|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Stadionverbod "aanstekergooier" (De Telegraaf)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Stadionverbod voor Haagse aanstekergooier
DEN HAAG - De supporter van ADO De Haag die zondag aanvaller Jody Lukoki van Ajax trof met een aansteker is voorlopig niet meer welkom bij thuiswedstrijden van zijn favoriete club. De ordedienst van de Haagse vereniging wist de man na afloop van het duel te traceren. Hij kreeg een stadionverbod opgelegd.
Trainer Frank de Boer van Ajax was blij met die beslissing. Lukoki had maar een klein wondje op zijn schouder, zei hij. We hebben hem ook een beetje gedold, maar zulke dingen horen natuurlijk niet. Ik vond het verder best een sportieve wedstrijd.
Een deel van de aanhang van ADO Den Haag had moeite met de nederlaag van hun club (0-2). Fans scandeerden beledigende teksten en werden diverse keren door de stadionspeaker tot de orde geroepen. |
|
|
|
|
yngwie
|
|
|
we vertonen in ieder geval niet dat calimero gedrag zoals Verbeek en AZspelers |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hahahahahhaha............Ik vind dat we standaard met 4 golfballetjes de tribune op moeten..........en maar mikken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 maart 2012 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
sorry jongens ben een beetje melig |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ADO Den Haag stelt de aanwezigheid van een supporter die een aansteker naar Jody Lukoki gooide niet langer op prijs. De 'supporter' kreeg een stadionverbod opgelegd nadat hij Lukoki had verwond tijdens ADO - Ajax (0-2). Gelukkig ging het om een klein wondje.
Misdragingen Het incident deed zich voor aan het einde van de wedstrijd en de ordedienst van ADO slaagde er snel in de vermoedelijke dader te traceren. Hij kreeg direct een stadionverbod opgelegd. Ajax doet aangifte op verzoek van de politie, die de zaak ook onderzoekt.
Het gooien van de aansteker was het dieptepunt op een middag die toch al als treurig in de boeken wordt bijgeschreven. De ADO-fans zetten verschillende keren liedjes in over 'aan het gas moeten' en ook nare ziektes behoorden tot het repertoire op de tribunes.
Ook ingrijpen van de omroeper hielp niet en de ADO-fans bleven zich misdragen. Er werden ook oerwoudgeluiden gehoord. Dat gebeurde eerder dit seizoen ook al tijdens een bekerduel van Jong Ajax in Den Haag.
Scheidsrechter Bas Nijhuis meldt in zijn rapport in ieder geval dat de wedstrijd korte tijd werd gestaakt rond het incident met Lukoki. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Terecht, maar ook direct goed ingegrepen door het bestuur van ADO door deze jongen een stadionverbod aan zijn broek te geven! Echter weet ik dat er met stadionverboden nogal gemakkelijk word omgesprongen en "supporters" dus vaak nog toegang krijgen tot de tribune! Direct een meldplicht extra erbij en je houd dit soort mensen dus gelijk buiten het stadion! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 17:21 schreef amsterdammer113 het volgende:Terecht, maar ook direct goed ingegrepen door het bestuur van ADO door deze jongen een stadionverbod aan zijn broek te geven! Echter weet ik dat er met stadionverboden nogal gemakkelijk word omgesprongen en "supporters" dus vaak nog toegang krijgen tot de tribune! Direct een meldplicht extra erbij en je houd dit soort mensen dus gelijk buiten het stadion! Kunnen we bij Ajax over meepraten...:-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Niet alleen bij Ajax, heb laatst ook verhalen gehoord van mensen bij andere clubs die daar de beveiliging regelen. Ze gaan gewoon via een ander tribunevak naar binnen en nemen daar dan plaats. Clubnamen doen er niet toe, maar het gebeurt erg vaak en op veel plekken! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 17:23 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Niet alleen bij Ajax, heb laatst ook verhalen gehoord van mensen bij andere clubs die daar de beveiliging regelen. Ze gaan gewoon via een ander tribunevak naar binnen en nemen daar dan plaats. Clubnamen doen er niet toe, maar het gebeurt erg vaak en op veel plekken! Zeker een probleem, daarom heeft die voetbalwet ook geen nut zonder meldplicht.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 17:45 schreef remco k het volgende:[..] Zeker een probleem, daarom heeft die voetbalwet ook geen nut zonder meldplicht.. Inderdaad eens! Trouwens iemand al opgevallen dat er nog steeds geen overeenkomst is in het Politie CAO?? Wedden dat de wedstrijd Ajax-PSV word uitgesteld doordat er dan een staking van politie gaat plaatsvinden! Zal me niets verbazen, denk dit namelijk al weken! Ze willen namelijk zo veel mogelijk mensen benadelen en dat doen ze met deze wedstrijd!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 17:47 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Inderdaad eens! Trouwens iemand al opgevallen dat er nog steeds geen overeenkomst is in het Politie CAO?? Wedden dat de wedstrijd Ajax-PSV word uitgesteld doordat er dan een staking van politie gaat plaatsvinden! Zal me niets verbazen, denk dit namelijk al weken! Ze willen namelijk zo veel mogelijk mensen benadelen en dat doen ze met deze wedstrijd!! Zou maar zo kunnen, zou het voor Ajax slecht uitkomen?? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Qua blessures niet, echter denkt PSV waarschijnlijk dat ze nu het lek weer gedicht hebben waarvan Ajax dus weer kan profiteren! Maar die tering ME heb je nou eenmaal nodig! Tis niet anders, ze maken er alleen misbruik van nu! En dat deden ze een aantal jaar geleden ook! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 18:36 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Qua blessures niet, echter denkt PSV waarschijnlijk dat ze nu het lek weer gedicht hebben waarvan Ajax dus weer kan profiteren! Maar die tering ME heb je nou eenmaal nodig! Tis niet anders, ze maken er alleen misbruik van nu! En dat deden ze een aantal jaar geleden ook! ;-) We zullen wel zien wat het wordt, hopelijk gaat het gewoon door.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Ajax doet aangifte tegen 'aanstekergooiers' ADO Den Haag
Ajax gaat aangifte doen tegen de aanstekergooiers van ADO Den Haag. De politie heeft verzocht melding te maken van het incident en de Amsterdamse club heeft daar gehoor aan gegeven, zo meldt AjaxLife.
