BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: WIJ ZIJN TITELKANDIDAAT

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Emile
 Emile - zondag 18 maart 2012 - 16:17   quote  deeplink  
KLAAR PUNT UIT
infamous psv
 infamous psv - zondag 18 maart 2012 - 16:22   quote  deeplink  
Klopt als n bus
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 maart 2012 - 16:22   quote  deeplink  
RONALD KAMPIOEN RONALD KAMPIOEN !!!
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 18 maart 2012 - 16:25   quote  deeplink  
6 ploegen met maar 4 punten verschil dus het zou zomaar kunnen!

(als AZ verliest straks overigens)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 maart 2012 door Boudewijn --
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 16:26   quote  deeplink  
kan zeker!!! knappe overwinning, mag gezegt worden. vind erwin mulder echt gegroeit, stond goed te keepen. jullie doen volop mee! knap hoor!!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 maart 2012 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:26 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
kan zeker!!! knappe overwinning, mag gezegt worden. vind erwin mulder echt gegroeit, stond goed te keepen. jullie doen volop mee! knap hoor!!
Goeie post!
Als Feyenoord dit kan, kan er meer.
Vilhena verdringt Bakkal??? Waarom niet?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 maart 2012 - 16:28   quote  deeplink  
Mulder blijft groeien inderdaad
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 maart 2012 - 16:29   quote  deeplink  
Vilhena/// held in wording..
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:28 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Goeie post!
Als Feyenoord dit kan, kan er meer.
Vilhena verdringt Bakkal??? Waarom niet?
daarom. in dit soort wedstrijden laat je vaak wel zien of je de top aankunt of niet. nou feyenoord heeft dit seizoen eigenlijk alleen maar goede toppers gespeelt. hadden ze ook allemaal kunnen winnen! ben benieuwd!
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:28 schreef RenatoBos het volgende:
Mulder blijft groeien inderdaad
zeker, ondanks dat dit een echte teamprestatie vind, vind ik mulder man of the match, die heeft er wat uitgehouden!
het leuke nu is... het is de omgedraaide wereld ten opzichte van vorig jaar. toen gingen die kansen bijvoorbeeld van twente er wel in en nu is er vertrouwen en win je die pot. mooi om te zien hoe het veranderd is.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 maart 2012 - 16:31   quote  deeplink  
Hadden ze ook allemaal moeten winnen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 maart 2012 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 maart 2012 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:31 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

zeker, ondanks dat dit een echte teamprestatie vind, vind ik mulder man of the match, die heeft er wat uitgehouden!
het leuke nu is... het is de omgedraaide wereld ten opzichte van vorig jaar. toen gingen die kansen bijvoorbeeld van twente er wel in en nu is er vertrouwen en win je die pot. mooi om te zien hoe het veranderd is.
Maakt deze competitie wel leuk zo...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 18 maart 2012 - 16:32   quote  deeplink  
caps...

We doen mee, we staan er bij, dus dan kan je ook eerste worden. Maar dat geldt dus voor 6 ploegen. Ik geef Ajax, PSV qua elftal/programma de beste kansen en AZ ook, omdat die er het best voor staan. Die 3 zijn topfavoriet. Wij, Twente en Heerenveen zijn nog zeker niet kansloos. Maar directe plaatsing voor Europees voetbal is al heel mooi.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 maart 2012 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
caps...

We doen mee, we staan er bij, dus dan kan je ook eerste worden. Maar dat geldt dus voor 6 ploegen. Ik geef Ajax, PSV qua elftal/programma de beste kansen en AZ ook, omdat die er het best voor staan. Die 3 zijn topfavoriet. Wij, Twente en Heerenveen zijn nog zeker niet kansloos. Maar directe plaatsing voor Europees voetbal is al heel mooi.
Is al heel goed als we dat halen...
tomson
 tomson - zondag 18 maart 2012 - 16:34   quote  deeplink  
Mulder Held! Afzeiken moet strafbaar gesteld worden.
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:32 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Maakt deze competitie wel leuk zo...
tis een heerlijke competitie! ik geloof ook echt dat iedereen behalve heerenveen den ik, aan het langste eind kan trekken! als ik kijk naar mn eigen club, winnen nu 6x op rijd, maar volgende week tegen psv, die hebben nu ineens weer zelfvertrouwen. er is geen touw aan vast te knopen
infamous psv
 infamous psv - zondag 18 maart 2012 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:35 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

tis een heerlijke competitie! ik geloof ook echt dat iedereen behalve heerenveen den ik, aan het langste eind kan trekken! als ik kijk naar mn eigen club, winnen nu 6x op rijd, maar volgende week tegen psv, die hebben nu ineens weer zelfvertrouwen. er is geen touw aan vast te knopen
welkom in de Fantadivisie
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 maart 2012 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
caps...

