BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ADO Den Haag - AJAX ( zo, 18-03-2012 )

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 maart 2012 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 21:06 schreef Nenam_tiL het volgende:
Manneke?????................
dat is brabants voor ventje gap...hahaha
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 20:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nou normaal nie mar zondag wor 't wel eel belangrijk manneke.....
deh dacht ik nou dus owk! tis toch owk niej normoal war weh zonne wedstrijd toch allmoal met oe doet
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 21:03 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik heb er ook een hard hoofd in, met name omdat ik even geen voor de hand liggende tactische oplossing zie om Toivonen en Wijnaldum op te vangen. Beetje als tegen feyenoord, gewoon niet de power hebben op het middenveld.
inderdaad
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 21:07 schreef Eide het volgende:
ALI! Tijd voor het topic voor volgende week. Te veel te bepraten om nog te wachten man.
weet je eide, ik wil er best een mooi topic over openen, kan best wel een mooi verslagje met filpjes maken, ik ben echter wel van 91 en kan niet uit een heel ver verleden terughalen! maar weet niet of dat in dank afgenomen wordt, vandaar me twijfels, dat gevoel had ik vanmiddag al om te doen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 maart 2012 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 21:16 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

deh dacht ik nou dus owk! tis toch owk niej normoal war weh zonne wedstrijd toch allmoal met oe doet
Hahahaha...
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 21:06 schreef Nenam_tiL het volgende:
Manneke?????................
joa tis weh menneke:P
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 21:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hahahaha...
of niej dan? hahaha, alles goed ouwe brabo?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 maart 2012 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 21:18 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

of niej dan? hahaha, alles goed ouwe brabo?
Tuurlijk maar vooral als Ajax wint anders kan ik goed sjaggerijnig zijn...whehehe
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 21:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Tuurlijk maar vooral als Ajax wint anders kan ik goed sjaggerijnig zijn...whehehe
goh, deh ken ik ergens van
remco k
 remco k - zondag 18 maart 2012 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 19:56 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

ik ga er wel voor zitten, heb de nodige mensen al uitgenodigt, vorige week al trouwens. ik ben alleen zo'n eikel die donderdag al bloednerveus wordt, heb ik altijd alleen tegen psv! weet niet wat het is.
Had voor vandaag meer zenuwen, voor as zondag zullen we het wel zien..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 maart 2012 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 21:33 schreef remco k het volgende:

[..]

En toch is de wedstrijd tegen PSV misschien wel de belangrijkste van heel het seizoen...als we zondag verliezen////verliezen we zeer waarschijnlijk het kampioenschap...PSV lijkt na deze wedstrijd het makkelijkste programma te hebben....
remco k
 remco k - zondag 18 maart 2012 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 21:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

En toch is de wedstrijd tegen PSV misschien wel de belangrijkste van heel het seizoen...als we zondag verliezen////verliezen we zeer waarschijnlijk het kampioenschap...PSV lijkt na deze wedstrijd het makkelijkste programma te hebben....
Krijgen AZ nog thuis volgens mij, die winnen ze ook niet 123.. We gaan het wel zien kerel...
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 22:01   quote  deeplink  
quote:

[..]

ik moet je eerlijk bekennen dat ik vandaag al dacht dat we eraan gingen
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 18 maart 2012 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 22:01 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

Volgens mij denk jij dat elk weekend? Whahahahaha ;-)
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 21:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

als we winnen zetten we psv op 4 punten, az zie ik niet winnen in eindhoven en rotterdam. dan zouden we een gelijkspel tegen heerenveen of twente kunnen oorloven, echter hebben we dit seizoen nog geen grote uitwedstrijd gewonnen in de competitie
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 maart 2012 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 22:01 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

Nee had ik niet...had eerder het gevoel van als we het vandaag niet redden verdienen het ook niet om kampioen te worden....als we overigens van PSV winnen dan worden we ook daadwerkelijk kampioen...dan krijgen we zoveel zelfvertrouwen dat we niet meer te stoppen zijn....
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 22:04 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Volgens mij denk jij dat elk weekend? Whahahahaha ;-)
regelmatig, en elk weekend vraag ik me ook af hoe we met dat kutvoetbal toch zoveel winnen
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 22:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee had ik niet...had eerder het gevoel van als we het vandaag niet redden verdienen het ook niet om kampioen te worden....als we overigens van PSV winnen dan worden we ook daadwerkelijk kampioen...dan krijgen we zoveel zelfvertrouwen dat we niet meer te stoppen zijn....
hoop het, maar week naderhand heracles thuis en dan 3 dagen daarna heerenveen uit!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 18 maart 2012 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 22:11 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

