BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 27 april 2016 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 22:24 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zolang ik maar geen zwerende zaadbal als jou word.
Cynisme wordt op een forum anders opgevat dan als dat je bij iemand naast de bar zit met een biertje, dan zie je de lichaamstaal en mimiek.......de kunst is om dat te doorzien.
De koning op het forum (van alle forums) wat dat betreft is Stylzz...met grote voorsprong
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 april 2016 - 05:40   quote  deeplink  
Kan jij rooie Sien dan?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 april 2016 - 05:41   quote  deeplink  
Mogge maatje..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 april 2016 - 05:58   quote  deeplink  
'Vilhena kan kiezen uit vijf Premier League-clubs'

2vwbb07.jpg

de Premier-league is een zeer reële vervolgstap voor Feyenoord-middenvelder Tonny Vilhena. Liefst vijf clubs uit de Engelse topcompetitie willen profiteren van de transfervrije status van de Jong Oranje-aanvoerder.

Dat meldt de Daily Mail vandaag. Koploper Leicester City, dat al zeker is van de Champions League, ziet Vilhena als een 'top target' na maanden van scoutingswerk. De aanstaand kampioen moet de selectie sowieso verbreden door de Europese verplichtingen volgens seizoen.

Ook West Bromwich Albion FC, Sunderland, Swansea City en het Southampton van voormalig Feyenoord-trainer Ronald Koeman hebben oren naar het Nederlandse talent. Voetbal International maakte maandag ook al melding van interesse van HSV, Sevilla, Valencia en FC Porto.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 28 april 2016 - 08:44   quote  deeplink  
Zeg daar maar eens nee tegen...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 april 2016 - 08:48   quote  deeplink  
💰💸💰💸💰💸
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 april 2016 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2016 - 05:41 schreef RenatoBos het volgende:
Mogge maatje..
Mogguh maat!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 april 2016 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2016 - 09:09 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Mogguh maat!
😃
Volgens mij rolden we beide zo'n beetje tegelijk uit ons nessie..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 april 2016 - 12:50   quote  deeplink  
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/430963_leicester-heeft-beste-papieren-voor-vilhena?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Euro_banknotes_2002.png

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 april 2016 door Stylzz --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 april 2016 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2016 - 09:37 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

😃
Volgens mij rolden we beide zo'n beetje tegelijk uit ons nessie..
Ja ik denk het ook,moest vandaag in Rosendaal werken .
Morgen nog 1 dagie vroeg me bedje uit.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 april 2016 - 14:00   quote  deeplink  
Stukje rijden zo op de vroege ochtend dan..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 april 2016 - 14:12   quote  deeplink  
Been verbaast zich: ''Ik had een deel van dat geld aan Vilhena gegeven''

