BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sterkte Muamba !

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 17 maart 2012 - 19:48   quote  deeplink  
Ik weet het, heeft niks met Ajax te maken, maar ik wou toch even mijn steunbetuiging hier plaatsten voor Fabrice Muamba.

Hij heeft zojuist tijdens de wedstrijd Bolton - Tottenham een hartaanval gekregen en vecht op dit moment voor zijn leven. De reden dat ik het hier plaats is dat het ons allemaal kan overkomen en ik vind dat het nodige respect wel van toepassing is hier!

Bedankt voor uw begrip
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zaterdag 17 maart 2012 - 19:57   quote  deeplink  
+ontelbaar man!!!!!!!!!!

ik kan hier echt niet tegen, al kijk je op YouTube zie je nog veel meer Videos van mensen die zomaar tijdens een wedstrijd of wat dan ook opeens op de grond lagen........man man man......

STERKTE FABRICE MUAMBA EN JE FAMILIE!!!!!!!!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 maart 2012 door Ajax Is The Best --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 17 maart 2012 - 19:58   quote  deeplink  
Heel veel sterkte voor deze jongen........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 maart 2012 door Nenam_tiL --
yngwie
 yngwie - zaterdag 17 maart 2012 - 20:14   quote  deeplink  
mooi gebaar. sterkte Fabrice
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 17 maart 2012 - 21:06   quote  deeplink  
Er zijn maar 3 woorden nodig: HEEL VEEL STERKTE!!!!
Loetje
 Loetje - zaterdag 17 maart 2012 - 21:10   quote  deeplink  
Geweldig gebaar grassie!!

Helaas was ik toeschouwer op tv van deze vreselijke beelden, was erg geschrokken!
Jammer dat er nog niks bekend is over z'n toestand, je wilt tpch zo snel mogelijk horen dat het goed gaat!

Veel sterkte fabrice!!
410
 410 - zaterdag 17 maart 2012 - 21:12   quote  deeplink  
ik keek ook live naar dit, op dit moment is voetbal dan niet meer belangrijk! sterkte!
remco k
 remco k - zaterdag 17 maart 2012 - 22:34   quote  deeplink  
Inmiddels is bekend dat z'n toestand stabiel is...
remco k
 remco k - zaterdag 17 maart 2012 - 22:34   quote  deeplink  
Ziekenhuis: situatie Muamba is stabiel
Fabrice Muamba zakte zaterdagavond tijdens het FA Cup-duel met Tottenham Hotspur plotseling in elkaar. De situatie van de middenvelder van Bolton Wanderers is momenteel stabiel, meldt het ziekenhuis.
Muamba zakte vlak voor rust uit het niets in elkaar en werd minutenlang gereanimeerd terwijl hij vocht voor zijn leven. De Engelse jeugdinternational werd direct afgevoerd naar het ziekenhuis, waar zijn situatie inmiddels is gestabiliseerd.

Het is nog niet precies duidelijk wat de reden is van het in elkaar zakken van Muamba. Er wordt in Engeland inmiddels gesproken van een hartaanval. De wedstrijd werd na het drama gestaakt bij een 1-1 stand.
remco k
 remco k - zaterdag 17 maart 2012 - 22:35   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/218861/Ziekenhuis_situatie_Muamba_is_stabiel.html
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 17 maart 2012 - 22:49   quote  deeplink  
Zoals ik al zij sterkte voor die jongen.......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 maart 2012 door Nenam_tiL --
410
 410 - zaterdag 17 maart 2012 - 23:12   quote  deeplink  
status, toestand kritiek remko
410
 410 - zaterdag 17 maart 2012 - 23:15   quote  deeplink  
Fabrice Muamba ligt in kritieke toestand op de intensive care van het Londense Chest Hospital. De middenvelder van Bolton Wanderers kreeg zaterdag tijdens de bekerwedstrijd tegen hartaanval en is direct per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Bolton heeft, na overleg met de afdeling hartbewaking, in een kort statement laten weten dat Muamba momenteel 'kritiek ziek' is.

De 23-jarige Engelsman werd kort voor rust onwel en zakte naar de grond. Direct werd duidelijk dat het mis was en Muamba werd, nog terwijl hij op het veld lag, gedurende tien minuten gereanimeerd. Onder luid applaus werd de middenvelder uiteindelijk naar de catacomben gedragen, waarna hij naar het ziekenhuis werd gebracht.

De eerste voorzichtige berichten vertelden dat de situatie van Muamba stabiel was, maar Bolton laat in een kort statement weten dat dit te voorbarig is. "Op dit moment zal er verder geen informatie vrijgegeven worden. De club vraagt de media om de privacy van de familie van Fabrice te respecteren", meldt de club. De wedstrijd tussen Tottenham en Bolton werd na het moment gestaakt.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 17 maart 2012 - 23:18   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 maart 2012 door Nenam_tiL --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sterkte Muamba !

0.0051379