoende van zijn kant, hij lijdt vrijwel geen balverlies, kiest vaak de optie vooruit en heeft veel ballen veroverd..

Overigens denk ik dat zowel Janssen als Erikssen beter tot zijn recht komen als men hun wat vaker in de dekking gaan in spelen..
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 18:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch verliest AZ vandaag ook punten..

Ach we gaan zien wat het komende week gaat worden, Ajax en PSV moeten beiden winnen, kan een leuke pot worden, of niet...:-)
ik ga er wel voor zitten, heb de nodige mensen al uitgenodigt, vorige week al trouwens. ik ben alleen zo'n eikel die donderdag al bloednerveus wordt, heb ik altijd alleen tegen psv! weet niet wat het is.
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 18:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen van beiden eerlijk gezegd, de Boer moet niet gaan forceren met deze jongens..
forceren is niet goed inderdaad, maar verwacht jij dat ajax met bulykin, aisatti/ebecilio en ozbiliz psv kan verontrusten?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 18 maart 2012 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 19:56 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

ik ga er wel voor zitten, heb de nodige mensen al uitgenodigt, vorige week al trouwens. ik ben alleen zo'n eikel die donderdag al bloednerveus wordt, heb ik altijd alleen tegen psv! weet niet wat het is.
Je bent gewoon een homo......geeft niet hoor
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 19:59   quote  deeplink  
maar ook az de puntjes gemorst, ook psv komt aardig dichtbij. ik ga er persoonlijk vanuit dat az in eindhoven en rotterdam verliest. daarom zal die wedstrijd van zondag zo belangrijk worden, want als je wel wint en az zou daar inderdaad punten morsen kun je het je oorloven om een keertje gelijk te spelen tegen heerenveen of twente, of niet dan?
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 19:57 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Je bent gewoon een homo......geeft niet hoor
hahaha, zit nu even te denken wat ik over jou moet gaan bedenken hahahaha!
jij bent ook een homo trouwens, want was was het gister lekker samen he:P
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 18 maart 2012 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 20:00 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

hahaha, zit nu even te denken wat ik over jou moet gaan bedenken hahahaha!
jij bent ook een homo trouwens, want was was het gister lekker samen he:P
Ik ben alles gappie,mannen,vrouwen en buitenaards..........maar blijf van onze kinderen af
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 20:03 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ben alles gappie,mannen,vrouwen en buitenaards..........maar blijf van onze kinderen af
en zo is het. zo denk ik ook. helemaal nu ik zelf de trotse vader van een mooi dochter ben
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 18 maart 2012 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 20:23 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

en zo is het. zo denk ik ook. helemaal nu ik zelf de trotse vader van een mooi dochter ben
Hehehehehe.......slome.....die van mij is mooier....na..na...na..na..naahaaa
nora
 nora - zondag 18 maart 2012 - 20:27   quote  deeplink  
Het grote probleem is het hele seizoen al het middenveld ,met Jansen en Enoh of met Anita en de Jong heb je gewoon een heel matig middenveld alleen Eriksen is middenvelder met niveau maar hij heeft alleen een goed power middenvelder achter hem nodig en een slimme middenvelder extra er bij ,maar met een beperkte de Jong en een voetballende Enoh en een te trage Jansen is het middenveld zeker minder als dat van PSV.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 maart 2012 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 19:56 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

Dat komt omdat je uit Brabant komt Luis hahahaha....
alibabba
 alibabba - zondag 18 maart 2012 - 20:42   quote  deeplink  
Je kan je bijna niet voorstellen dat dit Ajax kampioen word....de laatste weken slaat het helemaal nergens op wat Ajax laat zien maar het wint wel..laat Ajax in godsnaam ONTWAKEN tgen psv...PROOST..
Eide
 Eide - zondag 18 maart 2012 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 20:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ach, ik kan tegenwoordig met wat goede wil naar het philips stadion lopen. Kan hier op werk weer heel de week de psv-ers opnaaien. Grandioos, heb nu al zin in maandag. Onze hoogste chef hier is een echte psver. Vorig seizoen na het kampioenschap een presentatie aan hem op maandag, en afsluiten met "questions" met 3 sterren eronder. Soms zijn gezichtsuitdrukkingen onbetaalbaar :)
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 18 maart 2012 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 20:43 schreef Eide het volgende:

[..]

Ach, ik kan tegenwoordig met wat goede wil naar het philips stadion lopen. Kan hier op werk weer heel de week de psv-ers opnaaien. Grandioos, heb nu al zin in maandag. Onze hoogste chef hier is een echte psver. Vorig seizoen na het kampioenschap een presentatie aan hem op maandag, en afsluiten met "questions" met 3 sterren eronder. Soms zijn gezichtsuitdrukkingen onbetaalbaar :)
Ik heb op 16 mei op mijn stage alle achtergronden van de computers gewijzigd.. overal het ajax-logo met 3 sterren erboven.. prachtig
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 20:25 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hehehehehe.......slome.....die van mij is mooier....na..na...na..na..naahaaa
haha zo mag ik het horen, ik denk ook zo over die van mij. EN ZO MOET GODVERDOMME ELKE VADER DENKEN!!!
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 20:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

hedde gij dr ook last van jungske??
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 20:43 schreef Eide het volgende:

[..]

hoop het, zo zomaar ook andersom kunnen zijn!
Eide
 Eide - zondag 18 maart 2012 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 20:51 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

hoop het, zo zomaar ook andersom kunnen zijn!
Nah, er is er altijd wel eentje die bijt, in voor of tegenspoed. Jarenlang was het elke keer psv aan het einde van het seizoen, dus de 30e was wel erg zoet hoor.
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 20:53 schreef Eide het volgende:

[..]

Nah, er is er altijd wel eentje die bijt, in voor of tegenspoed. Jarenlang was het elke keer psv aan het einde van het seizoen, dus de 30e was wel erg zoet hoor.
geloof ik, maar ben echt bang dat we zondag koppie onder gaan!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 maart 2012 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 20:50 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

hedde gij dr ook last van jungske??
Nou normaal nie mar zondag wor 't wel eel belangrijk manneke.....
Eide
 Eide - zondag 18 maart 2012 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 20:58 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

geloof ik, maar ben echt bang dat we zondag koppie onder gaan!
Ik heb er ook een hard hoofd in, met name omdat ik even geen voor de hand liggende tactische oplossing zie om Toivonen en Wijnaldum op te vangen. Beetje als tegen feyenoord, gewoon niet de power hebben op het middenveld.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 18 maart 2012 - 21:06   quote  deeplink  
Manneke?????................
Eide
 Eide - zondag 18 maart 2012 - 21:07   quote  deeplink  
ALI! Tijd voor het topic voor volgende week. Te veel te bepraten om nog te wachten man.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ADO Den Haag - AJAX ( zo, 18-03-2012 )

0.0105690