Dat op zich is al een goede reden t niet te doen :-)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 april 2016 - 14:30   quote  deeplink  
Ghehe..
CobusIII
 CobusIII - donderdag 28 april 2016 - 14:43   quote  deeplink  
Ben het niet vaak eens met Been, maar vwb Vilhena wel.....zelf opgeleid, jong, beste middenvelder die we hebben en als hij zich verder ontwikkelt (waar ik wel vertrouwen in heb), een goede investering. Geef die gast wat tekengeld....
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 april 2016 - 14:46   quote  deeplink  
Het is een kwestie van geduld
Rustig wachten op de dag
Dat Vilhena Engels lult
Dat Vilhena Engels lult..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 april 2016 - 15:05   quote  deeplink  
In een gesprek van Vilhena met trainer Giovanni van Bronckhorst, heeft Vilhena de coach laten weten niet onwelwillend te staat tegen een langer verblijf in Rotterdam, maar dat hij geen waardering voelt in het contractvoorstel vanuit de club.
Vilhena kan de komende drie jaar 800.000 euro bruto verdienen bij Feyenoord. Het steekt Vilhena dat een aantal spelers in de selectie beduidend meer krijgt. Een transfer vrije status levert hem financieel de meeste winst op, maar de moeder van de speler is ernstig ziek en hij wil zijn moeder niet zomaar achterlaten. Het wordt daarom een moeilijke beslissing voor de jongeling.
_____________
8 TON, per jaar.
8 TON
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 april 2016 - 15:06   quote  deeplink  
Hoi.. 8 TON
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 april 2016 - 15:06   quote  deeplink  
Joehoe, 8 TON!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 april 2016 - 15:08   quote  deeplink  
Geef mij even een voorbeeld van een ander ventje van 21 die nog niets heeft laten zien in zijn leven die 8 TON per jaar kan gaan verdienen?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 april 2016 - 15:08   quote  deeplink  
Maar t gaat niet om geld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 april 2016 door Stylzz --
CobusIII
 CobusIII - donderdag 28 april 2016 - 15:23   quote  deeplink  
Hij mag van mij wel 8 ton krijgen, nog wel meer ook...Ik zie in hem veel toegevoegde waarde en denk dat hij zich nog goed gaat ontwikkelen. Qua investering ook niet verkeerd. Nu moet je wat terugkopen. Kosten minimaal 3M + salaris en hopen dat het wat is...
Vind Vilhena sinds de winterstop de beste Feyenoorder...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 april 2016 - 15:32   quote  deeplink  
Ik vind 8 ton een royale investering voor iemand van 21.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 april 2016 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2016 - 15:06 schreef Stylzz het volgende:
Hoi.. 8 TON
Zoveel..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 april 2016 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2016 - 15:06 schreef Stylzz het volgende:
Joehoe, 8 TON!
Ongelooflijk..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 april 2016 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2016 - 15:08 schreef Stylzz het volgende:
Maar t gaat niet om geld.
Tuurlijk niet..😉
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 april 2016 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2016 - 15:08 schreef Stylzz het volgende:
Maar t gaat niet om geld.
Tuurlijk niet..😉
VVout
 VVout - donderdag 28 april 2016 - 15:43   quote  deeplink  
Laat hem nou maar lekker gaan, is de laatste van de bling bling lichting dus opzouten.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 april 2016 - 15:47   quote  deeplink  
Eens hoor ben wel klaar met deze soap..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 april 2016 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2016 - 15:43 schreef VVout het volgende:
Laat hem nou maar lekker gaan, is de laatste van de bling bling lichting dus opzouten.
Maar.. 8 ton en dan roepen dat t niet om geld gaat maar om WAARDERING
CobusIII
 CobusIII - donderdag 28 april 2016 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2016 - 15:32 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind 8 ton een royale investering voor iemand van 21.
Sommige krijgen meer en kunnen niet voetballen...(Kazim bijvoorbeeld...)
VVout
 VVout - donderdag 28 april 2016 - 15:54   quote  deeplink  
21 Jaar, met z'n salaris en dan nog zitten janken, heb ik geen waardering voor.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 april 2016 - 15:55   quote  deeplink  
+1908..
VVout
 VVout - donderdag 28 april 2016 - 16:00   quote  deeplink  
Gelijk Schuurman maar proberen dan?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 april 2016 - 16:02   quote  deeplink  
Zal Gustafson of Vejinovic wel worden, of beide nu Kuyt ook niet speelt..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 28 april 2016 - 16:07   quote  deeplink  
Ik hoor hier iedereen over zijn leeftijd, maar dat is toch helemaal geen issue in zo'n situatie? Als iemand net komt kijken, dan wellicht wel. In principe gaat het echter om de kwaliteiten van een speler. Zijn we de woorden van Ronald Koeman vergeten? Goed genoeg is oud genoeg! Deze jongen is één van de beste spelers in de selectie met een grote potentie. Die jongen kan echt de top halen. Bovendien speelt hij al 5 jaar in het eerste van onze club! 5 jaar!! Dan kan je beginnen over zijn leeftijd, maar een Vejinovic is 26 jaar, maar heeft veel minder laten zien. Vraag me dan af hoeveel zo'n speler krijgt. Of een van der Heijden?

Voor een speler die zulke kwaliteiten heeft, zo'n potentie en al vijf jaar in het eerste speelt, moet je niet over leeftijd beginnen. Die moet je gewoon een fikse salarisverhoging geven, waarbij hij tegen de topverdieners aan gaat zitten. En dan kan het dus best dat hij meer dan 8 ton gaat verdienen. Wat denk je dat een Kuyt krijgt? Tuurlijk is hij nog niet zover en moet hij minder krijgen dan een Kuyt, maar dat een Vilhena een miljoen per jaar krijgt, zou ik niet gek vinden gezien zijn zijn kwaliteiten en potentie.