De politie is begonnen met een onderzoek. In de tweede helft gooiden fans van ADO met aanstekers en daarbij werd Ajax-aanvaller Jody Lukoki verwond (een klein wondje). Arbiter Bas Nijhuis heeft in zijn rapport in elk geval deze incidenten genoteerd. Het is nog niet duidelijk wat er gaat gebeuren met de supporters wanneer de politie het onderzoek heeft afgerond.
ADO wacht niet op de uitslag van dat onderzoek en heeft zelf meteen actie ondernomen. De club heeft de vermoedelijke dader meteen in de kraag kunnen vatten en hem een stadionverbond opgelegd. Hoelang de supporter niet welkom is in het Kyocera Stadion is niet duidelijk. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hoe Lang is een chinees............pfffff moet echt weg hiero.....wordt moe van mezelf |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 20:14 schreef Nenam_tiL het volgende:Hoe Lang is een chinees............pfffff moet echt weg hiero.....wordt moe van mezelf Huh? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wat ik zeg........wordt moe van mezelf |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Haha dat snap ik nog wel :), maar waar komt die lange chinees vandaan? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Geen idee...maar hij heet Hoe Lang.......???? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 17:47 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Inderdaad eens! Trouwens iemand al opgevallen dat er nog steeds geen overeenkomst is in het Politie CAO?? Wedden dat de wedstrijd Ajax-PSV word uitgesteld doordat er dan een staking van politie gaat plaatsvinden! Zal me niets verbazen, denk dit namelijk al weken! Ze willen namelijk zo veel mogelijk mensen benadelen en dat doen ze met deze wedstrijd!! Dat zou wat zijn zeg...laat trouwens maar gebeuren zodat Theo..Kolbeinn en Derk weer mee kunnen ballen...hehehehe |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Wat een asso's daar in den haag |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Alom bekend...als amateur voetballer is het ook niet prettig om naar den haag te gaan.... |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 16:10 schreef Nenam_tiL het volgende:Hahahahahhaha............Ik vind dat we standaard met 4 golfballetjes de tribune op moeten..........en maar mikken hehehe Vanaf de business seat ballen knallen naar de Ado aanhang |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 17:18 schreef remco k het volgende:ADO Den Haag stelt de aanwezigheid van een supporter die een aansteker naar Jody Lukoki gooide niet langer op prijs. De 'supporter' kreeg een stadionverbod opgelegd nadat hij Lukoki had verwond tijdens ADO - Ajax (0-2). Gelukkig ging het om een klein wondje. Misdragingen Het incident deed zich voor aan het einde van de wedstrijd en de ordedienst van ADO slaagde er snel in de vermoedelijke dader te traceren. Hij kreeg direct een stadionverbod opgelegd. Ajax doet aangifte op verzoek van de politie, die de zaak ook onderzoekt. Het gooien van de aansteker was het dieptepunt op een middag die toch al als treurig in de boeken wordt bijgeschreven. De ADO-fans zetten verschillende keren liedjes in over 'aan het gas moeten' en ook nare ziektes behoorden tot het repertoire op de tribunes. Ook ingrijpen van de omroeper hielp niet en de ADO-fans bleven zich misdragen. Er werden ook oerwoudgeluiden gehoord. Dat gebeurde eerder dit seizoen ook al tijdens een bekerduel van Jong Ajax in Den Haag. Scheidsrechter Bas Nijhuis meldt in zijn rapport in ieder geval dat de wedstrijd korte tijd werd gestaakt rond het incident met Lukoki. Ik zou zeggen alleen Ajax supporters toelaten in het uitduel met Ado ;) |
|
|
|