|
|
MMM
|
|
|
Tonny Trindade de Vilhena(Tony Vilhena) (3 januari 1995) is een Nederlands voetballer die als middenvelder speelt.
Trindade de Vilhena speelde in de jeugd voor Feyenoord. Daar debuteerde hij op 22 januari 2012 als invaller voor Kelvin Leerdam in de uitwedstrijd tegen VVV-Venlo.
Op 18 maart 2012 maakt hij zijn basisdebuut in de wedstrijd tegen FC Twente.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juli 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat een heerlijke voetballer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
poeh,,,,gewoon n 8 vandaag....prima |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Alsof ie er al het gehele seizoen staat. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Speelde goed. Af en toe nog ietwat onwennig, wat vooral aan een gebrek aan ervaring toe te schrijven is. Maar zijn passes waren klasse. Verzend 3-4x een splijtende pass en veroverd net als El Ahmadi en Clasie veel ballen. Net 17 jaar pas en zo goed al spelen, toppert! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
1 met denkvermogen,maar of hij ons van Haaren doet vergeten? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
In 1 woord: FANTASTISCH. Een topper in wording....... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, ja, rustig aan weer. Vond je Mulder ook zo goed? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Was niet zo gek veel voor nodig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Een van de ballenjongens. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Deed ie dan erg goed! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Geweldige prestatie van deze jongeling vecht om trots op te zijn: HELD! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
MMM Je bent me voor met het openen van dit topic, ik vindt het een topper en een nieuwe held! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 16:28 schreef MMM het volgende:Tonny Trindade de Vilhena(Tony Vilhena) (3 januari 1995) is een Nederlands voetballer die als middenvelder speelt. Trindade de Vilhena speelde in de jeugd voor Feyenoord. Daar debuteerde hij op 22 januari 2012 als invaller voor Kelvin Leerdam in de uitwedstrijd tegen VVV-Venlo. Op 18 maart 2012 maakt hij zijn basisdebuut in de wedstrijd tegen FC Twente. [ afbeelding ] Samen met Depay toekomstig Oranjespelers |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat heeft dit met Depay te maken??? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: zeiken tegen elkaar doen we wel op elkaars forum ja
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 maart 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dubbelposten op je eigen forumpie graag. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dubbelposten op je eigen forumpie graag. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Verder dit topic maar aan Tonny wijden?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 maart 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kan beter! Hij zat er af en toe toch weer ernaast bij bepaalde voorzetten |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Foei Tomson! Tonny! Dank craven.... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
#Vlaar: ,,Als je ziet hoe Tonny het deed, dat is echt geweldig."
#Koeman: ,,Vilhena is pas B junior. En dan zo soeverein spelen! En het fysiek volhouden!" |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ook al een beetje vergeetachtig Leon? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Jij bent toch ook lid van het Ricky's promotieteam? |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
En laat ik dit nu vorig jaar al geschreven hebben:
Nibke - woensdag 15 juni 2011 - 16:53 edit quote deeplink quote: Op woensdag 15 juni 2011 - 11:00 schreef FEY-Esm het volgende: Ik vond hem niet speciaal. Let maar eens op hem bij het WK voor onder 17, denk dat je nadien anders over hem denkt. Let ook eens op de nummer 10,(heel moeilijk uit te spreken naam, daarom T. T. de V. door mij genoemd en deze jongen heeft wel bij getekend.( Let op dit is een super talent waar we nog veel van zullen horen, wanneer hijalles heel houdt tenminste!) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 20:04 schreef Nibke het volgende:En laat ik dit nu vorig jaar al geschreven hebben: Nibke - woensdag 15 juni 2011 - 16:53 edit quote deeplink quote: Op woensdag 15 juni 2011 - 11:00 schreef FEY-Esm het volgende: Ik vond hem niet speciaal. Let maar eens op hem bij het WK voor onder 17, denk dat je nadien anders over hem denkt. Let ook eens op de nummer 10,(heel moeilijk uit te spreken naam, daarom T. T. de V. door mij genoemd en deze jongen heeft wel bij getekend.( Let op dit is een super talent waar we nog veel van zullen horen, wanneer hijalles heel houdt tenminste!) kennert! :) |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Goeie speler! Vandaag
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 maart 2012 door Gyan010 -- |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Dit belooft wat voor de toekomst. Kreeg een beetje het gevoel dat ik Wayne Rooney in zijn Everton jaren zag |
|
|
|
|
bode
|
|
|
moetenn we nog over R v H hebben |
|
|
|