Kunnen we allemaal veel vinden, is het ook, maar zo zit de voetbalwereld tegenwoordig in elkaar! Dus wees reëel en bedenk of je het waard vind om hem meer geld te geven om hem te behouden. En daarbij dus niet naar de leeftijd kijken dat het dan veel geld voor zo'n jongen is. Dan zeg ik, salarisverhoging geven en laten bijtekenen. Dat verdien je daarbij ook gemakkelijk terug bij een transfer in de toekomst.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 april 2016 door feyenoord!!! --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 april 2016 - 16:09   quote  deeplink  
Als ie het de afgelopen 5 jaar had laten zien zou ik je gelijk geven. Vind hem pas het laatste half jaar naar behoren presteren..
Barabas
 Barabas - donderdag 28 april 2016 - 16:11   quote  deeplink  
8? Kijk maar of ie daar een 3 jarig contract voor tekent. Gaat het veelvoudige opleveren dus ik vind het wel een prima investering....
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 april 2016 - 16:12   quote  deeplink  
Wilt ie niet Bas, hij voelt het als onderwaardering..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 28 april 2016 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2016 - 16:09 schreef RenatoBos het volgende:
Als ie het de afgelopen 5 jaar had laten zien zou ik je gelijk geven. Vind hem pas het laatste half jaar naar behoren presteren..
Heeft onder Koeman ook altijd prima gepresteerd. Onder Rutten is het gezeik begonnen, maar die stelde hem ook weinig op. Onder Gio bloeit hij nu weer op. Deze lijn gaat hij doortrekken, let maar op. Maarja, als je hem niet laat bijtekenen, valt er nergens meer op te letten. En het is sowieso een goede investering gezien de transfersom die hij beslist nog gaat opleveren.
Barabas
 Barabas - donderdag 28 april 2016 - 16:13   quote  deeplink  
Dan moet ie een potje opzouten!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 28 april 2016 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2016 - 16:13 schreef Barabas het volgende:
Dan moet ie een potje opzouten!
Kan je de miljoenen aan transfersom ook wel vergeten. Al betaal je het dubbele aan salaris, je gaat het er altijd uithalen. Eerst nog plezier aan beleven op het veld, daarna een transfersom van miljoenen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 april 2016 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2016 - 16:13 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Heeft onder Koeman ook altijd prima gepresteerd. Onder Rutten is het gezeik begonnen, maar die stelde hem ook weinig op. Onder Gio bloeit hij nu weer op. Deze lijn gaat hij doortrekken, let maar op. Maarja, als je hem niet laat bijtekenen, valt er nergens meer op te letten. En het is sowieso een goede investering gezien de transfersom die hij beslist nog gaat opleveren.
Ik vond hem onder Koeman niet prima presteren juist. Rutten had misschien ook zijn redenen om hem niet op te stellen. En onder Gio presteert ie het laatste half jaar (wat nog ruim genomen is) naar behoren.
Hoe weten we of ie een transfersom gaat opleveren. Ik denk dat de meeste afhaken in hun interesse als ie bijtekent..
Barabas
 Barabas - donderdag 28 april 2016 - 16:17   quote  deeplink  
Die levert echt wel op. Ben ik niet bang voor...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 april 2016 - 16:20   quote  deeplink  
Moet ie eerst bijtekenen, vermoed dat Feyenoord er nog twee of drie ton bij moet leggen dan. Wat willen een Van Beek en een Kongolo dan gaan vangen..(?)
CobusIII
 CobusIII - donderdag 28 april 2016 - 16:24   quote  deeplink  
Dat is een argument..maar zijn in potentie minder dan Vilhena. van Beek weet ik niet of hij zich nog veel zal ontwikkelen (prima CV hoor). Van Kongolo verwacht ik dat wel.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 april 2016 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2016 - 16:13 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Heeft onder Koeman ook altijd prima gepresteerd. Onder Rutten is het gezeik begonnen, maar die stelde hem ook weinig op. Onder Gio bloeit hij nu weer op. Deze lijn gaat hij doortrekken, let maar op. Maarja, als je hem niet laat bijtekenen, valt er nergens meer op te letten. En het is sowieso een goede investering gezien de transfersom die hij beslist nog gaat opleveren.
Nee dat heeft ie dus niet.
Jullie hebben echt allemaal een slecht geheugen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 april 2016 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2016 - 16:24 schreef CobusIII het volgende:
Dat is een argument..maar zijn in potentie minder dan Vilhena. van Beek weet ik niet of hij zich nog veel zal ontwikkelen (prima CV hoor). Van Kongolo verwacht ik dat wel.
kan allemaal, straks tekent ie bij en stagneert zijn ontwikkeling, kan ook he..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 april 2016 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2016 - 16:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee dat heeft ie dus niet.
Jullie hebben echt allemaal een slecht geheugen.
HoHo, Joehoeee😡
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 april 2016 - 16:38   quote  deeplink  
Word er zo moe van, hij heeft inderdaad goede wedstrijden gehad en een periode veel gespeeld.
Maar altijd dezelfde dingen, man uit de rug laten lopen, niet mee verdedigen en postbode spelen.
Dat doet ie dus nog steeds! Zijn inzet is wel enorm verbeterd en zijn passing ook.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 april 2016 door Stylzz --
CobusIII
 CobusIII - donderdag 28 april 2016 - 16:40   quote  deeplink  
Tsja, alles kan. Ik snap wel dat je moet uitkijken met salarissen en dat er een salarisplafond moet zijn vanwege onrust in je selectie...
Wat verdiende Clasie op het laatst bij Feyenoord? En waar komt die 8 Ton vandaan?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5965
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic









0.0704948