regelmatig, en elk weekend vraag ik me ook af hoe we met dat kutvoetbal toch zoveel winnen
Door gewoon achter je ploeg te gaan staan tijdens de wedstrijd gap!! Niet in het negatieve blijven hangen! Ja, we hebben de 3 punten en Nee, het spel was niet goed! Wat is het belangrijkste? JUIST, de 3 punten!! En verder kijk ik niet meer naar het voetbal!! Voor mij is die zilveren schaal veel belangrijker op dit moment dan het voetbal gap!! Geef het de tijd!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 18 maart 2012 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 22:12 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

hoop het, maar week naderhand heracles thuis en dan 3 dagen daarna heerenveen uit!
Mis gap, helemaal mis! Heracles thuis is op 1 april, daarna moeten we pas weer 11 april tegen Heerenveen! 3 dagen na de bekerfinale, die op eerste paasdag wordt gespeeld! Daarom hoop ik keihard dat Heerenveen aankomende week de finale haalt, is een kleine voordeel voor ons! En dat hard hopen dat de finale uitloopt op strafschoppen! Whahahaha ;-)
remco k
 remco k - zondag 18 maart 2012 - 22:17   quote  deeplink  
Ajax moet gewoon blijven doen wat het de laatste tijd heeft gedaan, leven van wedstrijd naar wedstrijd en proberen iedere wedstrijd te winnen...
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 22:13 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Door gewoon achter je ploeg te gaan staan tijdens de wedstrijd gap!! Niet in het negatieve blijven hangen! Ja, we hebben de 3 punten en Nee, het spel was niet goed! Wat is het belangrijkste? JUIST, de 3 punten!! En verder kijk ik niet meer naar het voetbal!! Voor mij is die zilveren schaal veel belangrijker op dit moment dan het voetbal gap!! Geef het de tijd!!
hahaha klopt wel, hoop het echt. maar vraag het me af. maargoed ik hoop natuurlijk dat je voor 110%gelijk krijgt
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 22:15 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Mis gap, helemaal mis! Heracles thuis is op 1 april, daarna moeten we pas weer 11 april tegen Heerenveen! 3 dagen na de bekerfinale, die op eerste paasdag wordt gespeeld! Daarom hoop ik keihard dat Heerenveen aankomende week de finale haalt, is een kleine voordeel voor ons! En dat hard hopen dat de finale uitloopt op strafschoppen! Whahahaha ;-)
huh
na ajax psv speelt ajax thuis tegen heracles toch? en daarna toch tegen heerenveel op een woensdag, hoezo zit daar dan 10 dagen tussen? noujah.
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 22:20   quote  deeplink  
ik lees het nu ippie, wel apart
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 18 maart 2012 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 22:20 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
ik lees het nu ippie, wel apart
In het weekend is eerst de wedstrijd om de bekerfinale! Aangezien Heerenveen nog in de halve finale zit is deze wedstrijd van dinsdag 10 naar woensdag 11 april verplaatst! Dit om beide finalisten de rust te geven en eventueel van tevoren de juiste voorbereiding!
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 22:22 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

In het weekend is eerst de wedstrijd om de bekerfinale! Aangezien Heerenveen nog in de halve finale zit is deze wedstrijd van dinsdag 10 naar woensdag 11 april verplaatst! Dit om beide finalisten de rust te geven en eventueel van tevoren de juiste voorbereiding!
oke, maar als heerenveen de bekefinale niet haalt, gaat die wedstrijd dan nog naar dinsdag?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 18 maart 2012 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 22:30 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

oke, maar als heerenveen de bekefinale niet haalt, gaat die wedstrijd dan nog naar dinsdag?
Nee, blijft gewoon op woensdag! De KNVB blijft natuurlijk niet bezig he! Whahahahaha ;-)
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 22:31 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Nee, blijft gewoon op woensdag! De KNVB blijft natuurlijk niet bezig he! Whahahahaha ;-)
hahaha niet? en ze zijn al zo lui:P
ff wat anders, heb toestraks in de samenvatting nog keer gekeken, vond jij niet dat radoslavjevic, toornstra en alderweireld gewoon ook een dikke rode kaart had moeten krijgen
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 18 maart 2012 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 22:36 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

hahaha niet? en ze zijn al zo lui:P
ff wat anders, heb toestraks in de samenvatting nog keer gekeken, vond jij niet dat radoslavjevic, toornstra en alderweireld gewoon ook een dikke rode kaart had moeten krijgen
Alderweireld, hoezo?? Weet niet wat er gebeurde rond Toby, heb het vanmiddag niet meegekregen! En ach, die andere 2 mochten gewoon rood krijgen hoor! Whahahahaha ;-)
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 22:38 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Alderweireld, hoezo?? Weet niet wat er gebeurde rond Toby, heb het vanmiddag niet meegekregen! En ach, die andere 2 mochten gewoon rood krijgen hoor! Whahahahaha ;-)
had toch het gevoel dat het soort van natrappen was. maar die radoslavjevic en ook toornstra met zn doorgaan op vertonghen zijn gewoon rode kaarten vind ik
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 19 maart 2012 - 08:00   quote  deeplink  
ADO uit, een van de lastigste wedstrijden van het seizoen.