We doen mee, we staan er bij, dus dan kan je ook eerste worden. Maar dat geldt dus voor 6 ploegen. Ik geef Ajax, PSV qua elftal/programma de beste kansen en AZ ook, omdat die er het best voor staan. Die 3 zijn topfavoriet. Wij, Twente en Heerenveen zijn nog zeker niet kansloos. Maar directe plaatsing voor Europees voetbal is al heel mooi.
Bij psv is geest uit de fles, Heerenveen valt terug. 020 speelt onvoldoende, redt het niet. AZ...onvoorspelbaar. Feyenoord ook.
Twente outsider.
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
caps...

We doen mee, we staan er bij, dus dan kan je ook eerste worden. Maar dat geldt dus voor 6 ploegen. Ik geef Ajax, PSV qua elftal/programma de beste kansen en AZ ook, omdat die er het best voor staan. Die 3 zijn topfavoriet. Wij, Twente en Heerenveen zijn nog zeker niet kansloos. Maar directe plaatsing voor Europees voetbal is al heel mooi.
het voordeel is dat jullie uit mijn hoofd az thuis krijgen en heerenveen uit, jullie hebben psv, ajax, en twente al gehad. geeft je wel een goede kans hoor. ajax krijgt psv thuis, heerenveen en twente uit. ik denk dat psv en twente daarvan niet gewonnen worden.
az moet nog naar eindhoven en naar jullie en krijgen twente thuis. en psv krijgt alleen ajax uit en az thuis... kortom dan hebben jullie toch een redelijke kans???
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 maart 2012 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:35 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

tis een heerlijke competitie! ik geloof ook echt dat iedereen behalve heerenveen den ik, aan het langste eind kan trekken! als ik kijk naar mn eigen club, winnen nu 6x op rijd, maar volgende week tegen psv, die hebben nu ineens weer zelfvertrouwen. er is geen touw aan vast te knopen
Geen touw aan vast te knopen is juist gezegd
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:35 schreef infamous psv het volgende:

[..]

welkom in de Fantadivisie
echt he. als je er serieus naar kijkt, denk je wat een slechte competitie, maar het is toch geweldig spannend.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 maart 2012 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:37 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

het voordeel is dat jullie uit mijn hoofd az thuis krijgen en heerenveen uit, jullie hebben psv, ajax, en twente al gehad. geeft je wel een goede kans hoor. ajax krijgt psv thuis, heerenveen en twente uit. ik denk dat psv en twente daarvan niet gewonnen worden.
az moet nog naar eindhoven en naar jullie en krijgen twente thuis. en psv krijgt alleen ajax uit en az thuis... kortom dan hebben jullie toch een redelijke kans???
d:-)))))
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:38 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Geen touw aan vast te knopen is juist gezegd
inderdaad renato!
ff een vraagje, wat hadden jullie thuis tegen heerenveen gedaan??
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:39 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

d:-)))))
tis wel zo.
tomson
 tomson - zondag 18 maart 2012 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:37 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

het voordeel is dat jullie uit mijn hoofd az thuis krijgen en heerenveen uit, jullie hebben psv, ajax, en twente al gehad. geeft je wel een goede kans hoor. ajax krijgt psv thuis, heerenveen en twente uit. ik denk dat psv en twente daarvan niet gewonnen worden.
az moet nog naar eindhoven en naar jullie en krijgen twente thuis. en psv krijgt alleen ajax uit en az thuis... kortom dan hebben jullie toch een redelijke kans???
Zijn niet alleen de grote jongens tegen wie de punten verspeeld worden.
Zo lijkt het of je de kleintjes totaal niet meetelt.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 maart 2012 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:39 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

inderdaad renato!
ff een vraagje, wat hadden jullie thuis tegen heerenveen gedaan??
2-2. Ontzettend dom, Heerenveen speelde geruime tijd met 10 man. Weggegeven punten.
el triste
 el triste - zondag 18 maart 2012 - 16:41   quote  deeplink  
2-2
el triste
 el triste - zondag 18 maart 2012 - 16:41   quote  deeplink  
9 man zelfs
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 maart 2012 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:39 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

tis wel zo.
Vandaar mijn reactie
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 18 maart 2012 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:37 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

het voordeel is dat jullie uit mijn hoofd az thuis krijgen en heerenveen uit, jullie hebben psv, ajax, en twente al gehad. geeft je wel een goede kans hoor. ajax krijgt psv thuis, heerenveen en twente uit. ik denk dat psv en twente daarvan niet gewonnen worden.
az moet nog naar eindhoven en naar jullie en krijgen twente thuis. en psv krijgt alleen ajax uit en az thuis... kortom dan hebben jullie toch een redelijke kans???
Wij maken een redelijke kans inderdaad, maar andere ploegen maken meer kans denk ik. In topwedstrijden spelen wij tot nog toe altijd goed, maar wij laten juist de punten liggen tegen mindere tegenstanders. Recent nog tegen RKC en Utrecht. Allebei thuis notabene.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 maart 2012 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:39 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

inderdaad renato!
ff een vraagje, wat hadden jullie thuis tegen heerenveen gedaan??
2-2 onterecht
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 maart 2012 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Wij maken een redelijke kans inderdaad, maar andere ploegen maken meer kans denk ik. In topwedstrijden spelen wij tot nog toe altijd goed, maar wij laten juist de punten liggen tegen mindere tegenstanders. Recent nog tegen RKC en Utrecht. Allebei thuis notabene.
Als tegenstanders terugleunen kunnen wij het spel niet maken. Dat blijkt steeds meer.
Marsco
 Marsco - zondag 18 maart 2012 - 16:43   quote  deeplink  
Wij zijn geen titelkandidaat. Daarvoor moeten we nog teveel wedstrijden winnen. Zie ik niet gebeuren. Maar dromen mag altijd :)
TheMenace
 TheMenace - zondag 18 maart 2012 - 16:43   quote  deeplink  
hahaha ik snap wrom jullie zo een topic openen magoed ik moet dat niet zeggen want mijn topics zijn af en toe erger maar laat ik wel 1 ding zeggen

Feyenoord is en behoort ALTIJD titelkandidaat te zijn.en dat zeg ik niet nu alleen maar dat heb ik altijd al gezegd
Come On Feyenoord!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 maart 2012 door TheMenace --
TheMenace
 TheMenace - zondag 18 maart 2012 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:43 schreef Marsco het volgende:
Wij zijn geen titelkandidaat. Daarvoor moeten we nog teveel wedstrijden winnen. Zie ik niet gebeuren. Maar dromen mag altijd :)
Alleen fc twente en psv hebben miss net een iets betere selectie maar de rest toch zeker niet alhoewel az zeker een geod collectief is en tot hoge ogen in staat is!
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:40 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

2-2. Ontzettend dom, Heerenveen speelde geruime tijd met 10 man. Weggegeven punten.
oke, is namelijk een wedstrijd die ik me niet kan terughalen. maargoed.
tomson
 tomson - zondag 18 maart 2012 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:43 schreef TheMenace het volgende:
hahaha ik snap wrom jullie zo een topic openen magoed ik moet dat niet zeggen want mijn topics zijn af en toe erger maar laat ik wel 1 ding zeggen

Feyenoord is en behoort ALTIJD titelkandidaat te zijn.en dat zeg ik niet nu alleen maar dat heb ik altijd al gezegd
Come On Feyenoord!
AF EN TOE erger? Hahahahaha
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:39 schreef tomson het volgende:

[..]

Zijn niet alleen de grote jongens tegen wie de punten verspeeld worden.
Zo lijkt het of je de kleintjes totaal niet meetelt.
ik tel de kleintjes wel mee, maar ik ben daar heel eerlijk in. tegen de kleintjes ligt het volledig aan jezelf. als je daar gewoon een normale pot tegen speelt dan win je. win je niet van de kleintjes ligt dat maar aan een ding en dat is... ONDERSCHATTING!
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Wij maken een redelijke kans inderdaad, maar andere ploegen maken meer kans denk ik. In topwedstrijden spelen wij tot nog toe altijd goed, maar wij laten juist de punten liggen tegen mindere tegenstanders. Recent nog tegen RKC en Utrecht. Allebei thuis notabene.
dat is ook wat ik bedoel met kleine clubjes, kijk rkc, petje af voor ze!! maar feyenoord vond ik persoonlijk heel laks spelen. als je daar gewoon je niveau haalt als tegen ajax en psv win je gewoon! dat zijn inderdaad verloren punten die aan jezelf liggen!
Marco12345
 Marco12345 - zondag 18 maart 2012 - 16:48   quote  deeplink  
We staan straks gewoon 7 punten achter de nummer 1 hoor, dat is (te)veel...
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:43 schreef TheMenace het volgende:
hahaha ik snap wrom jullie zo een topic openen magoed ik moet dat niet zeggen want mijn topics zijn af en toe erger maar laat ik wel 1 ding zeggen