Een wedstrijd die goed begon. We hadden ontzettend veel balbezit, echter zonder goede kansen te creeeren. Na de rode kaart ging ADO nog compacter spelen, wat het nog lastiger maakte om de vrije man te vinden (ondanks de man meer). De eerste helft was dan ook slecht/saai te noemen.

Al heeft het rondtikken in de eerste helft zeker zijn vruchten afgeworpen in de tweede helft. Door de wissels Lukoki en Blind brak het helemaal open en waren we wel in staat de vrije man te vinden. En misschien nog wel belangrijker, we hadden diepgang in het elftal!

Met een Blind die opbouwend sterker is dan Koppers. En natuurlijk een Lukoki die ontzettend sterk inviel. Na een geweldige pass van Janssen maakte hij een fraaie goal. Daarna zijn we op wat rolletjes voor Vermeer niet meer in de problemen gekomen. Zelfs Jantje wist nog een doelpuntje mee te pikken (Held!).

De rapport cijfers:

Basis:
Vermeer: 6.5 --> deed wat hij moest doen.
Koppers: 5.5 --> opbouwend ontzettend zwak, en ging verdedigend regelmatig de mist in. Maar o zo jong.
Vertongen: 8 --> Weer een goede pot, beloond met een goede goal.
Alderweireld: 7 --> degelijk
van Rhijn: 7 --> degelijk
Janssen: 7 --> Speelde best aardig. Goede assist op Lukoki.
Anita: 7.5 --> Ondanks 2 aanslagen stond hij zijn mannetje.
Eriksen: 5 --> Zit in een dipje, komt goed
Aisatti: 6.5 --> Zorgde voor wat meer voetbal voorin, goede assist op Vertonghen
de Jong: 6 --> Speelde aardig de eerste helft, tweede helft was het wat minder.
Ozbilliz:4 --> Niet zijn dag vandaag. Geen goede actie weten uit te voeren, alles ging terug.

Wissels:

Blind: 6.5 --> Zolang hij geen directe tegenstander heeft kan hij best aardig ballen.
Bullykin: geen --> Speelde tekort en dus weinig gezien
Lukoki: 7.5 --> Viel goed in. Zorgde voor diepgang, maakte een goede goal, en bleef zijn tegenstander continu opzoeken. DAT is wat wij willen van een buitenspeler.

de Boer : 7 --> Wissels pakte goed uit. Volkomen logisch dat Frank besloten heeft te wachten met het inbrengen van Lukoki in de tweede helft. Prima.

Naast de wins van ons aller Ajax en een verjaardig van ons aller Ajax heeft zowel AZ als Twente punten laten liggen.

Win je komende zondag van PSV, dan doe je goede zaken en mogen we weer gaan dromen op een feestje in Mokum!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 maart 2012 door Booya4Afca --
Stanley
 Stanley - maandag 19 maart 2012 - 09:15   quote  deeplink  
Ik wil absoluut geen mede forumleden negatief tegemoettreden maar het moet me wel van het hart dat sommigen totaal geen idee hebben waar de sleutel van het Ajax succes ligt eh altijd heeft gelegen. De discussie over welk middenveld...

Ja ik heb er ook een hard hoofd in dat we een goed resultaat behalen tegen psv, maar dat komt door het spel dat een gevolg is van de opstelling...

Maar dat angstig reageren en terugvallen op het liefst zoveel Enoh's als mogelijk, want we moeten duels winnen...

Nee, wij zijn Ajax! Wij spelen thuis en we moeten domineren in balbezit, zij moeten achter ons aan. En als collectief druk zetten en dus helemaal geen duels aangaan en als we het goed doen kan iedere voetballer bij Ajax dat spaarzame duel winnen op wil en inzet.

Ons middenveld moet gedreven en dynamisch opereren en de kansen voorin benut worden.

De boodschap moet zijn: er valt voor jullie geen klote te behalen!!!!!!
Stanley
 Stanley - maandag 19 maart 2012 - 09:17   quote  deeplink  
Buly in de spits GVD!!!
Loetje
 Loetje - maandag 19 maart 2012 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 maart 2012 - 09:15 schreef Stanley het volgende:
Ik wil absoluut geen mede forumleden negatief tegemoettreden maar het moet me wel van het hart dat sommigen totaal geen idee hebben waar de sleutel van het Ajax succes ligt eh altijd heeft gelegen. De discussie over welk middenveld...