Feyenoord is en behoort ALTIJD titelkandidaat te zijn.en dat zeg ik niet nu alleen maar dat heb ik altijd al gezegd
Come On Feyenoord!
ben het niet helemaal eens. feyenoord heeft heel veel schulden gehad en was gedwongen haar beste spelers te verkopen. daarintegen kon het alleen transfervrije spelers strikken. dat zijn vaak niet de beste spelers. dus was het logisch dat het niet geweldig ging. des te knapper is dat niet eens de beste selectie hebt maar toch bovenin mee doet. maar wordt feyenoord bijvoorbeeld 6de, hebben ze het nog ongelooflijk goed gedaan. je moet altijd rieel blijven! en dat bedoel ik goed
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 maart 2012 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:48 schreef Marco12345 het volgende:
We staan straks gewoon 7 punten achter de nummer 1 hoor, dat is (te)veel...
In deze loterij kun je geen uitspraak meer doen.
AZ komt ook nog naar De Kuip. Wie zegt dat dát geen kampioenswedstrijd zou kunnen zijn?
Er is niets meer uit te sluiten.
FR-Han
 FR-Han - zondag 18 maart 2012 - 16:54   quote  deeplink  
jammer dat we niet nog 2 wedstrijden tegen die snavels kunnen. hadden 6 punten extra geweest. FEYENOORD!!!
remco k
 remco k - zondag 18 maart 2012 - 16:54   quote  deeplink  
Clasie echt belachelijk goed vandaag, wees er maar zuinig op en zorg ervoor dat ie niet gratis de deur uit loopt straks...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 18 maart 2012 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:47 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

dat is ook wat ik bedoel met kleine clubjes, kijk rkc, petje af voor ze!! maar feyenoord vond ik persoonlijk heel laks spelen. als je daar gewoon je niveau haalt als tegen ajax en psv win je gewoon! dat zijn inderdaad verloren punten die aan jezelf liggen!
Maar dat is niet echt iets dat we nu nog kunnen veranderen. Feyenoord heeft het vaak erg lastig tegen ploegen die niet willen voetballen. Maar goed, we zullen het wel zien. Het is zeker niet onmogelijk.
infamous psv
 infamous psv - zondag 18 maart 2012 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:36 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Bij psv is geest uit de fles, Heerenveen valt terug. 020 speelt onvoldoende, redt het niet. AZ...onvoorspelbaar. Feyenoord ook.
Twente outsider.
Geest tegen Heerenveen weer in fles
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:59 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Geest tegen Heerenveen weer in fles
je kan ook gewoon de naam van 020 zeggen. echt jammer. we zijn allemaal mensen die slechts supporter zijn. jammer dat je zo praat in een leuke disccussie
Loetje
 Loetje - zondag 18 maart 2012 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Maar dat is niet echt iets dat we nu nog kunnen veranderen. Feyenoord heeft het vaak erg lastig tegen ploegen die niet willen voetballen. Maar goed, we zullen het wel zien. Het is zeker niet onmogelijk.
tegen ploegen die niet willen voetballen moet je een hoger baltempo hanteren, dat was iets wat tegen rkc niet gebeurde, snap je? dan speel je ze kapot!
infamous psv
 infamous psv - zondag 18 maart 2012 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 17:01 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

je kan ook gewoon de naam van 020 zeggen. echt jammer. we zijn allemaal mensen die slechts supporter zijn. jammer dat je zo praat in een leuke disccussie
waar heb je t over
TheMenace
 TheMenace - zondag 18 maart 2012 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:50 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

ben het niet helemaal eens. feyenoord heeft heel veel schulden gehad en was gedwongen haar beste spelers te verkopen. daarintegen kon het alleen transfervrije spelers strikken. dat zijn vaak niet de beste spelers. dus was het logisch dat het niet geweldig ging. des te knapper is dat niet eens de beste selectie hebt maar toch bovenin mee doet. maar wordt feyenoord bijvoorbeeld 6de, hebben ze het nog ongelooflijk goed gedaan. je moet altijd rieel blijven! en dat bedoel ik goed
hahaha gaan we weer!Jullie kopen alles.Feyenoord heeft een net zo goede selectie in huis.de vilhena is net zo goed als welke speler van jullie dan ook.Miss zelfs beter.Feyenoord is beter als als jullie.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 maart 2012 door TheMenace --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: WIJ ZIJN TITELKANDIDAAT









0.0057570