Ja ik heb er ook een hard hoofd in dat we een goed resultaat behalen tegen psv, maar dat komt door het spel dat een gevolg is van de opstelling...

Maar dat angstig reageren en terugvallen op het liefst zoveel Enoh's als mogelijk, want we moeten duels winnen...

Nee, wij zijn Ajax! Wij spelen thuis en we moeten domineren in balbezit, zij moeten achter ons aan. En als collectief druk zetten en dus helemaal geen duels aangaan en als we het goed doen kan iedere voetballer bij Ajax dat spaarzame duel winnen op wil en inzet.

Ons middenveld moet gedreven en dynamisch opereren en de kansen voorin benut worden.

ja jongen, het is eenmaal als je op het middenveld overlopen gaat worden dat je beter wat power kunt gebruiken. heb ik je vande week al gezegt!!

maargoed hoop dat je gelijk krijgt, a,s zondag zullen mensen begrijpen wat ik bedoel!
hippy
 hippy - maandag 19 maart 2012 - 12:50   quote  deeplink  
Het was appeltje eitje....klaar
alibabba
 alibabba - maandag 19 maart 2012 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 21:07 schreef Eide het volgende:
ALI! Tijd voor het topic voor volgende week. Te veel te bepraten om nog te wachten man.
Ik zal kijken of het vervroegd kan...komt goed;)
alibabba
 alibabba - maandag 19 maart 2012 - 15:05   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik had voorafgaand aan ADO - Ajax er een hard hoofd in...ik denk als ADO met 11 man was gebleven, dat Ajax niet had gewonnen..
remco k
 remco k - maandag 19 maart 2012 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 maart 2012 - 09:15 schreef Stanley het volgende:

+1
remco k
 remco k - maandag 19 maart 2012 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 maart 2012 - 09:27 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

ja jongen, het is eenmaal als je op het middenveld overlopen gaat worden dat je beter wat power kunt gebruiken. heb ik je vande week al gezegt!!

maargoed hoop dat je gelijk krijgt, a,s zondag zullen mensen begrijpen wat ik bedoel!
als de linies kort genoeg staan heeft PSV niks aan die lopers...
remco k
 remco k - maandag 19 maart 2012 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 maart 2012 - 15:05 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik had voorafgaand aan ADO - Ajax er een hard hoofd in...ik denk als ADO met 11 man was gebleven, dat Ajax niet had gewonnen..
Ik weet het niet, ik vond Ajax tegen 11 beter spelen als tegen 10, zeker de eerste helft, verder vond ik het amusement gehalte niet echt heel hoog, maar dat is al langer zo.
alibabba
 alibabba - maandag 19 maart 2012 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 maart 2012 - 15:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ik vond Ajax tegen 11 beter spelen als tegen 10, zeker de eerste helft, verder vond ik het amusement gehalte niet echt heel hoog, maar dat is al langer zo.
Het amusement gehalte is idd niet hoog, maar we komen er vooralsnog mee weg..als Ajax zo voetbalt tegen PSV, zie ik Ajax echt niet winnen...ik ben er echter van overtuigd dat Ajax de schroom van de laatste weken van zich afgooit en dat PSV word verslagen:)
remco k
 remco k - maandag 19 maart 2012 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 maart 2012 - 15:20 schreef alibabba het volgende:

[..]

Het amusement gehalte is idd niet hoog, maar we komen er vooralsnog mee weg..als Ajax zo voetbalt tegen PSV, zie ik Ajax echt niet winnen...ik ben er echter van overtuigd dat Ajax de schroom van de laatste weken van zich afgooit en dat PSV word verslagen:)
Laten we het hopen, Waar Ajax trouwens wel goed in is, is de tegenstander uit zijn/haar spel halen, juist door ons eigen spelletje te spelen moet dat ook tegen PSV mogelijk zijn..
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 19 maart 2012 - 15:46   quote  deeplink  
We moeten nu ook niet doen alsof PSV weer in goede doen is... Een goede wedstrijd tegen een zeer matig Heerenveen zegt vrij weinig.

Ook al hebben ze met Martens een speler die vanuit het niets iets kan creeeren, hij is ook vrij snel op zn (kleine) pikkie getrapt. Het is aan Vertonghen & Co om zowel Martens als Toivonen uit hun spel te halen.

Daarnaast zit er niets anders op dan met Bullykin te beginnen. de Jong schuift terug op het middenveld.

Eriksen------------de Jong
--------------------------
---------Anita------------

Conclusie:

We pakken die boeren met 2-1.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ADO Den Haag - AJAX ( zo, 18-03-2012 )

0.0091650